Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pakko kysyä että voiko NHL 09:ssä poistaa kokonaan joitain pelaajia vapaiden pelaajien joukosta??
Ei. Eikä pelaajia voi edes kunnolla muokata. Ei pysty ymmärtämään mikä aivopieru tuo on tekijöiltä ollut. :D

Mutta ainahan ne pelaajat sieltä ennen BaP:n alkua voi siirtää vaikka Ruåttin liigaan :p
Eikä tule NHL:ssä vastaan enää oudot pelaajat...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pakko kysyä että voiko NHL 09:ssä poistaa kokonaan joitain pelaajia vapaiden pelaajien joukosta??
Ei. Eikä pelaajia voi edes kunnolla muokata. Ei pysty ymmärtämään mikä aivopieru tuo on tekijöiltä ollut. :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Suuri kiitos Timpalle. Aionkin samantien siirtää kaikki lopettaneet pelaajat vaikka tsekkeihin :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

toinen vaihtoehto on, että laittaa niiden tehot ihan huonoiksi, niin kukaan ei ota niitä vapaista, joten ne lopettaa aiemmin. ainakin fifassa pelaajat lopettaa nopeemmin, jos ne ei saa peliaikaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkos KonsoliFINiläisillä ollu pitkiä voittoputkia? Mietin vaan, koska viimeaikoina on pelit sujunut todella hyvin ja voittoputki on nyt peräti 19 :eek: Viimesellä pelillä tuli noustua jopa ranking listoille :)

Luvattoman helposti nuo voitot tuli. Ylennsä vastustajat luovuttaa jo ekassa erässä, kun ovat pari maalia häviöllä :/
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiko Dynasty-modea pelata kahdestaan offlinessa? Ärsyttää suunnattomasti, kun en ole tajunnut, miten sen voi laittaa. Ja jos voi, niin miten?

Yli 100 sivua tässä ketjussa, niin en kokonaan aatellut lukea.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

[FF]Myytti;895783 sanoi:
Voiko Dynasty-modea pelata kahdestaan offlinessa? Ärsyttää suunnattomasti, kun en ole tajunnut, miten sen voi laittaa. Ja jos voi, niin miten?

Yli 100 sivua tässä ketjussa, niin en kokonaan aatellut lukea.

ainoa mahdollisuus on että jos pystyt dynastyn aloittaessasi valitsemaan kaksi joukkuetta millä pelaat, ja sitten pelaatte omat pelinne vuorotellen.
en kyllä muista onnistuuko useamman kuin yhden joukkueen valitseminen...ainaki turnausta pelatessa pitäisi onnistua
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

ainoa mahdollisuus on että jos pystyt dynastyn aloittaessasi valitsemaan kaksi joukkuetta millä pelaat, ja sitten pelaatte omat pelinne vuorotellen.
en kyllä muista onnistuuko useamman kuin yhden joukkueen valitseminen...ainaki turnausta pelatessa pitäisi onnistua

No voehan helevetti. Ainoa, mikä näistä modeista kiinnostaa on dynastymode ja sitä haluaisi kahdestaan pelata kaverin kanssa (turnaukset on hakattu puhki sataan kertaan jo, vaikka pelikään ole ollut kuin viikon).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuli ite selänteellä napsautettua keskimäärästä komeampi (onnekaampi) rankkari : D
Vastustajalta meinas kyllä palaa hihat kun tuo vielä oli ratkaiseva maali.

NiceShootout2 | EA SPORTS

Komee! :D

Noi rankkarikisat on todella tyhmii kyl täs pelis. Ite löysin aika varman maalin eli: luistelu päin veskaa-->pysähdys-->ootat hetken paikoillas--->jos veskari ei oo maassa, niin luistele rystylle ja sieltä taas luistelet niin että pääset kämmeneltä vetämään. Aika vaikea selittää, mutta toimii mainiosti. Oli RK sijoitus 200 luokkaa, kunnes lopetin tuon käytön, koska tuli aika tylsää tehä aina samalla tavalla maaleja. Noh rankki tippui heti 5000 : D (joo, eihän sillä oo mitään väliä, mutta on vaa hauskaa olla korkeella :) )

Tuo "varma maali" ei kuitenkaan mene ihan taitureille kuten mikaonparas69 :lle :rolleyes: Hän näytti minulle että taidolla voitetaan, vaikka vastustaja yrittäisi varmoja maaleja.

Dynastyssa tuli muuten tietokoneelta jälleen upea taitomaali

Kyllä sitä CPU veskariakin pystyy näemmä jallittamaan : )

Sori omien videoiden mainostus, mutta eipä ole pakko kattoa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tekeehän Mikhail Grabovskikin sitä melko säännöllisesti. Teki sen MM-kisoissa ja on tehnyt NHL:ssä. Toisena vaihtoehtona ukolla ainakin Foppamainen yhden käden luritus.

Itse myös taistelin jonkunlaisen sarjan siirtoja, jolla saan tuon yhden käden lurituksen useammin maaliin. Netin puolella se ei ole onnistunut kertaakaan (ehkä viisi yritystä kasassa), mutta veljeä vastaan niputin niitä kaksi peräjälkeen. Probleemana netissä on juurikin se, että miksi yrittää tiukassa ottelussa läpiajosta epävarmaa tapaa kun käytössä on niitä varmempiakin ratkaisuja (ei en puhu bugimaaleista, vaan normiharhautuksista).

Oma rekordini taitaa olla 1 vs. 1 -peleissä 33-1-1, joista tuo tappio syntyi siitä, kun oteltiin maalivahti vs. maalivahti ottelua Bluefox9 vastaan ja viesti-ikkunani hirtti kiinni. Eli jouduin sammuttamaan pleikkarin kesken matsin, myös ainoa todellinen tappio samaa henkilöä vastaan jatkoajalla. Ja kun saan tämän mainittua, niin enpä ole noita 1vs. 1 -pelejä edes pitkään aikaan pelaillutkaan, tai edes kovin kovatasoisia vastustajia vastaan. Vaikka luultavasti pystyisin aivan hyvin laittamaan kenet tahansa tiukoille. Tosin viimeisimmän patchin jälkeen vahvasti puolustukseen nojaava pelitapani ei ole enää niin tehokas, kun nyt suoratkin laukaukset uppoavat todennäköisemmin maaliin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voisiko joku heittää jotain vinkkiä meikälle? Olen tässä siirtynyt tulokas-tasolta ammattilaiselle, kun saatiin tämä alkukankeus pois (viimeksi pelaillut NHL2k5 ja NHL2004, joten aikaa änäreistä on). Ongelmanani on puolustus, hyökkäys ihan OK, joskin joskus tehotonta. Tuntuu, että tietokone rankaisee minua aina heti pelin alkuun 2 maalilla ja se tuntuu "huijaavan" vedot yläkulmaan ja lähtee järki. :D Kovalshuk Atlantassa, Sedinit Vancouverissa, Crosby&Kumppanit Pittsburghista jne... :/

Ja sitten, kun kovalla työllä tasoitan Ovechkinilla peliä, niin heti tulee takaiskumaali. Ihan niiku tietokone syöttelisi raiteilla, jotka eivät mene rikki.

Eli, mitä keinoa käytätte tietokonetta vastaan pelattaessa, jotta puolustus toimii? R1 ei meinaan oikein toimia karvatessa ja jos liikaa taklailee ja X:ää näpyttää, niin johan sitä ollaan 3vs5 :/ hyvin pian.

Sitte mitkä olisi ne hyvät peliasetukset? Siis ne säädöt, millä kannattaisi pelata. Pelinopeus yms. kaikki.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse oon huomannu että paras puolustus on laukausten blokkaaminen ja "paikkapuolustus". Ainakin mulla on toiminu loistavasti kavereita ja konetta vastaan :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse oon huomannu että paras puolustus on laukausten blokkaaminen ja "paikkapuolustus". Ainakin mulla on toiminu loistavasti kavereita ja konetta vastaan :)

Jep ja kuitenkin kannattaa antaa painetta kiekolliselle vastustajalle ettei vastustaja voi miettiä rauhassa seuraavaa siirtoaan (älä aja itseäsi ulos tilanteista). Itse puolustan lähinnä X:llä ja R1:sellä, sillä jos taklaat ohi olet usein ulkona tilanteesta, pitää kuitenkin taklata vastustaja pois pelistä tilanteen tullessa ;) Ja ei se mailan nostaminen aina kostaudu jäähyilynä, kun osaa nostaa oikeassa tilanteessa, eikä jokaisessa mahdollisessa :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Konetta vastaan nimenomaan vain rauhallinen paikkapuolustus, kuten mainittiin ylhäällä. Peitä syöttölinjoja ja älä lähde liikaa ryntäilemään. Kone rankaisee aivan vaikeimmilla tasoilla melko lailla armotta, jos se pääsee maalintekosektorille vapaasti.

Lisäksi yleensä konetta vastaan karvaaminen on melko turhauttavaa. Omissa AI harvoin antaa harhasyöttöjä ja tarpeen vaatiessa se jopa tyytyy heittämään roikkua pois omista. Itse annan koneen hoitaa karvaamisen puolestani ja otan jonkun ukon alempaa hallintaani.

L1:sen käytöstä on yleensä ottaen paljon hyötyä, niin ihmisiä kuin tekoälyä vastaan. L1:stä käytettäessähän ukkosi peittää jäätä mailallaan (alunperin kai tarkoitettu syöttölinjojen peittämiseen/syöttöjen katkaisuun). Mutta tätä käyttämällä tietyissä tilanteissa saa myös todella helposti aikaan kiekonriistoja, vailla riskejä kampitusjäähystä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Konetta vastaan nimenomaan vain rauhallinen paikkapuolustus, kuten mainittiin ylhäällä. Peitä syöttölinjoja ja älä lähde liikaa ryntäilemään. Kone rankaisee aivan vaikeimmilla tasoilla melko lailla armotta, jos se pääsee maalintekosektorille vapaasti.

Lisäksi yleensä konetta vastaan karvaaminen on melko turhauttavaa. Omissa AI harvoin antaa harhasyöttöjä ja tarpeen vaatiessa se jopa tyytyy heittämään roikkua pois omista. Itse annan koneen hoitaa karvaamisen puolestani ja otan jonkun ukon alempaa hallintaani.

L1:sen käytöstä on yleensä ottaen paljon hyötyä, niin ihmisiä kuin tekoälyä vastaan. L1:stä käytettäessähän ukkosi peittää jäätä mailallaan (alunperin kai tarkoitettu syöttölinjojen peittämiseen/syöttöjen katkaisuun). Mutta tätä käyttämällä tietyissä tilanteissa saa myös todella helposti aikaan kiekonriistoja, vailla riskejä kampitusjäähystä.

Mulla vaan sellanen ongelma, että en voi ottaa alempaa ukkoa haltuun.. Se ottaa aina vain lähimmän pelaajan. Onko tähän jotakin kikkakolmosta?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tietääkö kukaan mitä online (1vs1) tilastoissa oleva "VTK" tarkoittaa? Sitä olen tässä kavereidenkin kanssa miettinyt, mutta mitään käsitystä ei olla saatu. Perässä on myöskin pieni numero (ainakin mulla).
 
Ylös Bottom