Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nämä hullunhauskat jippokortit saa mun mielestäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista. Uskomatonta roskaa.

Oot kyllä oikeassa noiden korttien suhteen, ne oli hirveetä huijausta ja nyt ku tää muuttuu koko aika realistisemmaksi ne ei kyllä sovi.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Oisko ollu 2005 vai 2006 pelissä kun ton tyylisen pystyi tekemään ja yllätysyllätys, siitä tuli varma maalikikka... Ja miten toikin peliin pistettäisiin kun noita nähdään pelitilanteissa se 1-2 kaudessa edes yrityksiä... Ei tuu kesää
Oli ainakin 2006-versiossa ton tapanen kikka. Siinähän oli niitä taitolaukauksia vai mitä ne nyt oli ja ihan vammasia omasta mielestä. Ja yks niistä taitolaukauksista oli just tommonen veivin tapanen ja ainakin minun muistaakseni sillä sai suht helposti aina maalin kun vain osasi oikeassa kohdassa tehdä. Omasta mielestä ei todellakaan enää mitään veivejä tarvita.

Muuten peli näyttää ja tuntuu hyvältä. Pitää minunkin tehdä vissiin poikkeus ja ostaa kahtena vuonna peräkkäin NHL.:p Toivottavasti kans nuo kaikki luvatut ominaisuudet toimivat myös itse pelissä kunnolla ja hyvin eikä vain pelkkänä tekstinä. Loistavaa tuo omat musiikit ja toivon että pitää kans paikkansa että ne voi pistää tarkasti eri paikkoihin ettei vaan summassa tule mitä sattuu joskus. Mahtavasti tunnelma myös kasvaa ton myötä plus sitten uudet ottelunalkamis animaatiot jotka näytti ainakin trailerissa hienolta ja vielä tohon päälle se että katsomo reagoi nyt eri äänillä ja pelin 3 parasta näytetään jäällä. En tajua miksi tuokin piti välillä ottaa pois kun ainakin 2006-osassa se oli.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tyhmiä kysymiksiä vol. 56: mistä te ootte railereita kattonu?
Ja kuullu katsomon äänet, ku mun mielestä viimeset 10vuotta katsomo on huutanu pelkkää: HooPeeKoo:ta :o :D
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tyhmiä kysymiksiä vol. 56: mistä te ootte railereita kattonu?
Ja kuullu katsomon äänet, ku mun mielestä viimeset 10vuotta katsomo on huutanu pelkkää: HooPeeKoo:ta :o :D
No esimerkiksi Gametrailers.comista löytyy eka pikkunen Teaser-pätkä jossa kuitenki jotain peliäki. Ja ainakin toi katsomon eri äänet tuli ilmi siitä blogista mikä oli siellä EA:n foorumilla. Joo, totahan ne huutaanu on monta vuotta:D NHL-otteluissaki huutelee tommosia, joskus tullu mieleen että onko nää nyt ihan varmasti NHL-joukkueet.:p
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tyhmiä kysymiksiä vol. 56: mistä te ootte railereita kattonu?
Ja kuullu katsomon äänet, ku mun mielestä viimeset 10vuotta katsomo on huutanu pelkkää: HooPeeKoo:ta :o :D

Juu just oli kaveri meil ja pelattiin 08:ia ja seki sano et "näähä on selvästi HPK faneja":D Eli enemmän tunnelmaa ja paremmat äänet!
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kuten moni muukin täällä, kaipaan minäkin parempaa tunnelmaa. 08:ssa yleisö ei reagoi maaliin läheskään tarpeeksi voimakkaasti. Ääntä saisi yleisöstä kuulua myös taklausten ja lähellä olleiden maalien jälkeen. Tuon sisääntulon ovat onneksi näemmä muuttaneet. 08:n "sisääntulo" ei kyllä nostattanut tunnelmaa juuri yhtään.

Tuo "Finnish Tournament" ei kovin lupaavalta kuulostanut. Noh, toivottavasti edes joukkueet ovat oikeat ja oikeilla logoilla varustetut.

Omien kappaleiden lisääminen on todella hyvä lisä, paitsi jos ne omat kappaleet kuuluvat vain valikoissa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

ja vois tehdä ilmaveivejä esim. "rob hisey" -harhautuksen --> http://www.youtube.com/watch?v=033KSeflgrs

Et voi sanddu94 olla tosissaan noiden sun toiveiden kanssa.Ilmaveivit,kovemmat lämärit jne...
Et varmaan kaipaa kovinkaan realistista lätkäpeliä?

Eiköhän ehkä kummiskin tärkeämpiä uudistuksia olisi esim. mahdollisuus jättää kiekko takanatulevalle pelaajalle.Mahdollisuus luistella takaperin myös ilman kiekkoa jne..
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Et voi sanddu94 olla tosissaan noiden sun toiveiden kanssa.Ilmaveivit,kovemmat lämärit jne...
Et varmaan kaipaa kovinkaan realistista lätkäpeliä?

Eiköhän ehkä kummiskin tärkeämpiä uudistuksia olisi esim. mahdollisuus jättää kiekko takanatulevalle pelaajalle.Mahdollisuus luistella takaperin myös ilman kiekkoa jne..

Kyl takaperin mun mielestä pystyy luistelemaan... Painat L2:sen pohjaan niin sillon luistelee takaperin ku lähetään puolustamaan...

Ja hyökkäyspäässä samalla napilla pystyy pitämään katseen maalissa..
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Joo ja saattaa olla myös mahdollisuus että jättää kiekon takanatulevalle pelaajalle jalkojen välistä. En nyt muista onko sitä mutta ainakin NHL06:ssa oli se kun paino vaan syöttönappia ja samaan aikaan analogista alaspäin.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Juu kyllähän odotuksia on paljon 09 nhllää varten.
-Online pelit toimimaan, vaikka samalla pohjalla mutta mielellään toimivalla.
-"varmat maalit" vaativat vähän karsimista, mitä enemmän nyt pelaa sitä enemmän niitä "löytyy".
-Tunnelman kohotusta, 08 melko huono.

Kovat on kyllä odutukset kumminkin. Jospa nyt tuon onlinen sais paremmin pelaamaan, vaikka samalla pelipohjalla. :cool:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Onlineen vaihdettava vaikeustaso:confused:
Vastaus edelliseen viestiini koskien takaperin luistelua.Tiedän että 08:ssa voi luistella takaperin mutta ei jokaisessa tilanteessa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ja mä haluan, että se ura yhellä pelaajalla vois olla silleen, että saa olla myös mokkekin, eikä pelkkä pelaaja :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Onlineen vaihdettava vaikeustaso:confused:
Vastaus edelliseen viestiini koskien takaperin luistelua.Tiedän että 08:ssa voi luistella takaperin mutta ei jokaisessa tilanteessa.

Jos menetät kiekon hyökkäysalueella, lähet puolustamaan, painat L2:sen pohjaan niin kyllä se kaveri sieltä takaperin tulee...

Ja jos oot kiekon kans hyökkäysalueella painat L2:sen pohjaan niin sun pelaaja "keskittyy" maaliin, eli pystyt luistelemaan vaikka miten päin, koska sun kaveri pitää katseen maalissa...

Eipä tuota omasta mielestä tarvi muuttaa... Tekee just mitä tarvii...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Et voi sanddu94 olla tosissaan noiden sun toiveiden kanssa.Ilmaveivit,kovemmat lämärit jne...
Et varmaan kaipaa kovinkaan realistista lätkäpeliä?

Eiköhän ehkä kummiskin tärkeämpiä uudistuksia olisi esim. mahdollisuus jättää kiekko takanatulevalle pelaajalle.Mahdollisuus luistella takaperin myös ilman kiekkoa jne..

Ei kikoissa muute mitään vikaa olis, mutta kun ne on aivan liian helppoja tehdä, jopa mulle. Tästä syystä en suosi EA:n pelejä enää. En ole suosinut moneen vuoteen. Tosin, mulla on NHL08 eikä NHL 2K8, mutta tähän oli syynä heräteostos ja hinta. Sain ton prismasta hintaa 22 euroa. EA:n sarjoille on tyypillistä yksinpelissä vastustajan epäreilu tekoäly. Ei ole harvinaista että Tekoäly tekee esim. 6 maalia peräkkäin kuudella laukauksella. Tai että Vastustajan puolustus kyllä ryhmittyy esimerkillisesti omalla puolustusalueella, mutta omat puolustajat rynnii minne sattuu jättäen kunniakujan vastustajan hyökkääjälle, joka veivaa ilman että tarttee tatilla veivata überharhautuksen ja maalihan siitä on usein seurauksena.

Eli, suurin uudistus jota kaipaisin on se että kehittäisivät tota puolustamista tekoälyn puolelta. Nyt kun pelin "oppii", ei noita matseja enää tuu hävitttiä konetta vastaan ku aniharvoin. Siis silloin kun kone "päättää" että kaikki mitä se laukoo menee maaliin.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

EA:n sarjoille on tyypillistä yksinpelissä vastustajan epäreilu tekoäly. Ei ole harvinaista että Tekoäly tekee esim. 6 maalia peräkkäin kuudella laukauksella. Tai että Vastustajan puolustus kyllä ryhmittyy esimerkillisesti omalla puolustusalueella, mutta omat puolustajat rynnii minne sattuu jättäen kunniakujan vastustajan hyökkääjälle, joka veivaa ilman että tarttee tatilla veivata überharhautuksen ja maalihan siitä on usein seurauksena.

Eli, suurin uudistus jota kaipaisin on se että kehittäisivät tota puolustamista tekoälyn puolelta. Nyt kun pelin "oppii", ei noita matseja enää tuu hävitttiä konetta vastaan ku aniharvoin. Siis silloin kun kone "päättää" että kaikki mitä se laukoo menee maaliin.

tässä on se pieni parannus mitä mä oon toivonu jo monta vuotta, toi on ku mun pelistä suoraan, pakit on Essolla kahvilla mutta vastustajan on siellä missä pitääkin olla, ei auta vaikka mulla ois kuka Evgeni maalissa, mutta vastustajalle riittää Tommy Salokin :mad:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Onlineen vaihdettava vaikeustaso. Vittu niitä viivamaaleja.

Olen itse täysin eri mieltä.Minusta on hyvä että jossain sentää kaukolaukauksiakin kannattaa jaella.Pelkästäänjo vertaaminen nykyajan oikeaan kiekkoon jossa tuntuu että kaikki maalit pitää tehdä kuljettamalla maaliin(sama on tapahtunut myös mielestäni futiksessa jossa pallo ilmeisesti pitää saada 16:sta sisään ennenkuin maalin saa tehdä:D jospa edes tänään nähtäisiin muutama maali vähän kauempaakin...saksa-turkki)

Se että niitä kaukolaukauksia menee pelissä sisään enemmän kuin 4-5niin on jo liioittelua.Tosin onko jollain kokemusta siitä että jospa vaikka vaihtaa veskaria parin ns.helpon jälkeen niin onko vaikutusta?Koska tätähän tapahtuu jo ihan kotoisessa liigassakin.Jospa ea olisi hakenut "todenmukaisuutta"?

Enemmän itseä rupee ketuttamaan ne jotka ovat löytäneet pelistä ns. helpot kohdat ja käyttävät niitä aina!Siinä jos missä häviää se vähäinenkin pelaamisen ilo.:(
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Enemmän itseä rupee ketuttamaan ne jotka ovat löytäneet pelistä ns. helpot kohdat ja käyttävät niitä aina!Siinä jos missä häviää se vähäinenkin pelaamisen ilo.:(

Näin juuri. Ei se ole oikeastaan enää pelaamista. Miksi edes pelata jos ei löydy mielikuvitusta kokeilla jotain uutta?
 
Ylös Bottom