Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulle sattu tänään hassu juttu onlinessä pelatessa. Olin 3-2 johdolla, 14 sekuntia jäljellä peliaikaa > Vastustaja pausesi ja sitten alkoi kuulumaan tämä ennestäänkin tuttu "we are playing 4on4" tai vastaava. Noh tämä sitten siinä ehkä 20 sekunttia pauhasi. Kumma kyllä peli tästä jatkui, mutta peliaikaa oli tullut lisää kolmeen minuuttiin asti :D Vähän ihmeissäni olin ja pelin loppujen lopuksi voitin 5-2 :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eniten mua haittaa ja potuttaa se ku pelaan onlinessä (Suomalaisia) vastaan niin kappas, aina menee kiekko moken kainalosta maaliin ja sitä harrastaa kaikki 1vs1 peleissä harvemmin vastaani tulee muunlaisia maaleja... siis ketä vastaan oon pelannu ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä ärsyttää nämä jotka tulee alueelle ja hakee oikein hakemalla sitä syöttyä takatolpalle. Niitä vastaan on kyllä naurettavan helppoa puolustaa, mutta ärsyttää silti. Haluis pelata kunnollista kiekkoa välillä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kyllä ärsyttää nämä jotka tulee alueelle ja hakee oikein hakemalla sitä syöttyä takatolpalle. Niitä vastaan on kyllä naurettavan helppoa puolustaa, mutta ärsyttää silti. Haluis pelata kunnollista kiekkoa välillä.

Höhö, sellaiset pelaajat todellakin on todellisia WaNNaBeja! Omasta mielestäni niitä on pirun vaikeaa välillä puolustaa, kun tuntuu aina että toinen syöttää ihan puolustuksen jostain ihme väleistä ja sit one-timer maalin edestä ja siinä se, äijä toisella ruudulla hehkuttaa hienoa maaliansa. Mutta onneksi itse osaan muitakin maaleja, kuin tuon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onkos tuolla Confidence palkilla muuten Dynastyssä mitään varsinaista vaikutusta? Veskoilla se tippuu parissa pelissä nolliin eikä nouse kyllä millään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hoho, otetaan matsi niin katotaan ;) Saat aika lujaa pataan. Mutta se siitä, menee muuten vähän ohi aiheen. Huomenna taas pelaillaan, kaverilistan kautta voin ottaa haasteita vastaan jos vain kanttia riittää toisilla.

Epäilen vahvasti tota pataa ottamista, vaikka en olekaan tottunut ohjaamaan kuin yhtä pelaajaa kentällä.
Mutta saahan sitä aina unelmoida.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Saako be a pro tilassa valita kenet tahansa pelaajan vai pitääkö tehdä oma pelaaja?

Vai voiko jotenkin ottaa esim Petri Kontiolan? Jos voi niin miten.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Saako be a pro tilassa valita kenet tahansa pelaajan vai pitääkö tehdä oma pelaaja?

Vai voiko jotenkin ottaa esim Petri Kontiolan? Jos voi niin miten.

Be a Prossa voi pelata vain omalla pelaajalla. Pelissä on kyllä NHL pro pelimuoto jos et ole huomannut. Etsihän se sieltä valikosta. ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sainpahan vihdoin rossut ajantasalle, joten miksipä en jakaisi niitä muillekkin, jos nyt kukaan SM-Liigaa näin play-offien kynnyksellä pelailee :D..

On tosi hyvät rosterit. Mä ainakin tykkään. Tosin pelinumerot ei ihan täsmännyt mutta ne on helppo itse muuttaa. Kiva pelata nyt kun oma suosikki meni munaamaan. :) Go Jokerit ! :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Heeei pitäskö tonne EA SPORTS World tulla jotai tilastoja noista nettipeleistä mitä pelaa? Esim niitä iha vastakkain kaverin kaa jos laittaa arvopeli? ite jotai toistasataa peliä pelannu ja näyttää tuolla etten mitää ois pelannu..?

Sit toien juttu, mite tossa dynastyssa saa oman ukon värvättyä omaan joukkueesee? pitääkö se ukko olla tehty enne ku alottaa sitä? en ainakaa löytäny ketää sen nimistä vapaista pelaajista mitäs ois pitäny ku kävin tekee luo pelaaja?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sit toien juttu, mite tossa dynastyssa saa oman ukon värvättyä omaan joukkueesee? pitääkö se ukko olla tehty enne ku alottaa sitä? en ainakaa löytäny ketää sen nimistä vapaista pelaajista mitäs ois pitäny ku kävin tekee luo pelaaja?

tietty:)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

vituttaa aivan saatanasti. meet maalile ja kaveri syöttää, alat vetämään ja joka saatanan kerta se taklaaki pakkia ja estämisjäähy instana. *****!!
 
Ylös Bottom