Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

ai siis jos saan hyökkäyspäässä jäähyn ja saan myös samalla kiekon siellä niin aloitus tuodaan puolustus päähän? :o
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mun mielest toi päivitys hyvä. Ainut miinus ehkä on se ku vahingos taklaa kiekotontapelaajaa siel hyökkäspään maalinedessä ku yrittää laukoo suoraa syötöstä ja sit tulee jäähy estämisestä. Mutta onhan se ihan hyvä sääntö se estäminen. Alkaa ärsyttää, kun pelaa netissä sitä Be a Pro: ta niin tuntuisin kun kaikki liikkeet tulisivat 1sec viiveellä, mahtaa johtua lagista. Sitku pelaa offlinen niin on iha normia, ei mitään lagia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkos se muuten niin oikeesti että jos joku on saamassa jäähyn, ja sitten minä esim. taklaan jotai jäähynarvoisesti niin se jäähy siirtyy minulle? Nykyään ainakin tuo on tuossa pelissä niin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkos se muuten niin oikeesti että jos joku on saamassa jäähyn, ja sitten minä esim. taklaan jotai jäähynarvoisesti niin se jäähy siirtyy minulle? Nykyään ainakin tuo on tuossa pelissä niin.

Kyllä minulle ainakin tulee myös jäähy jos vastustaja ottaa minulle näytetyn siirretyn jäähyn aikana jäähyn. Niin ei ole koskaan käynyt että jäähy olisi muka siirtynyt toiselta toiselle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä minulle ainakin tulee myös jäähy jos vastustaja ottaa minulle näytetyn siirretyn jäähyn aikana jäähyn. Niin ei ole koskaan käynyt että jäähy olisi muka siirtynyt toiselta toiselle.
Tais kysyjä tarkoittaa BAP-matseissa semmosta, että jos joku omapuolulainen ottaa jäähyn, mutta sitte ite ottais jäähyn, ennen kuin omapuolulaiset saa kiekon, niin se jäähy siirtyis sille, joka on viimeiseksi rikkonu. Tolla estäis mukavasti semmoset, että kun on jäähy tulossa, niin ei vois niin paljoa rikkomalla saada kiekkoa takasin. Ei ainakaan 1vs1-onlinepeleissä siirry pelaajalta pelaajalle jäähy. Kyllä se ekana rikkonu aina sinne menee.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tais kysyjä tarkoittaa BAP-matseissa semmosta, että jos joku omapuolulainen ottaa jäähyn, mutta sitte ite ottais jäähyn, ennen kuin omapuolulaiset saa kiekon, niin se jäähy siirtyis sille, joka on viimeiseksi rikkonu. Tolla estäis mukavasti semmoset, että kun on jäähy tulossa, niin ei vois niin paljoa rikkomalla saada kiekkoa takasin. Ei ainakaan 1vs1-onlinepeleissä siirry pelaajalta pelaajalle jäähy. Kyllä se ekana rikkonu aina sinne menee.

Jaa? kuulostaa oudolta jos tuolla pyrittäisiin tuollainen estämään. Mahdollista kumminkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sainpahan vihdoin rossut ajantasalle, joten miksipä en jakaisi niitä muillekkin, jos nyt kukaan SM-Liigaa näin play-offien kynnyksellä pelailee :D. Toivottavasti ei hirveästi virheitä tai puutteita ole, pari huomasin jo tehdessäni, mutta ne tuntui itselle niin mitättömiltä, etten viitsinyt korjata (laiska kun olen :P).Tästä voit toivottavasti ladata nuo rossut ;). Ja palautetta saa taas antaa, tietääpähän ainakin, kannattaako jatkossa yrittää väsäillä mitään, vai jätänkö suosiolla muiden hommaksi :D. Ps. ohjeet kannattaa taas lukea sieltä paketista, en viitsi kuitenkaan vastailla jos tulee jotain ongelmia.
Edit. Muokkailin molareita vähän, ja heitin siis uuden linkin tuohon vanhan tilalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sainpahan vihdoin rossut ajantasalle, joten miksipä en jakaisi niitä muillekkin, jos nyt kukaan SM-Liigaa näin play-offien kynnyksellä pelailee :D. Toivottavasti ei hirveästi virheitä tai puutteita ole, pari huomasin jo tehdessäni, mutta ne tuntui itselle niin mitättömiltä, etten viitsinyt korjata (laiska kun olen :P).Tästä voit toivottavasti ladata nuo rossut ;). Ja palautetta saa taas antaa, tietääpähän ainakin, kannattaako jatkossa yrittää väsäillä mitään, vai jätänkö suosiolla muiden hommaksi :D. Ps. ohjeet kannattaa taas lukea sieltä paketista, en viitsi kuitenkaan vastailla jos tulee jotain ongelmia.

Kiitos taas suuresti beazilille! =D Täytyypä imutella heti kun kerkeää, niin pääsee SM-liigan pleijarit paukuttamaan läpi! TACK!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt on kysyttävä että onko kukaan huomannu sellasta että peli tai siis kontrollit rupee tahmimaan ja kaikki toimii helvetinmoisella viiveellä online matseissa. Onko siis ihan ominaisuus vai onko meikäläinen vaan välillä niin yössä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt on kysyttävä että onko kukaan huomannu sellasta että peli tai siis kontrollit rupee tahmimaan ja kaikki toimii helvetinmoisella viiveellä online matseissa. Onko siis ihan ominaisuus vai onko meikäläinen vaan välillä niin yössä.

Vastustajalla tai sulla waret päällä. BAPissahan toi on ihan arkipäivää. Aina kaikki tulee viiveellä. EA ei ihan hallitse monen pelaajan yhteyksiä niin hyvin, että viiveen sais kokonaan pois.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt on kysyttävä että onko kukaan huomannu sellasta että peli tai siis kontrollit rupee tahmimaan ja kaikki toimii helvetinmoisella viiveellä online matseissa. Onko siis ihan ominaisuus vai onko meikäläinen vaan välillä niin yössä.

Olen huomannut samaa pokecheck:iä tehtäessä(R1) ja yrittäessä kiekon katkoa(L1). Melko mukavaa pelata alivoimaa kun ei juuri mitenkää voi vastustajaa häiritä. Kerhopeleissä ei ole onneksi samaa ongelmaa ja niitä lähinnä pelaankin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Moi! Jeesatkaa vähän mua täs pulmassa. Kun pelaan verkos ekan matsin koneen käynnistyttyä, niin kaikki menee hyvin, eli ei jumimisia, eikä mitään muutakaan. Mutta sitten, kun yritän valikosta aloittaa jonkun kans uuden pelin, niin ei vieras, eikä koti joukkue voi valita itselleen joukkueita. Näin ollen pelaamaan ei pääse ollenkaan. Vasta sitten kun käynnistää koneen uudelleen. Taas pääset pelaan yhden pelin jne. Olen koettanut lukuisia vastustajia vastaan, mutta ei vain pääse ku sen yhden ainoan kerran pelaan, eikä toista putkeen. Onko tää joku yleinen bugi, vai mistähän se johtuu? Onko kellään kokemuksia? T. Kyrsii..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Moi! Jeesatkaa vähän mua täs pulmassa. Kun pelaan verkos ekan matsin koneen käynnistyttyä, niin kaikki menee hyvin, eli ei jumimisia, eikä mitään muutakaan. Mutta sitten, kun yritän valikosta aloittaa jonkun kans uuden pelin, niin ei vieras, eikä koti joukkue voi valita itselleen joukkueita. Näin ollen pelaamaan ei pääse ollenkaan. Vasta sitten kun käynnistää koneen uudelleen. Taas pääset pelaan yhden pelin jne. Olen koettanut lukuisia vastustajia vastaan, mutta ei vain pääse ku sen yhden ainoan kerran pelaan, eikä toista putkeen. Onko tää joku yleinen bugi, vai mistähän se johtuu? Onko kellään kokemuksia? T. Kyrsii..

NHL 09 peliapu -ketjusta voisi löytyä vastausta pulmaan. Vastaan nyt kumminkin sen verran että luultavasti kyseessä on ongelma joka liittyy palomuuriin/modeemiin. Pitäisi avata portteja. Tsekkaa se peliapuketju.

EDIT: TT ehti ensin. Ja neuvoi paremman osoitteen. :)
 
Ongelmia nettipelin kanssa?!?

Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun yritän yhdistää nettipeliin ja ladata kokoonpanot niin tulee ilmoitus, että "kokoonpanoja ei voida ladata". Alkuun pääsin muutaman kerran pelaamaan netissä, mutta enää se ei onnistu. Olen poistanut ja asentanut uudelleen pelin parikin kertaa, mutta ei auta. Voisikohan ongelma olla porteissa tai joissain muissa asetuksissa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Oon aika huono noissa jutuissa.....laitanko palvelimeen ip:ni ja sieltä availen jotain portteja (mitä portteja?):)
 
Ylös Bottom