Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eihän toi edes ole paha. Ite oon hävinny matsin 4-3 vaikka laukaukset oli mulle 43 - 7. Hyökkäysaika 10.23 - 2.34. Söi miestä. :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

^^:D Tossa mun pelissä otin ehkä hieman liikaa jäähyjä. Ylivoimalla vastustaja kaikki maalinsa tekikin :/
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tulipa taas kokeiltua peliä puolentoista kuukauden tauon jälkeen. All-star -tasolla Dynasty käyntiin St. Louis Bluesilla. Pari ensimmäistä peliä tuli hävittyä reilusti 7-0 ja 5-0, mutta sen jälkeen kaatui Toronto yllättäen 3-0 ja Dallasille hävittiin vain 4-3.

Noiden ensimmäisten pelien aikana meinasi usko loppua totaalisesti. Tietenkin taidot olivat pahasti ruosteessa mutta silti luulisi että reilun 600 pelin NHL-veteraanilla kiekko tarttuisi lapaan vähän paremmin:
EA SPORTS World - Just take the puck
Näissä tappio-otteluissa aina ihmetyttää myös se että kun paikat on vähissä, niin tuntuu ettei niistä harvoista 1000-taalan paikoista mene sisään sitten millään. Molelemmat paikat joissa 3/4 maalista on tyhjänä onnistuu pelaaja laukomaan joko ylärimaan tai yli. Vision control oli painettuna pohjaan laukaisuhetkellä ja laukojana muutaman maalin oikeassa elämässä tehneet Kariya ja Boyes.

Tällä hetkellä kauden saldo on 2-3-0, joten ihan positiivisilla mielillä pystyy pelailemaan eteenpäin. Maalejakin olen onnistunut tekemään useamman mikä ei aikaisemmin ole ollut mikään itsestäänselvyys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tulipa taas kokeiltua peliä puolentoista kuukauden tauon jälkeen. All-star -tasolla Dynasty käyntiin St. Louis Bluesilla. Pari ensimmäistä peliä tuli hävittyä reilusti 7-0 ja 5-0, mutta sen jälkeen kaatui Toronto yllättäen 3-0 ja Dallasille hävittiin vain 4-3.

Noiden ensimmäisten pelien aikana meinasi usko loppua totaalisesti. Tietenkin taidot olivat pahasti ruosteessa mutta silti luulisi että reilun 600 pelin NHL-veteraanilla kiekko tarttuisi lapaan vähän paremmin:
EA SPORTS World - Just take the puck
Näissä tappio-otteluissa aina ihmetyttää myös se että kun paikat on vähissä, niin tuntuu ettei niistä harvoista 1000-taalan paikoista mene sisään sitten millään. Molelemmat paikat joissa 3/4 maalista on tyhjänä onnistuu pelaaja laukomaan joko ylärimaan tai yli. Vision control oli painettuna pohjaan laukaisuhetkellä ja laukojana muutaman maalin oikeassa elämässä tehneet Kariya ja Boyes.
Itsellä on kans tuo sama ongelma että jätkät vetelee maalista ohi tai yli vaikka Vision Control on painettuna ja maali ammottaa puoleksi tyhjyyttään. Olen omasta mielestäni myös aika hyvä NHL-pelaaja ja otteluita on kans kertynyt aikas monta kun pelejäkin on ollut NHL 09, 08, 06, 04 ja 99. Mielestäni nuo pelaajat vetelee aivan liian usein ohi kun on vapaa paikka. Useasti esimerkiksi kun olen kaveria vastaan pelannut niin olen pyörittänyt päässä ja kulmasta syöttänyt maalin eteen niin silti on onnistunut vetämään melkein aina ohi. Ja ärsyttää sekin että kun on 2vs1 tilanne ja hyökkään niin vaikka kuinka monesti on laukassut ohi kun olen kikannut vähän ja passannut toiselle puolelle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Noi koneen haxormaalit pistää kyllä vihaksi. Ikään kuin kone päättäisi että nyt tehdään maali keinolla millä hyvänsä, algoritmit vaan kuntoon, jos nekään ei toimi niin sitten tolla tavalla estetään omaa pelaamista jollakin älyttömällä tavalla :mad:

Sama kun pelaa netissä tai muuten vaan vastakkain kaverin kanssa, tuntuu että voittaja on määritelty ennen pelin alkua. Joskus pelaajat tekevät omituisia pysähdyksiä eivätkä pääse vauhdilla alueelle, syötöt lähtevät vähän samalla tavalla kun tyynyllä löisi kiekkoa ym.

Sitten hyvä esimerkki miten toiselle joukkueelle "pomppii" kiekko ja syntyy maaleja, kun taas omalla joukkueella ei kulje peli lainkaan.
EA SPORTS World - WHAT THE HELVETE
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täällä sitä sitten itketään, kun se vanha tuttu puolelta toiselle one-timer veto ei enää menekkään sisään. Mikään ei syö pelin nautittavuutta niin paljoa kuin se, että aina vastustajat yrittää hyökkäyksestä toiseen sitä samaa "kikkaa". Turha on puhua pelin realistisuudesta, kun ei edes yritä pelata sen mukaan. Opetelkaa jo jotain muutakin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Se on aivan totta. Helppoahan niitä vastaan on pelata, mutta kun neljä viidestä pelaa em. taktiikalla niin alkaa jo kyrpiä. Eivät nähtävästi ole vielä sopeutuneet (vieläkään) tohon uuteen patchiin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

mikä on vision control??? oon kyl pelannu eashl ja vs pelit yhteenlaskettuna n. 400 peliä mut ei oo kertaakaan tullu vastaan..?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

mikä on vision control??? oon kyl pelannu eashl ja vs pelit yhteenlaskettuna n. 400 peliä mut ei oo kertaakaan tullu vastaan..?
Kertaakaan ei ole tullut luettua ohjekirjaa? :) Vision Control on se, joka L2:sta perinteisesti aktivoidaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

hei elä ny viitti.. en mä oikeesti tienny.. miksei sitä voi sanoo vaikka pelisilmänappulaks niinku ohjainasetuksissa..? :cool:

Enhän minä voinut arvata että joku oikeasti käyttää valikkokielenä suomea. Ja pelisilmänappula on kyllä vammaisin suomennos sitten heittovaihtotiedoston. :confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Enhän minä voinut arvata että joku oikeasti käyttää valikkokielenä suomea. Ja pelisilmänappula on kyllä vammaisin suomennos sitten heittovaihtotiedoston. :confused:
Se taitaa olla pelisilmäkomennot -nimityksellä jos oikein muistan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Enhän minä voinut arvata että joku oikeasti käyttää valikkokielenä suomea. Ja pelisilmänappula on kyllä vammaisin suomennos sitten heittovaihtotiedoston. :confused:
Offtopiccina, F1 98:ssa psonella luki väärään suuntaan ajaessa ruudulla "Väärä päinvastoin". Se on vammaisin suomennos, mitä sitten haettiinkaan sillä.

Kyllä suomeksi minäkin pelissä valikot pidän kun se kerran on mahdollista.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Offtopiccina, F1 98:ssa psonella luki väärään suuntaan ajaessa ruudulla "Väärä päinvastoin". Se on vammaisin suomennos, mitä sitten haettiinkaan sillä.
.

Hahahah :) Itse en kyl kestä sitä Pentin ääntä siel hallikuuluttajana ja otan suomen kielen vain kun pelaan maajoukkuepelejä tai sm-liigaa. Mut muistaako joku muinaisen Actua Ice Hockeyn, jossa oli suomenkielinen "selostus"? "Hän syöttää" ja "Hän laukoo" fraasit ovat edelleenkin joskus kavereiden kanssa käytössä arkikielessä :D Haluaisin kyl tietää et kuka se selostaja oli ja tarjota sille bissen.

Sori tosiaan toi offtopic purkaus mut tää aihe vaan toi mussa noi actua ice hockey muistot mieleen ja kyl kuitenkin pysyttiin jääkiekon parissa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hahahah :) Itse en kyl kestä sitä Pentin ääntä siel hallikuuluttajana ja otan suomen kielen vain kun pelaan maajoukkuepelejä tai sm-liigaa. Mut muistaako joku muinaisen Actua Ice Hockeyn, jossa oli suomenkielinen "selostus"? "Hän syöttää" ja "Hän laukoo" fraasit ovat edelleenkin joskus kavereiden kanssa käytössä arkikielessä :D Haluaisin kyl tietää et kuka se selostaja oli ja tarjota sille bissen.

Sori tosiaan toi offtopic purkaus mut tää aihe vaan toi mussa noi actua ice hockey muistot mieleen ja kyl kuitenkin pysyttiin jääkiekon parissa.

Muistan kyllä. En peliä koskaan omistanut. Ei ihme, sillä se oli kauheata roskaa muutenkin kuin lokalisoidun selostuksensa osalta. Kaverilla tuli vain se sonta todistettua.

Itse asiassa tämä änäri on ihan hyvin lokalisoitu, tosin huomaa ettei lokalisoijilla ole tätä lokalisoidessaan ollut lajitietoutta oikeastaan ollenkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Aloitin All-Starilla nyt ton uuden Dynastyn Boston Bruinssilla!
Pari pelaajavaihdosta ja vapaata pelaajaa tullu hankittua, tietenkin palkkakaton rajojen mukaan.:cool:
Eka peli meni hyvin voitin sen (Coloraadon) 4-3 (0-3) (0-0) (4-0) Vanhan kunnon: Huono eka, tasainen toka ja voittoisa kolmas! Pelaan 15min eriä niin en kerkeä paljoo pelata.
Toinen ottelu päin puuta:
Toronto voitti 6-2! (0-1) (6-0) (0-1) Tällä kertaa näin: Hyvä eka, murskavaan häviävä toinen ja tasainen kolmas!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom