Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mielestäni se on vastustajien taitotaso keskimäärin. Ainakin tässä uskossa olen elänyt.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

onko muut huomannu saman että kun myllytät oikein kunnolla muita vastaan esim.tilanne vaikka 6-0 niin vastustajan maalivahti pelaa ihan unelmapeliä sen jälkeen ja yksikään kiekko ei uppoa edes avopaikoista sisään???
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

onko muut huomannu saman että kun myllytät oikein kunnolla muita vastaan esim.tilanne vaikka 6-0 niin vastustajan maalivahti pelaa ihan unelmapeliä sen jälkeen ja yksikään kiekko ei uppoa edes avopaikoista sisään???

Siinä on vissiin haettu, että moket oppivat torjumaan tiettyjä maalitapoja ja pelaavat vähän skarpimmin. Unelmapeliä on kyllä hieno seurata, mutta häviävänä osapuolena sitä tietysti toivoisi, että oma veska ois hereillä alusta asti :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mistä noi seurojen kolmos veskat löytyy? Muutaman kerran ku frendin kanssa peleiltu ni on ollu "väärä" kakkosveska ja halunnu sen toisen sinne, mutta ei löydy farmista ja ei mistään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei P*R*E*E!! Sain taas todettua miten tämä peli taas huijaa mua.. 7 pleijaripeli oli mulle 2-1 ja 3min oli jäljella viimeistä erää ja sitten montreal iskee siniseltä ilmanmaskia lämärin jäitäpitkin suoraan Theoderen puikoista ja peli on 2-2. Ja sitten ajassa 0.57 Koivu iskee siniseltä yhdellä kädellä vedon, joka olis menny ohi nin Theodore yrittää ottaa sen haltuun, mutta päättipä sitten mennä v-asentoon ja kiekko lipuu jälleen puikoista ja tilanne 2-3 Montrealille ja Capsit on lyöty ja joutuvat kesälomalle.. Repesin aika kivasti vikalle maalille.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Siinä on vissiin haettu, että moket oppivat torjumaan tiettyjä maalitapoja ja pelaavat vähän skarpimmin. Unelmapeliä on kyllä hieno seurata, mutta häviävänä osapuolena sitä tietysti toivoisi, että oma veska ois hereillä alusta asti :rolleyes:

Kaverien kanssa pelattiin viikonloppuna NHL:ää ja huomasin vaan että yhtäkkiä tietokone teki rupesi tasottamaan peliä kun toinen oli ihan jyrän alla. tilanne tais olla 5-0 tai 6-0 niin sen jälkeen sinne ei uponnu enää yhtään maalia ja samalla oma mokke rupes imemään imurin lailla lähes kaikki vedot sisään :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Juu ja arvaa vaan kuin paljon ketuttaa kun haluais jyrätä toisen 11-0 : D

Onlinessa olen onnistunut tekemään jopa 12 maalia :) Tosin siinä pelissä omiinkin meni 7 :D

Tuli muuten mieleen, kun äsken pelailin yhtä kovaa tyyppiä vastaan (rankki paljon kovempi ku mulla) ja voitin sen aluksi reilusti 7-2. Hän otti revanssin ja uskomatonta mutta totta: hän siirtyi pelissä 5-0 johtoon. Tilanne oli 7-3 kun lähettiin viimeseen erään, mutta elämäni kovin kiri lähti käyntiin: Peräti 5 maalia vastustajan verkkoon ja peli päättyi 9-7 (luovutti viime hetkillä). Taisi vähän vastustajaa harmittaa koska tein kolme maalia hänen pelleillessään omalla veskarilla. (aina läpiajossa yritti heittäytyä).

Tuota peliä muistelen aina, kun joudun kunnon takaa-ajo asemaan :)

KonsoliFIN: Poistakaa tuo hymiörajoitus tai pistäkää rajaksi ainakin 5! plz : )
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mistähän tuolle äijälle jolla netis pelataan saisi noita pisteitä. Pitääkö mun liityä johonkin kerhoon ja jos jollaki olis hyvä kerho mut voi kutsua jos haluaa.:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mistähän tuolle äijälle jolla netis pelataan saisi noita pisteitä. Pitääkö mun liityä johonkin kerhoon ja jos jollaki olis hyvä kerho mut voi kutsua jos haluaa.
Ei tarvitse liittyä kerhoon, että saisi parannuspisteitä pelaajalle.

Mene NHL 09:n päävalikossa "Suoritusten seuranta" -kohtaan ja sitten siellä painat L1:stä. Sieltä näet kaikki pelaajakortit (uuden kortin avaamalla saat aina lisää parannuspisteitä käyttöösi), jotka on mahdollista saavuttaa, sekä mitä niiden saavuttamiseen vaaditaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tänään tuli tehtyä kaikkien aikojen moka dynasty modessa.
Kausi oli loppunu ja alko se pelaajien soppareiden uusiminen.
Kaikki kenttäpelaajat jotka halusin suostuivat uusiin sopimuksiin, mutta unohdin tehdä jatkot veskoilleni.
Tulos: organisaatiossani ei ole nyt yhtään veskaa!!! :mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ite olin pelannut jo puolitoista kautta be-a-prota ja sitten kokeilin myös pelata maalivahdilla... arvaa vaan tallensinko vahingossa mun vanhan tallennuksen päälle.. Sen jälkeen en sitten peliin enää koskenutkaan.. :(

Kannattanee kattoo vapaat agentit eka läpi..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sanokaapa joku viisaampi kuinka vois vähentää poikittaismaila ja kyynärpäätaklaus jäähyjä ? Onko l2 napilla jotain tekemistä sen kanssa vai ? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sanokaapa joku viisaampi kuinka vois vähentää poikittaismaila ja kyynärpäätaklaus jäähyjä ? Onko l2 napilla jotain tekemistä sen kanssa vai ? :confused:
Tuo riippuu kai pelaajan kurinalaisuus -arvosta, tai sitten se vaikuttaa vain tekoälypelaajiin. Ite voi tohon vaikuttaa niin, että yrittää olla taklaamatta selästä ja hitaammalla vauhdilla.

Ite ottaisin koko pelistä pois poikkarit ja kyynärpäätaklaukset. Kyllä estämis-, ryntäys-, laitataklaus-, väkivaltaisuus- ja selästä taklaus -jäähyt riitäis taklauksiin liittyvistä jäähyistä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Poikittaisesta mailasta ja kyynärpäätaklauksista tulevat jäähyt ovat tosiaan ns. random-jäähyjä, eli peli, kärjistäen sanottuna, arpoo koska näitä esiintyy. Näiden jäähyjen yleisyyteen vaikuttavat kurinalaisuus (mitä alhaisempi kurinalaisuus, sitä helpommin tulee em. jäähyjen ohessa mm. huitomisesta ja kampituksesta jäähyjä), sekä kovuus (mitä korkeampi kovuus, sitä helpommin taklataan kyynärpäät ylhäällä jne.).

Nämä siis koskevat sekä konetta, että ihmispelaajaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

^^eikös ryntääminenki oo aika lailla random jäähy. Ite en oo ainakaavielä oikeen käsittäny millonj se tulee.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

^^eikös ryntääminenki oo aika lailla random jäähy. Ite en oo ainakaavielä oikeen käsittäny millonj se tulee.
Oikeassa olet, jätin sen vain mainitsematta. Haluaisin kuitenkin itse kovasti uskoa, että siinä on jonkinmoiset pienet (selkeät!) kuvionsa, mitkä vaikuttavat ryntäys-jäähyn saamiseen. Mutta kyllä se tosiaan luokiteltiin myös tuolla jossain paikassa, missä näihin tietoihin aikoinaan törmäsin, random-jäähyksi.
 
Ylös Bottom