Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: Nhl 09

Onko porukka ketkä tämän pelin jo omistaa, niin kokeillut miten nettipeli toimii? Onko yhtä jäinen ja laginen kuin 08 vai joko voi nauttia nettipelistäkin?
 
Vastaus: Nhl 09

Nyt ei kyllä jaksa enään odottaa..! :) kun kaikki viä kehuu 09:siä koko ajan..:) ihme touhua kyllä et ps3 versio tulee vasta kahta viikkoo myöhemmin...! eli huomenna joko citymarkettiin tai verkkokauppaan ostaan xbox 360 pro 60gb hdmi+nhl09. on kyllä xboksi jo ennestääkin mut sen on niitä ihan ekoja ja ylikuumenee ja kaatuu lähes koko ajan. onpa ainakin tarvikkeet sun muut jo ennestään.. ehkä halokin tulee sitten pelattuu loppuun..:) mut ps3 on edelleen ykkös pelikone, kuten myös koko kotiteatterin keskus.
 
Vastaus: Nhl 09

Onko porukka ketkä tämän pelin jo omistaa, niin kokeillut miten nettipeli toimii? Onko yhtä jäinen ja laginen kuin 08 vai joko voi nauttia nettipelistäkin?

Meikäläisellä on lagia, varsinkin silloin kun pelataan ulkomaalaisia vastaan. Pelaan WLANin yli, joten voi johtua siitä. Nettiyhteys on 3 meganen, joten kyllä kai sen puolesta pitäisi riittää. Harmittaa tuo lagitus vähän, koska aloituksissa pitää ennakoida, mutta pahimmillaan tulee tasaisin väliajoin n. sekunnin katkoksia. Onneksi HC:n peleissä on säästynyt ihan tuolta pahimmalta lagilta.
 
Vastaus: Nhl 09

Ja tohon vois lisätä et, minkälaisia ongelmia on porukalla ollut pelin kans? Vai olisko mahdollista et EA olis viimein saanu toimivan pelin ulos? :eek:

Itsellä on toiminut ihan moitteetta, ainoastaan yhdessä pelissä on yhteyskatkennut. Olen pelannut varmaan toistakymmentä peliä. Periaatteessa voi sanoa että onlinessä peli pyörii melkein kuin yksinpelissä, ainoastaan alkuun joutuu odottelemaan vähän aikaa. Meillä on ollut useita pelekä, jossa on ollut 8-9 ihmispelaajaa.
 
Vastaus: Nhl 09

Itsellä on toiminut ihan moitteetta, ainoastaan yhdessä pelissä on yhteyskatkennut. Olen pelannut varmaan toistakymmentä peliä. Periaatteessa voi sanoa että onlinessä peli pyörii melkein kuin yksinpelissä, ainoastaan alkuun joutuu odottelemaan vähän aikaa. Meillä on ollut useita pelekä, jossa on ollut 8-9 ihmispelaajaa.

Eli ei ole mitään 08 tyylisiä latausruutuun jäätymisiä yms bugeja pelissä?

Kuulostaa tosiaan hyvältä...

Sen posti kustin olis parempi tiputtaa tää mun postiluukusta tänään... :D

*edit*

Johan peli tippu postiluukusta... Nyt nopsaan testaamaan!!! :D

Mites muuten toi toimii, kun alussa teet sen sun pelaajan. Niin onko se sama pelaaja sitten netissäkin käytössä, vai voiko sinne tehdä uuden?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 09

Mites muuten toi toimii, kun alussa teet sen sun pelaajan. Niin onko se sama pelaaja sitten netissäkin käytössä, vai voiko sinne tehdä uuden?
Netissä on eri ukko ja sitä pystyy muokkaamaan koska haluaa.

Kävipä jännästi kun alotin BaP:n veskalla. En kerinnyt ensimmäistäkään peliä pelaamaan kun nostettiin jo NHL:ään. :D Hyökkääjällä kun oon pelannut jo jotain 15 matsia ja noussut vasta farmijoukkueessa ykkosketjuun.
 
Vastaus: Nhl 09

Netissä on eri ukko ja sitä pystyy muokkaamaan koska haluaa.

Kävipä jännästi kun alotin BaP:n veskalla. En kerinnyt ensimmäistäkään peliä pelaamaan kun nostettiin jo NHL:ään. :D Hyökkääjällä kun oon pelannut jo jotain 15 matsia ja noussut vasta farmijoukkueessa ykkosketjuun.

Kiitokset tästä...

Tuli äsken pelattua ensimmäinen matsi(offline). Rangers vastaan Buffalo.. Ja voi hyvä jumala miten ne hassutti mun Rangersia. Sentään voitin kaikki 3 tappelua... :D

Mitäs pelaajatyyppejä täällä on porukat valinnu?

Ite testaan ensiks tota Grinderiä. Kun se taitaa sopia mun pelityyliin kuin hanska käteen...
 
Vastaus: Nhl 09

Netissä on eri ukko ja sitä pystyy muokkaamaan koska haluaa.
Onko noin? Mistä valikosta tuo ukko luodaan? Kun en muista tuollaista nähneeni... En tosin ole hirveästi valikkoja selannut, vaan pelannut ainoastaan dynastya ja offline BaP:ta.
 
Vastaus: Nhl 09

Onko noin? Mistä valikosta tuo ukko luodaan? Kun en muista tuollaista nähneeni... En tosin ole hirveästi valikkoja selannut, vaan pelannut ainoastaan dynastya ja offline BaP:ta.
Periaatteessa se ukko on sama, mutta sitä netissä pelattavaa ukkoa voi muokata mielensä mukaan, vaihtaa pelipaikkaa ja pituutta ja painoa yms. (nimestä en oo varma) kun offlinessa ne on ne mitä on aluks pistänyt.
 
Vastaus: Nhl 09

Tänään oli peli tullut postiluukusta, jos vähän illemmalla kokeilisi futisharkkojen jälkeen. :cool:
 
Vastaus: Nhl 09

Moro. Te jotka olette tämän pelin hankkineet tuolta VG+:sta, niin oletteko törmänneet ensimmäisellä pelikerralla semmoiseen, että käynnistyksen jälkeen koko peli näkyy musta-valkoisena ja alkuscreenin reunat ovat hieman säröisen tuntuisia. Itseäni hieman häiritsee tuo ja varmasti täysin pätevästä syystä. Piuhat ovat kyllä kiinni miten niitten pitäisikin olla, koska PS3:n valikkoruutu toimii väreissään, mutta kesken pelin nämäkin muuttavat väriänsä hieman harmaan sävyiseksi. Tämä siis jatkuu vaikka käynnistäis pelin kuinka monta kertaa tahansa. Itse en vielä ole vastausta moiseen löytänyt, joten löytyisikö täältä henkilöä joka osaisi auttaa tuossa asiassa. (alustana siis 60gb, euroversio)
 
Vastaus: Nhl 09

Moro. Te jotka olette tämän pelin hankkineet tuolta VG+:sta, niin oletteko törmänneet ensimmäisellä pelikerralla semmoiseen, että käynnistyksen jälkeen koko peli näkyy musta-valkoisena ja alkuscreenin reunat ovat hieman säröisen tuntuisia. Itseäni hieman häiritsee tuo ja varmasti täysin pätevästä syystä. Piuhat ovat kyllä kiinni miten niitten pitäisikin olla, koska PS3:n valikkoruutu toimii väreissään, mutta kesken pelin nämäkin muuttavat väriänsä hieman harmaan sävyiseksi. Tämä siis jatkuu vaikka käynnistäis pelin kuinka monta kertaa tahansa. Itse en vielä ole vastausta moiseen löytänyt, joten löytyisikö täältä henkilöä joka osaisi auttaa tuossa asiassa. (alustana siis 60gb, euroversio)

Onko sulla kuinka vanha töllö? Yhtäkkiä tulee mieleen, että onko pelissä pakollinen 60hz (joka kyllä löytyy kaikista alle 10v telkkareista) ja sen vuoksi kuva näkyy näin tv:ssä jotka eivät kyseistä toimintoa osaa..?
Vai pyörivätkö peräti kaikki jenkeistä ostetut pelit 60hz muodossa..? Näin oli ainakin vanhoilla konsoleilla, mutta nyt oon tippunut kehityksen kelkasta enkä osaa varmaksi sanoa.
 
Vastaus: Nhl 09

Oisko tuo nytten jotain 3 vuotta vanha. Pitänee tarkistuttaa toisen huoneen telkkarin avulla miten värit pelittävät. Yksinkertaisesti aikaa tuolle ei riittänyt kun töihin piti kyetä lähtemään.
 
Ylös Bottom