Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 [PS3]

Tulipa ensimmäistä kertaa tutustuttua jääkiekkoon NHL09:n avulla ja täytyy sanoa, että aika nopeasti tuohon tympäännyin. Syyt tähän olivat:

Pelaajat tuntuvat kaikki samanlaisilta, eli pelit ovat joukkueista huolimatta aina samanlaisia.

Bugi-laukaukset, joilla verkko soi joka kerta.

Tekoäly huijaa välillä aivan liikaa, jolloin omat maalit eivät uppoa, mutta vastustajan kaikki laukaukset menevät sisään. (Toki tämä on nähtävissä myös muissa EA:n urheilupeleissä, esimerkiksi Maddenissa on sama ongelma.)

Tekoälyn huijaamiseen liittyy myös eräs be a pro-pelimuodossa vastaantullut bugi, eli kun tekoäly päättää tehdä maalin, se myös tekee sen. Esimerkki: Pelaan maalivahdilla. Vastustaja laukoo matalan laukauksen siniviivalta ja maalin edessä oleva kaveri nostaa sitä hieman. Kiekko osuu maalivahdin jalkasuojukseen, josta se nousee hanskaan ja menee siitä läpi maaliin. :mad: Se siitä fysiikkamallinnuksesta sitten.

Into peliä kohtaan loppui täysin. Nyt olisi tarkoituksena hommata 2k8 tai 2k10, jotta pääsisi testaamaan toisen firman näkemystä jääkiekosta.

PS. Hauska oli lukea tuolta 2k vs. EA-ketjusta viestejä, joissa 2k:ta syytettiin ohi menevistä vedoista, joiden seurauksena kiekko silti lähti. Sama vika on myös 09:ssä, jossa sain hienolla laukauksella maalin. Vedossa oli ainoastaan se vika, että maila meni n. 30 cm kiekosta ohi ja upposi jään sisään. ;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Tulipa ensimmäistä kertaa tutustuttua jääkiekkoon NHL09:n avulla ja täytyy sanoa, että aika nopeasti tuohon tympäännyin. Syyt tähän olivat:

Testaas nhl10! Siihen on montaa noista asioista korjattu/paranneltu. Kyllä Ea voittaa helposti aina noi Konamin tekeleet..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 [PS3]

NHL10 on tullut jo testattua ja pidin siitä vielä vähemmän kuin tuosta 09:stä. Syitä jälleen:

Jälkipelit ovat aivan turhia, sillä ne vain venyttävät pelien kestoa kohtuuttomasti.

Maalivahdit jäävät kiinni tolppiin, jolloin one timerit menevät liian helposti sisään.

Muutenkaan peli ei herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia puoleen tai toiseen, joten jätän sen nyt väliin.

Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! :D

Ja taisi lipsahtaa hieman ohi aiheesta, pahoittelen. :(
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

joo ei nhl 10 mikään täydellinen ole todellakaan. olet ihan siinä oikeassa että jossain mielessä nhl09 jopa parempi.. ne taukokahinat on kyllä tosi huvittavia ei millään tavalla todenmukaisia.. Onneks on sentää joitain parannuksia nhl09 verrattuna joten kyllä sitä nyt pelaa paremman puutteessa..
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

läppä läppä :D

siisti kyllä toi blades of steel kuunnelkaa soundeja ihan loistavaa.. mä oon täällä hajonnu moneen kertaan ku toi on niin kova!
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Olisiko mahdollisesti jollain mahdollisimman ajan tasaiset rosterit, kun itse olen vähän laiska värkkäämään niitä? Itselläni on viime sm-liiga kauden pelaajia, joten löytyisikö joltain tämän kauden sm-liiga pelaajista tehtyjä rostereita? Myönnetään, että nhl 10 on ilmestynyt jo aikoja sitten, mutta kyllä tämäkin paremman puutteessa menee :)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Ei kellään olisi uusia rostereita NHL09:n??? Pistäkää vaikka linkki mistä niitä löytyisi :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Ei kellään olisi uusia rostereita NHL09:n??? Pistäkää vaikka linkki mistä niitä löytyisi :D

Tuolta otin itse aikanaan. On myös "asennusohjeet" samoilla sivuilla. Sekavat sivut ehkä vähän, mutta kyllä ne sieltä löytyy kun tarkkaan lukee :) Seassa on NHL10:n rostereita joten pitää olla tarkkana :)

NHL 10 and NHL 09 Roster Updates for PS3 (NHL Ultimate Roster Updates for PS3)

En tiedä onko tuoreempia, mutta noilla oon pärjännyt. En tiedä onko edes tapahtunut kauheasti treidejä sen jälkeen.
 
Ylös Bottom