Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sanokaapa mitä tässä tapahtuu: EA SPORTS World - TEKOALY VAUHDISSA

Hyväksyttäisiinkö oikeassa elämässä? En usko, mutta vastaavaa historiaahan tapahtui isossa liigassa jokin aika sitten ;) Vastustaja oli ainakin repiä pelihousunsa, jos tuo räkäklimppi olisi jäänyt voittomaaliksi.

:D Tuota pitää kyllä kokeilla jos on jäähy tulossa. Eli tökkiä kiekko häkkiin :) (erittäin todennäköistä onnistua :/ )

ULVIn maaliin viittaan. En saa enää lainattua...

Mites tossa jos pelaa vaikka Kalpa -Kärpät samalla koneella vai kaverin kanssa niin pystyykö siihe vaihtaa pienemmän rännin? Toi sm-liigakaukalohan on ihan järjetön jalkapallokenttä, ei noilla hitailla ukoilla sitä jaksa edestakas kitkuttaa sitten mitenkää

Mites tossa jos pelaa vaikka Kalpa -Kärpät samalla koneella vai kaverin kanssa niin pystyykö siihe vaihtaa pienemmän rännin? Toi sm-liigakaukalohan on ihan järjetön jalkapallokenttä, ei noilla hitailla ukoilla sitä jaksa edestakas kitkuttaa sitten mitenkää

Kokeile vaihtaa sääntö-asetusta kansainvälisestä NHL:llän sääntöihin.. En kylläkään tiedä että auttaako..

Ja samoin väsymystä säätää pienemmälle, yleensä aina erän loppupuolella on kaikki kentät siinä keltaisella.

Joo eli mulla olis uudet kokoonpanot (sm-liiga) tehtynä. Itse en niitä tosin tehny vaan pikkuveli teki. Pohjana käytettiin Väppään ja beazil90 tehtyjä rostereita eli jos teille Väppää ja beazil käy niin voinko laittaa niitä eteenpäin? Ja jos joku viitsi viel'ä kertoa miten niitä saa eteenpäin niin olisin kiitollinen. :D

Kyllähän mulle käy, kopioit ne muistitikulle, pistät ne koneelle ja jaettavaksi vaikka omille sivuillesi.

En nyt jaksanu lukee 100 sivua kuitenkaa tätä threadiä ja ettiä osaisko joku sanoo että jos pelaa kaverinkaa vaikka samalta koneelta niin miten alaspäin hyökätessä saa vedot nousemaan? Tuntuu että vaikka miten päin koittais tähdätä niin vedot lähtee maata pitkin :confused: Asetuksena: kameran mukaan

Jos muistan oikein, niin tuo kameran mukaan on se alkuperäinen asetus? Jos näin on niin alaspäin hyökätessä tähtäät vasemmalla tikulla alaspäin niin laukaus nousee ja sitten tietysti ylöspäin tähdätessä laukas on maanuoliainen. Toivottavasti auttaa...

Lähetän sen kokoonpano tiedoston vaikka Tonitsille´joka saa sen jakoon laittaa.. Ellei joku kerro miten saan sen laitettua itse.. Olen vähän n00bi näissä jutuissa.. :D

RapidShare: Easy Filehosting
Joo eli tossa nyt olis toi kokoonpano tiedosto. Ohjeita löytyy jostakin tän keskustelupalstan aikaisemmalta sivulta , että kuinka sen saa toimimaan.. toivottavasti toi nyt toimii! ilmoitelkaa ja muokkailkaa vapaasti kokoonpanoja! :D

RapidShare: Easy Filehosting
Joo eli tossa nyt olis toi kokoonpano tiedosto. Ohjeita löytyy jostakin tän keskustelupalstan aikaisemmalta sivulta , että kuinka sen saa toimimaan.. toivottavasti toi nyt toimii! ilmoitelkaa ja muokkailkaa vapaasti kokoonpanoja! :D

http://personal.inet.fi/koti/tonii/smliiga.rar Ja tosta saa myös latailtua, jossei jaksa rapidsharea.

edit: Rosterit vaikuttivat nopean silmäilyn jälkeen ihan hyviltä, kiitos.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom