Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

Timppa

Active Member
Joo no ny mä sit täs vetäsin tälläsen, jossa Lahtelaiset pääsee ilmottaa peliketjupaikkansa, ois hyvä jos ois mahdollisimman monta Lahtelaista, että jos kaikki ei vaikka pääse niin ei haittais. Toisinsanoen, jos kaksi ketjua saataisiin aikaan, ois ainakin meiän ketju edustettuna, vaikka näin alkuu pari ketjua jos saatais aikaan :D

Mä oon joko oikeelaituri tai mokke:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

Joo no ny mä sit täs vetäsin tälläsen, jossa Lahtelaiset pääsee ilmottaa peliketjupaikkansa, ois hyvä jos ois mahdollisimman monta Lahtelaista, että jos kaikki ei vaikka pääse niin ei haittais. Toisinsanoen, jos kaksi ketjua saataisiin aikaan, ois ainakin meiän ketju edustettuna, vaikka näin alkuu pari ketjua jos saatais aikaan :D

Mä oon joko oikeelaituri tai mokke:rolleyes:


Ei teitä lahtelaisia pleikan omistajia nyt niin paljon ole :D
 
Vastaus: NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

Ei teitä lahtelaisia pleikan omistajia nyt niin paljon ole :D

no hemmetti... kyl niit on, mut ne on katos salaisina agentteina ja vakoilee teitä muissa kaupungeissa asuvia, että miten te hommat hoidatte :D
 
Vastaus: NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

saataskohan me pojjaat viel toista mokkea, ettei mun tartte ihan joka pelissä olla moggena :eek:
Muutehan me pelataa jokapeli nollapelinä, mun seläntaakke ei siis mee mitään...
 
Vastaus: NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

saataskohan me pojjaat viel toista mokkea, ettei mun tartte ihan joka pelissä olla moggena :eek:
Muutehan me pelataa jokapeli nollapelinä, mun seläntaakke ei siis mee mitään...

Ja sehän olis vastustajaaki kohtaa reilumpaa jos timppa ei olis aina torjumassa heitä nollille. Muutenhan jännitys on tipotiessään jos ennen matsia tietää että voitamme.:p
 
Vastaus: NHL 09 - peliseuraa (Lahtelaiset ainoastaan)

Onneksi en ole LAHTELAINEN..*BUAHHAHAHAAA* Kavereinani olis vain joku Timppa ja co.
 
Ylös Bottom