Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Voisin vielä ilmoittautua jonotuslistalle. Pelipaikka VLH tai KH. GT: aCIH numero: #8
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Laittakees minutkin vaa siihen tiimiin (jonotuslistaan?)
Itselleni aivan sama mitä pelipaikkaa pelaan. Käy myös maalivahtikin.
Pelinumerokin on ihan sama, mutta jos #13 on vapaana niin käyttäisin mieluiten sitä.
Aikaahan pelaamiseen minulta löytyy siitä klo 16:00 eteenpäin joka päivä.
Olen pelaillut Nhl-pelejä pienestä asti.

GT: Tuuliqine
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kehotan kaikkia lämpimästi kokeilemaan maalivahtina pelaamista. Ei ole ylitsepääsemättömän vaikeaa kunhan hieman vain opettelee. Maalivahtina pelaaminen on haastavaa ja melko hauskaa pieninä annoksina. Itse vaan kyllästyttää jos joutuu yli kolmea peliä putkeen pelaamaan, kun ei edes virallinen paikka ole maalivahti.

Jos joku osaa kertoa keinon laittaa one-timereita tossa nettipelissä niin vois jakaa tietonsa. Meillä ei oikein tunnu luonnistuvan kahden pelaajan väliset one-timerit.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mitä pitäisi tehdä, kun tein pari virhettä siinä pelaajaa luodessa aluksi ? Pitäisi saada korjailtua paria kohtaa ja en löydä mistään mahdollisuutta siihen. Lukee mm. nimi väärin, kun pelaa be-a-prota verkossa.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kiitos soneran en päässyt eilen pelaamaan peliäkään. Kävin eilen viel ostamassa headsetin ja sitten ei toimi koko netti. Mut onneks toimii nyt ja 4 jälkeen alkaa tajuton nakutus :) Nähdään pukkarissa!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mitä pitäisi tehdä, kun tein pari virhettä siinä pelaajaa luodessa aluksi ? Pitäisi saada korjailtua paria kohtaa ja en löydä mistään mahdollisuutta siihen. Lukee mm. nimi väärin, kun pelaa be-a-prota verkossa.

Päävalikon kautta My NHL/Oma NHL -sivun kautta pääset pelaajan muokkaukseen ja sitä kautta Be A Pro -muokkaukseen.


E: ja meikäläisen voi heittää laiturilistalle, ja kätisyyden puolesta vielä oikeaan laitaan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mullakin oli sonera kaatunu eilisen:mad: No reenasin offlinessa uusia liikkeitä joten katotaan pureeko tänään. Hyökkääjille kiitosta. Ite pelaan lähes aina pakkina ja pitää sanoo että hyvin puolustaa koko joukkue. Houkutus olis varmaan aika suuri vaan kytätä punaviivalla niitä läpisyöttöjä (jota joka toinen vastaan tuleva tiimi tuntuu tekevän).
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Houkutus olis varmaan aika suuri vaan kytätä punaviivalla niitä läpisyöttöjä (jota joka toinen vastaan tuleva tiimi tuntuu tekevän).

Ei itseasiassa ole minkäänlaista houkutusta kytätä, näyttää monet pelaavan keskialueen niin hyvin, että pitkillä passeilla on hankala avata peliä alhaalta. Sitäpaitsi grindaaminen on hauskinta heti maalaamisen jälkeen. ;)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Näitä 2 pelaajan vastustajia näkee paljon joissa on 2 kyttääjää jotka antaa tekoälyn hoitaa kaiken muun pelaamisen, itte vaan odotellaan passia ylös. Noh onneksi näitä vastaan ei juurikaan enää pelailla vaan lähdetään pois ja odotellaan vastustajaa useammalla ihmispelaajalla koska meitäkin yleensä löytyy 4-6 jätkää peliin. Itse tykkään pelata minimissään 4 pelaajalla että jää vai 1 AI äijä meille, 5-6 aina hauskempaa tietenkin :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Muistakaa muuten käyttää nuo kykypisteet aina kun saatte niitä lisää. Niistä on kuitenkin paljon hyötyä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Näitä 2 pelaajan vastustajia näkee paljon joissa on 2 kyttääjää jotka antaa tekoälyn hoitaa kaiken muun pelaamisen, itte vaan odotellaan passia ylös. Noh onneksi näitä vastaan ei juurikaan enää pelailla vaan lähdetään pois ja odotellaan vastustajaa useammalla ihmispelaajalla koska meitäkin yleensä löytyy 4-6 jätkää peliin. Itse tykkään pelata minimissään 4 pelaajalla että jää vai 1 AI äijä meille, 5-6 aina hauskempaa tietenkin :)
Jooh ainakin kaikki pelit missä itse olen pelannut niin meitä on ollut ainakin 4, mutta yleensä 5-6. Tosiaan vastustajia on yleensä ollut vain 2-3, joten yritetään välttää niitä vastaan pelaamista, koska silloin ei saa edes niin paljoa rank pisteitä.

Mistähän noita kokemuspisteitä muuten tulikaan?, olen kyllä pari kertaa jo käynyt parantelemassa taitoja, mutta en ole varma mistä niitä olen edes saanut :D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Nyt toimii statsit taas, ja näköjään EA tilastoinu tuon katkoksenkin aikana kaikki. Joitain tilastoja:

Kenttäpelaajat:

Eniten pelejä: Tukke, 41GP
Eniten maaleja: J4ri, 18G
Eniten pisteitä: Tukke, 39P
Paras +/-: simah, +37
Huonoin +/-: AGiH ja Zoonp, -26
Eniten jäähyminuutteja: Hyrsiko, 58PlM
Eniten taklauksia: Sopsutar, 436

Maalivahdit:

Maaleja päästetty peliä kohti: jaateloauto, 1.37GAA
Paras torjunta-%: Sinkkari, 92.5% (meikäläinen 0,1% perässä)
Nollapelit: Sinkkari, 2
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pelin sain tänään. Tullut jo pelailtua. Nyt vain odotellaan jonotuslistalta nostoa joukkueeseen :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ottakaahan joku jonotuslistalta minun tilalle, katellaan sitte joskus, onko tilaa joukkueessa ku saan pelin hommattua.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Nyt toimii statsit taas, ja näköjään EA tilastoinu tuon katkoksenkin aikana kaikki.
Tuosta kuitenkin puuttuvat ne pisteet, jotka keräsi ennen sitä ihan ensimmäistä katkosta. No, hyvä sentään että rupesi nyt toimimaan.

//Teh Hegelle: Ok
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ottakaahan joku jonotuslistalta minun tilalle, katellaan sitte joskus, onko tilaa joukkueessa ku saan pelin hommattua.

Koska numero nelonen lähtee pois tuosta joukkueesta niin voitko vaihtaa mun numeroks 4?
// Isaarulle kiitos
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Helv**ti. Netti pätkäs sitten kahdesti ja kummallakin kerralla olin pelissä. Sori kun läksin, mutta kun modeemi päätti pistää linjat kiinni, niin minkäs voit. 2+2 tehot kerkisin mättää toisessa pelissä, tuleekohan ne ees minnekään. Noh, silläpä ei oo niin väliä, mutta harmittaa vähäsen ja nyt ei tiedä uskaltaako tänä iltana mennä enää pelaamaan vaikka kiinnostais.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kehottaisin myös kaikkia pelaajia tulemaan tuonne IRC-kanavalle. Siellä on helppo sopia pelipaikoista ja antaa/vastaanottaa palautetta. Helpottaisi kaikkien pelaamista :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Buyakasha! Huomenna uusi boxi ja änäri saapuu postimiehen avustuksella. Tunnen vatsataudin käryä ilmassa. Pitänee tahkota muutamat reenipelit alkuun koska viikonlopun kaverilla tekemät ensitestit meni aikalailla kaljoitteluksi... mutta enköhän eksy jossain vaiheessa liven puolellekkin.
 
Ylös Bottom