Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti tämä ei ole kuolinisku tälle kyseiselle liigalle. Itse olen pelannut tahdilla pelin/pari illassa silloin kun on aikaa ja innostusta ja aina on peliseuraa löytynyt. Olisi sääli jos liiga kuolisi pois, sillä mielestäni tämä on ollut hyvään tahtiin etenä liiga, jossa siis voi pelata parina iltana viikossa pari peliä ja tämä on ainakin meikäläiselle juuri sopiva. Toisaalta ymmärrettäväähän sen on, että toiset taas haluaisivat pelata joka ilta ja useita pelejä ja siihen tämä liiga on ehkä hiukan hidastempoinen. Mutta toivotaan että tämä nyt toimii, sillä olihan liigan nimikin PITKÄ ja toimiva liiga. Ja tässä liigassa on kuitenkin se hyvä puoli että maaliskuun alussa tulee liigaan taas todennäköisesti aktiivisia pelaajia kun on seuraavat "karsinnat".
Alan nyt raapustaa uutta ketjua tälle. Miettikäähän kuinka monta kierrosta haluatte runkosarjan kestävän. Kaksi, vai neljä? Mulle parempi olisi 4, mutta voin tyytä kahteen. Ilmoittelen täällä uudella, tai editoin tätä vanhaa, kunhan aloituspostaus on valmis.
pistä vaikka jokaiselle liigaan ilmoittautujalle privalla liigan nimi, sekä salasana, niin ei tule niitä jotka eivät ole aktiivisia
Tämä on tarkoitus, kunhan saan ne pelaajat ensin ilmoittautumaan. Sut otetaan mukaan wanhana taistelutoverina sotatantereilta.
Uusi ketju avattu. http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=834175#post834175
Mut voi tiputtaa liigasta, ei aika riitä.
Enää ei oteta varamiehiä, vaikka porukkaa tippuisi pois. Tällä hetkellä pudotusvaarassa lienevät joukkueet: Edmonton, San Jose, Atlanta, Phoenix, Colorado ja Vancouver. Pelatkaa enemmän tai lähtekää pois itse. Lisätkää porukkaa meseihin tai tulkaa irc-kannulle, jos on hankaluuksia saada pelejä pelattua.Minkäs verran niitä pelejä nyt tartti olla pelattuna ja koska? Ettei tule kiiru... Onkos tähän liigan vielä varamiehiä tiedossa jos joku saapi lähtöpassit, vai näyttääkö siltä että kaikki selviää toisista potkiaisista.
Ei ole ylläpitäjää näkyny pitkään aikaan. Toivottavasti ihmiset tajuaa itse lähteä pois kun ei nappaa. Kyllä nyt ainakin puolet peleistä sais olla pelattuna ennen kuin kuu vaihtuu. Tällä hetkellä liigassa on 25 jäsentä, joten 24 peliä olis hyvä olla pelattuna.Niin siis monta peliä pitää olla pelattuna 1.3?
Oolrait, tuossa ketjun avausviestissä puhutaan tuommosesta 10 peliä 2 viikossa tahdista. Toivottavasti tästä tahdista ei nyt tulevaisuudessa hirveästi kiristetä, kun näin on siis kuitenkin alunperin sovittu. Täytyy nyt yrtittää tahkota vielä ne puuttuvat pelit ettei käy huanosti.
Mites muuten käy niille pisteille, jotka on hankittu joukkueilta jotka putoaa/pudotetaan? Poistuuko ne tilastoista tyystin?
keep on