Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sit kun jotkut kirjoitteli että pelinopeus muuttuu aina välillä ranked online matseissa.
Itse tehnyt saman johtopäätöksen kaverin kanssa pelatessa vastakkain. Kaveri kun haastaa niin pelitempo on asteen pari nopeampi, kuin jos minä haastaan. Vastakkaisia pelejä löytyy tällä tavoin lähemmäs 50. Joten ei ole kuvitelmaa ainakaan tässä tapauksessa.

Ite olen päätelly ton pelinopeuden vaihtelun johtuvan kutsujan/kotijoukkueen peliasetuksista jotka on talletettu personal settingseihin. Kyseiseen johtopäätökseen oon omien nettiliigapelien kautta, toiset valitteli että mua vastaan pelinopeus on hidasta, oma asetukseni on 0 tai 1. Omasta mielestä taas toisia vastaan peli tuntui todella nopealta ja toisia vastaa "normaalilta". Oli sitten puhetta liigan jäsenten kanssa asiasta niin ilmeni että osalla oli oletus asetukset päällä ja osa oli laskenut pelinopeutta. Toi taitaa vaikuttaa samoin muihinkin asetuksiin kuin pelinopeuteen, helppohan tuo toisaalta on testata...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuo pelinopeus on kyllä mielenkiintoinen juttu.. Itsellä ainakin päivällä on matsit todella hitaita, mutta kun kello alkaa olemaan 01.00 niin alkaa pelitkin olemaan todella nopeita!!

Selitys tähän on varmasti pelaajan netin nopeus! Nimittäin itsellä on toisessa kodissa hitaampi netti ---> nettipelit on hitaita. Mutta kun pelaan toisessa kodissa, jossa on huomattavasti nopeampi netti ----> online-pelit ovat todella nopeita. EA:n serveri varmsti jakaa yhteyden molemmille sopivaksi, mutta myös joskus on niin, että toisella kaikki onnistuu (mokke tuntuu torjuvan paljon myöhemmin laukauksesta, vedot lähtee helvetin nopeasti, taklaukset kaikki onnistuu yms).. Itsellä on myös joskus niin, että tuntuu et moket ovat aivan myöhässä, vedot lähtee ku tykin suusta ja kaikki taklaukset menevät kunnolla perille.

Toivoisin NHL10 online matseihin lisää tietoja toisesta. Millä sijoituksella toinen on, onko pelaajia lukittu, esim. mokkea.. Mikä on ns.pelinopeus jokaisessa ottelussa, ei bugeja online-matseissa (kun painaa 3 erässä tarpeeksi star-näppäintä, pelistä lähtee musiikit, ei tapahdu startista mitään vaikka pitäisikin, ja juuri kun loppusummeri alkaa soida, peli menee valikkoon josta voi painaa yhteinenlopetus painiketta, ja vastustaja hyväksyy sen automaattisesti, eli pelin tuloksia ei tallenneta.. Itse olen moista bugia käyttänyt monesti... Ainakin jos toinen on pelannut glitcien avulla. Toinen bugi on se, jos lähtee alle kolmessa minuutissa pois pelistä ei myöskään tilastoja tallenneta, eli jos toinen tekee ekassa minuutissa maalin kannattaa lähteä pois jos pelottaa, niin tilastoja ei tallenneta..

Toivon, että tulevat online-matsit ovat loistavia ja edellisiä bugeja ei ole.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

no huhhuh, tulee mieleen boomheadshot video missä kaveri sai kaamet raivarit.. Eise niin vakavaa ole ;)

Hehe, joo ei se niin vakavaa ole eikä elämä siihen kaadu :). Tulee vaan aika voimaton tunne kun aivan sama mitä tekee eikä mikään mene niinkuin pitäisi eikä se ole enää itsestä kiinni ja se alkaa pitemmän päälle ärsyttämään...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hehe, joo ei se niin vakavaa ole eikä elämä siihen kaadu :). Tulee vaan aika voimaton tunne kun aivan sama mitä tekee eikä mikään mene niinkuin pitäisi eikä se ole enää itsestä kiinni ja se alkaa pitemmän päälle ärsyttämään...

Juu tiedän tuon saman tunteen. Myllytän kavereita aina tilastojen mukaan 100-0 mut sit matsit päättyy 5-2 tai 3-1 :rolleyes: parhaimmillaan vedot 62-10 ja voitin ainostaan just tuon 3-1 :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

no huhhuh, tulee mieleen boomheadshot video missä kaveri sai kaamet raivarit.. Eise niin vakavaa ole ;)

No lähinnä se alkoi huvittaa. Onko kenties AI pelaajat kattonut "videolta" miten "ammattilaiset" pelaa.

Ja edelleen tuohon onlinepelien nopeuteen.. Nettiyhteys on erinomainen, ja kaiken muunkin pitäisi olla OK. Jostain syystä vain homma etenee noin. 08:ssa ei ollut mitään samanlaista havaittavissa. Toivottavasti ei myöskään 10:ssä. Ei ole kivaa pelata joka matsia vieraissa vain sen takia, että pelinopeus olisi parempi. Muitten kanssa samaa ei ole tullut todettua, jokseenkin pelejä vastakkain onkin sitten huomattavasti vähemmän.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä näiden BaP-pelaajien arvosanojen kanssa on mokattu ja pahasti, no eihän se mikään uusi uutinen ole, mutta kyllä se nyt taas kävi ilmi. Olen tässä yrittänyt saavuttaa tuota Goalie Pro -achievementtia, enkä ole onnistunut. Viimeisimmässä pelissä ensimmäisen erän jälkeen olin torjunut kaikki laukaukset ja arvosanani tilastojen osalta oli B+. Toisessa erässä torjuin myös kaikki laukaukset, mutta arvosana tippui B:hen. Lopulta ottelun loppuessa ja torjuttuani kaikki 20 kohti tullutta laukasta arvosana näyttää edelleen B:tä. Ilmeisesti valmentaja odottaa maalivahdilta joka pelissä myös paria syöttöä.

Oikeastihan kyse on tietysti siitä, että vastustaja laukoi yksinkertaisesti liian vähän. Olin laittanut laukausten blockaamisen nollaan ja erien pituudeksi 7 minuuttia, mutta silti ei vastustaja tuota enempää saanut lauottua. No, eikun vaan nyt sitten erät 10 minuuttiin ja kokeilemaan jälleen uudestaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä näiden BaP-pelaajien arvosanojen kanssa on mokattu ja pahasti, no eihän se mikään uusi uutinen ole, mutta kyllä se nyt taas kävi ilmi. Olen tässä yrittänyt saavuttaa tuota Goalie Pro -achievementtia, enkä ole onnistunut. Viimeisimmässä pelissä ensimmäisen erän jälkeen olin torjunut kaikki laukaukset ja arvosanani tilastojen osalta oli B+. Toisessa erässä torjuin myös kaikki laukaukset, mutta arvosana tippui B:hen. Lopulta ottelun loppuessa ja torjuttuani kaikki 20 kohti tullutta laukasta arvosana näyttää edelleen B:tä. Ilmeisesti valmentaja odottaa maalivahdilta joka pelissä myös paria syöttöä.

Oikeastihan kyse on tietysti siitä, että vastustaja laukoi yksinkertaisesti liian vähän. Olin laittanut laukausten blockaamisen nollaan ja erien pituudeksi 7 minuuttia, mutta silti ei vastustaja tuota enempää saanut lauottua. No, eikun vaan nyt sitten erät 10 minuuttiin ja kokeilemaan jälleen uudestaan.

Pistät pari pykälää lisää voimaa ja tarkkuutta laukaus slidereihin niin loppuu se kiekon hautominen, sekä omalla että vastustajan joukkueella. Tosin nollapelejä ei niin vaan tulekaan enää tämän jälkeen, mutta muuten peli muuttuu maalivahtina miellyttävämmäksi ja totuudenmukaisemmaksi.

Silti kuten sanoit maalivahdin nuo arvosanat on ryssitty oikein kunnolla, voit juurikin pelta nollapelin 20 torjunnallla ja saada ainoastaan B arvosanan statseista.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pistät pari pykälää lisää voimaa ja tarkkuutta laukaus slidereihin niin loppuu se kiekon hautominen, sekä omalla että vastustajan joukkueella. Tosin nollapelejä ei niin vaan tulekaan enää tämän jälkeen, mutta muuten peli muuttuu maalivahtina miellyttävämmäksi ja totuudenmukaisemmaksi.
Sain tuon achievementin sitten niillä 10 minuuttisilla erillä ja laukausten voima ja tarkkuus olivat suunnilleen puolessa välissä. 37/38 torjuntaa, ja arvosana oli B+.

//Huomasinkin vasta nyt, että tässä PS3-versiossa ei edes ole trophyja, joten nämä viestit olisivat ehkä sopineetkin paremmin tuonne 360-alueelle, mutta antaa nyt olla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Upitaas vähä. Eihä tää nyt näin vanha peli oo? :)

Tuli tänään pelattua aika paljon ja NHL 10:n odotus nousi kuumimmilleen. Samalla tuli vastaan melko erikoisia tilanteita. Mitäköhän S.Koivu yrittää TÄSSÄ tehdä? Peittää kiekon lumeen? :D Välillä se kiekko tuppaa olemaan liiankin vaikeissa paikoissa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei se curve ollut, Foppa pärjää ilmankin.

Ehkäpä minun kaikkien aikojen suosikkipelaajani. Ei se #21 ole summanmutikassa EASHL-ukkoni selkään lätkäisty. Selostusnimenä myös Forsberg, silloin kun huvittaa omalla nimellään säheltää. Foppa on täydellinen pelaaja, harmi vain ettei pysy ehjänä (pelityyli juu, mutta takana varmasti muutakin, kiirehditty liikaa paluita, vältelty puukkoa tj.). Vielähän kuulemma mies yrittäisi paluuta jäälle, en voi itse muuta kuin toivoa koko sydämestäni että paikat kestäisivät. NHL tai Elitserien, en välitä. Pelit hankin kuitenkin käsiini :) .
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hyvä video!

Nyt ketuttaa. Tänään netti on vähä reistaillu ja hävisin 2 1vs1 peliä sen takia (molemmilla vastustajilla alle 500 pojoo). Lisäksi katkes netti kesken EASHL pelin. Jopa rankkukisassa ehti heittää ulos PSN:ästä.

Sopivasti tiputin rankkia vähän jokaisella alueella :D

mmiikkssuu: On kyllä pojalla aika paljon matkaa Forsbergin suorituksille.... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ollut mikkiongelmia kaverin kanssa tässä pelissä.

Eli eka peli joka pelataan kaverin kanssa onlinessa laitettuamme Pleikan päälle toimii aina moitteettomasti chatin kannalta.

Yleensä seuraavassa pelissä (varsinkin jos olemme poistuneet pelistä kesken kaiken), tulee sitten ns. 'mikkiongelma'. Ei kuulla kavereiden kanssa toisiamme, mutta muut kuulevat vissii meidät, ja pystyn myös kuulemaan kaikki muut paitsi kaverini.

Kellään muulla ollut samankaltaista ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joo EA:lla ja varsinkaan SONY:lla ei ole oikeen missään pelissä mikit toiminut kunnolla
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ollut mikkiongelmia kaverin kanssa tässä pelissä.

Eli eka peli joka pelataan kaverin kanssa onlinessa laitettuamme Pleikan päälle toimii aina moitteettomasti chatin kannalta.

Yleensä seuraavassa pelissä (varsinkin jos olemme poistuneet pelistä kesken kaiken), tulee sitten ns. 'mikkiongelma'. Ei kuulla kavereiden kanssa toisiamme, mutta muut kuulevat vissii meidät, ja pystyn myös kuulemaan kaikki muut paitsi kaverini.

Kellään muulla ollut samankaltaista ongelmaa?

Taitaa peli heittää sun kaverin mikin mutelle automaattisesti. Paina kolmiota niin se laittaa mutelle/ottaa pois mutelta. Toi saattaa auttaa, mutta luultavasti ei.
 
Ylös Bottom