Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saa ne järjestettyäkin (mutta ei pisteiden perusteella). Voin minä ne sinne blogiinkin päivittää kerran päivässä. Eipä siitä kovin suurta vaivaa ole.Joo kuten sanoit, kyllähän ne sieltä löytyy, mutta hieman huono on katsoa kuka on kärjessä kun tulevat sekaisin
KorjattuVoitko huomen korjata tuota mun Gamertagia. R-kirjain puuttuu tuolta perästä Eli krutz0r
Kiitä Temetosia. Sitä paitaa voi vaihtaa milloin vain, mutta olkoon nuo jokeripaidat käytössä nyt jonkin aikaa ainakin.Jokerit ootte näköjään vaihtaneet paidoiksi. Ainut Sm-liiga joukkue, jota olen joskus kannattanut. Pitäkää nämä
...joten jaateloauto pääsee ensimmäiseksi jonotuslistalla. Paikka saattaa vapautua nopeastikin, sillä jos joku ilmoittautuneista ei tässä lähipäivinä mitään ilmoita, niin nostan sinut joukkueeseen.
Näiden postauksen ristiriiden jälkeen on vähän epäselvää pääsenkö pelailemaan vai menikö paikkani myöhemmin ketjussa postanneelle Zoonpille. Tietenkään en tiedä josko Zoonpi laittoi privaan tai boxiin viestiä, tai oliko kyseessä kenties sillä hetkellä onlinessa heitettyjen kutsujen saldo (jouduin valitettavasti migreenin takia lopettamaan pelaamisen eilen). Ainakin tiimin jäsenten määrä näytti olevan 50 ensimmäisessä viestissä, joka tarkoittaisi että olen iloisesti sisällä.P:
jaateloauto [jaateloauto]
Joukkueen irc-kanavalla (kiitos siitä Sinkkarille), puhuimme juuri siitä, että näihin pelipaikkoihin pitäisi saada jotain järkeä. Nyt jokainen pelaa milloin milläkin paikalla. Jotenkin olisi sovittava ja järjestettävä, että yhteen peliin menee 3 hyökkääjää ja 2 puolustajaa (+maalivahti jos löytyy) aina kun on mahdollista.
Sitä voi vaihtaa pelaajaa editoimalla. Paikkaa ja roolia vaihtamalla myös statsit vaihtuvat. Toisaalta joillain tyyleillä pärjää monessakin paikassa. Oma power forward centteri pärjää hyvin laidoissa ja jopa puolustaessa. Offensive defenseman voi hyvin pelata myös laidoilla kauheasti enempää kärsimättä. Parasta olisi tietenkin pelaaja oikealla paikalla, mutta aina se ei ole mahdollista.Pakko kysyä. Ettekö pelaa sillä omalla luodulla pelaajalla? Pitää olla melkoinen yleismies Jantunen, että pystyy pelaan sentteriä, pakkia ja maalivahtia? Mä kun luulin, että BaP olis just sitä, että joudut ottaan itsellesi tietyn "roolin" jota sun pitää sit noudattaa. Eli jos on puolustava pakki niin silloin sä panostat kehityspisteet puolustustietoisuuteen, taklauksiin, lämyyn, yms yms. Eihän tollaisella voi mitään sentteriä pelata? Aloitukset nollissa ja mailatekniikkakin vältävä..
Vai onko TAAS sellainen peli, että vaikka sulla on huonoin mailatekniikka niin voit vääntää kaiken maailman "ilmaveivejä" pelissä...
Itse pelaan kaikista mieluummin vasemmalla laidalla, koska sitä paikkaa pelaan myös ofline Be a prossa. Pakkina peluu on myös onnistunut yllättävän hyvin, että sitä paikkaa voin jatkossa pelata myös ihan mieluusti, mutta kaikista mieluummin vasempana laiturina. Keskelle en suostu menemään, kuin pakosta.
Huhhuh. Eilen yöllä 3 h ja tänään aamulla 3 tuntia olen säätänyt musiikkeja. Kohta levy polttamaan ja NHL-täyteen musiikkia. Kohta on aidonoloistameininkiä! Tänään sitten toivottavasti on porukkaa pelaamassa, eilen oli pari hyvää matsia ja varsinkin viimeinen vaikka hävittiinkin ruottalaisille. EA:n serverit sen jälkeen sekosivat.
2 matsia tuli pelattua saldolla 1 voitto ja 1 tappio mutta taisteltiin hyvin jätkien kaa tuo vika peli loppuun asti ja ois voitu saada kiinnikin jos olis ollu 1 erä enemmän... . Nyt ei ehdi varmaan ennenkuin yöllä pelaamaan lisää, onko muita yökyöpeleitä yöllä pelaamassa?
Voi olla ihan miten vaan, kunhan kummassakin joukkueessa on vähintään kaksi pelaajaa. Tietokoneen maalivahti ei välttämättä ole ollenkaan parempi kuin oikea. Olemme pelanneet mainitsemiasi 6 vs. 5 -pelejä ja pikemminkin on tuntunut siltä, että tietokoneen maalivahti on huonompi. Ainakin jos omasta maalista löytyy maalivahti joka osaa hommansa. Meiltä ainakin löytyy kaksi selvästi konemaalivahtia parempaa, eli jaateloauto ja Sinkkari.Hmm mitenkäs menee nuo pelaajamäärät matseissa eli voiko olla esim 5 vs 6 etc nimittäin tunnustaa että ei oo mitään järkee edes 6 pelaajalla pelata koska tietokone mokke on aina parempi mitä pelaaja...
Ootteko pelannu 6 vs 6 matseja ja minkälaisia lopputuloksia on tullu niissä?