Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ei sitä ole pakko tuijottaa.Pelistä voi poistua siinä vaiheessa;)
mutta kun en halua:) mutta tommoset pikku asiat vaan ärsyttää. Miksei niitä voi korjata.

09:stä ei ilmeisesti ole tarkoitettukaan muuta kuin tehdä päivitys. Itse ea:kin sanoo NHL 09 from EA SPORTS, building upon the success of NHL 08

koukun saa vissiin kolmiosta. kolmiosta se näyttää tekevän vaikka mitä tilanteesta riippuen, kulmaväännönkin.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Siis demohan on aina demo.. eli keskeneräinen! Sen nimi ei olisi DEMO jos se olisi jo valmis. ;) Sen takia siellä ei ole uusia hienoja välianimaatioita ja siksi siellä on bugeja!

Mun mielest se iha oikee et veskarit tekee välillä mokia koska itte veskarina tiiän et välillä menee helppoja ja joskus ei oikee mikää onnistu. :rolleyes: Juuri siksi jääkiekko on nii hieno laji koska mitä tahansa voi tapahtua.

Tossa äske pelasin Zetterbergillä ja oltii häviöllä jo 2-0 nolla! Sit päästiin Datsuykin (vai kuka se oli :D) kaa kahel nollaa vastaa ja annoin unelma syötön ja se teki maali ku peliaikaa oli jäljellä 7.89 sec! Sit tuli tietty keskus alotus ja lähin suoraa painaa kohti vastustajan päätyy ja kas kummaa, sielt tuli kiekko lapaa ja siit p-pisteelt kaame tykki suoraa maalin kattoo sillee et pullo vaa lens! :D Peliaikaa oli jäljel 2.34 sec! Siin oli fiilikset kohallaa! ;) :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Missä on muuten koukku nappi? Se millä ennen saatiin kulmavääntöäkin aikaiseksi? Sitä en löytänyt kun oli tuo mailan nosto sen tilalla ja muu huitominen..
Ite tossa löysin sen kolmiosta. Mutta hieman erikoista, että kolme asiaa tapahtuu samasta napista. Vauhdissa koukkaa, paikallaan huitoo ja sitte ihan millon vaan alottaa tappelun. Pitänee ottaa tappelut pois, että koukkua voi oikeasti käyttää. Tosin ehkä toi on tehty tarkotuksella noin.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Hmm... "By the way, if you hold down "switch player", it will switch you to your last man back."

Kätevää.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Pari kysymystä:

1) Mikä biisi soi tuossa demossa? Kuulostaa hyvältä, mutten muista ollenkaan kappaleen ja bändin nimeä.

2) Onko oikeasti varmistettu, että omat maalibiisit yms. tulevat vain X0-versioon? Toivottavasti EA ei taas kuse PS3 - pelaajien silmiin... :(

Siitä biisistä en tiedä muuta paitsi että se on hirveä:D Loistoominaisuuus mitä 08 ei ollut nii on kiekon suojaus yhellä kädellä. Se tapahtuu (neliöö, ympyrää tai kolmioo painamalla (en muista millä)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Siis demohan on aina demo.. eli keskeneräinen! Sen nimi ei olisi DEMO jos se olisi jo valmis. ;) Sen takia siellä ei ole uusia hienoja välianimaatioita ja siksi siellä on bugeja!

Demo tulee sanasta demonstration eli demonstraatio joka taas tarkoittaa esitystä. Tämä meinaa sitä että se on pelin esittelyversio eli siitä oollaan karsittu ominaisuuksia tai rajoitettu jotain. Ei siis ole välttämättä keskeneräinen. Pakko oli vähän päteä:);) Toki olet sinäkin oikeassa että 09:n demo on tehty (tovottavasti) keskeneräisen peli pohjalta.

edit: ja se biiisi on ihan hyvä. Semmonen lepposa taustamusiikki. Tosin itse bändi ja biisin kokoversio on täysi sukka. Toivottavasti vältytään hevy ja metalmusiikista kokoversiossa. Frandz derdinanddia mando diaoa, jaa ok gouta kehiin kiitos. nollakasin musiikit oli ihan hyvät

Vois laittaa kohtapuoliin pleikkarin tilaukseen kun en vielä omista:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mulla tuli semmonen bugi että kun vastustaja teki oman maalin (Pens) niin se Penguins pelaaja rupesi maalin jälkeen juhlimaan sitä maalia Red Wings pelaajien kanssa....:eek::eek:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

edit: ja se biiisi on ihan hyvä. Semmonen lepposa taustamusiikki. Tosin itse bändi ja biisin kokoversio on täysi sukka. Toivottavasti vältytään hevy ja metalmusiikista kokoversiossa. Frandz derdinanddia mando diaoa, jaa ok gouta kehiin kiitos. nollakasin musiikit oli ihan hyvät

Vois laittaa kohtapuoliin pleikkarin tilaukseen kun en vielä omista:cool:

Siis ei voi olla totta! Paras musiikkityyli mitä on pitäis jättää pois ja kun se kuuluu jääkiekkoon. Vois olla raskaampi ja monipuolisempi "saundtracckki" NHL 09:issä.

Äsken kun pelasin taas 08 niin vauhti tuntui hirvittävän kovalta. Lisäksi laukaukset olivat 3x kovempia. Nii ja ruudunpäivitys tuntui kauhealta. Näin se menee kun tottuu parempaan:)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Siis ei voi olla totta! Paras musiikkityyli mitä on pitäis jättää pois ja kun se kuuluu jääkiekkoon. Vois olla raskaampi ja monipuolisempi "saundtracckki" NHL 09:issä.
En nyt sanoisi ihan näin. Menee vähän fiilis jos semmottei biisejä on. Nää kevyet rock rälläykset taas mulle toimii paremin ainakin lätkä peleissä. Osan mielestähän hevy ja metal kuuluu jääkiekkoon mutta toivottavasti kukaan ei niitä ainakaan sen takia kuuntele.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Olihan taas päivän ensimmäinen erä. 0-3 turpaan All-Star tasolla. *häpeää*

Ensin kone kampituksesta 2min.. heti perään kone ottaa 2min, kiekko-katsomoon.

Sitten mun chase-dump taktiikasta johtuen franzen taklaa pingviinipuolustajaa selkään joka loukkaantuu, 5min laitataklauksesta.

Pingviinit tekee 2 maalia 5min ylivoimalla.. esim siniviiva vedolla längistä sisään.

Kyllähän tää ostoon menee.. jo ihan fps:n ja toivottavasti paremman nettipelin ansiosta.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Lystiä tuo be a pro - pelimuoto. Äsken meni aika hyvin, vaikka ei ollut tosin Osgoodillakaan paras päivä. Pelasin Penguinsilla ja voitin 6-1. Crosbylla 4+2 ja palaute A+/A+/A+. :D

Oikeastaan ainut toive kokoversioon on se, että be a pro - pelimuodon kamerakulman saa valita. Muut virheet on pikkuseikkoja.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Lystiä tuo be a pro - pelimuoto. Äsken meni aika hyvin, vaikka ei ollut tosin Osgoodillakaan paras päivä. Pelasin Penguinsilla ja voitin 6-1. Crosbylla 4+2 ja palaute A+/A+/A+. :D

Oikeastaan ainut toive kokoversioon on se, että be a pro - pelimuodon kamerakulman saa valita. Muut virheet on pikkuseikkoja.

Kyllähän sen boi valita että kuvataanko kaukaa vai läheltä:) Mistäs kaikesta täs voi loukkaantua? Joku tos sano et laitataklauksesta, mutta voiko esim kovasta avojääpommista?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kyllähän sen boi valita että kuvataanko kaukaa vai läheltä:) Mistäs kaikesta täs voi loukkaantua? Joku tos sano et laitataklauksesta, mutta voiko esim kovasta avojääpommista?
No ihan varmasti, onhan kunnon perstaklauksista loukkaantunut jo 07 asti (ellei aiemminkin).
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

No ihan varmasti, onhan kunnon perstaklauksista loukkaantunut jo 07 asti (ellei aiemminkin).

joo nii, mut iha vastapalloon. Silleen ei 08:issa pystyny loukkaannuttamaan:mad: Oikeastaan nollakasissa pysty loukkaantumaan vaan perstaklauksesta:D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itellä menee ainakin kokopeli ostoon. Sen verran lupaavalta vaikuttaa "Be A Pro" moodi, yhden käden veivit sun muut sydeemit...

Perstaklauksia oon onnistunut tekemään huimat 2 kertaa koko demon aikana. Ja muita taklauksia oon jakanut reilusti... :D

Pitäis vielä koittaa miltä peli näyttää Be A Pro moodissa jäähy ja vaihto penkiltä...

eiköhän nämä selvät bugit korjata vielä ennen julkkaria... ja minä sen "löysin":D
mitä enemmän demoa pelaa, sitä paremmalta tuntuu. Kehitystyö erittäin onnistunutta!

Tämän raportoin jo pari tuntia sua aikasemmin... Näin sivu huomautuksena... :rolleyes:

http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=706438&postcount=442
 
Ylös Bottom