Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onks teil joku EAHL-jengi? Voisin liittyy siihen, ni pääsis itekki nauttii online Be a Pro modesta..:cool:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Millaset on erot human/cpu maalivahdeissa. 08:ssa saatoin myllyttää (360-versiossa) ties millätapaa ja tykitellä mistä ja miten tahansa mut silti CPU:n veska otti kiinni lähes kaiken ja CPU ite taas teki tappavan tehokkaasti maaleja mun mokelle.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ihan kysyn nyt täällä että oisko mitään ideaa järjestää sellasta Konsolifin liigaa täällä NHL09:ssä? Kertokaa mielipiteitä
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko kukaan vielä keksinyt että mitenkä noita "omia" kontrolleja voi muokata...:confused:
Ei niitä minun tietääkseni voi muokata ollenkaan. Siis että laittaa mitä haluaa millekin näppäimelle. Siellä on ne tietyt kontrollivaihtoehdot (muistaakseni 3 niitä oli) ja joku pitää valita.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se jännä jos ei tee NHL:ssä kolmea tai neljää maalia per ottelu niin heti tiputetaan kakkoskenttään. Tämä siis NYR:ssä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On se jännä jos ei tee NHL:ssä kolmea tai neljää maalia per ottelu niin heti tiputetaan kakkoskenttään. Tämä siis NYR:ssä.
Sama Anaheimissa.. Lykin 4 pelin aikana 6+1 ja +- saldoon +5, valmentaja moitti ettei ykkösketjussa noin pelata ja tipputti kakkoseen.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jos onlinessa on johdossa ja vastustaja katkasee pelin niin saako siitä itselleen voiton.
Mikä on se numero pelin aikana oman nimen vieressä.(Ne jotka näkyy yleensä katkojen aikana alakulmissa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Jos onlinessa on johdossa ja vastustaja katkasee pelin niin saako siitä itselleen voiton.
Mikä on se numero pelin aikana oman nimen vieressä.(Ne jotka näkyy yleensä katkojen aikana alakulmissa.

Voiton olen noista ainakin itse saanut, tuo numero nimen vieressä tosiaan on itseänikin ihmettänyt.

EDIT. Vastaus selvisi nopeasti:
Quote:
Originally Posted by GernerPSU View Post
Actually, I think that is some sort of EA Gamer score type thing that you then use to buy crap for your "avatar". Your avatar is the silhouette that is there currently, but some people have a face.
This is basically the answer. If you go to easportsworld . com then you can register there and spend those points to customize your in game avatar.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Voiton olen noista ainakin itse saanut, tuo numero nimen vieressä tosiaan on itseänikin ihmettänyt.
:

No hyvä kun en ole pitänyt noista kirjaa mutta rupesi vähän tympimään kun viidesti putkeen katkaisivat pelin kun pääsi vaikka 3 - 0 jothtoon.
Sekin vähän rasittavaa kun pari kertaa ea:sta johtuen peli on katkennut eikä niitä pelattuja pelejää niin paljon ole niin keskeytysprosentti oli 30 prosentin luokkaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Entäpä jos on häviöllä, ja vastustaja katkaisee pelin, ni kirjattaanko siitä tappio..?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eli olisin huomenna ostamassa nhl 09 ja haluaisin tietää että kuinka monella joukkueella voi dynastia modessa pelata. Itse tykkään pelata kahdella joukkueella näin saat luotua kaksi unelma juokkuetta. Harvan lätkä fanin idolit ja suosikit mahtuu yhteen joukkueeseen. 2k sarjassa saa valita kaksi joukkuetta tai enemmänkin. Mutta tämän vuoden 2k oli iso pettymys. Sitten toinen kysymys että kuinka monta varakapteenia saat joukkueeseesi nimetä. Oikeasti joukkue saa nimetä jopa neljä varakapteenia, yleensä juokkueet kuitenkin nhl:ssä nimeävät kolme varakapteenia. Ea:n sarjassa kuitenkin on saanut nimetä vain kaksi varakapteenia.

Olisin todella kiitollinen jos saisin näihin vastaukset. Kiitos
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuos ei vissiin oo mitään buustia? Ja sitte että saako online joukkuepelin kuvakulman vaihdettua samanlaiseks kun BaP:n kuvakulma? Saan aina hukattua sen mun jätkän johonki ku se kamera seuraa kiekkoa eikä mun pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuos ei vissiin oo mitään buustia? Ja sitte että saako online joukkuepelin kuvakulman vaihdettua samanlaiseks kun BaP:n kuvakulma? Saan aina hukattua sen mun jätkän johonki ku se kamera seuraa kiekkoa eikä mun pelaajaa.

Paina selectiä niin voit valita jos kameraa seuraa kiekkoa tai pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Entäpä jos on häviöllä, ja vastustaja katkaisee pelin, ni kirjattaanko siitä tappio..?

Ainakin itse olen ymmärtänyt että se joka lähtee pois häviää sen ottelun. Eli vaikka olisit häviöllä 666-6 ja vastustaja lähtee pois silloin peli päättyisi 666-667.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kuinka se pyörähdyskikka tehään?

tais olla R2 pohjaan ja sitten puöräytät oikealla tatilla alakautta suurin piirtein puol ympyrän.

Onko pelissä se liiga juttu semmonen että kaikki jotka siihen osallistuu nii pelaa omilla joukkueilla toisiaan vastaan eikä sillai 6 vs. 6 oikeata pelaajaa. En tarkota sitä eashl:llää.
Oiskohan jollain kiinnostusta perustaa semmosta kun en itse ole tuolta peliseurat osiosta löytänyt muuta kuin noita eashl joukkueita.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täs ku mietin et kumman ostan NHL 09 vai NHl 2K9

Ni kysyisin et voiks NHl 09 pelata SM-LIIGALLA kautta?
 
Ylös Bottom