Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä pitäisi tehdä, kun tein pari virhettä siinä pelaajaa luodessa aluksi ? Pitäisi saada korjailtua paria kohtaa ja en löydä mistään mahdollisuutta siihen. Lukee mm. nimi väärin, kun pelaa be-a-prota verkossa.
Houkutus olis varmaan aika suuri vaan kytätä punaviivalla niitä läpisyöttöjä (jota joka toinen vastaan tuleva tiimi tuntuu tekevän).
Muistakaa muuten käyttää nuo kykypisteet aina kun saatte niitä lisää. Niistä on kuitenkin paljon hyötyä.
Jooh ainakin kaikki pelit missä itse olen pelannut niin meitä on ollut ainakin 4, mutta yleensä 5-6. Tosiaan vastustajia on yleensä ollut vain 2-3, joten yritetään välttää niitä vastaan pelaamista, koska silloin ei saa edes niin paljoa rank pisteitä.Näitä 2 pelaajan vastustajia näkee paljon joissa on 2 kyttääjää jotka antaa tekoälyn hoitaa kaiken muun pelaamisen, itte vaan odotellaan passia ylös. Noh onneksi näitä vastaan ei juurikaan enää pelailla vaan lähdetään pois ja odotellaan vastustajaa useammalla ihmispelaajalla koska meitäkin yleensä löytyy 4-6 jätkää peliin. Itse tykkään pelata minimissään 4 pelaajalla että jää vai 1 AI äijä meille, 5-6 aina hauskempaa tietenkin
Tuosta kuitenkin puuttuvat ne pisteet, jotka keräsi ennen sitä ihan ensimmäistä katkosta. No, hyvä sentään että rupesi nyt toimimaan.Nyt toimii statsit taas, ja näköjään EA tilastoinu tuon katkoksenkin aikana kaikki.
Ottakaahan joku jonotuslistalta minun tilalle, katellaan sitte joskus, onko tilaa joukkueessa ku saan pelin hommattua.