Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: Nhl 09

Onkos jenkki ja euro versioissa mitään olennaista eroa? Se että ei saa suomenkieltä on ihan turhaa, kun englanniks tulis muutenkin pelailtua, mutta voiko esim. netissä sitten pelailla myös Eurooppalaisia vastaan vaiko vain jenkkejä?
 
Vastaus: Nhl 09

Onkos jenkki ja euro versioissa mitään olennaista eroa? Se että ei saa suomenkieltä on ihan turhaa, kun englanniks tulis muutenkin pelailtua, mutta voiko esim. netissä sitten pelailla myös Eurooppalaisia vastaan vaiko vain jenkkejä?

Ei ole EA rajannut servereitä mitenkään, kaikki pelaa kaikkien kanssa pelin versioista huolimatta.
 
Vastaus: Nhl 09

Milläs kuvakulmalla jengi pelaa tuota Be a Pro moodia ? Itse olen pelannut tuolla oletus kuvakulmalla, mutta eilisten nettipelien jälkeen tulin siihen päätökseen että pitää kyllä vaihtaa tuo kuvakulma siihen legendaariseen '' keskipiste '' kameraan.

On nimittäin harvinaisen vaikeata antaa syöttöjä hyökkäyksessä esim. vastustajan maalin takaa kun se helvetin kamera kiepsahtaa aina sen 180 astetta ympäri. Muuten tuo olisi kyllä ihan toimiva kuvakulma ja tuo myös hyvin fiilistä tuohon Be a Pro moodiin...
 
Vastaus: Nhl 09

Mun mielestä tuo ei ole mitään outoa kitinää. Tämmöisestä tietämätön, kun pelaa sen puoli kautta ja toteaa, että siellä joku intialainen pikkupentu hakkaa kaikki ennätykset paskaksi, niin on ilo kaukana alottaa uutta kautta.
Näitäkään ei tiedä kuin asiaan vihkiytyneet ja foorumeita aktiivisesti seuraavat pelaajat.

Tässä olen samaa mieltä. Ei se muakaan nyt haittaa, kun siitä tiedän etukäteen, mutta tosiaan jos olisin vaikka 30 peliäkin pelannut kautta ja huomaisin, että siellä joku muija maalissa jollain ja dominoi liigaa niin menishän siinä hermot pariksi päivää. Mielestäni tosta pitäis olla vaikka joku huomautus ohjekirjassa tai jossain, tosin sitäkään ei varmaan suurinosa ainakaan kokonaan lue... itse luen yleensä vain pari ekaa sivua, jos niitäkään :)
 
Vastaus: Nhl 09

Eka meni BaP myöskin oletus kamerakulmalla, eli High. Mutta sittemmin vaihtunut Classiciin mikälie suomeksi.

Tyhmää kun tossa "millä nimellä selostaja/kuuluttaja kutsuu sua" ei oo kaikkia nimiä valittavana listassa, selostajat kuitenkin osaa lausua esim. mun sukunimen sm-liiga peleis. Pikku juttu mut tulipahan mieleen ku omalle kohalle osu :)
 
Vastaus: Nhl 09

Mä tein 10 pelaajan liigan peliin niin saisi nähdä että onko tämä liigatoiminto parannettu paljon NHL 08:sta.
Ne jotka on halukkaita liittyä liigaan niin pistäkää mulle YV:tä niin laitan liigan nimen ja salasanan tulemaan. :)
 
Vastaus: Nhl 09

Offlinessa on tullut pelailtua tuolla peruskuvakulmalla (high?). Onhan tuossa fiilistä eniten mukana :) Onlinessa sitten classicilla, ei tule tuota pyörimistä ja kenttääkin näkyy kohtalaisesti. Overhead tuppaa olemaan jo liian kaukaa omaan makuun.
 
Vastaus: Nhl 09

Eka meni BaP myöskin oletus kamerakulmalla, eli High. Mutta sittemmin vaihtunut Classiciin mikälie suomeksi.
Jep, classic täälläkin. BaP-kameran kiepsutukset ovat liian nopeita. Kannattaa muuten normipelissäkin käyttää classicia, antaa enemmän tyhjää tilaa kuvalle alaspäin hyökätessä.

Hemmetin hyvä fiilis muuten noissa BaP-matseissa, kun seurataan käytävältä jäälle omaa ukkoa :)
 
Vastaus: Nhl 09

Todella hyvä uudistus pelissä on se, että pelaaja kääntyy automaattisesti ainakin hyökkäysalueella kiekkoon päin, ikäänkuin odottamaan syöttöä. Tämä on todella hyvä esimerkiksi ylivoimalla. Nyt suoraan syötötä laukauksetkin näyttävät paljon luonnollisemmilta, kun äijä ei laukaise mitä ihmeellisimmistä asennoista, mikä oli varsin yleistä aiemmissa versioissa.
 
Vastaus: Nhl 09

Kuinkas kattavat sliderit pelissä on? Siis että saa muokata otteluasetuksia ja ominaisuuksia mielensä mukaiseksi?
 
Vastaus: Nhl 09

Kuinkas kattavat sliderit pelissä on? Siis että saa muokata otteluasetuksia ja ominaisuuksia mielensä mukaiseksi?
Samat on kun NHL08. Paitti erän pituuden saa nyt säätää minuutin tarkkuudella ja dynastyn pituuden pystyi säätämään 1-25 vuotta. Milloinhan EAn peliin saadaan erikseen sliderit cpulle ja pelaajalle? Tuskin koskaan.
 
Vastaus: Nhl 09

Samat on kun NHL08. Paitti erän pituuden saa nyt säätää minuutin tarkkuudella ja dynastyn pituuden pystyi säätämään 1-25 vuotta. Milloinhan EAn peliin saadaan erikseen sliderit cpulle ja pelaajalle? Tuskin koskaan.

Ok. Vertailun vuoksi, paljonko dynastyn pituus oli 08:ssa? Tympii nuo rajoitukset, tosin eiköhän tuo 25 kautta aika riittävä ole.. :)
 
Vastaus: Nhl 09

Onko muilla kuvanlaatu jotenkin kehno? Itselläni tuntuu peli jotenkin väreilevän/sahalaitainen. Näyttöasetuksista laitoin päälle ristivärivähennysuodattimen, joka helpotti asiaa jonkun verran, muttei poistanut ongelmaa kokonaan. Demoa kokeilin äsken, ja se näyttää mielestäni graafisesti paremmalta.
 
Vastaus: Nhl 09

Onko muilla kuvanlaatu jotenkin kehno? Itselläni tuntuu peli jotenkin väreilevän/sahalaitainen. Näyttöasetuksista laitoin päälle ristivärivähennysuodattimen, joka helpotti asiaa jonkun verran, muttei poistanut ongelmaa kokonaan. Demoa kokeilin äsken, ja se näyttää mielestäni graafisesti paremmalta.

Ei oo, terävä on kun veitsen kärki.
 
Vastaus: Nhl 09

koitappas vaihtaa töllöösi eri asetuksia. Voi nnimittäin olla, että uusittu grafiikka ei sovi jostain syystä just sun töllölle. Mikä TV sulla on?

Katso kaikilla preset-asetuksilla, että onko samaa vikaa nähtävissä ja koita vielä ottaa kaikki kuvanparannus-piirit pois päältä. Korkean kontrastin takia voi joku piiri heittää häränpyllyä.
 
Vastaus: Nhl 09

Tuo selittääkin suurimman osan ongelmasta... näitä pelejä kun ei oikein ole suunniteltu töllöille ajalta miekka ja kivi. Säätele vaan kuvaa, varsinkin kontrastia.
 
Ylös Bottom