Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En jaksanu alkaa kahlaa tätä topiikkia läpi. Mutta sellaista kyselisin, että olis tarkoitus pelata kavereiden kanssa 2 vs 2 pelejä niin että pelaajia voi vaihtaa kesken pelin (eli ei be a pro). Onnistuuko tämän netin kautta? Tiedän, että 1 vs 1 pelit onnistuvat aulojen kautta, mutta tätä ei olla aikaisemmin testattu ja olisi hyvä tietää jo ennakkoon että miten pysyisi vai pystyykö laisinkaan?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

En jaksanu alkaa kahlaa tätä topiikkia läpi. Mutta sellaista kyselisin, että olis tarkoitus pelata kavereiden kanssa 2 vs 2 pelejä niin että pelaajia voi vaihtaa kesken pelin (eli ei be a pro). Onnistuuko tämän netin kautta? Tiedän, että 1 vs 1 pelit onnistuvat aulojen kautta, mutta tätä ei olla aikaisemmin testattu ja olisi hyvä tietää jo ennakkoon että miten pysyisi vai pystyykö laisinkaan?

Eli siis normaaleja pelejä joukkue joukkuetta vastaan?? Kyllähän toi onnistuu, kun menee "online joukkuepeli" ja tekee pelin niin, että laittaa kerhopelin säännöt EI. Silloin voitte pelata 2v2 ilman, että on "be a pro"

Joku voi korjata jos oon väärässä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

SM-liiga on kustu totaalisesti. Onpas kivaa pelata Bluesilla kun Kossu on 183cm pitkä, vaikka on oikeesti kaksimetrinen....:confused:

Juhlallisesti tämä on 500. viestini. (pitikö tänki olla valitusviesti :eek: ) Oikeastaan tämä on jo toinen kerta kun ylitän tuon maagisen 500 rajan. Kiitos kauppaviestien poistamisen :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ohhooohh.. Sainpa sitten hankittua Be a pro:ssa offlines 3 jäähyä saaman aikaan omal jengil 2+2 ja vastustaja jengin pelaaja otti myös jäähyn eli kolme jäähyä samaan aikaan =O ois pitäny ihan ottaa kuva :D Pienoinen bugi?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ohhooohh.. Sainpa sitten hankittua Be a pro:ssa offlines 3 jäähyä saaman aikaan omal jengil 2+2 ja vastustaja jengin pelaaja otti myös jäähyn eli kolme jäähyä samaan aikaan =O ois pitäny ihan ottaa kuva :D Pienoinen bugi?

harvinaistahan tuo on mutta kyllä noita tapahtuu.
itselle käyny että itse saanu poikittaisesta jäähyn, sitte vastustaja ottaa kampista jäähyn ja ite sitte kiekontavoittelussa taklannu vastustajaa niin napsahtanu samantien toinen jäähy :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jumaleissön, siinä oli jo liikettä lavassa.. Varmaa hieman treeniäki jo alla:p

Ja AI-puolustus easy-tasolla. Toki se ei poista tosiasiaa, että näyttää tietävän mitä tekee.
Epäilen, että noilla tempuilla pääsis ihmispakista ohi, joka edes vähäsen malttais puolustaa turhia hötkyilemättä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Epäilen, että noilla tempuilla pääsis ihmispakista ohi, joka edes vähäsen malttais puolustaa turhia hötkyilemättä.
Samaa kategoriaa freestyle-jalkapallon kanssa. Ihan kivaa individual-skilliä, mutta pelitilanteet on sitten täysin erikseen (siniviivan puhkominen, takakarvaus jne.). AI on aina AI, eikä ajatteleva ihminen. Olisi mielenkiintoista saada kokeilla puolustaa tuollaista vastaan keskialueelta lähtien.

Mutta silti ihan hienon näköistä menoa ja kaveri vaikuttaa todellakin taitavalta. Tosin ei tuo varsinaisesti mitään uutta minun varastooni, mutta olen saattanut tosin aliarvioida jotain tuossa videossa esiintyvää aikaisemmin.

Paljonkohan se asetus tuossa treenimoodissa mahtaa olla, mikä määrittää tuon skillstickin nopeuden? Jos on alustana PS3 ja se nopeus puolivälissä (mikä vastaa niitä joukkuepelejä), niin komplimenttini todellakin. Mutta enivei, enpä pysty varmaan lähimainkaan samanlaisiin suorituksiin tuollaisella, videosta välittyvällä, nopeudella (ei pysy pää mukana).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joo-o, ja mä kun luulin et oisin pelannu liikaa NHL 09:ä... :D

Mikäs siinä, nopeet nakit kaverilla. Ois kiva nähä vastassa EASHL:ssä, miten pärjäisi joukkueen mukana.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Terve tännekkin, oon uusi tääl enkä jaksa koko ketjuu kahlaa läpi joten sattuuko kellään olemaan sm-liiga rostereita edes suurinpiirtein ajan tasalla olevia? jos on niin vois laittaa jakoon. ittellä olis tarkotus tehdä niistä jonkun rostereista sellaset että vois dynastia rupee pelaa sm-liigal tai elitserienil, mutta alust asti en jaksa alkaa väsää. saattaa olla vähä sekava mutta koittakaa kestää :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itelle on tullu onlinessa vastaan samankaltainen kynääjä.
Se kieputti parissa minuutissa 4 maalia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ajattelin pitkästä aikaa kokeilla taas tätä ja kuinkas kävi, eka matsi ja hermot meni täysin taas. Tietokonetta vastaan siis dynasty modessa.

Ensinnäkin ottaa suuresti päähän se, että jos tietokone on päättänyt että mä en voita matsia niin sama se on mitä tekee kun:
-kiekko ei mee avopaikoista sisään,
-omat laukoo ohi,
-maalivahti torjuu ihan ihmepaikoista kaikki vedot, vastaavasti oma seuloo kaikki,
-one timereissa oma äijä jäätyy täysin,
-omat syötöt katkaistaan,
-taklaukset ei onnistu vaikka tekee aivan samalla lailla kuin ne jotka ovat aikaisemmin onnistuneet
-vastustaja tekee tietysti pari maalia
-mikään mitä yrität ei onnistu

Tämä olisi kaikki ihan jees jos olisi realistista, mutta kun tulee väkisinkin se tunne että kun tietokone päättää että et voita niin aivan sama mitä teet. Tähän menee hermot.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tänään se sitten tapahtui.
Pelasin kaikkien aikojen kusipäätä vastaan onlinessa.
Nimimerkki: ripsmooth
Lisäksi se oli vielä suomalainen.:eek:
Herran bravuuri oli kääntö lämäri.
6 maalia se sillä tavalla teki.
Vit***aa tommoset!:mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ajattelin pitkästä aikaa kokeilla taas tätä ja kuinkas kävi, eka matsi ja hermot meni täysin taas. Tietokonetta vastaan siis dynasty modessa.

Ensinnäkin ottaa suuresti päähän se, että jos tietokone on päättänyt että mä en voita matsia niin sama se on mitä tekee kun:
-kiekko ei mee avopaikoista sisään,
-omat laukoo ohi,
-maalivahti torjuu ihan ihmepaikoista kaikki vedot, vastaavasti oma seuloo kaikki,
-one timereissa oma äijä jäätyy täysin,
-omat syötöt katkaistaan,
-taklaukset ei onnistu vaikka tekee aivan samalla lailla kuin ne jotka ovat aikaisemmin onnistuneet
-vastustaja tekee tietysti pari maalia
-mikään mitä yrität ei onnistu

Tämä olisi kaikki ihan jees jos olisi realistista, mutta kun tulee väkisinkin se tunne että kun tietokone päättää että et voita niin aivan sama mitä teet. Tähän menee hermot.

Ja lyödäänkö vetoa että pelasit vieraissa? Pelaappas kotona ja kaikki on kuin ruusuilla tanssimista. Jos sama meno jatkuu NHL10:ssä niin mielentilaani voi kuvailla vain niin, että se ei ole suotavaa kuultavaa lapsille.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ja lyödäänkö vetoa että pelasit vieraissa? Pelaappas kotona ja kaikki on kuin ruusuilla tanssimista. Jos sama meno jatkuu NHL10:ssä niin mielentilaani voi kuvailla vain niin, että se ei ole suotavaa kuultavaa lapsille.

Vieraissahan se oli. Viimesten minuutin aikana hakkasin ohjainta sohvaan ja huusin moneen kertaan "V**TTU!!" ja sitte loppu pelaaminen. NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tullut tuossa pitkän tauon jälkeen pelattua taas vaihteeks dynastya... Oli aika yllätys huomata, että kone alkaa vetelemään curvea tappiotilanteessa.
No onneksi ei vielä ole tehnyt noita vanhanaikasen tapasia längistä sisään maalia.

Sit kun jotkut kirjoitteli että pelinopeus muuttuu aina välillä ranked online matseissa.
Itse tehnyt saman johtopäätöksen kaverin kanssa pelatessa vastakkain. Kaveri kun haastaa niin pelitempo on asteen pari nopeampi, kuin jos minä haastaan. Vastakkaisia pelejä löytyy tällä tavoin lähemmäs 50. Joten ei ole kuvitelmaa ainakaan tässä tapauksessa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

no huhhuh, tulee mieleen boomheadshot video missä kaveri sai kaamet raivarit.. Eise niin vakavaa ole ;)
Mutta itte pelaan nyt pleijareita vaikeimmalla tasolla, voitin kaksi ekaa peliä 5-2 (kaikki meni vastustajan mokelle) ja 1-0 (mun mokke oli kuin muuri) ja peli sujui muutenkin tosi hyvin, sitten mentiin vieraisiin ja hävisin kaks putkeen. Ekan hävisin 4-1 ( ei mitään saumoja ollut, tosiaan tuntu, että mikään ei onnistunut) ja toisen hävisin 4-3 jatkoajalla, toinen peli tuntui kuitenkin suhtkoht reilulta väännöltä. Eli kyllä se kotietu jtn merkkaa mutta niinhän se tekee oikeessakin elämässä ;)
 
Ylös Bottom