Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

en tiiä meneekö se Pii ö Proo silleen että alotat pelaamisen AHL-Liigan joukkeessa nelosketjussa ja siitä yrität kohottaa ittees NHL-joukkueen ykkösketjuun?
Ja voiko se Pii ö Proo pelaaja sitten saada siirtoa toiseen joukkueeseen... vaikkei sitä ite haluais :o?

Sopimukset pitää hyväksyä itse, toisilta joukkueilta saattaa tosin tulla ehdotuksia. Siirtoja voi muistaakseni myös pyytää. Luodulla pelaajalla Be a Pro alkaa AHL:stä, muistaakseni oli mahdollisuus myös aloittaa oikealla NHL-pelaajalla, jolloin ei tietenkään pudoteta AHL-jengiin pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ääh...

Mikäs olisi sen hienompaa kuin Be a Pro ja SM-liiga. Jos ei paketista ulos otettaessa, niin edes Store päivtyksenä. Uskomatonta, että edes itse EA ei ole huomannut moisen rahastuskeinon olemassaoloa.

Suomenkielistä ennakointia

Tuosta puuttuukin enää jälkipelaamiset ja maalivahdinalueen pyhyys.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Uskomatonta, että edes itse EA ei ole huomannut moisen rahastuskeinon olemassaoloa.
Ne on kato jenkkejä. Eihän ne edes tiedä missä Suomi on. Saati sitten, että täältä sais tarpeeks rahaa jollain Sm-liigakaudella jonka tekemiseen tarvitaan varmaan kahta tietokoneen nappia. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Aika kiva juttu, kun tässä saa jotenki laittaa omat valikko, maali, ja sisääntulo musat. en jaksa laittaa linkkii ku oon ps3 selaimella liikenteessä :)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mulla on ollu semmonen perinne, että ostan joka toinen vuosi näitä änäreitä ja mulla on tällä hetkellä 2004, 06, 08, mut tää vaikuttaa niin hyvältä peliltä, että on kai pakko rikkoa perinne.. :)

Asioita, joita haluaisin uuteen änäriin olis:
- 2003:n tuuletukset ja kortit, joita keräilemällä saisi esim. ajan hidastuksen
- 2004:n TJ:n toimiston tyyppisen tilan, jossa voisi säätää kaikkea.
- Muutenkin parhaimmat ominaisuudet vanhoista änäreistä, kuten juuri se maalikamera ja jälkipelit.
- Katsojat menestyksen mukaan, etenkin se, että jos katsojamärrä olisi puolessa, halli tosiankin olisi puolillaan ja metelikin laskisi, täydessä hallissa yleisön ääntelyt olisivat kovaäänisempiä. Tämä seika vaikuttaisi fiilikseen olennaisesti.. :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Asioita, joita haluaisin uuteen änäriin olis:
- 2003:n tuuletukset ja kortit, joita keräilemällä saisi esim. ajan hidastuksen
Nämä hullunhauskat jippokortit saa mun mielestäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Uskomatonta roskaa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nämä hullunhauskat jippokortit saa mun mielestäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Uskomatonta roskaa.

Eiköhän EA pyri tekemään mahdollisimman realistista lätkäpeliä, joka on kyllä kaikille parasta. Nuo pelleilyt ovat onneksi jo historiaa. Puistattaa jo, kun muistelee joitain aikaisempia osia
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nämä hullunhauskat jippokortit saa mun mielestäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Uskomatonta roskaa.

Samaa mieltä...

Kyllähän se meni vähän yli ku 2 min kellossa jäljellä, sit kaveri otti jonku ihme ajan hidastuksen ja super-duper-1337-hax-räkämaali kortin käyttöön... :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Samaa mieltä...

Kyllähän se meni vähän yli ku 2 min kellossa jäljellä, sit kaveri otti jonku ihme ajan hidastuksen ja super-duper-1337-hax-räkämaali kortin käyttöön... :D

Tai se isopääsysteemi, kun maalivahti sitten torju päällään n. 60% kiekoista.
Ainoa hieno, oli se valokiila, mutta vain rankkarikisassa. Mutta vihellyksen jälkeiset torikokoukset takasin! Vois vetää ihan nostalgisesti vähän 2002:sta taas...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ois semmonen hidastus uusinnassa ihan siisti, kun vaikka painaa R1, niin kaikki menee hitaammin esim maali uusinnassa. Ja muutenkin saisi sen maalin jälkeen olla vaikka useammastakin kulmasta ne uusinnat, koska yleensä jos tulee hieno maali niin pitää mennä siihen uudinta kohtaan siel valikos.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

ja aivan ehdottomasti tolppalaukaukset hidastuksiin! Eikä muuten tosiaa mitää prkleen takatasku xiit kortteja. Tietokone huijaa jo ihan tarpeeks:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Niin ja vois nappii painamalla tallentaa maalit tai muut hidastukset ja kopioida ne ps3:n kovalevylle:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

tällästä toivoisin
-mestis joukkueet
-allsvenskan joukkueet
-kovemmat lämärit(enimmäkseen left -puolisille)
-kaverit osais tehä kunnolla maskia ja taklata useammin
-maalitorvet( ja ehkä sm-liigalle biisit)
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

ja vois tehdä ilmaveivejä esim. "rob hisey" -harhautuksen --> http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mestis ja Allsvenska joukkueet voi unohtaa heti. Peliä ei kuitenkaan valmisteta Skandinavia kohderyhmänä.

Ei lämärit saa koventua, koska ei ne kiekot nyt mitään luoteja ole. Maski vaan toimimaan kunnolla. Ei maalivahti voi reagoida maskin takaa heti.

Maskista samaa mieltä. Enemmän taklauksia? Suht realistinen koneelta tällä hetkellä. Vähemmän taklauksia jos jotain. Taklaaminen pitää tehä pelaajalle vaikeemmaks. Enemmmän mailapelaamista ja sijoittumista puolustuspelaamiseen. Voihan 08:ssakin pelata mailapuolustusta, mutta sekun johtaa niin usein kampitukseen.

Tää on lätkäpeli, ei salibandy.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

tällästä toivoisin
-mestis joukkueet
-allsvenskan joukkueet
-kovemmat lämärit(enimmäkseen left -puolisille)
-kaverit osais tehä kunnolla maskia ja taklata useammin
-maalitorvet( ja ehkä sm-liigalle biisit)
Mestiksen osalta voin päästää sut jännityksestä ja sanoa, että Mestis ei tule koskaan olemaan mukana NHL-sarjassa, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu.
Ja jos ne joskus sattuisi mukana olemaan niin kuinkakohan hidasta olisi pelitempo kun SM-liigaa pelatessa homma tuntuu matelulta NHL jengien jälkeen...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mestiksen osalta voin päästää sut jännityksestä ja sanoa, että Mestis ei tule koskaan olemaan mukana NHL-sarjassa, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu.
Ja jos ne joskus sattuisi mukana olemaan niin kuinkakohan hidasta olisi pelitempo kun SM-liigaa pelatessa homma tuntuu matelulta NHL jengien jälkeen...

Jep jep, mä e oo ku 2-3 kertaa pelannu SM-liiga joukkueilla, joten mestis on täysin turha. Mun puolesta SM-liigakin voitais poistaa:cool:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

tällästä toivoisin
-kovemmat lämärit(enimmäkseen left -puolisille)

Ja Rightin pelaajat sitten lämäisisivät hiljempaa kuin leftyn pelaajat :rolleyes:

ja vois tehdä ilmaveivejä esim. "rob hisey" -harhautuksen --> http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs

Oisko ollu 2005 vai 2006 pelissä kun ton tyylisen pystyi tekemään ja yllätysyllätys, siitä tuli varma maalikikka... Ja miten toikin peliin pistettäisiin kun noita nähdään pelitilanteissa se 1-2 kaudessa edes yrityksiä... Ei tuu kesää

Teaserin perusteella toivon että kehittäisivät pelillisesti tai grafiikallisesti peliä kun näytti kaikki taklausanimaatiot ym. kikat lähes samalta kuin 08 pelissä.
 
Ylös Bottom