Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläisen voisi kanssa lisätä jonotuslistalle, kova halu olisi ukkojen kanssa päästä peliä tahkoamaan ja lättyjä jakamaan.

Gamertag: koppalakki
Pelipaikka: KH
Numero: #2

Niin, ja headsetti löytyy ja tulee käyttöön!
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläistä kiinnostaa tuo BAP-kamera. Voiko kameran asettaa siten, ettei se zoomaa, kun sinulla on kiekko? Itseäni ainakin tuossa demossa häiritsi hirveästi se, ettei nähnyt taakseen kun piti kiekkoa. Muutenkin koko zoomaustoiminto on todella häiritsevä.

Edit. Toinen kysymys koskee joukkueen perustamista. Kutsuuko joukkueen luoja pelaajat joukkueeseen vai lähettääkö muut pyynnön joukkueeseen pääsystä, vai miten? Entä, voiko joukkueesta erottaa pelaajia?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläistä kiinnostaa tuo BAP-kamera. Voiko kameran asettaa siten, ettei se zoomaa, kun sinulla on kiekko? Itseäni ainakin tuossa demossa häiritsi hirveästi se, ettei nähnyt taakseen kun piti kiekkoa. Muutenkin koko zoomaustoiminto on todella häiritsevä.

Edit. Toinen kysymys koskee joukkueen perustamista. Kutsuuko joukkueen luoja pelaajat joukkueeseen vai lähettääkö muut pyynnön joukkueeseen pääsystä, vai miten? Entä, voiko joukkueesta erottaa pelaajia?
BAP-kameran voi säätää niin, ettei se zoomaa.

Joukkueen perustaja lähettää kutsun joukkueeseen ja joukkueesta voi erottaa pelaajia.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläistä kiinnostaa tuo BAP-kamera. Voiko kameran asettaa siten, ettei se zoomaa, kun sinulla on kiekko? Itseäni ainakin tuossa demossa häiritsi hirveästi se, ettei nähnyt taakseen kun piti kiekkoa. Muutenkin koko zoomaustoiminto on todella häiritsevä.

Edit. Toinen kysymys koskee joukkueen perustamista. Kutsuuko joukkueen luoja pelaajat joukkueeseen vai lähettääkö muut pyynnön joukkueeseen pääsystä, vai miten? Entä, voiko joukkueesta erottaa pelaajia?
Kameran saa valita vapaasti kaikkien joukosta, BAP-kameran käyttö ei ole pakollista kuten demossa. Ainakin normaaleissa kamerakulmissa voi auto-zoomia säätää, en muista voiko BAP-kamerassa.

Hmm mitenkäs menee nuo pelaajamäärät matseissa eli voiko olla esim 5 vs 6 etc nimittäin tunnustaa että ei oo mitään järkee edes 6 pelaajalla pelata koska tietokone mokke on aina parempi mitä pelaaja...

Ootteko pelannu 6 vs 6 matseja ja minkälaisia lopputuloksia on tullu niissä?
Peleistä tulevat pisteet määräytyvät sen perusteella kuinka tasokasta vastustajaa vastaan pelaa ja kuinka monta pelaajaa omassa joukkueessa on. 6 pelaajalla saa selvästi enemmän pisteitä kuin 5:llä pelatessa, eikä hävitessä menetä yhtä paljon. Me kun pelataan usein suurella määrällä pelaajia (5 tai 6), ollaan 12. paras joukkue maailmassa vaikka voitot ja häviöt on about tasan, toisin kuin kaikilla muilla kärkitiimeillä, jotka pelaa 2-3 pelaajan voimin otteluita.

Minä ja Sinkari ollaan melko hyvin onnistuttu tuolla maalivahtipäässä, keskimäärin torjunnat käy paremmin kuin jopa AI maalivahdeilla. Kovassa syöttelypelissä, etenkin poikkisyöttöjä vastaan ohjaus maalivahdilla on kuitenkin niin kiikkerää, että näistä tilanteista heilahtaa verkko melko usein. Hyvällä puolustuspelillä nämä pystytään kuitenkin ehkäisemään, ja allekirjoittaneella on performance trackerin mukaan ihan mukiinmenevä 93% torjuntaprosentti pelatuissa otteluissa.

Maalinteko tuntuu olevan melko useissa otteluissa joukkueen ongelma, usein myös vastustajan. Jos porukalta löytyy jonkinlaisia ohjeita maalien tekemiseen peleissä niin niitä voisi mielellään jakaa. Itse ehdottelisin suurempaa luottamusta pakeille. Monesti näkee hyökkäyksiä jotka tyssäävät B-pisteen tuntumaan kun edestä loppuu tila. Usein näissä tilanteissa kuitenkin pääsisi syöttämään taakse puolustajille, jotka voisivat hyvinkin päästä vetelemään tilanteesta maaleja tai laittamaan kunnon pyöritystä päälle. Yleisenä vinkkinä voi sanoa, että syöttely kannattaa lähes aina.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ehdottoman samaa mieltä syöttöpelin tärkeydestä. Periaatteessa turhaa syöttöä ei ole. Itsellä on tuottanut vaikeuksia, kun ei ole tottunut pelaamaan muuta kuin tekoälyä vastaan, vaikkakin kaveriporukalla pelaten. Karvaaja tuntuu aina yllättävän siniviivalla. Jotenkin täytyisi saada pidettyä viisikko niin kasassa, ettei kiekollinen pelaaja joutuisi pulaan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Onpas noiden kykypisteiden hankkiminen hidasta. Joutuu pelaamaan monta kymmentä matsia, että saa niitä lisää.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mitä tuohon luottamuksen antamisesta pakeille niin, se on aika hankalaa Be a Pro- kameralla kun taaksepäin ei näe :eek:
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kiitos vastauksista. Onpa huojentava tieto, että BAP-kameran zoomauksen saa pois päältä. Näin myös perssilmäsyötöt onnistuvat jatkossakin. Toivotaan, että jo alkuviikosta minä ja muut Delay Station 3:n omistajat pääsevät ko. pelin kimppuun.

Mitä tuohon luottamuksen antamisesta pakeille niin, se on aika hankalaa Be a Pro- kameralla kun taaksepäin ei näe :eek:
Parissa edellisessä viestissähän juuri kerrotaan, että zoomauksen saa pois päältä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ihan hyvin tänään onnistunut pelit, voitettiin baarin ja parin muun kanssa pelejä, sinkkari oli loistava mokena.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Äläs nyt, jätkähän on aivan loistava tuolla tolppien välissä.

On hienoo kuulla et omat joukkuekaverit on sitä mieltä:) Mut ei siellä maalissa olemisesta mitään tulis jos ei olis hyvät pelaajat kentällä... Joukkuelajihan kuitenkin on kyseessä :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse ehdottelisin suurempaa luottamusta pakeille. Monesti näkee hyökkäyksiä jotka tyssäävät B-pisteen tuntumaan kun edestä loppuu tila. Usein näissä tilanteissa kuitenkin pääsisi syöttämään taakse puolustajille, jotka voisivat hyvinkin päästä vetelemään tilanteesta maaleja tai laittamaan kunnon pyöritystä päälle. Yleisenä vinkkinä voi sanoa, että syöttely kannattaa lähes aina.

Allekirjoitan täysin, varsinkin jos pakit ymmärtävät nousta oikein. Lähes aina syntyy huomattavasti vaarallisempia tilanteita kuin siitä että sössitään B-pisteellä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ilmoittakaapa nyt kaikki 14 ilmoittautunutta, jotka eivät vielä joukkueessa ole, milloin olette pelin saamassa ja oletteko vielä joukkueeseen tulossa (Quinte ja Sequ ovat jo varmistaneet). Meillä on jonotuslistalla monta halukasta pelaajaa, joten on turha pitää paikkoja varattuina henkilöille, jotka eivät ole edes joukkueeseen tulossa.

//Jonotuslistan näkee aloitusviestistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mitenkä pitkä tuo jonotuslista mahtaa olla? Ja, mistä kohtaa listaa Perrkele mahtaa löytyä?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mun gamertagi on väärin tuolla ekasivulla se on xX jantteri Xx ja pelipaikka vois olla OLH ja numero 21
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Allekirjoitan täysin, varsinkin jos pakit ymmärtävät nousta oikein. Lähes aina syntyy huomattavasti vaarallisempia tilanteita kuin siitä että sössitään B-pisteellä.
Jep, kyllä minäkin yritän varsin usein pakille syöttää tilanteissa, mutta suosittelen myös pakkien, kun he saavat kiekon, niin eivät aina heti ammu, vaan voi vielä syöttää sinne laitureille tai toiselle pakeille, jotta saadaan suoraan syötöstä vetoja, ja maalivahdeille nuo suoraan syötöstä vedot, vaikka lähtisivät kaukaa ovat todella pahoja. Mutta kyllä pakille koitetaan aina passata kun voidaan.


Sit vielä kun ollaan suomesta , niin oisko jonkun sm liiga joukkueen pelipaidat kummiskin paremmat kun venäjän liigan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse pakkina nyt pelannu jo ison määrän pelejä ja ihan tyytyväinen olen hyökkääjien syöttelypeliin. Itse lauon jos hyvä paikka sattuu esim. jäbät on maskissa ja ohjaamassa maalin edestä mutta myös syöttelen laitureille ja eilenpä viimeksikin tällaisesta syötöstä joku laituri (nimee en nyt muista) laittoi kiekon reppuun. Ideana kuitenkin se että kiekko liikkuu paljon ja saadaan niitä reboundeja. Mutta jos hyökkääjillä mahdollisuus mennä maalille niin ei silloin tietenkään aina kannata pakeille syöttää vaan mennään loppuun asti vaan ja kokeillaan maalata. Kuitenkin itse pelaamissani matseissa homma on toiminut pirun hyvin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itse pakkina nyt pelannu jo ison määrän pelejä ja ihan tyytyväinen olen hyökkääjien syöttelypeliin. Itse lauon jos hyvä paikka sattuu esim. jäbät on maskissa ja ohjaamassa maalin edestä mutta myös syöttelen laitureille ja eilenpä viimeksikin tällaisesta syötöstä joku laituri (nimee en nyt muista) laittoi kiekon reppuun. Ideana kuitenkin se että kiekko liikkuu paljon ja saadaan niitä reboundeja. Mutta jos hyökkääjillä mahdollisuus mennä maalille niin ei silloin tietenkään aina kannata pakeille syöttää vaan mennään loppuun asti vaan ja kokeillaan maalata. Kuitenkin itse pelaamissani matseissa homma on toiminut pirun hyvin.
Joo tuo maskiin meneminen on myös hyvä tyyli, varsinkin ylivoimalla koitetaan pelata pakeille, yksi maskiin ja joko pakit ampuu, tai sit joku muu suoraan syötöstä. ja maskimies survoo väkisin jos ei mee suoraan :)
 
Ylös Bottom