Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä se menee maihin.... Ja se mailataakse, liuku oikealle ja vasen yläkkö bugia ei otettu pois, eikä L2 läpiajo maalia..

Elä valehtele? Ei helekatin helekatti.. Ja HCK jatkaa taas o-t juhlimista.. Mutta tärkeintä on että ne edes tuon kulma bugin ovat ottaneet pois. Minä yritin yli 20 kertaa tehdä o-t:ta mutta en saanu mokkea maihin, kaite sitten vain taidosta kiinni.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Here are the release notes for the second patch.


Exploit fixes:

-Prevent players from entering games with attributes that are raised beyond the level they can reach with the card they are entitled to have. Players who have elevated their attributes this way should reset their character by changing the type and reassigning their points.
-Limit the size of human goalies in OTP/EASHL games to 6'4" (NOTE: it will still allow them to be set larger, but the actual height in game will not go above the new limit).
-Fixed some problems that could cause the game to hang or go out of sync when pausing.
- Prevent use of LB to get up instantly after being knocked over.
-Reduce accuracy of shooting while using vision control to skate backwards.
-Prevent high, accurate slap shots from in close to the net.

Other changes:

-Reduced the ease of beating the goalie on the short side.
-Decrease the tendency of the goalies to use a desperation save unnecessarily.
-Strict calling of interference, though you can still clear players directly in front of the net without getting called for interference.
-Added stick lift to Classic controls using LB+X(XBox) /L1+Square(PS3). It is also on R3 (press Right Stick).
-Fixed shot targeting using the Always Up control when skating down ice.
-Added new NHL rule to locate face- offs in the attacking zone to start a powerplay.
- Prevent CPU players from getting delay of game penalties frequently while clearing the puck from their zone.
- Prevent puck from being poke checked away from the goalie when he has it covered under his glove.
-Reduced the amount of time it takes to get control of the last man back, holding RT(Xbox)/R2(PS3)
-Reduced the amount of time it takes to get control of the goalie, holding LB+A(Xbox)/L1+X(PS3)
-Reduce the range of heights on randomly generated CPU players, including goalies.
-Eliminate the ability to accelerate and maintain high speed which stick lifting.
-More penalties for high sticking when stick lifts are done from behind the opponent.
-Made the colours of the OTP/EASHL indicators more distinct (yellow and orange).
-Made face-off outcomes slightly more random and slightly less dependent on attributes.
-Added assistance to prevent one-timer and shot attempts from leading to accidental hits and interference penalties.
-Goalie tuning to increase goal-scoring a bit to compensate for taking away the easy short-side high goals.
-Improve hit stat tracking to not count all of the small bumps in front of the net.
-Increased injuries caused by CPU teams.
-Prevent puck from being launched with very high speed following a hit.
-AI tuning for superstar. The Aggression slider now affects how intense the CPU team is on that difficulty level.

(Lähde: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=493498&tstart=0)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onhan tuo aika vaikuttava lista päivityksistä, vaikka "bugimaalit" toimiskin edelleen.

Mm.

-Reduce accuracy of shooting while using vision control to skate backwards.

-Reduced the ease of beating the goalie on the short side.
-Decrease the tendency of the goalies to use a desperation save unnecessarily.
-Strict calling of interference, though you can still clear players directly in front of the net without getting called for interference.
-Added new NHL rule to locate face- offs in the attacking zone to start a powerplay.
- Prevent puck from being poke checked away from the goalie when he has it covered under his glove.
-Added assistance to prevent one-timer and shot attempts from leading to accidental hits and interference penalties.

ovat mielestäni hyviä uudistuksia, jos siis toimivat ihan käytännössäkin ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Juuuh, kyllä tuomari ainahi viheltää aika herkästi jäähyjä nytte.. Vaatii vähän totuttelua jos oppinu jakaa niittejä aina paikan tullen:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onhan tuo aika vaikuttava lista päivityksistä, vaikka "bugimaalit" toimiskin edelleen.

Mm.



ovat mielestäni hyviä uudistuksia, jos siis toimivat ihan käytännössäkin ;)

Toimivat. Tuossa ennen kuin EA:n serverit menivät alas, (ilmeisesti huoltotöiden takia) pelasin pikapeliä. Noh, vastaan sattui etukulman glitchaaja ja ei mennyt kertaakaan siitä häkkiin. Lisäksi jäähyjä tuli kiitettävästi, juurikin estämisistä. Maalivahdit ovat muutenkin petranneet peliään ja vaikka vetivätkin maihin joistakin 2-1 -tilanteista, kävivät hanskakädet mallikkaasti. Hemmetin hyviä uudistuksia näin alkumetreillä arvosteltuna. :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Elä valehtele? Ei helekatin helekatti.. Ja HCK jatkaa taas o-t juhlimista..

Tuskinpa me tuota teemme sen enempää kuin muutkaan, kun vetopaikoille päästään muutenkin. Luulisi, että peruutusbugin ja vemputusrannarien jatkuvat hyväksikäytöt ärsyttäisivät ihmisiä enemmän...

Positiivista näissä loistavissa uudistuksissa on kyllä se, että eräät, pelkästään glitchaamiseen keskittyvät porukat joutuvat kehittelemään pelityylinsä uudestaan. Muunmuassa...

- Prevent use of LB to get up instantly after being knocked over.

...miellyttää silmää.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hieno päivitys tosiaan, ainakin paperilla.

En kyllä suoraan sanottuna Bloody ymmärrä sun kitinää onetimereistä...
Vanha totuushan on, että onetimer on
a) hemmetin hankala veskan torjua myös oikeassa elämässä
b) suht helppo puolustaa pois pelissä
ja
c) hyökkäävän joukkueen hyvyyttä, että päästään tilanteeseen jossa se on mahdollista.

Tärkeää on kuitenkin, että EA on poistanut / vähentänyt AI-moken desperate-saveja. Samalla olisivat saaneet myös lisätä AI-pakeille älykkyyttä lisää.
Mikäli hyökkääjä menee kulmaan, saisi ai-pakki mennä tolpalle vastaan ja laittaa vaikkapa polven maahan(L1). Myöskin 2vs1 tilanteissa ai-pakki saisi puolustaa vähän järkevämmin, eikä jäätyä p-pisteiden väliin.
(Yllämainitut siis toiveita päivitykseen, en ole vielä päässyt testaamaan)

Eniten kuitenkin toivoisin, että rebound tilanteissa AI ja ihmispelaaja olisivat samalla viivalla, nykyisin AI-pelaaja voittaa 95% tilanteista ja iskee varsinkin ihmisveskaa vastaan aika surutta kiekon maaliin.
Hyökkäyspäässä ihmispelaajan kiinnisaatavissa olevat reboundit toisivat (paljon kaivattua) vaihtelua maalintekemiseen ja kannustaisi laukomaan enemmän.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eniten kuitenkin toivoisin, että rebound tilanteissa AI ja ihmispelaaja olisivat samalla viivalla, nykyisin AI-pelaaja voittaa 95% tilanteista ja iskee varsinkin ihmisveskaa vastaan aika surutta kiekon maaliin.
Hyökkäyspäässä reboundit toisivat (paljon kaivattua) vaihtelua maalintekemiseen ja kannustaisi laukomaan enemmän.

Seuraavaan NHL:ään EA saisi kyllä ottaa paljon mallia 2K-sarjasta, muunmuassa koskien kiekon realistista käyttäytymistä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tullut näköjään myös uusi jäähykin nimittäin selästä taklaaminen. Kahdesti on tullut kahdessa tuo jäähy, joka tulee kun esimerkiksi voimahyökkääjä tällää hirveän niitin laitaan ja toinen pelaaja on naama laitaa päin, ihan mielenkiintoinen lisäys.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tottakai, mietin vaan eashl:n kannalta.
Kun ei oikein tuota yksinpeliä tule pelattua, niin samantien heräsi ajatus eashl 5min yv:stä :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuskinpa me tuota teemme sen enempää kuin muutkaan, kun vetopaikoille päästään muutenkin. Luulisi, että peruutusbugin ja vemputusrannarien jatkuvat hyväksikäytöt ärsyttäisivät ihmisiä enemmän....

näinhä se on että menestyvät joukkueet ärsyttää heikompia.
tosiasia on että joukkueelle kuin joukkueella jos joukkuepeli on hanskassa ja kentällinen pysyy tiiviinä pakettina, niin noita "bugi"maaleja ei tule.

Ehkäpä aidot bugimaalit ovat vain nuo peruutusmaali ja se kulmaltavemputus joka ei sit vissiin enää toimikaan, ja se curveshot pienin varauksin.

One timerit tehoaa myös "oikeassa"lätkässä ja niitä käytetään, eihän se sillon voi mikään huijausmaali olla..

:p jatkakaa
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko jollakulla tietoa tuleeko nuo päivityksen korjaukset voimaan jo olemassa olevaan Dynastyyn vai pitääkö aloittaa uusi?

Joka tapauksessa ISO KIITOS EA! Jotkut täällä spekuloivat taannoin että pätsiä ei olisi edes tulossa, onneksi olivat väärässä :).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei tämä ilman ongelmia näköjään tullut. Pelejä ei meinaa löytää millään, koppi bugaa entistä enemmän ja kaiken kukkuraksi en saanut äsken vaihdettua millään pelin aikana classic-nappeja käyttöön. Ei ole hajuakaan, miten default-nappiasetukset olivat alun perin menneet päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Päivitys sisään ja pelaamaan. 5 minuutin erillä peli ja tässä tilastoja. Onko tämä nyt sitten parempaa kiekkoa?

Stats Away Home
===========================================================
Team Tampa Bay Lightning® New York Islanders®
Score 11 1
Shots 46 29
Hits 84 180
Penalty Minutes 16:00 54:00
Power Play Goals 9 1
Power Play Opport. 25 7
Faceoffs Won 27 32
Breakaways 0/0 0/2
One Timers 1/40 1/21
Passing 249/319 186/256
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 7 12
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt kun on muutaman pelin pelannut uuden patchin tultua niin pitää todeta että kyllä on ihan eri peli. Ja sehän sopii minulle. Loppu se kiekottoman telominen ainakin ja olin huomaavinani että mailan nostokin vaatii enemmän ajoitusta. Tai sitten kysymys on juuri siitä että kun eivät saa en taklattua multa kiekotonta miestä, niin hutkivat sitten x-nappia. Kummin vain, sopii mulle, molempi parempi jne...

Hauskan hetken koin tossa kun etukulmaglitcheri ei ilmeisesti tiennyt mitä patchi on korjannut ja kerta toisensa jälkeen siitä yritti. No, sillä oli minun viihteekseni mikki ja varmaan kolmannen paikan, jossa mokke yleensä heitti maaten, eikä mokke sitä tehnyt, alkoi humoristinen "what the fu**" ja "What the he** is this" -tyyppiset epätoivoiset ihmettelyhuudot. Kyllä oli hauskaa. Kun kävin lappaamassa kolme häkkiä toiseen päähän, poistui jenkkipoika pelistä. Ei yllättänyt. :D

EDIT: Rammari. On se parempaa kiekkoa, kun on vastus joka tajuaa olla ottamatta tyhmiä jäähyjä. Ite on uuden patchin jälkeen maksimi ollut 5 x 2min. Okei. Liikaa, mutta paranee kokoajan. Jengillä menee vain aikaa opetella pelaamaan tiukemmalla tuomarilinjalla.
 
Ylös Bottom