Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Joo, psn kaveri sanoi saman käyneen tampereella gigantis... Mut mulle sanoi viel tänää et kyl tulee:confused:...

Jos en saa peliä torstaina 11.9.(ennakkovarattu GameStopiin tai nouto Gigantista, molemmat käy), niin lupaan etten edes hommaa koko peliä. Opetelkoot EA:lla ajattelemaan asiakkaitaan.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos en saa peliä torstaina 11.9.(ennakkovarattu GameStopiin tai nouto Gigantista, molemmat käy), niin lupaan etten edes hommaa koko peliä. Opetelkoot EA:lla ajattelemaan asiakkaitaan.
Panokset kovenee! :p.

Kai se on pakko 11.9 käydä aamulla Gigantissa poikkeamassa jospa sittenkin...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Panokset kovenee! :p.

Kai se on pakko 11.9 käydä aamulla Gigantissa poikkeamassa jospa sittenkin...

No on se nyt jumankauta, jos pelin julkaisua myöhennetään "muuten vaan", eikä edes ilmoiteta, miksi näin tehdään. Lisäksi se, että X360 ilmeisesti saa pelinsä ajallaan, saa kupin menemään nurin. Jos molemmat myöhästyisivät, niin asia ei olisi niin vakava, mutta tällaista sorsimista minä en katso, vaan äänestän lompakollani. Lisäksi EA:n asiakaspalvelu saa torstaina kovaa "asiakaspalautetta" puhelimitse viimeisen 10 vuoden aikaisista toilailuistaan, jos peliä ei kuulu PISTE!
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kai se on pakko 11.9 käydä aamulla Gigantissa poikkeamassa jospa sittenkin...

Jättäisin käymättä. Useammalle henkilölle, myös minulle, on tänään sanottu Gigantin asiakaspalvelusta pelin tulevan 25.9. Pitääkin käydä vaihtamassa NHL:n varaus Gamestopista FIFAan, kerta Gigantista pelin saa huomattavasti halvemmalla. Gamestop kuitenkin möhlii tämänkin pelin julkkarin ja sieltä tilanneet saavat omansa vasta lokakuussa...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jättäisin käymättä. Useammalle henkilölle, myös minulle, on tänään sanottu Gigantin asiakaspalvelusta pelin tulevan 25.9. Pitääkin käydä vaihtamassa NHL:n varaus Gamestopista FIFAan, kerta Gigantista pelin saa huomattavasti halvemmalla. Gamestop kuitenkin möhlii tämänkin pelin julkkarin ja sieltä tilanneet saavat omansa vasta lokakuussa...

Ei kannata juhlia gigantin hinnalla, sillä peli oli tämän viikon viikkotarjous, eli kun peli 25pvä tulee myyntiin niin hinta ei tod.näk. ole sama kuin nyt. Asia on varmistettu gigantista tänään. kovin hiljaiseksi meni nainen puhelimessa ja sit se kyseli niiltä muilta hölöiltä, ja lopputulos oli se, että näin halvalla peli tuskin lähtee... Eli 2vko:n päästä viikkotarjouksessa on ihan jotain muuta kuin nhl09 ps3. ONNEKSI OLKOON BOXIN VÄKI TÄLLÄKIN KERTAA! 2kärpästä yhdellä kertaa... saavat pelin 11pvä ja vielä polkuhintaa...PERSIISTÄ KOKO HOMMA!
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Testasin demoo ja mu mielestä hia surkee :( Kontrollitki huonot tiedän kyl et voi säätää. En vaan tykänny yhtään.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos ulkomailta nyt tilaa niin peli ei eroo mitenkään jos Suomesta saman ostais? Manuaalit nyt tiätty on amerikanenglanniks (ei suomimanuskaa), mutta peli ite on samaa tavaraakokö? Kauanko toimitus tuolta Kanadan putiikista on yleensä kestänyt..?

Ihme touhua kyllä tommonen viivyttely varsinkin kun odotus on kova :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos ulkomailta nyt tilaa niin peli ei eroo mitenkään jos Suomesta saman ostais? Manuaalit nyt tiätty on amerikanenglanniks (ei suomimanuskaa), mutta peli ite on samaa tavaraakokö? Kauanko toimitus tuolta Kanadan putiikista on yleensä kestänyt..?

Ihme touhua kyllä tommonen viivyttely varsinkin kun odotus on kova :D


enpä ole huomannut peleissä eroja.
viimeksi kesti noin viikon.firmalla on ilmeisesti jakelupiste myös euroopassa...

region free

tässä vielä toinen paikka mistä kannattaa harkita:http://www.axelmusic.com/productDetails/014633154443?NHL-09&cache=on
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itse tilaan pelin ulkomailta sen päätin just nyt.

Mistä tuo olisi hyvä tilata?

vg+? Mistä itse olette tilanneet?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos en saa peliä torstaina 11.9.(ennakkovarattu GameStopiin tai nouto Gigantista, molemmat käy), niin lupaan etten edes hommaa koko peliä. Opetelkoot EA:lla ajattelemaan asiakkaitaan.

Toi on kyl kovaa puhetta! :rolleyes: Tulikos ees mietittyy mitä äske lupasit?? :D
Onha toi iha erseest et just PS3 myöhästyy vaan just EUROOPASSA!!:confused:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Parin viikon myöhästyminen ei ole edes paha juttu. On näitä pelejä joudutte joskus odottelemaan jopa vuosia lykkäysten takia. Tosin sillon on ollut todella painavat syyt kyseessä. Oli syy mikä tahansa 09:n lykkäämiseen, odottelen ihan rauhassa tuota Suomen julkasua.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tilasin pelin nyt tuolta -> www.videogamesplus.ca. Mukana ei tullut tili- eikä viitenumeroa. Laitoin sinne viestiä, että onnistuuko maksu suorittaa Suomesta käsin esim. tilisiirrolla.

Jos joitakin kiinnostaa peli tilata, eikä luottokorttia löydy, niin voin kirjoitella myöhemmin lopputuloksesta.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itse laitan pelin huomenna videogamesplussasta tulemaan tännepäin kun ei jaksa venata.

Niin kauan porukoilla on tuolta kestänyt tavara tulla?
 
Ylös Bottom