Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hellou! Nyt kun olen tallentanut uber hienon maalisuorituksen niin miten saan sen videon esim. laitettua vaikkapa juubbituubiin yms.?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hellou! Nyt kun olen tallentanut uber hienon maalisuorituksen niin miten saan sen videon esim. laitettua vaikkapa juubbituubiin yms.?
Kirjaudu sisään täällä. Sen jälkeen mene omaan profiiliisi ja valitse sieltä My Videos -otsikon alta video, minkä jälkeen paina videon alla olevaa "Download Video" -painiketta. Sen jälkeen vain etsit Googlella jonkun ohjelman, jolla muutat tuon tiedoston parempaan muotoon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites tuo video laitetaan tuonne EA sivulle?

Edit: Kiitos!

Suoraan sieltä NHL09 pelistä. Jos oot jo tallentannu ni meet sinne sen vidin kohalle ja jotai kolmioo vissii ni se kysyy et mitä haluut tehä ni siirrät sen sinne ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kirjaudu sisään täällä. Sen jälkeen mene omaan profiiliisi ja valitse sieltä My Videos -otsikon alta video, minkä jälkeen paina videon alla olevaa "Download Video" -painiketta. Sen jälkeen vain etsit Googlella jonkun ohjelman, jolla muutat tuon tiedoston parempaan muotoon.

Onko tuota videota mahollista saada tuolta my videos osiosta siirrettyä esim. juutuubbiin?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Peruskauraa EASHL:ssä, jos vastustaja ei osaa puolustaa.

En sit tiiä miten vaikee toteuttaa AI:n kanssa, kun ei pahemmin ole tullut pelattua AI:n kanssa. Mutta tokihan maalina ihan hieno.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Yleensähän tuossa käy vaan niin että kaveri vetää suoraan katsomoon sen :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko mitään tietoa kauanko EA aikoo pitää servereitä NHL09:ää varten ? Joskus aikanaan taisivat pitää noin kuukauden verran päällä vanhempaa peliä varten. Ei oikein rahatilanne salli mitään pelien ostoa tällä hetkellä kun muitakin kulumenoja, niin pitäisi tässä jonkin aikaa pidätellä NHL10:n ostoa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko mitään tietoa kauanko EA aikoo pitää servereitä NHL09:ää varten ? Joskus aikanaan taisivat pitää noin kuukauden verran päällä vanhempaa peliä varten. Ei oikein rahatilanne salli mitään pelien ostoa tällä hetkellä kun muitakin kulumenoja, niin pitäisi tässä jonkin aikaa pidätellä NHL10:n ostoa.

eikös se ole se "naapuri" firma eli 2k joka servut sulkee kun uusi on julkaistu eikä EA :eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

eikös se ole se "naapuri" firma eli 2k joka servut sulkee kun uusi on julkaistu eikä EA :eek:

Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että kahden kuukauden päästä ei voi enää pelata nhl 09 netissä?
Aika paskamaista, jos joutuu ostamaan nhl 09 "päivitetyn version", kun nhl 09 on vieläkin ihan hyvä peli...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Kysytäänpäs tässä nyt paria asiaa, kun tämä ketju on paisunut aika pirun isoksi, enkä siitä syystä jaksa sitä selata läpi. ;)

Eli kuinka tärkeää on oppia tekemään noita harhautuksia (deke)? Pari päivää olen tätä nyt pelaillut ja sormet tuntuvat vääntyvän solmuun noita tehdessä. Eli miten pelissä onnistuu pärjäämään ilman noita? Ja jos noita nyt ehdottomasti tarvii, varsinkin vaikeammilla vaikeusasteilla, niin viitsisikö joku kertoa, missä olisi hyvä opetusteksti/-video noista.

Ja toinen kysymys on, että mikä ero on quick shotilla (oikea tatti suoraan ylös) ja wrist shotilla (neljänneskaarre ylös)? Onko voimassa juurikaan eroja? Ainakin tuon wrist shotin tekemiseen menee paljon enemmän aikaa. Ja ilmeisesti molempiin vaikuttaa sama ominaisuus? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että kahden kuukauden päästä ei voi enää pelata nhl 09 netissä?
Aika paskamaista, jos joutuu ostamaan nhl 09 "päivitetyn version", kun nhl 09 on vieläkin ihan hyvä peli...

Ööh, ainakin minä pelasin FIFA 08 eilen netissä, joten tuskin niitä suljetaan...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Oletteko saaneet jostain päivitettyä peliin uusimpia rostereita? Eli nyt alkavan kauden mukaisia joissa esim. Saku Koivu Anaheimin paidassa jne.

Yritin itse näiden ohjeiden ja tiedoston kanssa, mutta eipä kyllä tuottanut toivottua tulosta. Sain kyllä konsolille siirrettyä, mutta eipä vaan itse pelissä saa ladattua sitä rosteria käyttöön. Herjaa, ettei löydy roster-tiedostoja tms.

Verkkopeliin kun liittyy niin päivittää kyllä rosterin, mutta sekään ei ole ihan ajan tasalla. Huomaa ainakin tuosta Saku Koivusta. Lisäksi toi roster ei suostu jäämään oletukseksi jos haluaa esim. ottaa vaan pikamatsin jonkun kaverin kanssa illan iloksi.
 
Ylös Bottom