Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue
Itse olin myös paikalla, ja te tosiaan huomasitte meillä olevan 6 pelaajaa, ja ilmoititte laittavanne siksi moken, johon korjasimme, ettei meillä ole molaria, kun ei kukaan ollut paikkaa pelannut (meillä ollaan joukkueessa sovittu, ettei mokeksi ilman treeniä mennä).
Tuota tapahtuu useamminkin, että mennään paikanvalintaruutuun kuudella, jossa sitten lopulta selviää joutuuko yksi ukko jäämään pelistä rannalle.
P.S. Siitä en tiedä menikö joku meiltä lukitsemaan moken, jos sen teki niin moka ehdottomasti, muttei muuta sitä, että ilmoitettiin ääneen ettei meillä mokea tule pelissä olemaan.
Olin itse paikalla pelaamassa ja hommahan meni pähkinänkuoressa näin: TE tulette kuudella (6) pelaajalla peliin. MEITÄ on viisi (5) ja sanomme että otamme maalivahdin, koska teilläkin on. (ja sehän on reilua, eikö totta?) Valitaan pelaajia, meillä paikat jo lukittuna teillä yksi (1) valitsematta ja maalivahdin paikka valittuna. Tapahtuu seuraavaa: veska lähtee vittuun ja jäljelle jäänyt kaveri äkkiä valitsee pelaajan paikan ja peli käynnistyy.
Nämä selitykset siitä, että "kun ei ole veskaria paikalla" ja "kukaan ei osaa pelata maalissa" kuulostaa aivan naurettavalta. MINKÄ HELVETIN TAKIA PITÄÄ ETSIÄ PELIÄ KUUDESTAAN JOS KUKAAN EI MENE MAALIIN!?
Hammaroid kuittaa.
Itse olin myös paikalla, ja te tosiaan huomasitte meillä olevan 6 pelaajaa, ja ilmoititte laittavanne siksi moken, johon korjasimme, ettei meillä ole molaria, kun ei kukaan ollut paikkaa pelannut (meillä ollaan joukkueessa sovittu, ettei mokeksi ilman treeniä mennä).
Tuota tapahtuu useamminkin, että mennään paikanvalintaruutuun kuudella, jossa sitten lopulta selviää joutuuko yksi ukko jäämään pelistä rannalle.
P.S. Siitä en tiedä menikö joku meiltä lukitsemaan moken, jos sen teki niin moka ehdottomasti, muttei muuta sitä, että ilmoitettiin ääneen ettei meillä mokea tule pelissä olemaan.