Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Voitko huomen korjata tuota mun Gamertagia. R-kirjain puuttuu tuolta perästä :) Eli krutz0r
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joo kuten sanoit, kyllähän ne sieltä löytyy, mutta hieman huono on katsoa kuka on kärjessä kun tulevat sekaisin
Saa ne järjestettyäkin (mutta ei pisteiden perusteella). Voin minä ne sinne blogiinkin päivittää kerran päivässä. Eipä siitä kovin suurta vaivaa ole.

Voitko huomen korjata tuota mun Gamertagia. R-kirjain puuttuu tuolta perästä :) Eli krutz0r
Korjattu

Jokerit ootte näköjään vaihtaneet paidoiksi. Ainut Sm-liiga joukkue, jota olen joskus kannattanut. Pitäkää nämä ;)
Kiitä Temetosia. Sitä paitaa voi vaihtaa milloin vain, mutta olkoon nuo jokeripaidat käytössä nyt jonkin aikaa ainakin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläinenkin voisi liittyä näin matti myöhäisenä tuohon jonotuslistalle. Mielipelipaikka olisi luultavasti KH tai OLH ja pelinumero 85. Gamertagi on tosiaan sama kuin tämä foorumi nikki.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

...joten jaateloauto pääsee ensimmäiseksi jonotuslistalla. Paikka saattaa vapautua nopeastikin, sillä jos joku ilmoittautuneista ei tässä lähipäivinä mitään ilmoita, niin nostan sinut joukkueeseen.
P:

jaateloauto [jaateloauto]
Näiden postauksen ristiriiden jälkeen on vähän epäselvää pääsenkö pelailemaan vai menikö paikkani myöhemmin ketjussa postanneelle Zoonpille. Tietenkään en tiedä josko Zoonpi laittoi privaan tai boxiin viestiä, tai oliko kyseessä kenties sillä hetkellä onlinessa heitettyjen kutsujen saldo (jouduin valitettavasti migreenin takia lopettamaan pelaamisen eilen). Ainakin tiimin jäsenten määrä näytti olevan 50 ensimmäisessä viestissä, joka tarkoittaisi että olen iloisesti sisällä.

Näyttäisi tällä hetkellä kuitenkin siltä, ettei EA:n servereiltä kuulu ääntäkään (joku ilmeisesti EA:lla potkinut johdot irti), joten jäänee mysteeriksi tältä illalta.

EDIT: Jos jotain pelipaidasta voisin ehdottaa, niin ei ainakaan kumpaakaan pääkaupunkiseudun joukkueista. Itselle ei nimittäin maistu toisen niistä paidassa laahustaminen ollenkaan, ja varmaankin muutama muu voisi sanoa samaa molemmilta puolilta. Joku hieman pienemmän paikkakunnan joukkue voisi olla sopiva tai vaikkapa Superligan Nizhnekamsk, jolla näyttäisi paidassa olevan kivat sinivalkoiset värit. Ei olisi ainakaan kellään purnattavaa.

EDIT2: ilmeisesti tiimillä irc-kanava - minnepäin pitäisi suunnata?
EDIT3: löytyihän se, samalta sivulta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joukkueen irc-kanavalla (kiitos siitä Sinkkarille), puhuimme juuri siitä, että näihin pelipaikkoihin pitäisi saada jotain järkeä. Nyt jokainen pelaa milloin milläkin paikalla. Jotenkin olisi sovittava ja järjestettävä, että yhteen peliin menee 3 hyökkääjää ja 2 puolustajaa (+maalivahti jos löytyy) aina kun on mahdollista.

Tuo on kyllä totta, että pitäisi pyrkiä siihen, että oma pelipaikka ei olisi täysin vieras. Eilen ehdin vain yhden pelin pelaamaan ja jouduin heti maalivahdiksi. Ei se ihan kamalaa ollut ja kyllä sen pestin voi välillä hoitaa, mutta mielestäni olen hyödyllisempi toisessa päässä kenttää.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pakko kysyä. Ettekö pelaa sillä omalla luodulla pelaajalla? Pitää olla melkoinen yleismies Jantunen, että pystyy pelaan sentteriä, pakkia ja maalivahtia? Mä kun luulin, että BaP olis just sitä, että joudut ottaan itsellesi tietyn "roolin" jota sun pitää sit noudattaa. Eli jos on puolustava pakki niin silloin sä panostat kehityspisteet puolustustietoisuuteen, taklauksiin, lämyyn, yms yms. Eihän tollaisella voi mitään sentteriä pelata? Aloitukset nollissa ja mailatekniikkakin vältävä..

Vai onko TAAS sellainen peli, että vaikka sulla on huonoin mailatekniikka niin voit vääntää kaiken maailman "ilmaveivejä" pelissä...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pakko kysyä. Ettekö pelaa sillä omalla luodulla pelaajalla? Pitää olla melkoinen yleismies Jantunen, että pystyy pelaan sentteriä, pakkia ja maalivahtia? Mä kun luulin, että BaP olis just sitä, että joudut ottaan itsellesi tietyn "roolin" jota sun pitää sit noudattaa. Eli jos on puolustava pakki niin silloin sä panostat kehityspisteet puolustustietoisuuteen, taklauksiin, lämyyn, yms yms. Eihän tollaisella voi mitään sentteriä pelata? Aloitukset nollissa ja mailatekniikkakin vältävä..

Vai onko TAAS sellainen peli, että vaikka sulla on huonoin mailatekniikka niin voit vääntää kaiken maailman "ilmaveivejä" pelissä...
Sitä voi vaihtaa pelaajaa editoimalla. Paikkaa ja roolia vaihtamalla myös statsit vaihtuvat. Toisaalta joillain tyyleillä pärjää monessakin paikassa. Oma power forward centteri pärjää hyvin laidoissa ja jopa puolustaessa. Offensive defenseman voi hyvin pelata myös laidoilla kauheasti enempää kärsimättä. Parasta olisi tietenkin pelaaja oikealla paikalla, mutta aina se ei ole mahdollista.

Kun vaan muistatte ne syötöt ja oman paikan pidon niin eiköhän siitä ihan hyvä tuu vaikka millä puolustajalla olisitte hyökkäämässä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Eli se siitä realistisuudesta.. Oikeassa elämässä, harvassa ovat ne kaverit jotka oikeasti pystyvät pelaan kovinkaan monella paikalla. No, jotku hyökkääjät pystyvät pelaan RW,LW ja C:nä, mut harva hyvin tuloksin. Ja näkeehän sen matseissa ku Yv:llä on 4 hyökkääjää ja vastustaja iskee takaisin niin melko onnettomia ovat pojat puolustamaan...

Eniten tässä tökkii se, että Pakki hyökkääjänä.. Itse pelaan pakkia(vaikkakin salibandyssä) niin olenhan aika kädetön hyökkäyspäässä, vastaiskuissa jotenkin pärjään mut muuten 100-0 parempi puolustajana. Toisaalta eipä noista meidän hyökkääjistäkään oikein pakeiksi ole... Eipä taida oikeastikaan NHL:ssä olla montaa pakkia joka vois tossissaan mennä hyökkääjän paikalle, edes K.Timonen joka on todella hyvä mailalla..
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse pelaan kaikista mieluummin vasemmalla laidalla, koska sitä paikkaa pelaan myös ofline Be a prossa. Pakkina peluu on myös onnistunut yllättävän hyvin, että sitä paikkaa voin jatkossa pelata myös ihan mieluusti, mutta kaikista mieluummin vasempana laiturina. Keskelle en suostu menemään, kuin pakosta.

Huhhuh. Eilen yöllä 3 h ja tänään aamulla 3 tuntia olen säätänyt musiikkeja. Kohta levy polttamaan ja NHL-täyteen musiikkia. Kohta on aidonoloistameininkiä! Tänään sitten toivottavasti on porukkaa pelaamassa, eilen oli pari hyvää matsia ja varsinkin viimeinen vaikka hävittiinkin ruottalaisille. EA:n serverit sen jälkeen sekosivat.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse pelaan kaikista mieluummin vasemmalla laidalla, koska sitä paikkaa pelaan myös ofline Be a prossa. Pakkina peluu on myös onnistunut yllättävän hyvin, että sitä paikkaa voin jatkossa pelata myös ihan mieluusti, mutta kaikista mieluummin vasempana laiturina. Keskelle en suostu menemään, kuin pakosta.

Huhhuh. Eilen yöllä 3 h ja tänään aamulla 3 tuntia olen säätänyt musiikkeja. Kohta levy polttamaan ja NHL-täyteen musiikkia. Kohta on aidonoloistameininkiä! Tänään sitten toivottavasti on porukkaa pelaamassa, eilen oli pari hyvää matsia ja varsinkin viimeinen vaikka hävittiinkin ruottalaisille. EA:n serverit sen jälkeen sekosivat.

Ite oon nyt joitain pelejä tänään ja eilen pelannut keskellä ja omasta mielestä mennyt ihan hyvin... Elikkä voin pelata kaikkia muuta paikkoja, mutta maaliin en mene!! Ja ois tosiaan iha hyvä aina tietää jo ennakkoo et millä paikalla pelaa ni ei tarviis esim laituri sniperilla pelata puolustajaa!!

Tuo EA:n serverien sekoaminen otti päähän jonku verra ku just saatii hyvät pelit aikaseksi!! Ja se ottaa kans päähän, että statsit taitaa nollaantua joka pelin jälkeen... (Menny hyvät tehopisteet hukkaan):D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläisen powerforward pelas ekan pelinsä molarina... vain kolme päästettyä. Tänään ehdin jo yhteen peliin mukaan. Se meni aika reisille, kun jälkikasvu heräsi päiväunilta ja tuli häiritsemään ohjaamista :D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noniin nyt ollaan taas ruodussa. Eilinen meni rankasti alkoholin merkeissä ja tämä aamu vaimoa lepytellessä mutta peliin päästään tänään takuulla. Nähdään jätkät kaukalossa.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Toivottavasti maanantaina sais pelin paikallisesta gigantista, nii pääsis mukaan pelailemaan. Alkaa innostus nousemaan, kun lueskelee teidän juttuja.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläinen myös messiin jonotuslistalle, Gamertag: Perrkele , OLH pelipaikkana ja 19 pelinumerona.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tänään tuli itse pelattua 2 ensimmäistä peliä joukkueessa. Molemmat pelit voitettiin, vaikka ensimmäisessä pelissä syöttöpeli oli täysin hukassa, mutta saatiin kuitenkin niukka 1-0 voitto aikaiseksi. Toisessa pelissä peli alkoi kulkemaan ja voitettiin muistaakseni 4-1. Molemmissa peleissä tuli vissiin maalikin tehtyä, vaikka pelasin sentterin sijasta oikeaa laitaa.
Positiivista oli, että kukaan ei yrittänyt liikaa yksin vaan syöttöjä tuli kiitettävä määrä. Pelaamista helppottaisi kuitenkin huomattavasti, jos kaikilla olisi mikrofoni käytössä. Eikös se headsetti tule jokaisen boxin mukana (paitsi arcade?), joten miksei sitä voi käyttää? Toiseksi kaikilla tuntui hyökkäysalueella olevan kauhea kiire saada kiekko maalille. Niitä helppoja syöttöjä voi antaa ja koittaa rauhassa rakennella sitä maalipaikkaa eikä aina roiskaista kiekkoa maalia kohti. Tosin tämän kyllä ymmärtää, kun peli on kaupoissa nyt kolmatta päivää. Kaikenkaikkiaan pelaaminen oli mukavaa ja kun porukka vähän kehittyy niin eiköhän tästä vielä jotain hyvää saada aikaiseksi:cool:
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

2 matsia tuli pelattua saldolla 1 voitto ja 1 tappio mutta taisteltiin hyvin jätkien kaa tuo vika peli loppuun asti ja ois voitu saada kiinnikin jos olis ollu 1 erä enemmän... :) . Nyt ei ehdi varmaan ennenkuin yöllä pelaamaan lisää, onko muita yökyöpeleitä yöllä pelaamassa?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

2 matsia tuli pelattua saldolla 1 voitto ja 1 tappio mutta taisteltiin hyvin jätkien kaa tuo vika peli loppuun asti ja ois voitu saada kiinnikin jos olis ollu 1 erä enemmän... :) . Nyt ei ehdi varmaan ennenkuin yöllä pelaamaan lisää, onko muita yökyöpeleitä yöllä pelaamassa?

Täältä löytyy ainakii yks yökyöpeli...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hmm mitenkäs menee nuo pelaajamäärät matseissa eli voiko olla esim 5 vs 6 etc nimittäin tunnustaa että ei oo mitään järkee edes 6 pelaajalla pelata koska tietokone mokke on aina parempi mitä pelaaja...

Ootteko pelannu 6 vs 6 matseja ja minkälaisia lopputuloksia on tullu niissä?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hmm mitenkäs menee nuo pelaajamäärät matseissa eli voiko olla esim 5 vs 6 etc nimittäin tunnustaa että ei oo mitään järkee edes 6 pelaajalla pelata koska tietokone mokke on aina parempi mitä pelaaja...

Ootteko pelannu 6 vs 6 matseja ja minkälaisia lopputuloksia on tullu niissä?
Voi olla ihan miten vaan, kunhan kummassakin joukkueessa on vähintään kaksi pelaajaa. Tietokoneen maalivahti ei välttämättä ole ollenkaan parempi kuin oikea. Olemme pelanneet mainitsemiasi 6 vs. 5 -pelejä ja pikemminkin on tuntunut siltä, että tietokoneen maalivahti on huonompi. Ainakin jos omasta maalista löytyy maalivahti joka osaa hommansa. Meiltä ainakin löytyy kaksi selvästi konemaalivahtia parempaa, eli jaateloauto ja Sinkkari.

6 vs. 6 on tietysti se hauskin ja paras tapa pelata. Tänään taisi yksi 6 vs. 6 mennä 6-3. Keskimäärin yhdessä ottelussa kuitenkin tehdään sellaiset kolme tai neljä maalia.
 
Ylös Bottom