Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voisin ehkä väsäillä nyt, kun siirtoraja on umpeutunut, uudet rosterit. Mutta olisi kiva tietää, että voiko itse tekemiä rostereita käyttää Online-liigoissa ja voiko liigat aloittaa Playoff vaiheesta?

Eipä ole vielä umpeutumassa vajaaseen kuukauteen. Jalkapallossa tammikuun siirtoikkuna meni kiinni jos siihen sekoitit.

Edit. Jaha kyse taisi olla SM-Liigasta. Sori mun moka. NHL umpeutuu 4.3 jos jotain kiinnostaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Helmikuuksi lupailtua NHL09-päivitystä ei ole vielä näkynyt, mutta heitän tähän väliin ihan villinä arvauksena, että päivityksen myötä peliin saadaan myös Trophyt. Tämä on siis todellakin puhdas veikkaus, ja ainoa perusteluni on se, että FIFA09:äänkin tuli/on tulossa Trophyt uusimmassa patchissa. Lähiaikoina nähdään, meninkö täysin metsään vai en. :)

Helmikuuksi lupailtua NHL09-päivitystä ei ole vielä näkynyt, mutta heitän tähän väliin ihan villinä arvauksena, että päivityksen myötä peliin saadaan myös Trophyt. Tämä on siis todellakin puhdas veikkaus, ja ainoa perusteluni on se, että FIFA09:äänkin tuli/on tulossa Trophyt uusimmassa patchissa. Lähiaikoina nähdään, meninkö täysin metsään vai en. :)

Tarvisiko siinä tapauksessa aloittaa koko peli uudestaan ja tehdä uusi EASHL- tyyppi, kun joissain peleissä pitää näin tehdä...? Ei meinaa tuun tapahtuu siinä tapauksessa tässä huushollissa!

Tarvisiko siinä tapauksessa aloittaa koko peli uudestaan ja tehdä uusi EASHL- tyyppi, kun joissain peleissä pitää näin tehdä...? Ei meinaa tuun tapahtuu siinä tapauksessa tässä huushollissa!
Spekulaatiota arvaukseen perustuvaan olettamukseen? :D Taikavarpu sanoo, että pitää aloittaa alusta. (Mutta oikeasti tällaisia asioita ei kannata oikeasti edes miettiä, koska ei ole lainkaan sanottua, että mitään Trophy-päivitystä edes koskaan tulisi.)

Tai edes koko päivitystä :D

Asiasta viidenteentoista;
Jos tätä ketjua lukee sellaisia pelaajia ketkä eivät lue online-puolta ja kiinnostaisi EASHL, niin voisitte käydä vilkaisemassa tätä:
FIB etsii pakkeja

Onko verkossa nopeita sijoitukseen vaikuttavia 1v1-arvopelejä pelanneet huomanneet sellaista, että kesken ottelun Joukkueen hallinnasta asetetut taktiikkamuutokset harvoin pysyvät voimassa?

Millä ilveellä nuo saa pysymään? Olen pelin asetuksista laittanut apuvalmentajankin tuen pois, mutta silti joku mystinen voima käy aina muuttamassa hyökkäystaktiikat oletustilaan, vaikka kuinka käyn saman tauon aikana tarkistamassa ne kuntoon. Ne siis pysyvät asetettuina niin kauan kunnes palaan takaisin matsiin esim. erätauolta.

Kesken pelin ympyrä/neliö + kolmio -näpyttelyllä saa joskus pysymään aavistuksen pitempään noita eri taktiikoita.

Onko verkossa nopeita sijoitukseen vaikuttavia 1v1-arvopelejä pelanneet huomanneet sellaista, että kesken ottelun Joukkueen hallinnasta asetetut taktiikkamuutokset harvoin pysyvät voimassa?

Millä ilveellä nuo saa pysymään? Olen pelin asetuksista laittanut apuvalmentajankin tuen pois, mutta silti joku mystinen voima käy aina muuttamassa hyökkäystaktiikat oletustilaan, vaikka kuinka käyn saman tauon aikana tarkistamassa ne kuntoon. Ne siis pysyvät asetettuina niin kauan kunnes palaan takaisin matsiin esim. erätauolta.

Kesken pelin ympyrä/neliö + kolmio -näpyttelyllä saa joskus pysymään aavistuksen pitempään noita eri taktiikoita.

Pistä sillon start valikosta kun kun alotuksessa(ensimmäses) pelaajat odottaa siinä et tuomari tiputtaa kiekon. ei siis sillon kun video pyörii..

Pistä sillon start valikosta kun kun alotuksessa(ensimmäses) pelaajat odottaa siinä et tuomari tiputtaa kiekon. ei siis sillon kun video pyörii..

varmaankin oli tarkoitus, että ne asetukset pysyisivät useamman kuin yhden pelin, tuollalailla pysyy vain yhden pelin ;)

Bluefox9, jees tattis. Välillä nuo tosiaan ovat pysyneet koko matsin ajan, kenties silloin on starttia painettu oikeassa kohtaa. Häiritsevä bugi kuitenkin.

varmaankin oli tarkoitus, että ne asetukset pysyisivät useamman kuin yhden pelin, tuollalailla pysyy vain yhden pelin ;)

Ei itse asiassa, kunhan nyt pysyisivät ensin edes yhden pelin ajan.

Bluefox9, jees tattis. Välillä nuo tosiaan ovat pysyneet koko matsin ajan, kenties silloin on starttia painettu oikeassa kohtaa. Häiritsevä bugi kuitenkin.

Ei itse asiassa, kunhan nyt pysyisivät ensin edes yhden pelin ajan.

Eli siis paina eka X et se alkuvideo lähtee.. tai jos vastustaja painaa Start niin vaiha kuvakulma siinä , sitte uusiks kun pelaajat on keskiympyräs odottamassa alotusta, näin ite teen ja useimmiten ne jää, ja ne ei jää ainakaa jos painaa siinä kohdassa kun muokataan ketjuja niin R3(siis ennen pelin alkua) siinä tuhlaat vain aikaasi ja vastustajan kärsivällisyyttä kun aikailet :D. Toivottavasti ymmärsitte epäselvästä tekstistä huolimatta.

En sitten tiedä mikä on, mutta kyllä ne mulla pysyvät, ne taktiikkamuutokset nimittäin. Ainoa mikä ärsyttää on, että ne pitää valita lennosta. Ja jos koittaa valita välianimaatioiden aikana, eivät takuulla pysy. Tehokkaan peliajan aikana tehdyt muutokset kyllä pysyvät.

Ilmeisesti päivitys 1.02 on ladattavissa. Kertokaapahan kommenttejanne, kun itse en pääse sitä ennen iltaa testaamaan.

Ilmeisesti päivitys 1.02 on ladattavissa. Kertokaapahan kommenttejanne, kun itse en pääse sitä ennen iltaa testaamaan.
Vahvistan. Kokoa 17 megaa, sisällöstä ei sen tarkempaa tietoa kuin että Trophy-tukea *EI OLE* mukana. (Eli veikkaukseni meni pieleen, höh.)

Itse en ole mitään uutta huomannut, enkä googlella mitään löytänyt. Tosin heti 1.02 latauksen jälkeen tuli pikapelissä kahdesti peräkkäin aloitusbugi.

Jatkan testaamista ja googlettamista.

Itse en ole mitään uutta huomannut, enkä googlella mitään löytänyt. Tosin heti 1.02 latauksen jälkeen tuli pikapelissä kahdesti peräkkäin aloitusbugi.

Jatkan testaamista ja googlettamista.

Oletko kokeillut tehdä maalinkulmalta bugimaalia? oletko kokeillut tehdä pari veiviä ja oikeeseen ylänurkkaan, ei onnistu enää ;) Nyt tais kärkitiimien taso tippua kun ei enää bugi maalit menekkään. Mokke ei myöskään one timerissa ole maissa, vaikka mitenkä yrittäisi syöttää. Eli nyt on vain taidosta kyse mitenkä sen sinne maaliin pistää.

MAHTAVA PÄIVITYS!

edit: ei sittenkään niin mahtava päivitys, vaan kyllä ne o-teet vieläkin menee maaliin, himputti!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oletko kokeillut tehdä maalinkulmalta bugimaalia? oletko kokeillut tehdä pari veiviä ja oikeeseen ylänurkkaan, ei onnistu enää ;) Nyt tais kärkitiimien taso tippua kun ei enää bugi maalit menekkään. Mokke ei myöskään one timerissa ole maissa, vaikka mitenkä yrittäisi syöttää. Eli nyt on vain taidosta kyse mitenkä sen sinne maaliin pistää.

Jos tämä on totta niin hurraa tuhannesti. Juu, ei tullut kokeiltua. Syynä tietty se että pelaan lätkää. ;)

Mokke ei myöskään one timerissa ole maissa, vaikka mitenkä yrittäisi syöttää. Eli nyt on vain taidosta kyse mitenkä sen sinne maaliin pistää.

Kyllä se menee maihin.... Ja se mailataakse, liuku oikealle ja vasen yläkkö bugia ei otettu pois, eikä L2 läpiajo maalia..

Ylös Bottom