Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itselläni taas tuli tänään ihmeellisin 5min jäähy minkä olen koskaan saanut. Eli kaverin kanssa pelattii ja Grier (minä) oli kulmassa, kun kaveri tuli päälle. No syötin kiekon pois ja heti tämän jälkeen vahingossa annoin taklauksen kaverini pelaajalle. Pelaaja nurin ja minulle jäähy. No odotin sitä perus 2min poikittainen maila. Ja vielä mitä 5min...ESTÄMISESTÄ!?!! Siis 5min jäähy estämisestä, kyllä oli nauru meillä molemmilla herkässä, piti pitää taukoa 2min, että pystyi jatkamaan.

Loppuun vielä pari hauskaa klippiä.
Chara tasoittaa aivan uskomattomalla vedolla. Kaveri ei oikein tykännyt...tuon ansiosta jatkoajalle, josta sitten voitto. :D

Latendresse tykittää mahtavan maalin dynastyssa. ;)

Loppuun vielä pari hauskaa klippiä.
Chara tasoittaa aivan uskomattomalla vedolla. Kaveri ei oikein tykännyt...tuon ansiosta jatkoajalle, josta sitten voitto. :D

Latendresse tykittää mahtavan maalin dynastyssa. ;)

Hehe, loistavia! Viimeksi nähnyt tuollaisen maalin oikeassa elämässä jääkiekon mm-kisoissa lähes 10 vuotta sitten! Törmäsen Antti teki kahden valkovenäläispelaajan kautta kimmokkeella maalin. Latendressen maali myös hieno, harvoin käy noin hyvä munkki:)

Teinpähän eilen erittäin erikoisen maalin. Tulin kiekon kanssa vastustajan maalia kohti. Olin juuri harhauttamassa veskaa kun vastustaja taklasi minua. Taklauks oli sen verran voimakas että lensin kiekon kanssa päätyyn asti. Sitten yhtäkkiä pelaajani alkoivat tuuletella maalia, vaikka kiekko oli mennyt selvästi ohi.:confused: Oli siinä naurua pakko pidätellä, koska kyseinen maali oli tasoitus maali ja se tuli ottelun toisesksi viimeisellä minuutilla.:D Harmi etten saanut tallennettua sitä, koska kyseessä oli online peli.:(

Tanskanen sanoi:
Eli taas pienennetään syöttö ja laukasutarkkuuksia.

Toivottavasti ei, sillä tätä menoa pelaajat laukovat huonommin kuin C-junnut.

- Läpiajoissa käytetty peruutusbugimaali pois.
- Pelaajan noustessa etukulmalle maalivahti voi pysyä vähintään polvillaan.
- Jos käytössä on ihmismaalivahti, niin kuudennen kenttäpelaajan tullessa jäälle tämä pääsisi koneen sijasta kentälle.

Kahdella ylimmällä ei ole mitään tekemistä realistisen lätkäpelin kanssa ja monen joukkueen sijoitus tulisi varmasti tippumaan. Kolmas olisi pelkästään järkevää.

Toivottavasti ei, sillä tätä menoa pelaajat laukovat huonommin kuin C-junnut.

- Läpiajoissa käytetty peruutusbugimaali pois.
- Pelaajan noustessa etukulmalle maalivahti voi pysyä vähintään polvillaan.
- Jos käytössä on ihmismaalivahti, niin kuudennen kenttäpelaajan tullessa jäälle tämä pääsisi koneen sijasta kentälle.

Kahdella ylimmällä ei ole mitään tekemistä realistisen lätkäpelin kanssa ja monen joukkueen sijoitus tulisi varmasti tippumaan. Kolmas olisi pelkästään järkevää.

Ois hyvä jos tuo "maalin takaa lähelle etukulmaa ja /lämäri/rannari etuyläpesään" otettaisiin pois. Hirveä bugimaali jota käytetään häikäilettömästi hyväksi kerhopeleissä.

Niin, ja onetimer-maalit pitää saada pois! ;)

Juu. Äärimmäisen törkeä bugimaali, kun kaksi pelaajaa pelaa puolustuksen pihalle ja törkeästi tekee maalin. Henk. koht. käännyn aina pois maalinkulmalta näissä tilanteissä, sitten odottelen, että vastust pääsee mukaan, jonka jälkeen taistelen tieni siniviivalle ja laitan lämärillä ohi ja yli oikeasta yläkulmasta.

Juu. Äärimmäisen törkeä bugimaali, kun kaksi pelaajaa pelaa puolustuksen pihalle ja törkeästi tekee maalin. Henk. koht. käännyn aina pois maalinkulmalta näissä tilanteissä, sitten odottelen, että vastust pääsee mukaan, jonka jälkeen taistelen tieni siniviivalle ja laitan lämärillä ohi ja yli oikeasta yläkulmasta.

Saa sieltä maaliinkin sen kiekon laukaistua :p mutta mikäs siinä jos ohi tahtoo laukoa :D

Minkä takia joitain vastaan ei voi pelaa online 1v1 ku ei voi tiimei valitakkaan..?
Jommalla kummalla (tai pahimmillaan kummallakin) ei ole kaikkia pelin tarvitsemia portteja avattuna. Eräästä foorumilta löytyvästä FAQista löytyy lisätietoja.

Tällä taktiikalla ei tule maalia, ja pikku Tuomakset, Joonakset ja Simot pysyy hyvällä mielellä.

äläs ny... oon mä ainakin 3maalia siniviivalta laukassu :) ja yrityksien määrästähän ei edes puhuta :D
Mutta joo, varsinkin Tuomakset, Joonakset ja Simot... siitä oon samaa mieltä, mutta Keijot onkin eriasia :D

Ja nyt loppuu tuo toisille vinoilu. Puhukaa pelistä tai olokaa hilijaa. Tänks. ;)

Ylös Bottom