Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Dynasty klikkas sekasin ja nyt vääntämässä turnausta Suomella tähtipelaajalla.
Laitoin itselleni helpomman lohkovaiheen kun siinä ei jaksa alkaa noita kauheesti täysiä pelailee, tosin eihän sitä voi löysäilläkkään.
On jo kaks otteluu menty. Slovakialaisia vastaan tuli 4-1 voitto, Tanskaa vastaan tuli 3-4 tappio.
Kippe jääty vieraiden katsellessa. Toskalakin (3:s erä) oli peestä päin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Aah, onpas mukavaa lukea tämmöisiä viestejä tylsien valituksien, sliderien ja muun sekamelskan seasta :)

Itsellänikin on tullut pitkiä pelejä, mutta ei sentään finaaleissa. EASHL matsi (sen ekan päivityksen jälkeen, (jonka jälkeen vedot meni vi*uiks ) niin matsi venyi viidenteen jatkoerään ja óttelu lopulta meille 1-0 :D ))

Joo kyllä tää peli välillä palkitsee vaikka tuskasiakin hetkiä joutuu kokemaan, EA:n tekeleistä, kun on kyse. Mulla ollu aika outo tie Stanley Cup-finaaliin, kun ekalla kiekalla tiputin lännen kutosen, tokalla kasin ja konf. finaalissa seiskan :p(go western konference!) Philly taas on raivannu vakuuttavasti etiäpäi ja voitti koko runkosarjan ja sama tahti jatkunu finaaleihi asti.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Aah, onpas mukavaa lukea tämmöisiä viestejä tylsien valituksien, sliderien ja muun sekamelskan seasta :)

Itsellänikin on tullut pitkiä pelejä, mutta ei sentään finaaleissa. EASHL matsi (sen ekan päivityksen jälkeen, (jonka jälkeen vedot meni vi*uiks :p ) niin matsi venyi viidenteen jatkoerään ja óttelu lopulta meille 1-0 :D ))

Voithan katsoa myöskin minun tuloksiani jos niistä kerran pidät.;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pikkuhiljaa alkaa tottumaan tuohon nettipeliin, ennen tuli renkattua R1 ja taklailtua, ne ovat nykyään aikamoisia jäähyautomaatteja. Kolmion eli koukun käyttäminen onkin nyt parempi keino riistää kiekkoja, eikä siitä tule jäähyjäkään niin paljon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muut online 1vs1 pelaajat huomanneet tälläistä juttua?:

Kun pelaat jotain ihmistä vastaan, ja sen käyttäjätunnus kuullostaa tutulta ja on varma, että on pelannut sitä vastaan aikaisemminkin. Kaveri on aivan loistava ja tekee aivan kummallisia asioita kentällä (ihmeellisiä maaleja ja muutenkin), täytyy todella tehdä töitä, että voittaa. Kun menen katsomaan millä sijoituksella kaveri oli niin EA näyttää, että 10000. Itsellä kävi varmaan 4 kertaa peräkkäin näin, onneksi voitin jokaisen kuitenkin, muuten olisi sijoitus laskenut paljon!

Jotenkin tuntuu, että EA kusettaa tossa, eli laittaa toisen sijoituksen huonommalle, että jos korkeammalla sijoituksella oleva kuitenkin häviää niin hänen sijoituksensa tippuu todella paljon. Ja vielä kun on varma, että on pelannut kaveria vastaan ennenkin ja hänen sijoituksensa on ollut parempi.

Entä tälläinen juttu, joskus pelinopeus on todella nopeaa ja lämärikin on kuin ohjus. Ihan niinkuin maalivahtikaan ei ehtisi mitenkään torjua. Pelasin kaveria vastaan joka oli aivan jäätävän nopea ja loistava, olin varma, että hän on korkealla sijoituksella mutta vasta 400 ja sain turpaani ihan 6-0, vaikka itse olen sijoituksella 170.? En tajunnut miten kiekko liikkui niin nopeasti. Miten pelinopeus voi vaihdella noin paljon riippuen vastustajasta?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kaippa siinä pieni lagi/viive on aina. Ite ainakin olen ihan purjeessa, jos komennot tulee vähänkin myöhässä, tuntuu pelaaminen niin helvetin tahmeelta. En sitte tiedä toimiiko noissa tapauksissa vastustajalla komennot täysin ajallaan, vai mistä johtuu, että sillon yleensä häviää. Kyllä tuntuu, että välillä toi menee toisinkin päin, että toinen ei saa mitään aikaan vaikka rank olis alle 1000. Itellä kun vaan jotain 1500-2000.

Sitte tohon 10000-sijotusongelmaan on semmonen ratkaisu, että kannattaa ite luoda sessio ja laittaa se taitotason filtteriin vaikka 7, 5 tai 3 tason ero, niin ei voi mitään ihan huono rankkisia tulla vastaan. Pääsee myös pelaamaan kotijoukkueena, mikä on tietysti mukavampaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kaippa siinä pieni lagi/viive on aina. Ite ainakin olen ihan purjeessa, jos komennot tulee vähänkin myöhässä, tuntuu pelaaminen niin helvetin tahmeelta. En sitte tiedä toimiiko noissa tapauksissa vastustajalla komennot täysin ajallaan, vai mistä johtuu, että sillon yleensä häviää. Kyllä tuntuu, että välillä toi menee toisinkin päin, että toinen ei saa mitään aikaan vaikka rank olis alle 1000. Itellä kun vaan jotain 1500-2000.

Sitte tohon 10000-sijotusongelmaan on semmonen ratkaisu, että kannattaa ite luoda sessio ja laittaa se taitotason filtteriin vaikka 7, 5 tai 3 tason ero, niin ei voi mitään ihan huono rankkisia tulla vastaan. Pääsee myös pelaamaan kotijoukkueena, mikä on tietysti mukavampaa.

Aivan aivan, tuo taitotason filtteri täytyy muuten laittaa! Mistä tuon oman taitotason edes löytää, vai mitä tuo 7,5,3 tason erot meinaa?. Tuolla kotijoukkueella ei ole mitään väliä, kun vain vaihtaa näyttö-asetuksista hyökkäyssuunnan "aina ylöspäin", niin saa hyökätä joka erässä ylöspäin riippumatta onko kotijoukkue vai vieras. Tottakai asetuksista voi laittaa myös hyökkäysuunnan alaspäin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Aivan aivan, tuo taitotason filtteri täytyy muuten laittaa! Mistä tuon oman taitotason edes löytää, vai mitä tuo 7,5,3 tason erot meinaa?. Tuolla kotijoukkueella ei ole mitään väliä, kun vain vaihtaa näyttö-asetuksista hyökkäyssuunnan "aina ylöspäin", niin saa hyökätä joka erässä ylöspäin riippumatta onko kotijoukkue vai vieras. Tottakai asetuksista voi laittaa myös hyökkäysuunnan alaspäin.
Aulassa laitat "järjestä taitotason mukaan", niin näet omas. Jos filtterissä lukee 7 sijan ero, ja sun taitotasos on esim. 20 niin sitte ainoastaan 13-27 -tasosest pelaajat pääsevät liittymään. Peliin voi liittyä pikapelin kautta tai aulan kautta pelaajan nimeä painamalla. No tolla "kotiedulla" lähinnä tarkoitin, että onhan se nyt hallissakin mukavampi fiilis kun pääsee kotijoukkueena pelaamaan ja on kotipaidat. Kyllähän nyt mieluummin menee katsomaan suosikkijoukkueen peliä kotihallissa kuin vierashallissa. Tottakai nyt kuvakulma aina vaihdetaan niin, että hyökkää ylöspäin, sehän on päivänselvää.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Aulassa laitat "järjestä taitotason mukaan", niin näet omas. Jos filtterissä lukee 7 sijan ero, ja sun taitotasos on esim. 20 niin sitte ainoastaan 13-27 -tasosest pelaajat pääsevät liittymään. Peliin voi liittyä pikapelin kautta tai aulan kautta pelaajan nimeä painamalla. No tolla "kotiedulla" lähinnä tarkoitin, että onhan se nyt hallissakin mukavampi fiilis kun pääsee kotijoukkueena pelaamaan ja on kotipaidat. Kyllähän nyt mieluummin menee katsomaan suosikkijoukkueen peliä kotihallissa kuin vierashallissa. Tottakai nyt kuvakulma aina vaihdetaan niin, että hyökkää ylöspäin, sehän on päivänselvää.

Kiitoksia! :) taas olen hieman viisaampi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hahhah joo ei tosiaan vaikuta toisen peliin. :eek:

Neljästoista kerta toden sanoo, vihdoinkin voitimme kaveriporukan kanssa Suomella kultaa mm-turnauksessa, 16. joukkueella. Ruotsi kaatui finaalitrillerissä 3-1
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

ite laitan ainaki vaihtuva että vastustajakin saa pelata kerran ylös päin jos oon kotijoukkue. flair-play.

Haha, tuli kyllä naurettua :D :D

Itse en kyllä tämän ominaisuuden takia osaa pelata kaveria vastaan ollenkaan kun pitäisi hyökätä alaspäin. (peli samalta konsolilta)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Neljästoista kerta toden sanoo, vihdoinkin voitimme kaveriporukan kanssa Suomella kultaa mm-turnauksessa, 16. joukkueella. Ruotsi kaatui finaalitrillerissä 3-1

Onneks olkoon! Itsekin olen kaveriporukan kanssa voittanut täyden 16 joukkueen turnauksen tasan kerran, vaikka yrityksiä on ollu useita. Meit oli neljä äijää ja pelattiin x-boxilla(ite tykkään kyl enemmän pleikan padista) vaikeimmalla tasolla lukittautuneina ja Teppo Numminen ratkas finaalin oisko ollu Canadaa vastaan! :D Mut täytyy sanoa et ton turnauksen ratkas se et pelattiin siinä ekan kerran kahtena eri päivänä, jolloin ne jatkopelit tuntu "kuin olisi uusi päivä" eikä ne ollu sitä samaa jauhamista, kun lukittautuneena siinä 7 pelin jälkeen alkaa olla aika raiteilla liikkumista. Ekat pelit on sellasta hyökkäyspään juhlaa ku porukkaa liikkuu vastustajan sinisen sisällä mut jossain vaiheessa se meen junnaamiseks.

Mut toi on upeeta ku aluks sovitaan pelipaikat ja jokainen valitsee omalle paikalleen mieleiset pelaajat ja laiturit saattaa sopia tyyliin: "ota sä teukka ja mä saan silloin miettisen ja pihlströmin jne jne" Sit vertaillaan kenen pelipaikan pelaajat on ylimpänä listoilla kuten plus miinus ja jäähyt ja pisteet. Aivan mahtavaa menoo ja pelien jälkeen porukalla joko voitonröökit tai sitten kriisipalaveri röökit..

Kerros viel detaljit tost teidän turneesta? Tai ainakin miten te pelaatte noit? lukitukset, ketjun vaihdot?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eipä ne detaljit mitkään erikoiset ole, itseasiassa ne ovat varsin tylsät. :D
Pro-tasolla, ei lukkiutuneita pelaajia, ei koskettu peliasetuksiin. Alternatella pelattiin, kun tuntui välillä kulkevan paremmin kun pelattiin alaspäin. Simuloitiin välieriin asti ja sitten alkoivat meidän pelit. Oltiin jo 2-3h pelattu niin ei olis täyttä turnausta ehtinyt pelata, kun olis "vähän" kiire tullut mun vieraille. :D
Semifinaalissa ja finaalissa oltiinkin sitten niin tosissaan mukana, ja naapurit kuulivat varmasti jeejeehuutoja. :eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pelaako porukka yleensä ylöspäin? Onko siihen muita syitä kuin fiilissyyt? Itse käytän alternatea...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pelaako porukka yleensä ylöspäin? Onko siihen muita syitä kuin fiilissyyt? Itse käytän alternatea...

Kyllä tulee ylöspäin pelattua. Syy juontuu niistä ajoista kun puolta vaihtaessa ei oikean tatin liike enää vastannut pelaajan liikettä. Eli, kun koitti lämäriä, tuli rannari, koska vaistomaisesti veti tatilla sitä mailaa taakse samassa suunnassa kuin mitä ohjauksessa oleva pelaaja oli. Päivitys poisti täämän ongelman, mutta vahinko oli jo tapahtunut ja nykyään pelaan vain ylöspäin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kylläpä tuo A- kortin hommaaminen on hiton vaikeeta. Jotain vinkkejä kuinka joukkuepeliin saa hyvän arvosanan?:)
 
Ylös Bottom