Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tänään kello kolmen jälkeen peliä, meikäläinen ei ole yhtään peliä vielä kerinnyt pelata kiireen vuoksi kun on tämä oikea jääkiekko vienyt aikaa :mad:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tänään kello kolmen jälkeen peliä, meikäläinen ei ole yhtään peliä vielä kerinnyt pelata kiireen vuoksi kun on tämä oikea jääkiekko vienyt aikaa :mad:

Ei se mtn. Kyllä tässä liigassa on yllin kyllin aikaa. Tosin jos porukka pelaa yhtä aktiivisesti ku mitä tähän mennessä niin liiga on reilussa viikossa ohi :D Mitä ei kyllä tule tapahtuun. Ite oon jo pelannu yli puoli puolet peleistä niukasti, mutta nyt koitan jo vähä himmailla.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Myös seuraavat pelaajakaupat on tehty.

Jaroslav Halak --> Dallas Stars
- Alex Tanguay --> Dallas Stars
- Marty Turco --> Montreal Canadiens
- Jere Lehtinen --> Montreal Canadiens

Iloista on se että Irc-kanava on myös aktiivinen. Noin 12-14 yhteensä löytänyt jossain vaiheessa itsensä kanavalle.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pistänpä tännekkin ilmoitusta, eli nyt otetaan taas koko ilta tonne kymmeneen asti haasteita. Pistäkää vaan peli inviteä suoraan tulemaan, tai lähettäkää viesti jos en parin miinutin sisällä peliin ilmesty!
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tarjoan yhä vaihtoon.

-Doug Weight 81 playmaker C ---> sentteriin.
-Bill Guerin 85 voimahyökkääjä OL-----> sentteriin, laituriin. (ei ponttooni laituriin)
-Mark Streit 78 hyökkäävä pakki----> kenttäpelaajaan.

Porukkaa vois tulla lisää tonne ircciin. Quakenet/ #konsolifinliiga

En tiä Bloodywork että mikä oli ku hylkäs sulta sen yhden rankkumaalin. Mutta on tässä liigassa tehty kuulema jo verkon läpikin maaleja. Että näillä kai mennään... :eek:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

En tiä Bloodywork että mikä oli ku hylkäs sulta sen yhden rankkumaalin. Mutta on tässä liigassa tehty kuulema jo verkon läpikin maaleja. Että näillä kai mennään... :eek:

En kyllä minäkään, kai se sitten vain pienesti hipaisi maalivahtia, hauskaa oli kun jäpä mikkiin puhu niin meikäläinen aina pääsavopaikkaan ja tolppaan vetäsin niin ''HUH!'' kuuluu sieltä :D Hyvä peli oli mutta minun osalta kyllä niin jäätävän huono peli kun voi olla.:eek:
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

En kyllä minäkään, kai se sitten vain pienesti hipaisi maalivahtia, hauskaa oli kun jäpä mikkiin puhu niin meikäläinen aina pääsavopaikkaan ja tolppaan vetäsin niin ''HUH!'' kuuluu sieltä :D Hyvä peli oli mutta minun osalta kyllä niin jäätävän huono peli kun voi olla.:eek:

Pitäähän sitä eläytyä. :D Mutta joo, pelataan se toinen pois kun ehditään. Jospa mäkin saisin vähän omaa peliä enemmän aukeemaan. Aikamoista sähellystä oli aika ajoin puolustuksessa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Pitäähän sitä eläytyä. :D Mutta joo, pelataan se toinen pois kun ehditään. Jospa mäkin saisin vähän omaa peliä enemmän aukeemaan. Aikamoista sähellystä oli aika ajoin puolustuksessa.

Jees meikäläinenkin ilmottuu toisessa pelissä sitten mikin ääreen niin päästään huutamaan toisille :D
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Kyllä tämä päivä taas näytti, että peliä pitää osata pelata...illan viimeiset neljä peliä 6-0, 5-1, 8-1 ja 3-1. Aika julmat luvut. Ylikunnossa varmaan tai jotain. Siis MINÄ hävisin noilla luvuin, ettei tule epäselvyyksiä. Kiitos lagittajalle, simolle ja anakonnalle! Pitää ottaa liigan ulkopuolella joskus revanssit teidän kanssa, kunhan on oppinut pelaamaan.

Mikki on ihan hauska olla, vaikkei siihen pysty paljon puhumaan pelin aikana, kun on kaikki aivotoiminta keskitetty ohjaamaan kiekkoilijaa.

peckes
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Kyllä tämä päivä taas näytti, että peliä pitää osata pelata...illan viimeiset neljä peliä 6-0, 5-1, 8-1 ja 3-1. Aika julmat luvut. Ylikunnossa varmaan tai jotain. Siis MINÄ hävisin noilla luvuin, ettei tule epäselvyyksiä. Kiitos lagittajalle, simolle ja anakonnalle! Pitää ottaa liigan ulkopuolella joskus revanssit teidän kanssa, kunhan on oppinut pelaamaan.

Mikki on ihan hauska olla, vaikkei siihen pysty paljon puhumaan pelin aikana, kun on kaikki aivotoiminta keskitetty ohjaamaan kiekkoilijaa.

peckes


Käsittääkseni sinäki olet pelannut aika paljon putkella joten pieni tauko auttaa aina asiaan. Lagittaja, simo ja anakonna kuuluvat kuitenkin liigan parhaimpiin joten nuo luvut ihan realistisia.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Käsittääkseni sinäki olet pelannut aika paljon putkella joten pieni tauko auttaa aina asiaan. Lagittaja, simo ja anakonna kuuluvat kuitenkin liigan parhaimpiin joten nuo luvut ihan realistisia.

Joo asia on tosi. Pieni tauko auttaa varmasti asiaan. Ja pelejä on 32 takana tälle viikolle ja neljäs päivä menossa. Tänään oli hyvä peli kohelopeten kanssa, voitti kylläkin 4-0, mutta tilanteita oli kuin karkkipussissa mulla. Mutta ei mikää sisään, avopaikasta sutivat ohi tai kiekosta pölyt tai oli kuin mummot markkinoilla, patsasteli ja katteli ympärilleen.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Enää SSpade joka ei tehnyt elonmerkkejä, mutta on kuitenki kirjautunut sisään liigaan. Laitoin psn viestiä että ottaa yhteyttä sunnuntaihin mennessä kiinnostaako sitä vai viettääkö vie hiljaiseloa. Jos ei ota yhteyttä niin otetaan aktiivisempi pelaaja tilalle.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Enää SSpade joka ei tehnyt elonmerkkejä, mutta on kuitenki kirjautunut sisään liigaan. Laitoin psn viestiä että ottaa yhteyttä sunnuntaihin mennessä kiinnostaako sitä vai viettääkö vie hiljaiseloa. Jos ei ota yhteyttä niin otetaan aktiivisempi pelaaja tilalle.

Minä voisin tulla tilalle kun aktiivisesti pelaan änäriä.

Kertokaa jos paikka vapautuu;)
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Lisäilkääs mut meseenne tai tulkaa tonne irc-kannulle. En ala täällä lähetteleen mitään yksityisviestejä tai täyttämään ihan täyteen kaverilistaa.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Jätin liigan. Ei riitä aika ja muuta sellasta.
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Mä voisin ilmoittautua kans mukaan! Pistäkää mut varauslistalle, jos joku luopuu paikastaan, niin voisin lähteä mukaan. :D
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Tynnyri,pitäskö tänne päivitellä pistepörssiä,vois ihan mielenkiinnosta seurailla sitä?Meinaan kun aika monella vissiin ei jostain syystä näytä liigassa sitä.Mulla itellä aina kun yrittää mennä katsomaan nii saman tien tilttaa.:(
 
Vastaus: NHL 09 - Pitkä ja toimiva liiga (max 30 pelaajaa) TÄYNNÄ

Jätin liigan. Ei riitä aika ja muuta sellasta.

No parempi sekin kuin mitä että viivyttää muiden hermoja kuukausi kaupalla :D

Mä voisin ilmoittautua kans mukaan! Pistäkää mut varauslistalle, jos joku luopuu paikastaan, niin voisin lähteä mukaan. :D

Nyt kun naamakala/facefisu saa Zibit:n paikan nii oot varauslistalla toisena FIN Potilaksen jälkeen. Tosin uusia ei vitti ottaa enää ku ehkä 2-3 päivän ajan jonka jälkeen muutan salasanan ettei uudet voi tulla vaikka joku lähtisikin/lentäisi liigasta. Kuitenkin viikon päästä sunnuntaina kaikki joilla vähemmän kuin 10 pelii pelattuna lentävät varoittamatta pois liigasta.

Luultavasti kuitenkin Ripsmooth on seuraava lähtijä jos ei alota pelejään pian ja lopeta hiljaiseloaan.

Tynnyri,pitäskö tänne päivitellä pistepörssiä,vois ihan mielenkiinnosta seurailla sitä?Meinaan kun aika monella vissiin ei jostain syystä näytä liigassa sitä.Mulla itellä aina kun yrittää mennä katsomaan nii saman tien tilttaa.:(

Koitin tossa yks päivä mutta se oli niin buginen ettei oikein mikään tilasto pitänyt paikkansa. Koitan kuitenkin jos siitä saisi jotain selvää ja tehdä monipuoliset tilastot tänne.



Sitten vähän muuhun asiaa eli kun porukka on pelannu huomattavasti aktiivisemmin liigaa kun mitä on olettanu, tota vauhtia moni on pelannu liiga pelinsä jo alta 3 vikon. Tästä syystä toiset potkiaset 1. helmikuuta ja pelejä nyt vähintään täytyy olla 25 takana. (ehkä jopa 30) päätetään yhdessä myöhemmin. Joten kannattaa olla aktiivinen ettei lennä tuolloin.
 
Ylös Bottom