Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 09

Be a pro pelimuodossa nämä joukkuekaverithan on täysiä urpoja ei osaa puolustaa syöttää tai saa mitään aikaseks sillon kun olen itte penkillä tai ei kyllä kentällä ollessakaan, toivottavasti pääsis pian pelaamaan onlineen.
 
Vastaus: Nhl 09

Be a pro pelimuodossa nämä joukkuekaverithan on täysiä urpoja ei osaa puolustaa syöttää tai saa mitään aikaseks sillon kun olen itte penkillä tai ei kyllä kentällä ollessakaan, toivottavasti pääsis pian pelaamaan onlineen.

Itse kyllä äsken pelasin onlinessa ja toimi ihan hyvin melkein kolme erää sitten heitti pihalle.

Yksinpelissä toimii ihan hyvin tuo ai, pitää itse etsiä paikka ja klikata r2 niin ne syöttää jne.. eka matsi voitettiin 4-1 siitä tuossa pelissä tehty maali linkattuna pari viestiä ylempänä!
 
Vastaus: Nhl 09

Be a pro pelimuodossa nämä joukkuekaverithan on täysiä urpoja ei osaa puolustaa syöttää tai saa mitään aikaseks sillon kun olen itte penkillä tai ei kyllä kentällä ollessakaan, toivottavasti pääsis pian pelaamaan onlineen.

Älä nyt. Kaikki ei ole syntyny kultamaila kädessä. ;)

Eihän sun kans uskalla samassa joukkueessa pelata ku heti tulee raippaa ku kämmää. No onneks maalivahti voi aina syyttää pakkeja. :o
 
Vastaus: Nhl 09

Itse kyllä äsken pelasin onlinessa ja toimi ihan hyvin melkein kolme erää sitten heitti pihalle.

Yksinpelissä toimii ihan hyvin tuo ai, pitää itse etsiä paikka ja klikata r2 niin ne syöttää jne.. eka matsi voitettiin 4-1 siitä tuossa pelissä tehty maali linkattuna pari viestiä ylempänä!

Tarkotinkin että pääsis konsolifiniläisten kanssa pelaaman onlineen.

Tiedän tuonkin että täytyy itse käskeä niitten syöttämään mut sehän on aivan perseestä, tässä modissahan on nimenomaan kyse yhden äijän kanssa pelaamisessa, ei siinä pitäs enää tarvita käskyjä jaella muille tiimiläisille. Oman tiimin kaverit ei saa maalia millään aikaseks sillä aikaa kun itte istuu penkillä eikä osaa puolustaa tippaakaan. Vastustaja teki 6 maalia kahdessa erässä ja jokasessa istuin itte penkillä, ei luulis tuon vaikeusasteenkaan (superstar) noin paljon vaikuttavan, että tekee vastustajasta superjoukkueen ja omat äijät on ihan jotain b-junnuja verrattuna niihin.

Älä nyt. Kaikki ei ole syntyny kultamaila kädessä. ;)

Eihän sun kans uskalla samassa joukkueessa pelata ku heti tulee raippaa ku kämmää. No onneks maalivahti voi aina syyttää pakkeja. :o

No uskaltaa uskaltaa, hauskaahan tuo on ihmispelaajien kanssa varmasti, tietokoneelle vaan täytyy räyhätä ihan kunnolla. Eikähän se kaikille aika totuttelemista ole alkuunsa :D
 
Vastaus: Nhl 09

Kertokaahan pelin saaneet mulle, että miten tuo Beapro nettipeli oikein skulaa?
Onko siellä valmiita huoneita johon vaaditaan minimissään se 5+veska per puoli ennenkuin peli alkaa vai alkaa peli kun kummallakin puolella on yksikin pelaaja. Saako pelipaikan valita ja pelaatko sillä sun omalla ukollas vai jollain vain?

Tack
 
Vastaus: Nhl 09

Tiedän tuonkin että täytyy itse käskeä niitten syöttämään mut sehän on aivan perseestä, tässä modissahan on nimenomaan kyse yhden äijän kanssa pelaamisessa, ei siinä pitäs enää tarvita käskyjä jaella muille tiimiläisille.
Paitsi että pikkusen alkais pidemmän päälle ottamaan nuppiin, jos olisit avopaikassa eikä kone ikinä syöttäis sulle oikeaan aikaan ;)

Vois pikkuhiljaa posti tuoda tämän, lähetetty 9.9. VG+:sta. Alan käymään malttamattomaksi.

Aika kovia arvosanoja saanut tämä 09, kun metacriticista kattelin. Jotkut suitsuttaa jopa parhaaksi urheilupeliksi koskaan. 2K9 sen sijaan jää selkeästi jälkeen, keskiarvo jossain 72 hujakoilla.
 
Vastaus: Nhl 09

Mikä tuo NHL 09 Code on?

Kyllä mä tiiän, et sillä vissii jokkut paidat auki saa mut mikä on oikee numerosarja?
 
Vastaus: Nhl 09

Paitsi että pikkusen alkais pidemmän päälle ottamaan nuppiin, jos olisit avopaikassa eikä kone ikinä syöttäis sulle oikeaan aikaan ;)

Vois pikkuhiljaa posti tuoda tämän, lähetetty 9.9. VG+:sta. Alan käymään malttamattomaksi.

Aika kovia arvosanoja saanut tämä 09, kun metacriticista kattelin. Jotkut suitsuttaa jopa parhaaksi urheilupeliksi koskaan. 2K9 sen sijaan jää selkeästi jälkeen, keskiarvo jossain 72 hujakoilla.

Mulla oli shipped 10.9 ja tänään kilahti postista :) Oma arvosana olis 10- muutaman pelin jälkeen. Tuo BaP on kyllä todella hauskaa, toivotaan että online toimii. Yhden pelin olen onlinessä pelannut ja yhteys katkesi kolmannen erän puolivälissä, sitä ennen tilanne oli 0 - 1 :( Muuten online toimi moitteettomasti, ei ollut takkuista ja mahtava fiilis pelata vain yhdellä äijällä! No hiton hyvin muuten pyörii ja kontrollit todella hyvät, puolustus on hyvää ja nyt voi itsekkin puolustaa paremmin. Kaikki tuntuu vain yksinkertaisesti toimivan sujuvasti ja hyvin.
 
Vastaus: Nhl 09

Tulihan se tännekin Vg+:sta :) Yhden be a pro matsin ehdin testaamaan, 0-0.. rankkareissa kesti ikuisuus kun kukaan ei meinannut saada kiekkoa maaliin :confused:
 
Vastaus: Nhl 09

Eli suomen kielistä tekstejä ei saa?????????? Onko mahdollista että tulee joku päivitys joka aukasee sen suomekieliset tekstit??
 
Vastaus: Nhl 09

Eli suomen kielistä tekstejä ei saa?????????? Onko mahdollista että tulee joku päivitys joka aukasee sen suomekieliset tekstit??
Ei. Se on P-Amerikan markkinoille tarkoitettu versio, eikä siinä siten myöskään ole Pohjoismaita varten tehtyjä lokalisointeja.
 
Vastaus: Nhl 09

Be a pro pelimuodossa nämä joukkuekaverithan on täysiä urpoja ei osaa puolustaa syöttää tai saa mitään aikaseks sillon kun olen itte penkillä tai ei kyllä kentällä ollessakaan, toivottavasti pääsis pian pelaamaan onlineen.

Heh, ite kun oon sentterinä pelannut ja enemmänkin syöttelyä harrastanut, niin tuntuu ettei noi omat laiturit saa mitään aikaseks ja sen takia mun tilastoissa komeileekin 0+0 viiden pelatun ottelun jälkeen.

Kokeilin pari peliä veskallakin pelailla. Molemmissa kaksi päästettyä ja tappiot. Ei oo musta kyllä veskaks.
 
Vastaus: Nhl 09

Nyt pudotin all-star tasolle tuon vaikeusasteen, ja ainakin tasottui tuo koneen pelaaminen, kun ei oma ketju ole kentällä, mutta vieläkin ainoastaan meikäläisen kenttä on onnistunu maalinteossa.
 
Vastaus: Nhl 09

Missäköhän meikäläisen peli on? 9.9. VG:stä shipattu. Vittu!

Kävin lenkillä ja kurkkasin uudestaan, niin siellähän se olikin. Oli vaan Itella-pate myöhässä. Taitaa olla tapana noilla pate-nimisillä hemmoilla. Nyt suihkuun ja sitten laittamaan HC:tä pystyyn.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jeps, itelläkään ei tosiaan ole yhtään mitään sitä vastaan, että kyseinen Sabrina on peliin laitettu mukaan. Erittäin hieno ele EA:lta ja niin edelleen, mutta tosiaan noita arvoja olis voinu pariin otteeseen miettiä uudelleen. Nyt on sitten tullut pari kautta aloitettua iloisesti autuaan tietämättömänä kyseisestä super mokesta. Pitäis ilmeisesti ite aina kauden alkuun koittaa hakea se nopeesti tuolta vapaista agenteista ja laittaa sitten vilttiketjuun:D.

Mikä ihmeen sabrina? :confused: :eek:
 
Vastaus: Nhl 09

Vittu mikä tuuri kävi tänään. Kävelin Turussa sijaitsevan Game Paradisen sisään ja hyllyssä notkui PS3 versio :D No nyt peli koneeseen ja matsit alkaa. Kerrankin näin päin :)
 
Vastaus: Nhl 09

Vittu mikä tuuri kävi tänään. Kävelin Turussa sijaitsevan Game Paradisen sisään ja hyllyssä notkui PS3 versio :D No nyt peli koneeseen ja matsit alkaa. Kerrankin näin päin :)

Ovat ilmeisesti päättäneet olla kuulematta sitä, että peliä saa myydä vasta 25.9. :) Mutta hyvä joskus näinkin päin.
 
Vastaus: Nhl 09

Tulihan se peli tänään mullekin. Ensitestin perusteella ulkoasua on paranneltu sitten demon, ainakin yleisö vaikuttaisi eloisammalta.
 
Ylös Bottom