Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

joo ei teemu, saatika kukaan tähtiHYÖKKÄÄJÄ ole mitään puolustuseksperttejä, mutta Teemuhan on selvästi plussalla mitä tulee uran +/- saldoon.

Alkoi vaan tuo Dustin Brown ärsyttään viime mm-kisoissa siinä suomea vastaan käydyssä ottelussa.muistat varmaan myös mitä tapahtui?:D

Ja aina tuo kings on jotenki saanu karvat pystyyn, enemmän kuin San Jose :cool:

Teemukin sanoi mm-kisojen jälkeen että tappelis Brownia vastaan jos se auttais joukkuetta.
No nythän se kausi taas kohta alkakoon ;)

Nonniin...taas NHL 09 aika...ja järkyttävä motti kahvia :D

Joo muistan kyllä:D ,tuollaisissa peleissä halutaan kääntää psykologisesti pelin suunta.mut jenkit olivat jo auttamatta ulkona siinä vaiheessa ja myöhässä.mut se siitä

Dustin on pelaaja joka pelaa aina fyysisesti(näkee jo nhl taklaustilastoista 311:D!seuraava 266 Michael Komisarek)http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm?fetchKey=20082ALLAASAll&sort=hits&viewName=rtssPlayerStats
Kaikki ei vaan voi tykätä kaikista pelaajista/joukkueista(tosin monen kelkka kääntyy jos pelaaja tuleekin omaan suosikkijoukkueeseen,vai?)
itseä Ducks rupes vähemmän ärsyttämään kun poistivat ankan logon:D.
noh se siitä...(pitää jatkaa muilla foorumeilla)

Itsellä jatkuu sairaslistalla olo:( (kone edelleen huollossa)

Se että peli on mennyt "hitaanpaa" suuntaa on pelkästään positiivista!esim.BaP ei minusta toimisi millään "sika"vauhdilla ja varsinkaan onlinessa.

ns.Foxgoal onnistuminen tässäkin versiossa ärsyttää.(esim.oikealta sinisen jälkeen keskelle ja veto oikeaan ylös niin aika usein uppoaa:( ja näitä käyttää aina samat hemmot,tosin itse en ainakaan ota enää niitä nimm. vastaan pelejä)
seuraava ongelma onkin kun joudut samaan joukkueeseen BaP:ssa niin syöttöjäkään on turha odotella.noh tietty ainahan voi poistua::o
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No eikö tuommoista vastaan ole kohtuu helppo puolustaa, jos porukka sitä paljon yrittää?

No, kyllä niitä aina yksi tai kaksi matsiin silti mahtuu kun vastustaja pelkästään tuota yrittää. Tai sitten sitä, että tekee pienen sivuttaisliikkeen ennen b-pisteiden kaaria, ja laukoo yläpesään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Testasin eilen niin en tiedä onko bugimaali mutta tein hattutempun alle 20 sekunnissa. Aloitusvoitto, syöttö takaisin itselleni, vastustajan pakkiparin ohitus vasemmalta puolelta ja juuri kun ohittamassa niin lämäri oikealle ylämummoon. Onnistui myös pakkien välistä. Tiedän että maskia on, mutta ei veskari varmaan 3 kertaa peräkkäin mene samaan? Olisi pitänyt ottaa replay talteen mutta kun ei tajunnut.

Edit: Kyseessä siis Bap.
Itse huomasin saman pari päivää sitten. Pakkiparin välistä lämärillä ylämummoon...ja se on siinä! :) Niin juu, Dynastya pelailen.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Näköjään Saku Koivun kovuus/tappelu on tässä pelissä 99. :) Sama homma oli NHL 08:ssakin että onko tämä joku bugi vai onko EA niin sokea että luulee Saku Koivun olevan huipputappelija :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

itse olen dynastya pelannu nyt reilut kymmenen peliä ducksilla:) jostain syystä vieraspeleissä giguere hörppii kiekkoja aika helposti, mutta kotona on kuin muuri.
mukava haaste ainakin mun mielestä on NHL 09:ssä se, että puolustamiseen joutuu panostamaan ihan erilailla jos haluaa menestyä (kyllä, teemukin on siellä oman maalin edessä heittäytymässä kiekkojen eteen ;) )
tappelut on aika kaameita omalla tavallaan, mitään kunnon myllyä ei kerkeä syntyä, oisivatko tarkotuksella muuttaneet ne noinkin lyhyiksi..?
ois vaan kiva myllyttää parrosilla ivanansia vastaan mutta pari iskua ja se on sitte siinä.

loistopeli, todella pahasti koukuttava. :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt on tahkottu niin BaP:ta kuin myös dynastya.

Anaheimilla pelaan dynastya ja 10 ottelun jälkeen olen saanut 15 kpl 2min jäähyjä kun taas vastustajalle niitä on vihelletty yhteensä 3. Jäähyt ja aggresiivisuus kuitenkin täysillä. Omatkin jäähyt tulevat lähinnä kampituksista omassa päässä kun kaveri luistelee mailoihin. Minua on alkanut ärsyttämään se seikka, että tietokone antaa poikkaria,huitoo ja raastaa kiekotonta miestä maalin edessä kaiken aikaa. Tuntuu vaikealta pyörittää peliä kun omat ovat jään pinnassa kaiken aikaa.

Toinen kumma asia on se, että maalivahtini hiihtelevät välillä missä sattuu (ns. lähtevät liukumaan muualle) ja hörppyjä tulee lähes joka pelissä se yksi.

Kolmantena ärsyttävänä piirteenä on tuo omien seisominen tuolla kentällä edelleen, eivät edes yritä hakea muualta paikkaa kuin maalin takaa......

Onko joku muu huomannut vastaavia piirteitä? Muutenhan peli on mukava, varsinkin ihmispeluria vastaan. EIpä sydämellä tainnut nyt muuta olla tällä hetkellä.

EDIT: Ainiin myös sellaista, että ei tunnu loukkaantumisia tulevan ollenkaan. Ja miten hitossa tuo ketjunvaihtaminen tapahtuu? Neliöstä ja ympyrästä vaihtelee, mutta miten se ketju valitaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt on tahkottu niin BaP:ta kuin myös dynastya.

Anaheimilla pelaan dynastya ja 10 ottelun jälkeen olen saanut 15 kpl 2min jäähyjä kun taas vastustajalle niitä on vihelletty yhteensä 3. Jäähyt ja aggresiivisuus kuitenkin täysillä. Omatkin jäähyt tulevat lähinnä kampituksista omassa päässä kun kaveri luistelee mailoihin. Minua on alkanut ärsyttämään se seikka, että tietokone antaa poikkaria,huitoo ja raastaa kiekotonta miestä maalin edessä kaiken aikaa. Tuntuu vaikealta pyörittää peliä kun omat ovat jään pinnassa kaiken aikaa.

Toinen kumma asia on se, että maalivahtini hiihtelevät välillä missä sattuu (ns. lähtevät liukumaan muualle) ja hörppyjä tulee lähes joka pelissä se yksi.

Kolmantena ärsyttävänä piirteenä on tuo omien seisominen tuolla kentällä edelleen, eivät edes yritä hakea muualta paikkaa kuin maalin takaa......

Onko joku muu huomannut vastaavia piirteitä? Muutenhan peli on mukava, varsinkin ihmispeluria vastaan. EIpä sydämellä tainnut nyt muuta olla tällä hetkellä.
Joo no itsellä on sama homma että omalle joukkueelle kyllä jäähyjä satelee. Vastustaja ei ota niitä paljon koskaan, kuitenkin noin 1 per ottelu. Semmonen vituttaa myös että tekoäly tekee kyllä edelleen ns. "huijausmaaleja" lopussa. Esim. olen nyt Dynastya pelannut 5 ottelua Ottawalla ja saldo 5 tappiota. Noin 2 tai 3 ottelussa on tekoäly tehnyt jumalattoman veivin ja siitä maaliin. Esimerkiksi viimeisin on viime ottelu jossa tilanne oli Bostonia vastaan 1-1 kunnes sain jäähyn kun oli minuutti peliaikaa. Jäähyn syy oli korkea maila jostain järjettömästä että yhdesti vain koitin nostaa mailaa niin rapsahti kakonen.

No ei siinä mitään, tekoälyllä alkoi jumalaton pyöritys meidän alueella ja olin hätää kärsimässä, tuntui etten saanut millään kiekkoa pois. Sain yhden katkon aikaan mutta sitten tekoäly voitti aloitukset meidän päässä ja syötti maalin eteen. Helenius heittäytyi vastustajan eteen joka oli vetämässä hirveän veivin yhdellä kädellä. Sitten veto kimposi Heleniuksesta ylämummoon. Katoin uusintaa niin olisi ehkä mennyt ohi jos ei Helenius olisi ollut eessä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Näköjään Saku Koivun kovuus/tappelu on tässä pelissä 99. :) Sama homma oli NHL 08:ssakin että onko tämä joku bugi vai onko EA niin sokea että luulee Saku Koivun olevan huipputappelija :p

Niin mutta eiköhän se aika paljon tota kovuutta tartte kun uskaltaa pienimpänä miehenä painaa ihan missä vaan ja tuskin pelkää isoipienkaan taklauksia. Eihän se varmaan tappele mutta kyllähän se voittas jos tappelis:p

miksi minulla ei näy pelissä tilastoissa mitään. Ei sijoitusta ei pelejä ei mitään muuta kuin oma nimi. Ea sport worldin sivuilla siinä Statistics kohdassa kaikki kohdat on nolilla mutta siinä alempana näkyy pelatut pelini ja on oikeat tuloksetkin. Olen pelannut niitä nopeita sijoitukseen vaikuttavia pelejä. Onko vika ea:ssa vai minussa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ea:n servuilla näyttää olevan joku huoltokatkos. Tietääkö kukaan koska pääsee taas pelaamaan nettiin?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt pääse taas pelaamaan :)
No just. Mun tuuria. Alkaa just mun nää aikuistesynttärikutsut ni pelaamaan ei pääse muutakun ehkä ottamaan Guitar Hero matsia vieraiden kanssa, mutta kun ois koko aamupäivän ja aamun halunnut pelata. :(

Noh, onneksi toimii niin pääsee parin tunnin päästä pelaamaan :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ilmennyt ongelmia netin kanssa tänää NHL 09 pelatessa? Minulla lagaa todella paljon ja minut kirjataan vähän väliä ulos EA:n palvelimilta. Signaalin voimakkuus näyttää satasta, joten siitä se ei ole kiinni.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko muilla ilmennyt ongelmia netin kanssa tänää NHL 09 pelatessa? Minulla lagaa todella paljon ja minut kirjataan vähän väliä ulos EA:n palvelimilta. Signaalin voimakkuus näyttää satasta, joten siitä se ei ole kiinni.

Mainiosti on ainakin täällä toiminut.
 
Ylös Bottom