Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

ennemminkin luulen kaljan tarkoittaneen 1. Maaliskuuta...!??!!
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Ei tämä liiga oikein ole toiminut kohdallani. Myöhään illalla / Yöllä kerkeäisin pelaamaan, mutta kukaan ei silloin ole valmis ottamaan haasteita vastaan. Pari tuntia olen aikaa kuluttanut haastamalla porukkaa turhaan. Kaksi peliäkin olen pelannut, toisessa vastustaja häipyi kesken pelin ja toisessa pelissä vastustaja sai kokonaista kaksi laukausta maalia kohti ammuttua! Kummankaan ottelun tulokset eivät olleet eiliseen mennessä päivittyneet pistetaulukoihin?

Liiga on aivan liian pitkä, koska pelejä on mahdoton saada minulle sopivilla ajankohdille. Jos sama tahti jatkuisi, minulla menisi kolme vuorokautta aikaa vastustajien saamiseen + pelit päälle.

Epäilen, että liigaa ei saada koskaan toimimaan, niin että kaikki joukkueet saisivat pelattua kaikki pelit, koska sarjassa on 30 tiimiä ja pitää pelata 58 ottelua. Tiimien potkiminen pois on myös typerää, koska osa pelaajista pelailee silloin turhaan otteluja.

Toivotan liigalle menestystä, mutta ehdotan tulevaisuuden varalle toisenlaista systeemiä, joka voisi jopa toimia:

Olisi esim. kolme divaria joissa jokaisessa esim. 10 tiimiä pelattaisiin yksinkertaisena sarjana kuukausittain + pleijarit päälle. x- määrä joukkueita nousisi ja tippuisi kuukausittain divarien välillä. Mikäli joku jättäisi leikin kesken voisi alemmasta divisioonasta nostaa aina paikkaavan joukkueen seuraavaksi kaudeksi ja alimpaan lisätä aina uuden tulokkaan. Riittäisi, että joka divarissa olisi eri tiimit (löytyy suunnilleen 10 hyvää tiimiä). Näin ollen ei olisi tilannetta niinkuin nyt, että joku joutuu pelaamaan esim. LA Kingsillä, sehän on sama kun antaisi Kimi Räikköselle Force Indian auton. Ei noilla paska tiimeillä pärjää jos tulee joku vähänkin parempi pelaaja vastaan. Kuukausittain divarien paras valitsisi ensin tiiminsä ja sen jälkeen paremmuus järjestyksessä muut. Silloin ei tarvitsisi pelata turhia matseja huonoja pelaajia vastaan. En tiedä nauttiiko joku hävitä 10-0, mutta minulla on silloin aika puuduttavaa pelata jos vastustaja EI VAAN OSAA!

Divisiooona jako voisi aluksi olla esim. seuraava

Eliitti ranking alle 1000
Amatöörit ranking 1001 - 9999
Mutadivari ranking yli 10000

Divarit tasoiteltaisiin, pelaajien tason mukaan.

Minut voi siis poistaa nykyisestä liigasta, koska se ei vaan toimi.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Niin mutta tähän haettiikin aktiivisia pelajia jotka pelaavat niitä pelejä.Ei 58 ottelua ole ollenkaan paha,itelläkin jo 40 ottelua kasassa ja liigassa monellakin jo yli 20 ottelua.Minäkin joudan yleensä ainoastaan öisin pelamaan ja kyllähän tuota peliseuraa on löytyny.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

En tiedä nauttiiko joku hävitä 10-0, mutta minulla on silloin aika puuduttavaa pelata jos vastustaja EI VAAN OSAA!

Sinä puhut puuduttavasta? Juu, varmaan se on puuduttavaa kun pyörii samassa nurkassa kiekon saadessaan ja yrittää jatkuvasti sitä bugimaalia etukulmasta. Ja jos en vain osaa niin miksi yleensä teit vain 4 maalia sillä samalla kuviolla jota jauhoit ottelun tappiin asti? Turha puhua muiden osaamisesta ja puuduttavuudesta yhtään mitään jos et yksinkertaisesti osaa kuin toistaa yhtä temppua kerta toisensa jälkeen. Toki myönnän että osaat puolustaa, mutta hyökkäyspelisi tosiaan oli yksinkertaista ja olisit luultavasti pudonnut runkosarjan jälkeen, sillä et todellakaan häikäissyt taidoillasi kuten tässä liigassa parhaat pelaajat jotka osaavat pyörittää peliä muuallakin kuin kulmissa ja pyörittävät sitä monipuolisesti.

Onhan sinulla tosiaan lähes 400 rankki peliä takana, melkoisella saldolla lisäisin. Oletko pelannut nuo sadat ottelut samalla lailla kuin pelasit minua vastaan. Nautitko pelityylistäsi? Katsotko lätkää telkkarista? Osaatko myös muita bugimaaleja vai huoraatko tuota yhtä ja samaa? Jos pelaat COD WaWia niin viihdytkö paljonkin pelikarttojen alla? Oikaisetko pelatessasi ajopelejä jos niistä ei saa rangaistusta?

10 - 0? Se päättyi 4 - 1 ja kertoo myös siitä kuinka heikkoa puolustuksesi loppujen lopuksi on, jos kerran minulla muka oli vain 2 laukausta niin kuin lainaamattomassa kirjoituksesi osassa kerskailit. Ja ei se sinun hyökkäyksesikään niin kova ole kuin luulet. Laskin viimeiseksi pelikellon 5 minuutiksi ohjaimen lattialle ja katselin kuinka yhä yritit tehdä sitä samaa bugimaalia. Miksi et onnistunut? Yritys tuntui olevan kova.

P.S. Jos moderoitavaa, siistikää. Koitin pitää mahdollisimman siistinä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Ja kyllä tuossa liigassa on VÄHÄN heikommallakin tiimillä pärjätty. Itellä tiiminä on Florida Panthers, joka ei kyllä nopeudessa päätä huimaa. Paras pelaaja taitaa olla overall 84, mutta kuitenkin olen liigassa viidentenä, mitä kyllä syvästi ihmettelen. Florida on nimittän mielestäni yksi heikoimmista tiimeistä koko pelissä. Taitavimmille pelaajille, joilla on myös hyvä joukkue, kuten penguin 85:lle, en Pantherssilla pärjää, mutta muuten pelit ovat menneet hyvin. Tehtyjä maalejakin on kaksi kertaa enemmän kuin päästettyjä ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tottahan toki pärjää. Ja minä en tiimivalintani taakse piiloudu. Islanders oli tarjolla ja Islandersilla mennään. Ja ihan hyvin menee jo nyt tässä kohtaa liigataaperrustani. Alku oli hankalaa ja ensimmäiseen viiteen otteluun en saanut edes maaleja aikaan. Nyt kun kokemus on karttunut niin niitä maalejakin alkaa tulla.

Täytää aivan ihailla muutamien tyyppien maalintekotaitoa. Jätkät vetää kovalla prosentilla häkkejä maalintekosektorilta ja se olisi minunkin opittava. Puolustuspelini alkaa olla melko hyvässä kuosissa. Toki nukahduksia sattuu ja sehän yleensä riittää näille koville maalintekijöille silloin kun oma maalintekoni ei kulje.

Mukavaa porukkaa tässä liigassa kaiken kaikkiaan ja pelit ovat olleet lopputuloksista huolimatta tai niiden ansiosta pääasiassa nautittavia. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tuo maalinteko on itselläkin muutamissa matseissa ongelma. Ei paljoa naurata kun yköskentän "tähtipelaaja" heittää metrin päästä tyhjästä maalista ohi, tai puolustajista paras "maalitykki" ampuu avopaikasta lämärillä kolme metriä ohi :D Joissakin matseissa sitten meneekin jokainen hyvä paikka sisään. Outoa.

Edit: Ja tolppien määrä on jotain tähtitieteellistä, mutta se on kyllä ongelmana ihan hyvilläkin tiimeillä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pitää vähän keskusteluun osallistua. Liigassa suurin osa peleistä ollu loistavia ja vääntää on saanu kunnolla. Tosin näistä tullu ittelle pataan viimehetkillä. En tiijä mikä leijona kompleksi on mutta viime minuuteilla sellaista haparointia että ei tule mitään. Maalinteko on tässä kyllä välillä sellaista tervan juontia että huh huh. Kahteen päivään ei menny mikään millään tiimillä sisään vaikka vetoja tuli ja paikat 100 varmoja:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Kohelopeteä vastaan pelailin ja sitten kohelopete painoi starttia kun tein mualin, seurauksena aloitusbugi ja lährin ennemmin kuin kohelopete. . . . Häviöhän siitä tuli, onko reilua:confused:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Sinä puhut puuduttavasta? Juu, varmaan se on puuduttavaa kun pyörii samassa nurkassa kiekon saadessaan ja yrittää jatkuvasti sitä bugimaalia etukulmasta. Ja jos en vain osaa niin miksi yleensä teit vain 4 maalia sillä samalla kuviolla jota jauhoit ottelun tappiin asti? Turha puhua muiden osaamisesta ja puuduttavuudesta yhtään mitään jos et yksinkertaisesti osaa kuin toistaa yhtä temppua kerta toisensa jälkeen. Toki myönnän että osaat puolustaa, mutta hyökkäyspelisi tosiaan oli yksinkertaista ja olisit luultavasti pudonnut runkosarjan jälkeen, sillä et todellakaan häikäissyt taidoillasi kuten tässä liigassa parhaat pelaajat jotka osaavat pyörittää peliä muuallakin kuin kulmissa ja pyörittävät sitä monipuolisesti.

Kyllä tympii toi yhen ja saman etukulmamaalin yrittäminen joka ikinen kerta. Täytyy kyllä myöntää että jos leikkaan raunasta siihen maalille ni se etukulmahan siinä on helpoin ratkasu ja itekkii sen sinne yritän silloin tällöin heittää mutta se on vain yksi tapa muiden joukossa. Toinen mistä en oikein pidä on toi mailan noston rämpyttäminen. Saisi EA tähdä siitä jotenkin luonnollisemman ja tehottoman tai vakka poistaa minun puolesta kokonaan.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Kyllä tympii toi yhen ja saman etukulmamaalin yrittäminen joka ikinen kerta. Täytyy kyllä myöntää että jos leikkaan raunasta siihen maalille ni se etukulmahan siinä on helpoin ratkasu ja itekkii sen sinne yritän silloin tällöin heittää mutta se on vain yksi tapa muiden joukossa. Toinen mistä en oikein pidä on toi mailan noston rämpyttäminen. Saisi EA tähdä siitä jotenkin luonnollisemman ja tehottoman tai vakka poistaa minun puolesta kokonaan.

Tottakai minäkin teen maaleja siitä etukulmasta, mutta en hakeudu tietoisesti jatkuvasti nysväämään kulmiin vain että pääsisin tuikkaamaan samanlaisen häkin joka kerta. Ja juu, se mailan nosto saisi olla ememmän ajoitusta vaativaa, jolloin se olisi myös luonnollisen oloinen.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Minä olen sitä mieltä, että säännöt ovat samat kaikille. Jos EA on kaikessa viisaudessaan jättänyyt testaamatta, millä tavoin saa "varmoja" maaleja niin olkoon sitten niin. Itse kuitenkin pelaan silti joka tilanteen niin kuin yrittäisin tehdä sen oikeissa harkoissa/peleissä. Ainakin omalle kohdalle se tuo enemmän hupia peliin.

Voittaminen ei kuitenkaan ole tärkeämpää ainakaan minulle, kuin se että onnistuu pelaamaan hyvän ja hauskan ottelun. Hyvällä puolustuspelillä nuo maalinkulmatkin saa siivoiltua suht hyvin pois, vaikka sieltä kuinka niitä varmoja saisi tehtyä.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

ennemminkin luulen kaljan tarkoittaneen 1. Maaliskuuta...!??!!

Juurikin näin. Suokaa anteeksi.

Ei tämä liiga oikein ole toiminut kohdallani. Myöhään illalla / Yöllä kerkeäisin pelaamaan, mutta kukaan ei silloin ole valmis ottamaan haasteita vastaan. Pari tuntia olen aikaa kuluttanut haastamalla porukkaa turhaan. Kaksi peliäkin olen pelannut, toisessa vastustaja häipyi kesken pelin ja toisessa pelissä vastustaja sai kokonaista kaksi laukausta maalia kohti ammuttua! Kummankaan ottelun tulokset eivät olleet eiliseen mennessä päivittyneet pistetaulukoihin?

Itse en näkenyt sua ollenkaa iltasin tai öisin. Minkähän takia se häipy? Ettei vaan bugimaalien runkuttamisen seuraksesta? Ei päivittyny ei taulukoihin. Oiskohan joku bugi kyseessä, joka johtu liiasta etukulma bugimaaleista.

Epäilen, että liigaa ei saada koskaan toimimaan, niin että kaikki joukkueet saisivat pelattua kaikki pelit, koska sarjassa on 30 tiimiä ja pitää pelata 58 ottelua. Tiimien potkiminen pois on myös typerää, koska osa pelaajista pelailee silloin turhaan otteluja.

Keksi sitten joku toimivampi ratkasu?

Kohelopeteä vastaan pelailin ja sitten kohelopete painoi starttia kun tein mualin, seurauksena aloitusbugi ja lährin ennemmin kuin kohelopete. . . . Häviöhän siitä tuli, onko reilua:confused:

not cool :eek:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pelattiin peckesin kanssa ja tuli aloitusbugi. Eli se looppi helvetistä jossa aloittaminen tapahtuu yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Onneksi on tuo yhteinen lopetus namiska jonka olemassa olon tajusimme, joten kummallekaan ei tullut tappiota. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pelattiin peckesin kanssa ja tuli aloitusbugi. Eli se looppi helvetistä jossa aloittaminen tapahtuu yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Onneksi on tuo yhteinen lopetus namiska jonka olemassa olon tajusimme, joten kummallekaan ei tullut tappiota. :)

No voi helvetin helvetti.. Tälleenkö sen ois voinu lopettaa? perhana..
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Jos nyt itekki osallistun tänne liigan keskusteluun.. Itellä meinaa olla SIXAXIS seinässä kun "liian" monesti vastassa on semmonen pelaaja, joka ei muuta osaa ku tehä niitä hel***in bugimaaleja. Pistää siis aina siitä etukulmasta tai luistelee siitä maalin nurkalta maalin eteen ja molari heittää volttia että vastustaja saa pistää tyhjiin.. Ite en edes viitsi tehdä sitä, peli-ilo vaan menee. Sama homma X-napin hakkaamisessa.. Mailaa nostetaan heti jne.. Toki sitä voi suojata ite painamalla X:ää, mutta ei kiinnostais koko ajan olla x-nappi pohjassa. Ite yritän hakea maalipaikkaa pyörittämällä hyökkäysalueella ja yleensä pakille lämäripaikkaa.. (kauneimpia maaleja.. :D)

Ja Kaljatynnyri, en ota liigapaikkaa vastaan ainakaan tälle viikolle, sillä on meneillään koeviikko enkä ehtisi pelata varmaankaan edes 10 peliä.. Eli mä jään taas odotuslistalle, täyttäkää paikka toisella intoa puhkuvalla pelaajalla! Katotaan sitten sunnuntaina jos porukkaa jättäytyy pois niin voin tulla tilalle. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

ittellä tuli vastaan joskus kanukki joka oli jalostanut bugimaalin hieronnasta vielä ärsyttävämmän version. Koko pelin ajan kun sai kiekon niin pisti korkeen roikun ja toivoi että kerkee siihen niin sitten koittamaan epätoivosesti bugia:( . Siis koko pelissä ei mitään muuta syöttöä edes yrittäny tehdä, tuli pikkasen ihmeteltyä että mitähän kaveri saa tuolla taktiikalla irti pelistä:rolleyes:
 
Ylös Bottom