Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Wertyman
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)
Kylläpä tuo A- kortin hommaaminen on hiton vaikeeta. Jotain vinkkejä kuinka joukkuepeliin saa hyvän arvosanan?

Laukauksien blokkamisesta saa paljon plussaa
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tietokone ja huijauksien Jumala kuuluvat yhteen:

ajattelin MM -kisa tunnelmassa alkaa pelaa supertähellä turnausta. Megahypermnukilla voitin Suomella Slovakit ja oikein Tsekkiläisekin. Tämän jälkeen oli Tanska -ottelu.
Ran..Tanskan nelosketjun pelaaja, Nick Andersseen teki kuusi maalia peräkkäin samalla kikalla, eli:
Kierimällä maalin taakse, siinä kohdassa maalivahti "kaatui" kyljelleen. Vähän ajan päästä Andersseen tuli maalin takaa, laukoi suoraan kainaloon, josta se putoaa autom. hänen taakse josa se huitaisee kiekon aaliin.l:mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kylläpä tuo A- kortin hommaaminen on hiton vaikeeta. Jotain vinkkejä kuinka joukkuepeliin saa hyvän arvosanan?
Laiturina tuskin onnistut, itselläni arvosana kiikkuu koko ajan laiturina pelatessa B+ ja A- paikkeilla (sentterinä se on ollut A:ssa). Laiturina pitäisi jaksaa tulla alas puolustamaan (saa sitä kautta myös kiekonriistoja ja laukausten blokkauksia), lisäksi kiekonmenetykset/harhasyötöt minimiin. Laukausprosentillakin taitanee olla jotain merkitystä, ei peli ainakaan katso hyvällä, jos jokapaikasta tykittää itse.

Helpoiten tuon Legenda-kortin saaminen onnistuu pakkina (passit helppoina omille ja sellainen piste/peli). Samoin sentterinä homma on lasten leikkiä, kunhan vain onnistut kaapimaan aloitusvoittoja ja jaksat pelata myös omiin päin.

Alivoimalla kiekon purkamisesta omista keskialueelle/vastustajan päähän saa plussaa joukkuepeliin jne. Jäähyistä ja huonoista tappeluista (jos joukkue on esim. niskanpäällä) saa miinusta. Sen sijaan hyvistä tappeluista (joukkue ottavana osapuolena, yrität sytyttää tiimiäsi) saa plussaa. Itse jättäisin kyllä tyystin tappelematta, niin ei tule huonon tappelun riskiä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pistänpä taas vähän tuokiokuvaa viimeisimmästä dynastystani. All-starilla pelailen St. Louisilla ja noin viidenkymmenen pelatun pelin jälkeen kasassa on kymmenen voittoa. Tiedän, tiedän, suurimmaksi osaksi tuo on omaa osaamattomuuttani, mutta...

Tässä mukava esimerkki AI:n peräänantamattomuudesta. Päätin että tällä kertaa minua ei rokoteta perinteisellä kulmasta-maalille-ja-kiekko-reppuun -kuviolla:
EA SPORTS World - I love 09
Että voi puolustaminen olla välillä hankalaa :(

Tuon lisäksi ylivoimaisesti raivostuttavin ominaisuus pelissä on se, että oikeasti hyvissä maalipaikoissa tolppalaukauksen mahdollisuus on uskomattoman suuri. Tällaisista paikoista lähes kaikki päättyvät itselläni tolppaan, ylärimaan tai maalin yli/ohi:
EA SPORTS World - Ei se osu
Häviöt olisi helpompi kestää jos häviäisi siksi että yksinkertaisesti pelaa huonosti. Videon lopussa näkyy vielä kuinka oma pelaaja on ensimmäisenä kiinni kiekossa, mutta jotenkin AI poistuu paikalta kiekkon kanssa. Siis helvetti mitä perseilyä tuo on välillä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Iltaa.

Onko oikeasti näin, että kun luo oman online-liigan, niin sen asetuksista ei voi muuttaa mm. playofffsien ratkaisutavaksi ainoastaan jatkoaikaa nykyisen jatkoajan ja rankkarikisan sijaan?

Lisää ihmetystä aiheuttaa se, että ilmeisesti EA ei enää usko ihmisten pelaavan muutoin kuin online-pelejä, koska on mielestäni pöyristyttävää ettei nykyisessä pelissä voi lainkaan pelata esim. kautta kahdella käyttäjällä puhumattakaan playoff-sarjasta. Maajoukkueturnaus kyllä onnistuu mutta come on! Online-liigasta vielä sen verran, että kuitenkaan sielläkään ei ole mahdollista vääntää kaverin kanssa kokonaista kautta vaan täytyy tyytyä jämäpeleihin. :mad:

Ja kertokaapas vielä harjaantumattomalle miksei Play Now-peleissä ole käytössä viimeisimmät kokoonpanot vaan esim. Jussi Jokinen surffailee vielä Tampassa jne. Online-liigassa Jokinen on kuitenkin jo Carolinan nutussa.:confused:

Että näin jumaliste.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ja kertokaapas vielä harjaantumattomalle miksei Play Now-peleissä ole käytössä viimeisimmät kokoonpanot vaan esim. Jussi Jokinen surffailee vielä Tampassa jne. Online-liigassa Jokinen on kuitenkin jo Carolinan nutussa.
Kaksi tapaa ladata uusimmat kokoonpanot kovalevylle, niin että voi pelata myös offlinessa:

1. tapa. yritä mennä mihin tahansa online-matsiin, niin peli lataa automaattisesti online-kokoonpanot käyttöön. Sitten menet päävalikosta lataa/tallenna/poista -valikkoon. Laita tallenna -> tallenna kokoonpano.

2. tapa. mene oma online nhl 09 -valikkoon. Lataa kokoonpanot kovalevylle.

PS. jos ei jaksa tallennella kokoonpanoja, niin sitte menee yksinkertaisesti hakemaan, joka kerta kun pelin laittaa päälle, uusimmat kokoonpanot vaikka online pikapelistä, ja menee sen jälkeen pelaamaan offlineen. Kyllä se noinkin hoituu.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pystyykö tässä säätä tota maalivahdin tasoa ku mokke torjuu melkee kaiken:mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pystyykö tässä säätä tota maalivahdin tasoa ku mokke torjuu melkee kaiken:mad:

Sori, mutta sinuna harjoittelisin vielä vähän lisää ennenkuin rupeaisin vaihtamaan maalivahdin taitotasoa! Mutta kyllä sen pystyy vaihtamaan peli-asetuksista, eli kun aloitat pelin niin peli-asetuksissa on maalivahdin taso, niin sitä vain pienemmälle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sori, mutta sinuna harjoittelisin vielä vähän lisää ennenkuin rupeaisin vaihtamaan maalivahdin taitotasoa! Mutta kyllä sen pystyy vaihtamaan peli-asetuksista, eli kun aloitat pelin niin peli-asetuksissa on maalivahdin taso, niin sitä vain pienemmälle.
Tai laittaa laukauksia tarkemmiks ja kovemmiks.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt viime päivinä on tullut vastaan sellanen ongelma, että kun paidat ja kentälliset on vahvistettu ja peli on juuri ladannut itsensä, tulee viesti että yhteys vastustajaan on katkennut. Aivankuin vastustaja aina lähtisi pelistä pelin lataamisen aikana. Tätä tapahtuu vaihtelevasti, välillä kolme kertaa peräkkäinkin.

Mä oon muutama sata online-peliä tahkonnu eikä aikasemmin oo tällästä ongelmaa juurikaan ollut.

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa ja olisko jollain tietoa mistä on kyse?

Kiitos
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt viime päivinä on tullut vastaan sellanen ongelma, että kun paidat ja kentälliset on vahvistettu ja peli on juuri ladannut itsensä, tulee viesti että yhteys vastustajaan on katkennut. Aivankuin vastustaja aina lähtisi pelistä pelin lataamisen aikana. Tätä tapahtuu vaihtelevasti, välillä kolme kertaa peräkkäinkin.

Mä oon muutama sata online-peliä tahkonnu eikä aikasemmin oo tällästä ongelmaa juurikaan ollut.

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa ja olisko jollain tietoa mistä on kyse?

Kiitos

Mulla on ollut samaa vikaa nyt parina viime päivänä. Torstaikohan se oli ku 3 pelistä peräkkäin "tipahdin" pois ja tuli juuri tuo ilmoitus että "yhteys vastustajaan on katkennut". Eilen sama tapahtui kerran, mutta tänään ei ainakaan tullut samaa hommaa. Toivottavasti oli vaan joku väliaikainen "virhe". Ja yhessä pelissä tuli tuo sama homma, ja sit ku olin menossa pelaileen onlineen, niin tuli joku ilmoitus missä luki "EAn palvelimet eivät ole käytettävissä juuri nyt" :confused:
Ärsyttää tuommonen ku mm. itellä merkittiin liigapeli 3-0 tappioks ku tipahdin heti alussa pois pelistä. Toki vaan 2 pistettä meni, mutta vitu****a kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

^^

Joo itelläkin kävi noin, kun menin online joukkuepeliin. Pelaajia oli molemmilla 5, joten en usko että kaikki luovuttivat ennen pelin alkua :D

Mitä vielä, luovutusbugi ja tämä kyllä riittäis mulle....
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voi olla että tämä lukee jossain päin aihetta mutta en nyt jaksa lukea kaikkea, eli onko tosiaan niin että pelissä ei voi pelata esim. sm-liiga uraa vaan vain be a pro ahl-nhl uraa. Ostin pelin tänään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tietääkö kukaan onko mailan valitsemisella mitään suurta väliä ? Oisko ehotuksia parhaasta mailasta ?
 
Ylös Bottom