Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: Nhl 09

Tulihan se peli tänään mullekin. Ensitestin perusteella ulkoasua on paranneltu sitten demon, ainakin yleisö vaikuttaisi eloisammalta.
Olen itsekin huomannut samaa, että yleisö olisi kokoversiossa äänekkäämpi. Kun katoin IGN videoarvostelun niin siellä kun tuli maali niin yleisö huusi aika kovaa verrattuna demoon. Toivon kyllä kans että tämä pitää paikkansa, että sitä on parannettu. Noh, sitten kun pelin saan niin säädän asetuksista yleisön täysille ja selostuksen vähän hiljemmalle.
 
Vastaus: Nhl 09

Vastustaja teki 6 maalia kahdessa erässä ja jokasessa istuin itte penkillä, ei luulis tuon vaikeusasteenkaan (superstar) noin paljon vaikuttavan, että tekee vastustajasta superjoukkueen ja omat äijät on ihan jotain b-junnuja verrattuna niihin.
Eläpä rupee b-junnuja dissaa:)

Jääkö se sabriina sinne kummittelemaan aina vai lähteekö se jossain päivityksessä pois??
Miks se sinne on edes laitettu. Onko kellään tarkempaa dataa tästä.
 
Vastaus: Nhl 09

Miks en voi muokata otsikkoo!?

Joku valopää laittanu aiheen nimeks Nhl09, vaikka sen pitäs olla NHL09
Kyseinen lamppulatva on tää vBulletin-softa, joka ei jostain syystä tykkää, jos otsikon ensimmäinen sana on CAPSeilla. Olen yrittänyt muuttaa mm. tämän ja FIFA-ketjun otsikoita, mutku ei vaan onnaa. :/
 
Vastaus: Nhl 09

Kyseinen lamppulatva on tää vBulletin-softa, joka ei jostain syystä tykkää, jos otsikon ensimmäinen sana on CAPSeilla. Olen yrittänyt muuttaa mm. tämän ja FIFA-ketjun otsikoita, mutku ei vaan onnaa. :/

Jaa, no sitten ei mitään.:)
Ja kertokaas mikä ihme se sabriina on? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tästä tulikin se mieleen, että taisin bongata kyseisen pikku tytön Islandersin organisaatiosta maalivahdin paikalta? Kun etsiskelin dynastyssa itselleni treidattavaa, niin tämä 99- tasoinen veskari osui silmiin. Katsoin tarkemmin, niin nimi oli joku intialainen ja pikku tytön kuvahan siinä komisteli. Melkein kaikki ominaisuudet oli lyöty tappiin. Pituus ja painokin olivat luokkaa 199/99. Tuli kyllä aluksi semonen woot- fiilis ja sen jälkeen revettiin kaverin kanssa ihan totaalisesti. Mulla ei siis ollu mitään tietoa, että tähän on joku päässy ton Make-A-Wish Foundationin kautta. Pelottaa vaan, että jos toi Islanders nyt sitten käyttää tota "huippumokkea", kun seuraavan kerran kohtaamme:).

Ite en ainakaan noteeraa noita "official" foorumeiden parkumisia ollenkaan...

Olihan siellä kauhee haloo tullu siitä kaverista ketä oli Make-A-Wish Foundation:in kautta päätynyt peliin. :rolleyes:

Jos vaikka selaisitte pari sivua takaperin.
 
Vastaus: Nhl 09

Näitä Sabriinoita on joskus muulluinkin ollu. Joskus PS2 aikana oli Priest niminen heppu vapaissa, mutta hän oli vain reilu 80 tehoinen.
 
Vastaus: Nhl 09

Se Sabrina tyttö pitäis olla vapaissa pelaajissa... Mutta, jos kautta pelaatte, niin on erittäin todennäköistä et jollain joukkueella on 98 kokonaisuuden omaava molke... :rolleyes:

Mitenkäs muuten...

Onko kenelläkään sitä vilkkumista sun muuta bugia näkynyt pelissä? Vai onko se ( taas jälleen kerran ) official foorumeiden kavereiden jotain omaa settiä (kuten yleensä)?
 
Vastaus: Nhl 09

Onko kenelläkään sitä vilkkumista sun muuta bugia näkynyt pelissä? Vai onko se ( taas jälleen kerran ) official foorumeiden kavereiden jotain omaa settiä (kuten yleensä)?

Itellä ainakin välkkys vähän tuossa päivällä ja 15 minuuttia sitten jäätys peli.
 
Vastaus: Nhl 09

Se Sabrina tyttö pitäis olla vapaissa pelaajissa... Mutta, jos kautta pelaatte, niin on erittäin todennäköistä et jollain joukkueella on 98 kokonaisuuden omaava molke... :rolleyes:

Mitenkäs muuten...

Onko kenelläkään sitä vilkkumista sun muuta bugia näkynyt pelissä? Vai onko se ( taas jälleen kerran ) official foorumeiden kavereiden jotain omaa settiä (kuten yleensä)?

Jeps, pakko se oli käydä editoimassa toi Sabrina tasolle 62 ja aloittaa kaudet uudestaan alusta. Oma kausi ja kaverin kanssa pelattu kausi oli menossa. Ei tosiaankaan jaksa kattella sitä, että kone rullaa vastaan kyseinen pikku tyttö maalissa:D. Noh, nyt sen treidaamisesta ei ainakaa ole enää kenellekään mitään hyötyä. Sinänsä hyvä homma, että kyseinen homma tuli huomattua kohtuullisen alussa näitä kausia. Olis sitten myöhemmin saattanut ketuttaa huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: Nhl 09

nii mut mua nyt vähä riivaa et se sabriina on nyt tullut pysyäkseen siihen peliin.
Jos toi on ollut jonkun kuolevan tytön viimeinen toive niin aika paska toive ja miks sillä piti toi peli "pilata" En näe siinä mitään hyvää elettä ea:lta. Ihmisiä kuolee sen joka kolmas sekunti eikä kaikki pääse änäriin. En kylläkään tiedä mitään tosta make a wish hommasta joten uultavasti puhun ihan mitä sattuu.

Ja toivottavasti toi tyttö on vaan amerikan versiossa.
 
Vastaus: Nhl 09

nii mut mua nyt vähä riivaa et se sabriina on nyt tullut pysyäkseen siihen peliin.
Jos toi on ollut jonkun kuolevan tytön viimeinen toive niin aika paska toive ja miks sillä piti toi peli "pilata" En näe siinä mitään hyvää elettä ea:lta. Ihmisiä kuolee sen joka kolmas sekunti eikä kaikki pääse änäriin. En kylläkään tiedä mitään tosta make a wish hommasta joten uultavasti puhun ihan mitä sattuu.

Ja toivottavasti toi tyttö on vaan amerikan versiossa.

Eiköhän se ole riivaamassa ihan jokaisessa versiossa. Itse kun pelailen Boxin euroversiota. Huomasin vaan ton keskustelun aiheesta, niin tulin tänne siitä jauhamaan. Tosin kun sen käy editoimassa tarpeeksi huonoksi, niin tuskin tulee dynastyssakaan vastaan. Siitä kun ei tällöin ole enää koneellekaan hyötyä. Ei tuo nyt siis sentään peliä pilaa.
 
Vastaus: Nhl 09

Eiköhän se ole riivaamassa ihan jokaisessa versiossa. Itse kun pelailen Boxin euroversiota. Huomasin vaan ton keskustelun aiheesta, niin tulin tänne siitä jauhamaan. Tosin kun sen käy editoimassa tarpeeksi huonoksi, niin tuskin tulee dynastyssakaan vastaan. Siitä kun ei tällöin ole enää koneellekaan hyötyä. Ei tuo nyt siis sentään peliä pilaa.

no ei nyt ihan pilaa mutta kun peli jollain tapaa pyrkii realistisuuteen ja päivittää ilmeisesti rosteritkin muutamaan kertaa kauteen niin miksi tuon sitten pitää olla siellä heilumassa. Yrittääkö ea leikkiä jeesusta tolla hempeällä hyvän tahdon elkeellä
 
Vastaus: Nhl 09

nii mut mua nyt vähä riivaa et se sabriina on nyt tullut pysyäkseen siihen peliin.
Jos toi on ollut jonkun kuolevan tytön viimeinen toive niin aika paska toive ja miks sillä piti toi peli "pilata" En näe siinä mitään hyvää elettä ea:lta. Ihmisiä kuolee sen joka kolmas sekunti eikä kaikki pääse änäriin. En kylläkään tiedä mitään tosta make a wish hommasta joten uultavasti puhun ihan mitä sattuu.

Ja toivottavasti toi tyttö on vaan amerikan versiossa.

Tämä löyty Wikipediasta

Wiki sanoi:
The Make-A-Wish Foundation is a 501(c)(3) non-profit organization that "grants wishes" to children (2.5 years to 18 years old) with life-threatening medical conditions.

Eli suomeks, Make-A-Wish Foundation on voittoa tavoittelematon yritys, joka myöntää(parempi sana olis 'järjestää') "toiveita" 2.5 - 18 vuotiaille kuoleman sairaille lapsille.

Eli omasta, ja erittäin todennäköisesti monen muunkin mielestä. Tän Sabrina tytön laittaminen peliin on hieno ele.

En kyl ymmärrä miten voit sanoo et se on "pilannu" pelin. Eihän siinä mene kuin varmaan minuutti kun muutat sen kokonaisuutta...

Tähän loppuun voisi vielä sanoo et 'ajatteleppa omalle kohdalle'...
 
Vastaus: Nhl 09

Tänään kävin hakemassa tuolta Turun Gameparadisesta pelin. Olin pelin jo ennakkovarannut perjantaina. Huom! Gameparadise ei myy tätä suomiverison peliä, vaan on itse järjestänyt pelit usa:sta.

Peli tuntui toimivan kaikinpuolin loistavasti. Olin lukenut tuolta EA:n omalta foorumilta jenkkien ongelmista ja onlinen pätkimisestä jne. Pelasin 1:n ottelun EASHL:ää omalla tiimillä työkaverini kanssa ja se luonnistui alkukankeuksien jälkeen hyvin. Illalla pelasin vielä pari online ranked matchia. Onlinessa peli tuntuu hiukan hitaammalta kuin yksinpelinä. En tarkoita tällä ukkojen liikettä, vaan tuntuisi kuin koneesta hiipuisi puhti. Hetken totuttelun jälkeen siihen tottuu ja en siihen äskeisessä pelissäni enään kiinnittänyt mitään huomiota. Offlinessa aloitin Bap:n ja parin pelatun ottelun jälkeen on saldona 1+2 AHL:n kolmosketjusta.

Peli on ehdottomasti ostamisen arvoinen ja tulee olemaan pitkäikäinen peli juurikin tuon EASHL:n vuoksi. Tällä hetkellä tuolla ei ole vielä hirveästi pelaajia suomen aikavyöhykkeen vuoksi, mutta pelien määrä tulee kasvamaan ja odottamisaika tulee varmasti laskemaan euroopan julkaisun myötä ensiviikolla. Mikäli moni jäi ulkopuolelle tuosta Foorumin omasta tiimistä, löytyy minun tiimistäni tilaa. Laittakaa vaikka privaattiviestiä niin saan joukkueeseen lisää jäseniä minun ja työkaverini lisäksi.

Nyt pikapuolin nukkumaan.
 
Vastaus: Nhl 09

Tämä löyty Wikipediasta



Eli suomeks, Make-A-Wish Foundation on voittoa tavoittelematon yritys, joka myöntää(parempi sana olis 'järjestää') "toiveita" 2.5 - 18 vuotiaille kuoleman sairaille lapsille.

Eli omasta, ja erittäin todennäköisesti monen muunkin mielestä. Tän Sabrina tytön laittaminen peliin on hieno ele.

En kyl ymmärrä miten voit sanoo et se on "pilannu" pelin. Eihän siinä mene kuin varmaan minuutti kun muutat sen kokonaisuutta...

Tähän loppuun voisi vielä sanoo et 'ajatteleppa omalle kohdalle'...

Joo olen aika huono ihminen.:(
 
Vastaus: Nhl 09

Joo olen aika huono ihminen.:(

Tuli toi viesti hieman väärin...

En siis syyttänyt et oot huono ihminen..

Sitä en vaan ymmärrä et miks tosta Sabrinasta on kauhee haloo noussut. Tyttö todennäköisesti makaa jossain päin maailmaa sairaalassa kuolemansairaana. Ja sen toive on ollu päästä änäri peliin.

EA on sen toteuttanu...

Ei se nyt vie paria minuuttia kauempaa editoida sen statseja et se ei oo niin "ylivoimanen"...

Huomaaks mun pointin tässä?
 
Vastaus: Nhl 09

Minkä ihmeen takia jo sabriina pitää laittaa peliin? Ja NHL08 en ainakaan huomannut mitään yliluonnollisia eukkoja..
 
Ylös Bottom