Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Voisin myös tulla, koska ei kukaan kuitenkaan halua Columbus Blue Jacketsia. Ilmoittaudun liigan peränpitäjäksi.

PSN: Handyy
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Voisin myös tulla, koska ei kukaan kuitenkaan halua Columbus Blue Jacketsia. Ilmoittaudun liigan peränpitäjäksi.

Samasta syystä lähden innokkaana matkaan Minnesotan Willillä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Ja eikö mitenkään olisi mahdollista että pistettäs kanava pystyyn IRC:ssä?

Kaikki ei varmaankaan käytä, mutta sopii minulle vallan mainiosti. Mites toi oikeen tehdään vai laitatko sinä pystyyn?

kannuks Quakenet vaikka ja kanavan nimeks liiga (näyttää olevan vapaa)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Kaipa meikäläinenki vois taas onneaan tulla koittaan vaikkei Pinguja enää saakkaan ;) (prkl penguin_85)..

Edit: otanpa Philadelphia Flyersit sittenkin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Psn: Sadanpaamies ilmottautuu mukaan ja joukkue Nashville predators
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Ei muuta kuin peliin vaan!

Kaljatynnyrin kanssa pelattiinkin jo keskinäiset matsit. Voitot 1-1.

peckes
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mukana ollaan ja jengiksi vaikka Colorado.

psn?


Tietääks joku miten tässä näki pistepörssin yms? simo h sen joskus kertoi mut on päässy unohtumaan.


10 nopeinta mahtuu vielä mukaan!

Ihan hyvin on on liiga lähteny yhdessä päivässä käyntiin. Pelejä pelattu yhteensä 23 jo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Kiitos kutsusta, mutta kahdessa viikossa 10 matsia on mulle liigaa! 2/viikko olis ollut maximi:(
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

heh. ite oon pelannu jo päivässä 11 matsia :p

se on kato siinä, että mulla ja Pekonilla on perhe... tai siis ainaki mulla on, joten ei tässä voi pelata kun myöhään illalla aina sillontällöin, siksi mäkään en tule, kun on liikaa pelejä viikossa :p Vielä kun on muitakin pelattavia pelejä, niin aina ei vain kerkeä pelata kuin nuoremmat, joilla ei ole koulun jälkeen velvollisuuksia ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

itekin pelannut jo 6 peliä. kyllä nää tästä tosi nopeesti menee. Pitää vaan ruveta treenaamaan tosissaan. Karmeita virheitä tulee pelissä, pitää vaan koko ajan rikkoa vastustajan peliä. Muuten ei tule tulosta. Parhaani teen.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Juu. Perheellisen on paha lupautua mihinkään tälläiseen liigaan. Katotaan sitten kun nuo lapset on menny opiskelemaan jonnekin toiselle paikkakunnalle. Eli sitten ps5:n aikoihin. ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mites näissä nämä pelien ajankohdat? En kuitenkaan ole kuin myöhään illalla pleikkarin ääressä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mukana ollaan joukkueena Chicago Blackhawks,
psn tankki13,
hyviä pelejä!;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Ne mun rankkariyritykset olivat tosi säälittäviä. Meni kädet jäihin. Ihan meni puihin. Mutta ootpahan hiukan pelannutkin peliä, ei sen puoleen.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa)

Mites näissä nämä pelien ajankohdat? En kuitenkaan ole kuin myöhään illalla pleikkarin ääressä.

Kellon ympäri. Mihin aikoihin olisit sitten tavoitettavissa?

Ne mun rankkariyritykset olivat tosi säälittäviä. Meni kädet jäihin. Ihan meni puihin. Mutta ootpahan hiukan pelannutkin peliä, ei sen puoleen.

Kenenkaa pelasit? Ittellä kanssa noi rankkarit tökkii. En kehtaa kokeilla edes bugimaalia näissä, mutta toisekseen en varmaan edes osaa. Lisäksi ottaa se päähän että mun parhaat vetäjät kaikki 3 ekaa on rightin pelaajia :mad:
 
Ylös Bottom