Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyykö tätä muuten pelaamaan netissä silleen että samalla koneella pelais kaks heppua? Esim itse kaverin kanssa pelattas täällä kahdella kapulalla ja vastassa vaikka toinen kaveri itestään tai jonkun kaverinsa kanssa?
ei jaksa selata koko threadia mutta mistä pirusta ton vihje popparin saa disabloitua? ärsyttää aivan sairaasti ku kaverin kanssa pelataan turnausta ja se hyppää aina pahassa paikassa esiin.
Nyt o peliä pelattu noin 3pv ja BAP:ia eniten, mutta sekin alkanu tympimään jotenkin. Sit päätin kokeilla online iha normipelimuotoa, se oli kyllä paljon parempi kun tietokone vastusta vs.
Joten taidan jatkaa onlinen ääressä. Myös BAP:ia onlines.
Kun pelaan kerhopeliä niin minun Team play on aina päin helvettiä.
Muttaa aattelin kysästä että tietääkö joku siihen syytä miksi?
Aina kun teemme One timer maaleja, olen syöttävä osapuoli. syöttelen enkä kuljeta edes paljoa itse? Mikä tuohon sitten ratkaisee et sen sais ees B tasolle?
Tätä ei tapahdu kuitenkaan onlinen rankkukisassa mutta yksinpelissä kyllä tai jos pelaan kaveria vastaan samalla koneella. Kakkosohjaimessa ei tätä tapahdu vaan siinä ne pelaajat luistelevat ihan nopeaa mutta jos ykösohjaimella pelaa niin naurettavan näköstä on tuo touhu täytyy myöntää, niinkuin olisi hidastus. Onko tämä joku bugi? Vedot ja kikat kyllä on ihan normivauhtia.
Hmm.. Onko tuo jokin yleinen bugi vai häksäskö tänään netissä vastassani pelannut henkilö? Se luisteli avoimella paikalla kohti mokkea jossain siniviivan tuntumassa, veti mailan sivulle, lipui pari metriä maila sivulla ja laukoi ylämummoon. Näitä maaleja herra teki saman pelin aikana 4 kappaletta eikä mokke mahtanut mitään niille vaikka ei ollu edes maskia?!?!
No noihan on tosi nolojen jätkien taktiikoita Ja vielä nettipelissä ja koko ajan yrittää
No noihan on tosi nolojen jätkien taktiikoita Ja vielä nettipelissä ja koko ajan yrittää
No jaa, nuo kikat on älyttömän helppo torjua kunhan osaa puolustaa, taklata ja käyttää R1:stä.
No todella tuntuu olevan. Noi säälittävät kikat + sticklift 120Hz taajuudella rämpytys -> peli-ilo menee 100%. Tällä hetkelä pelaan jotain tsekkiläistä kaveria vastaan ja peli on juuri tämmöstä. Se että noi taktiikat saa vielä hikisesti pidettyä kurissa, ei maalipaikoista juuri iloa ole kun jo paitsioviivalla tulee ukkoja vastaan ja maila heiluu kourassa kuin viimeistä päivää ja one-timer paikatkin menee hukkaan kun laukomisalueella joku nostaa laukojan mailan kohti taivasta.Nimenomaan. Ne on silti hyvä tietää puolustuksen kannalta, vaikka niitä en käytäkään, netti on pellejä täynnä. Kelaa muutama sivu taaksepäin, sieltä löytyy aiheesta enemmän.