Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kaiken maailman kynäilyjä tästä pelistä löytyy, mut en kyl oo mistään ilmaveiveistä kuullu...

Taidat olla ihan omias lukenu jostain... :rolleyes: :D

Ilmaveivi on NHL 2K9:n yksi Superstar-liike. Näin sen jossakin tai sitten se oli liian todentuntuinen uni. Olisiko ollut sitten 2K:n uusimmassa peliä esittelevässä pätkässä?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ilmaveivi on NHL 2K9:n yksi Superstar-liike. Näin sen jossakin tai sitten se oli liian todentuntuinen uni. Olisiko ollut sitten 2K:n uusimmassa peliä esittelevässä pätkässä?

Itellä ei tosta 2K sarjasta ole mitään tietoa. Jotenka en tosta ilmaveivi systeemistä tiedä...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Pystyykö tässä tekemään jalkakynän? Itse en ole ainakaan onnistunut.

Sen uuden "Fobba - kikan" osaan, mutten ole onnistunut vielä tekemään sillä maalia :D

Ja vielä tuosta ilmaveivistä, niin olishan se ihan mukava. Olis kunnon Rob Hisey meinkiä :D. Mun muistaakseni NHL 07:ssa pystyi tekemään maalin takaa tällaisen veivin.

[LEIJUMISTA] Osaan tehdä noin salibandyssa [/LEIJUMISTA]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt ainakin EA:n sivulla on vaihdettu päivä 25.9 molempiin versioihin ja tuolla Breakaway foorumilla puhutaan että Littman on itse vetänyt pelin julkaisua myöhemmäksi kun peliin tehdään vielä korjauksia :eek:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

"EA wouldn't be doing this on purpose, the copy that was supposedly the gold disc was finished on July 29th (the one that Kenu played)... however it seems as though Littman indicated they made some fixes since then, so its possible that they resubmitted the game, which is why its delayed in Europe"


http://www.electronic-arts.de/games/14659,xbox360/
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt ainakin EA:n sivulla on vaihdettu päivä 25.9 molempiin versioihin ja tuolla Breakaway foorumilla puhutaan että Littman on itse vetänyt pelin julkaisua myöhemmäksi kun peliin tehdään vielä korjauksia :eek:

"EA wouldn't be doing this on purpose, the copy that was supposedly the gold disc was finished on July 29th (the one that Kenu played)... however it seems as though Littman indicated they made some fixes since then, so its possible that they resubmitted the game, which is why its delayed in Europe"


http://www.electronic-arts.de/games/14659,xbox360/
No voihan... Siitä kyllä plussaa, että uskaltavat siirtää julkaisupäivää peli korjaamiseen. Perus EA:n toiminta on just päinvastaista - peli pitää saada mahdollisimman äkkiä kauppojen hyllyille, olkoonkin hätiköiden tehty.

Ja on sekin varmaan plussaa, että tällä ja ensi viikolla mulla on ihan himona kokeita, esseitä ja kirjoitelmiä tehtävänä. 22.9 alkaakin TET :D

Eli on tämä varmaan ihan hyvä juttu :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Niinpä niin, miksei sitten myös Pohjois-Amerikan julkaisu siirry? Luulisi, että viime hetken korjaukset toteutuisi myös siihen...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

HMMM..... mitähän pelleilyä tuo sitten on, että Euroopan versio jää hyllyihin ja Pohjois-Amerikassa peliä myydään aikataulun mukaan. Tuntuu aika kusetukselta, että toiset saavat korjatun pelin ja toiset bugisen,...... terveisin VG+:sta tilannut.

Tuntuu aika oudolta, että julkaistaisiin kaksi eri versiota pelistä. En kyllä aivan purematta niele tuota bugfix viivästystä.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tuntuu aika oudolta, että julkaistaisiin kaksi eri versiota pelistä. En kyllä aivan purematta niele tuota bugfix viivästystä.
Aivan. Ja tuo breakaway-foorumin kommentti oli puhdasta mutua, joten siihen ei kannata luottaa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

"EA wouldn't be doing this on purpose, the copy that was supposedly the gold disc was finished on July 29th (the one that Kenu played)... however it seems as though Littman indicated they made some fixes since then, so its possible that they resubmitted the game, which is why its delayed in Europe"


http://www.electronic-arts.de/games/14659,xbox360/

Enpä nyt oikeen luota tohon saksan kieliseen sivustoon... :D

Eli kuin jo aikasemmin sanoin, et sillä mennään et se julkaistaan Torstaina, ja jos peli ei oo sillon kaupoissa niin sit mennään tolla 25. pvä jutulla...

Pystyykö tässä tekemään jalkakynän? Itse en ole ainakaan onnistunut.

Sen uuden "Fobba - kikan" osaan, mutten ole onnistunut vielä tekemään sillä maalia :D

Ja vielä tuosta ilmaveivistä, niin olishan se ihan mukava. Olis kunnon Rob Hisey meinkiä :D. Mun muistaakseni NHL 07:ssa pystyi tekemään maalin takaa tällaisen veivin.

[LEIJUMISTA] Osaan tehdä noin salibandyssa [/LEIJUMISTA]

Onhan toi Rob Hiseyn maali aivan h*lvetin hieno, mut se on ihan amatööri Rob Schremp:iin verrattuna... :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Voi herran jumala, ilmaveivi. Onhan se uskomattoman hienoa jos joku oikeasti onnistuu tekeen tollaisen OIKEASSA lätkämatsissa mutta videopeleihin se ei sovi koska porukka tekee sitä sitten koko ajan ja se menee sitten jo epärealistiseksi.En oikein ymmärrä miksi 2k on alakanu lisää tuollaisia naurettavia kikkoa peleihin?? Tuon video pätkän perusteella ainakin itse kierrän nhl2k9:n toooodella kaukaa, en kyllä muutenkaan olis siihen koskenut.;)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Voi herran jumala, ilmaveivi. Onhan se uskomattoman hienoa jos joku oikeasti onnistuu tekeen tollaisen OIKEASSA lätkämatsissa mutta videopeleihin se ei sovi koska porukka tekee sitä sitten koko ajan ja se menee sitten jo epärealistiseksi.En oikein ymmärrä miksi 2k on alakanu lisää tuollaisia naurettavia kikkoa peleihin?? Tuon video pätkän perusteella ainakin itse kierrän nhl2k9:n toooodella kaukaa, en kyllä muutenkaan olis siihen koskenut.;)

Yhden ilmaveivinkö takia aijot kiertää pelin kaukaa?
 
Ylös Bottom