Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mä alotin Pittsburghin farmijengissä ja ehdin pelaamaan 4-5 peliä AHL:ssä. Tehoina muistaakseni 1+2. Sitten tuli tieto, että mut nostetaan 2. ketjuun. Välittömästi tämän jälkeen tuli tieto, että minut on myyty Columbus Blue Jacketsiin, jossa olen nyt sitten poukkoillut 3. ketjun sentterinä NHL:ssä. Maalinteosta ei kyllä tuu yhtään mitään.

Itelläkin on aika useesti näitä "kuivia kausia"...

Siihen oon tässä testaillut pientä voodoota. Eli siis laitan koneelta musiikkia soimaan kun pelaan. Ja yleensä sieltä on aika nopsaan alkanu maaleja ja syöttöjä tulemaan... :D

Esim tässä yks ilta kun ei maaleja tullu, pistin musat soimaan.. Meni pari biisiä ja Eye of the tiger rupes soimaan.

Lopputulos oli 3 maalia ja yks syöttö... :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

saako NHL09 muuten omat musat? ois hienoo kun joukkueen astellessa jäälle jytisisi Metallican dyers eve tai vastaava:cool: itellä alkaa pikkuhiljaa tulemaan uudet kontrollit tutuiksi, edellisessä pelissä tein jo 5 maalia, jotenkin vaikeaa ollut tottua siihen että oikealla tatilla lauotaan sen ainaisen neliön sijaan.
mut hiljaa hyvä tulee.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

saako NHL09 muuten omat musat? ois hienoo kun joukkueen astellessa jäälle jytisisi Metallican dyers eve tai vastaava:cool: itellä alkaa pikkuhiljaa tulemaan uudet kontrollit tutuiksi, edellisessä pelissä tein jo 5 maalia, jotenkin vaikeaa ollut tottua siihen että oikealla tatilla lauotaan sen ainaisen neliön sijaan.
mut hiljaa hyvä tulee.

Jos oikeen oon ymmartany niin vain Boxin omistajat saa omat musat... Prkle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites dynastyssä voi nostaa AHL-pelaajia NHL-joukkueeseen? Kattelin, että valikossa "Kokoonpanosiirrot" voi nostaa vaan niitä pelaajia joilla on kaksisuuntanen sopimus. Tein pari hyvää pelaajakauppaa vapaista pelaajista ja ne menee automaattisesti AHL:ään vaikka teenkin yksisuuntasen sopimuksen. Eikä niitä voi nyt mitenkään nostaa sieltä vai voiko?

EDIT. Homma ratkastu.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Suunnittelin tilaavani tuon Videogamesplussasta, mitenkäs tämän pelin kohdalla moninpeli toimii? Joudunko pelaamaan vaan jenkkejä vastaan? Onko peli muuten identtinen Eurooppaversion kanssa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Vastaukset löytyy kun vähän jaksais kattoo tätä topiccia, mutta kuitenkin siis. Kieltä ei saa Suomeksi, ohjekirja ja kannet ovat ameriikaksi. Lueskelin täältä foorumeilta, että joillakin on ollut ongelmia kuvaputkitelsun ja tämän ameriikan version kanssa.

Pistän vielä tähän viestiin parin sivun takaisen kysymyksen johon ei tullut vastausta.
Nyt on tullut tuonne http://nhl09ps3.googlepages.com/ tämä viides päivitys jonka pitäisi olla virheetön. No laitoinpas sen sitte konsoliin. Virheitä tuntuu löytyvän aika mukavasti, tiedän kyllä että hänelle ei makseta, mutta kuitenkin. Esimerkiksi AHL joukkueissa on nykyisiä Ilveksen pelaajia, Marjamäki, Milam, Platt. Muokkaako näiden rostereiden tekijä joukkueista lähteneet pelaajat vapaisiin pelaajiin, ainakaan näiden Ilves pelaajien kohdalla ei ole. Varmistanpa vielä, että teinkö asennuksen oikein.
- Kopioin muistitikulle Kokoonpanot
- Latasin tuolta sivulta rosterit ja tallensin ne Omiin Tiedostoihin
- Laitoin pelkästään SYS-DATAn tikulle ja se korvasi vanhan SYS-DATAn (en laittanut muita tiedostoja tikulle, enkä poistanut mitään)
- Laitoin tikun pleikan USB-paikkaan ja kopioin Kokoonpano1 pelitiedostoihin ja se korvasi vanhan Kokoonpano1
- Latasin kokoonpanot
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö tosiaan classic-näppäimillä saa ketjuja vaihdettua. V**tu mitä kuraa!! Entä mikä on kun en saa one-timeria vaikka pidetty syötön jälkeen ympyrää pohjassa (kokeiltu myös neliöllä).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Taitaa olla niin, että tässä pelissä pitää painaa nappia realiaikaan, eikä heti kun syöttö on lähtenyt.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eikö tosiaan classic-näppäimillä saa ketjuja vaihdettua. V**tu mitä kuraa!! Entä mikä on kun en saa one-timeria vaikka pidetty syötön jälkeen ympyrää pohjassa (kokeiltu myös neliöllä).
Classic-näppäimiä on selvästi tahallaan huononnettu, koska muuten ne peittoais nää uudet mennen tullen. 08:ssa classicit oli paljon paremmat mitä ne nyt on. Ketjuvaihdoista en tiedä, mutta one-timeria ei enää voi tehdä vaan painamalla nappia pohjaan. Pitää siis rämpyttää neliötä tai ympyrää. Neliössä ilman kiekkoa taas on joku tökkiminen ja one-timerit ei onnistu läheskään aina. Suoraan sanottuna classic-napit on kustu ihan täysin, mutta nää uudet on varmaan sitäkin paremmat.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Missäs vaiheessa Torpedolla on SM-liiga kokoonpanot?

Ja tuosta ketjunvaihdoista. Taitaa melkein olla aika turhaa, kun ei tuota aina saa edes päättää. Tai siis tässä vasta pelasin, niin sain viimehetkillä YV:n. No otin aikalisän, että saan 1YV:n voimat täyteen. Sitten valitsin pojat jäälle (Heatley-Spezza-Alfredsson), mutta mitäs helvettiä. Jäälle asteleekin 2YV. :rolleyes: Tuli hieman *huoh* olo.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Missäs vaiheessa Torpedolla on SM-liiga kokoonpanot?

Ja tuosta ketjunvaihdoista. Taitaa melkein olla aika turhaa, kun ei tuota aina saa edes päättää. Tai siis tässä vasta pelasin, niin sain viimehetkillä YV:n. No otin aikalisän, että saan 1YV:n voimat täyteen. Sitten valitsin pojat jäälle (Heatley-Spezza-Alfredsson), mutta mitäs helvettiä. Jäälle asteleekin 2YV. :rolleyes: Tuli hieman *huoh* olo.

Tässä viikolla en ole niitä ehtinyt tekemään mutta perjantaina luultavasti taas jatkan ja ei niitä paljon enää ole jäljellä :) Nuo arvot ovat se vaikein kohta kun ne muuttaa pelaajaa aika radikaalisti josyrittää aivan "aitoja" niistä tehdä!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Millos jengi on päässy AHL:stä ylös NHL.ään. Itellä on nyt pelattuna Philadelphia Phantomsissa 27 peliä ja tehot 52+42 Pro tasolla ja ei kuulu kutsua ylös:confused:

No niin, vihdoin NHL:ään ja Flyersiin. Todellakin tuntuu et parempaan jengiin on vaikeampi nousta. Siihen meni Phantomsissa 34 peliä ja 78+43=121 pistettä. Ilmeisesti ne halus et teen vähän enemmän maaleja ja syöttelen niitä vähemmän:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Melko paljo olet saanut tahkoa AHL:ssä. Itse pelasin 18 AHL matsia ja nyt kohta NHL:ssä runkosarja pelattu ja pistepörssin kärkeä kutittelen Kovalchukin kanssa, Selänne 3. :cool:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ekan kauden jälkeen 40 peliä AHL:ssä ja 40 NHL:ssä. 94 tehopistettä. AHL:n voittokin tuli plakattua kotiin. Kauden jälkeen tein sopimuksen NYR:n kanssa, mutta jouduin kuitenkin heti seuraavan kauden alussa takaisin Hartfordiin ja tuttuun kolmoskenttään :(

Pelasin kuulemma laiskasti vaikka olinkin joukkueen tehokkain pelaaja.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No niin, vihdoin NHL:ään ja Flyersiin. Todellakin tuntuu et parempaan jengiin on vaikeampi nousta. Siihen meni Phantomsissa 34 peliä ja 78+43=121 pistettä. Ilmeisesti ne halus et teen vähän enemmän maaleja ja syöttelen niitä vähemmän:D

Mitä järkeä tuossa on pelata tollaisella tasolla että pisteet ovat 20 pelissä 700 pojoa! Eikö tosta mee jo maku?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitä järkeä tuossa on pelata tollaisella tasolla että pisteet ovat 20 pelissä 700 pojoa! Eikö tosta mee jo maku?
Mietin ihan samaa. Itsellä on 30 peliä takana ja tehoja 19+5 luokkaa (PWF). Pistepörssin johtajalla on 27 pistettä, ja itse olen sijalla 8. All-starilla ja custom slidereilla pelailen.

Olisi motivaatio aika vähissä koko hommaan jos itsellä olisi 120 pojoa ja seuraavalla tuo 27 :D

Tässä tuntuu muutenkin olevan selkeä trendi se että kivutakseen ylöspäin organisaatiossa pitää pelata niinkuin valmentaja haluaa (teamplay arvolla on suuri painoarvo) eikä vain itse saalistaa pisteitä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mitä järkeä tuossa on pelata tollaisella tasolla että pisteet ovat 20 pelissä 700 pojoa! Eikö tosta mee jo maku?

Sama. Itse pyrin myös siihen, että saisin peliaikaa niin vähän kuin mahdollista. Eli lyhyitä vaihtoja, enkä koskaan ota itseäni kentälle väkisin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ekan kauden jälkeen 40 peliä AHL:ssä ja 40 NHL:ssä. 94 tehopistettä. AHL:n voittokin tuli plakattua kotiin. Kauden jälkeen tein sopimuksen NYR:n kanssa, mutta jouduin kuitenkin heti seuraavan kauden alussa takaisin Hartfordiin ja tuttuun kolmoskenttään :(

Pelasin kuulemma laiskasti vaikka olinkin joukkueen tehokkain pelaaja.

ns.Teemu Selänne syndrooma?Tekee paljon pisteitä ,mutta aina kentällä kun omassa kolisee?
Niin tämä on vaan arvaus...ei syytös pelityylistäsi.
plus/miinustilasto on yllättävän tärkeä.Ja niinpä puolustaminenkin on pakollista,eikä vain odotelu vastustajan sinisellä:D

Itse olen huomannut että joskus jää seurailemaan peliä ja oma-ukko on "surffaillut" sillä aikaa ties mihin esim.sinne vastustajan siniselle(tietysti itse syypää kun ohjailen):(
 
Ylös Bottom