Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

IGN Insider -tilaajat voivat käydä lukemassa Head-2-Head-jutun NHL09:n PS3- ja X360-versioiden välillä. Jos Insider-oikeuksia ei satu löytymään, voi spoilerin alta lukea yhteenvedon parhaat palat...
EA has done an outstanding job of creating an identical experience with that core game on both the PS3 and 360.
...
I'm comfortable recommending either version to fans of the NHL. Fundamentally, NHL 2009 is the same core experience on both PS3 and 360.
...
The final truth is NHL 2009 is one of the most balanced multiplatform games yet. The game is just as good on PS3 as it is on Xbox 360.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

En tiiä enää mitä uskoo tost ilmestymis päiväst.. hartaasti kuitenki toivon et THE päivä koittais jo torstain.. :rolleyes:

Ite suurena EA:n NHL sarjan fanina en edes pysty pelaamaan 2k9 minuuttia kauempaa mutta se on pakko myöntää että 2k9:ssä on paljon siistemmät tappelut! En tiiä ootteko nähny mut mä ainaki tykkäsin. siihen se sitte jääki.. :D ... juutuubist löytyy. :p
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Koskeeko tuo pelin myöhästyminen nyt siis vain Euroopan julkaisua? VG+:sta näyttäisi peliä saavan jo tiistaina. Onko tuossa mitään "jippoa" piilotettuna, miksi peliä ei kannattaisi tilata sieltä. Hintaakaan ei olisi kun karvan alta 40 euroa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ja muutenkin 2k9 tuntuu tilaa kentällä olevan paaljon vähemmän kuin ealla, eli nahinoita ja kahinoita enemmän. Mua ainakin alkaa jo tympäseen tuo jääpallokenttä... Mieletön etulyöntiasema karbaasin ja MYL:n tyylisillä pelaajilla. Nämä pojathan osaavat nääs veivata helposti yhden pakin pihalle, koska lähellä ei ole sellaista tönäise/revi nappia millä vois horjuuttaa kiekollista pelaajaa irti kiekosta. Onneks MYL on samassa tiimissä :D *BUAHAHAHAHAA*
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Koskeeko tuo pelin myöhästyminen nyt siis vain Euroopan julkaisua? VG+:sta näyttäisi peliä saavan jo tiistaina. Onko tuossa mitään "jippoa" piilotettuna, miksi peliä ei kannattaisi tilata sieltä. Hintaakaan ei olisi kun karvan alta 40 euroa.

Eipä siinä juuri pitäisi mitään kääntöpuolia taida olla. Tosin tuohon hintaan lisätään vielä postikulut ja yhteishinnaksi tulee 42-43, mutta tullia ei kuitenkaan kannata säikähtää, sillä tuolta tilatuissa peleissä yleensä hinnaksi on laitettu 25 dollaria.

Pelin kannet tosin ovat Kanada/Usa kannet, eli joissain peleissä lukee myös ranskaksi takakannessa tekstit. NHL 09:n kannessahan kuitenkin komeilee Suomessakin sama henkilö kuin Atlantin toisella puolella, joten eroa ei juuri huomaa muusta kuin ikärajamerkinnästä.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Voishan tännekin kirjoittaa jotakin.:cool:
Eli Demoa kokeiltua kyllä pakkohankinta. monta parannusta viime vuoteen nähden.
Tärkein minulle on 60fps, tuo sitä ihanaa sulavuutta, kiekko on elävämpi ja BaP on mielestäni paras uudistus moneen vuoteen SkillStickin ohella.;)
Tuo kiekon suojauskin on kivaa ja sitä ollaan täällä paljon harjoiteltu niin kuin myös noita vanhanaikaisia, jotka tuntuvat menevän nyt huomattavasti helpommin maaliin kuin viime vuonna:confused:
SkillStickiä on myös muokattu mielestäni vähäsen joka on nannaa mulle kun voi veivailla lisää.:D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Samat sanat mitä Karbaasiltakin, yhden kuitenkin lisään nyt saisi online toimia ja kunnolla ;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mitä tulee IGN:n tekemään arvosteluun niin olisi ollut mukava kun siinä olisi kerrottu jotakin mm. pelattavuudesta, fysiikasta, tekoälystä jne. Itseäni lähinnä nauratti koko arvostelu kun se käytännössä oli hieman täydennetty versio asioista jotka on tiedetty kesästä asti. Arvostelusta puuttuivat siis lähes kokonaan itse pelaamiseen vaikuttavat tekijät.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt ollaan vähän harjoiteltu kikkoja: jalkakyniä ja veivauksia, mutta voiko joku kertoa miten tässä tehdään ilmaveivi, kun muistaakseni jossain sanottiin että pystyy:eek:
Kyllä aina tulee tyydyttävä tunne kun tekee BaP maalin;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt ollaan vähän harjoiteltu kikkoja: jalkakyniä ja veivauksia, mutta voiko joku kertoa miten tässä tehdään ilmaveivi, kun muistaakseni jossain sanottiin että pystyy:eek:
Kyllä aina tulee tyydyttävä tunne kun tekee BaP maalin;)

Kerros miten se jalkakikka tehdään? En ole vielä sitä löytänyt, yhden käden kikkaa sen sijaan tulee paljon vahingossakin käytettyä.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kerros miten se jalkakikka tehdään? En ole vielä sitä löytänyt, yhden käden kikkaa sen sijaan tulee paljon vahingossakin käytettyä.
Itekkin olen saanut sen jalkakikan pari kertaa tehtyä ihan vahingossa. Se pelaaja jotenkin hyppää kiekon kanssa ja jotenki jalan kautta pistää. Ois kyllä kiva tietää miten tehdään se, koska itse olen vain munkilla josku saanut tehtyä. Sen verran muistan, että olen oikeaa analogista tattia vääntänyt jotenkin alas tai ylös kun se L1 nappi ollut pohjassa.:p
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt ollaan vähän harjoiteltu kikkoja: jalkakyniä ja veivauksia, mutta voiko joku kertoa miten tässä tehdään ilmaveivi, kun muistaakseni jossain sanottiin että pystyy:eek:
Kyllä aina tulee tyydyttävä tunne kun tekee BaP maalin;)

Kaiken maailman kynäilyjä tästä pelistä löytyy, mut en kyl oo mistään ilmaveiveistä kuullu...

Taidat olla ihan omias lukenu jostain... :rolleyes: :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kaiken maailman kynäilyjä tästä pelistä löytyy, mut en kyl oo mistään ilmaveiveistä kuullu...

Taidat olla ihan omias lukenu jostain... :rolleyes: :D

Kaippa sit oon... no vanhanaikaisilla sitten ne maalit tehdään:eek::D


@Motamoro
En nyt ole varma. Se on vielä harjoittelun alla, mutta minä ainakin saan n. joka 5 kerta sen onnistuu kun:
Jos on leftipelaaja niin laitat R3 vasen alakulma, siittä tatti alas ja sitten tatti ylös samalla kun näpäytät L1.
Vähän sekavaa varmaan, mutta jotain noin se tais olla;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Varsinaista jalkakikkaahan ei pelissä taida olla lainkaan, missä kiekko käytetään luistimessa. Sen sijaan lukuisia muita harhautuksia kyllä löytyy. Tässä jonkunlainen opas niiden tekemiseen NHL08:ssa. Taitaapi samanlailla onnistua myös 2009 vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Varsinaista jalkakikkaahan ei pelissä taida olla lainkaan, missä kiekko käytetään luistimessa.
Jos hallitsee R1-irrotuskikat niin aika usein pelaaja ottaa kiekon jalalla, kun kiekko jää jalkoihin pyörimään. Hieman potkasee eteenpäin lapaan.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos hallitsee R1-irrotuskikat niin aika usein pelaaja ottaa kiekon jalalla, kun kiekko jää jalkoihin pyörimään. Hieman potkasee eteenpäin lapaan.

Mulla jää aina niin paljon taakse että pitää ottaa mailalla yhdellä kädellä takaa. Onko jotain konstia millä sen saa enemmän eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mulla jää aina niin paljon taakse että pitää ottaa mailalla yhdellä kädellä takaa. Onko jotain konstia millä sen saa enemmän eteenpäin.
Irrotushetkellä vasemmalla tatilla määrätään mihin suuntaan pelaaja lähtee ja oikealla tatilla minne kiekko. Joten yritä johonkin yläviistoon tai ylös ohjata oikeaa tattia irrotushetkellä. Ei pitäis jäädä taakse.
 
Ylös Bottom