Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Muuten ihan toimiva idea, mutta kaverin kanssa pelatessa tulee tappelu siitä kumpi saa pelata "ylöspäin". Enkä todellakaan näe mitään logiikanpoikasta siinä, että mailanliikkeet menevät pikselipelaajan silmistä katsottuna mutta muuten ohjataan kameramiehen näkövinkkelistä.

Jos menet ylöspäin ja kiekko on kämmenpuolella vasemmalla, teet u-käännöksen ja kiekko siirtyy itsestään rystylle, minun mielestä siinä ei ole mitään loogista..
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos menet ylöspäin ja kiekko on kämmenpuolella vasemmalla, teet u-käännöksen ja kiekko siirtyy itsestään rystylle, minun mielestä siinä ei ole mitään loogista..

Harvemmin sitä omiin päin alankaan harhauttelemaan, joten tuosta ei nykyisellä tavalla mitään haittaa olekaan. Kunhan vain alaspäin pelatessani ja alaspäin harhautellessani maila liikkuisi minusta katsottuna vasemmalle kun väännän ohjaimesta vasemmalle niin olisin tyytyväinen. NHL08:ssa tämä olikin näin, mutta ilmeisesti olen mielipiteeni kanssa vähemmistössä koska ovat menneet muuttamaan tämän.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Harvemmin sitä omiin päin alankaan harhauttelemaan, joten tuosta ei nykyisellä tavalla mitään haittaa olekaan. Kunhan vain alaspäin pelatessani ja alaspäin harhautellessani maila liikkuisi minusta katsottuna vasemmalle kun väännän ohjaimesta vasemmalle niin olisin tyytyväinen. NHL08:ssa tämä olikin näin, mutta ilmeisesti olen mielipiteeni kanssa vähemmistössä koska ovat menneet muuttamaan tämän.

Eikös tuon saany valikosta itse valita, vai muistanko ihan väärin?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Muistaakseni joku viestitti tässä ketjussa joskus, että tuon saisi jostain valikosta valita miten päin maila liikkuu kikatessa. Kaipaisin kyllä tuota samaa asiaa tähän änäriin ku R2_. Alaspäin pelaaminen kaverin kanssa on aivan törkeen vaikeeta ja tappeluhan siitä tulee kumpi pelaa ylöspäin. Jotenkin vaan ei ole loogista, että alaspäin luisteltaessa onkin päinvastaset kikkakontrollit vaikka luisteleminen pysyy samanlaisena. Toivoa sopii, että tuon saisi nyt valita jostain valikosta miten päin menee.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Itse pidän aina puoltenvaihdon mukana pelissä. Kotipeleistäkin saa sillä tavoin edes pienoista etua, kun pääsee pelaamaan 2 erää ylöspäin. :)

Todellakin, jos kavereita vastaan pelaa niin eihän tuosta mitään tulisi, että yksi äijä pelaisi koko ajan ylöspäin, eikä osaisi muutenkaan alas päin pelata sitten yhtään. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kyllä on odottavan aika hyvin pitkä. Muistakaahan ilmoitella kun alkaa pelit luukuista tipahdella :) .

Mutta nyt asiaan, eli te ketkä olette pelinne jostain jo raahanneet kotiin. Voisitteko hieman jo antaa ensivaikutteita pelistä. Itseäni kiinnostaa ainakin tuo Be a pro, sillä sitä on haukuttu jossain hyvin laihaksi kokonaisuudeksi ja helpoksi.

Ja onko omien kappaleiden lisääminen mahdollista? Sillä alkuvaiheessa puhuttiin, että XBOX versiossa vain pystyy customoimaan kappaleita...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Jos menet ylöspäin ja kiekko on kämmenpuolella vasemmalla, teet u-käännöksen ja kiekko siirtyy itsestään rystylle, minun mielestä siinä ei ole mitään loogista..
Tätä mä juuri hain. Ja noita tulee esim jos kiertää maalin suojaten kiekkoa niin kun menee maalin takse niin sillon se suojaa ja kun tulee maalin takaa niin heittää sit itsekseen kiekon siihen kaikkien saatavaks. Ja tuleehan noita tilanteita ihan jatkuvasti kun pyörii hyökkäyspäässä miten sattuu. En minä ainakaan koko ajan kohti maalia luistele.

Kyllä on odottavan aika hyvin pitkä. Muistakaahan ilmoitella kun alkaa pelit luukuista tipahdella :) .

Mutta nyt asiaan, eli te ketkä olette pelinne jostain jo raahanneet kotiin. Voisitteko hieman jo antaa ensivaikutteita pelistä. Itseäni kiinnostaa ainakin tuo Be a pro, sillä sitä on haukuttu jossain hyvin laihaksi kokonaisuudeksi ja helpoksi.

Ja onko omien kappaleiden lisääminen mahdollista? Sillä alkuvaiheessa puhuttiin, että XBOX versiossa vain pystyy customoimaan kappaleita...

Noihin varmaan boxin pelurit osais vastata jo tässä vaiheessa kun pelien pitäisi olla melko lailla identtiset. Paitsi että noit custom biisejä ei pleikalle saa.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Pelin omistajat kertokaa onko PS3 versiossa mukana Venäjän, Tsekin ja Saksan liigat vai onko nekin vain XBOXin herkkua ? :confused:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ei taas hyvältä näytä tämänvuotinen EA teos. Lueskelin tuossa EA foorumin "Official PS3 Issues Threadia" ja on taas vähintään joka toisella valittajalla jäätyny peli vähän missä sattuu. Bugeja tuntuu löytyvän kiitettävästi ja joillakin on jotain helvatan näytön välkkymistä tuntunut olevan. Käykääpä ite lukemassa niitä valituksia...

Ei voi muuta kun ihmetellä EA touhua TAAS kun pistäävät bugista peliä liikenteeseen. Ihan kuin testaajia ei olisi ollenkaan... Noh tällä viikolla sen näkee mitenkä itellä pelittää. Toivottavasti nyt ei online oo samanlaista shittiä mitä 08.

Edit: Njoo näyttäpi siellä olevan "Official Freezi problems" ketju ja 10 sivua valituksia... jee jee
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ei taas hyvältä näytä tämänvuotinen EA teos. Lueskelin tuossa EA foorumin "Official PS3 Issues Threadia" ja on taas vähintään joka toisella valittajalla jäätyny peli vähän missä sattuu. Bugeja tuntuu löytyvän kiitettävästi ja joillakin on jotain helvatan näytön välkkymistä tuntunut olevan. Käykääpä ite lukemassa niitä valituksia...

Ei voi muuta kun ihmetellä EA touhua TAAS kun pistäävät bugista peliä liikenteeseen. Ihan kuin testaajia ei olisi ollenkaan... Noh tällä viikolla sen näkee mitenkä itellä pelittää. Toivottavasti nyt ei online oo samanlaista shittiä mitä 08.

Edit: Njoo näyttäpi siellä olevan "Official Freezi problems" ketju ja 10 sivua valituksia... jee jee

Ite en ainakaan noteeraa noita "official" foorumeiden parkumisia ollenkaan...

Olihan siellä kauhee haloo tullu siitä kaverista ketä oli Make-A-Wish Foundation:in kautta päätynyt peliin. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Ite en ainakaan noteeraa noita "official" foorumeiden parkumisia ollenkaan...

Olihan siellä kauhee haloo tullu siitä kaverista ketä oli Make-A-Wish Foundation:in kautta päätynyt peliin. :rolleyes:

Tästä tulikin se mieleen, että taisin bongata kyseisen pikku tytön Islandersin organisaatiosta maalivahdin paikalta? Kun etsiskelin dynastyssa itselleni treidattavaa, niin tämä 99- tasoinen veskari osui silmiin. Katsoin tarkemmin, niin nimi oli joku intialainen ja pikku tytön kuvahan siinä komisteli. Melkein kaikki ominaisuudet oli lyöty tappiin. Pituus ja painokin olivat luokkaa 199/99. Tuli kyllä aluksi semonen woot- fiilis ja sen jälkeen revettiin kaverin kanssa ihan totaalisesti. Mulla ei siis ollu mitään tietoa, että tähän on joku päässy ton Make-A-Wish Foundationin kautta. Pelottaa vaan, että jos toi Islanders nyt sitten käyttää tota "huippumokkea", kun seuraavan kerran kohtaamme:).
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Tästä tulikin se mieleen, että taisin bongata kyseisen pikku tytön Islandersin organisaatiosta maalivahdin paikalta? Kun etsiskelin dynastyssa itselleni treidattavaa, niin tämä 99- tasoinen veskari osui silmiin. Katsoin tarkemmin, niin nimi oli joku intialainen ja pikku tytön kuvahan siinä komisteli. Melkein kaikki ominaisuudet oli lyöty tappiin. Pituus ja painokin olivat luokkaa 199/99. Tuli kyllä aluksi semonen woot- fiilis ja sen jälkeen revettiin kaverin kanssa ihan totaalisesti. Mulla ei siis ollu mitään tietoa, että tähän on joku päässy ton Make-A-Wish Foundationin kautta. Pelottaa vaan, että jos toi Islanders nyt sitten käyttää tota "huippumokkea", kun seuraavan kerran kohtaamme:).

Kaverin kans just puhuttiin tänään tosta jutusta...

Onhan se hienoo et EA on laittanu sen Sabrina(vai mikä se nyt oli) tytön maalivahdiks peliin. Mut miks niitten on pitäny laittaa 98(vai 99) sille kokonaisuudeks...

Porukka on ainakin siellä NHL:än virallisilla foorumeilla "keksinyt" et muokkaa ite niitä tilastoja ennen ku aloittaa kauden.

Ku sehän napataan heti sieltä vapaista pelaajista. Ja tällänen supermolke ei nyt ihan reilua peliä ole...
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Nyt tuli änäri tänne taloon.

Peli on englanniksi, tuo ei itseä haittaa

nyt pelaamaan:D;)

Tilasin siis VG+ :sasta
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

On kyllä uskomaton helpotus ettei tarvitse kuunnella sitä Lindegrenin kuulutusta enää.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mä haluaisin oikeasti nähdä ja tavata nämä henkilöt jotka ovat vastuussa nhl 09:sta. Niiden on pakko olla jotenkin "pihalla" arkielämästä tai muuten vaan 3/5 kehitysvammaisia. (Tarkoitus ei ole halventaa ketään) Nämä hihhulit tekevät jatkuvalla syötöllä ihan uskomattomia temppuja! JA NÄMÄ EM. IHMISET TEKEVÄT HOMMAA(joita kutsutaan myös peleiksi) TYÖKSEEN, PERKL!

Taitaa Islanders olla nettipelissä ykköstiimi porukalla. Mukavaa vaihtelua viime vuoden OTTAWA/DETROIT linjalle..
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Mä haluaisin oikeasti nähdä ja tavata nämä henkilöt jotka ovat vastuussa nhl 09:sta. Niiden on pakko olla jotenkin "pihalla" arkielämästä tai muuten vaan 3/5 kehitysvammaisia. (Tarkoitus ei ole halventaa ketään) Nämä hihhulit tekevät jatkuvalla syötöllä ihan uskomattomia temppuja! JA NÄMÄ EM. IHMISET TEKEVÄT HOMMAA(joita kutsutaan myös peleiksi) TYÖKSEEN, PERKL!

Taitaa Islanders olla nettipelissä ykköstiimi porukalla. Mukavaa vaihtelua viime vuoden OTTAWA/DETROIT linjalle..

Ja viimesen kokoonpano päivityksen jälkeen en valehtelematta kertaakaan pelannut ketään muuta kuin Pingviinejä vastaan, aivan perseestä. Taidan tänä vuonna kiertää tuon nettipelaamisen kaukaa paitsi Be a pro puolen.
 
Vastaus: NHL 09 [PS3 Hype]

Kävin tutustumassa auloihin ja sieltä löytyi My Country, Menin sinne ja mulla oli suomen lippu siinä kuvassa. Löytyi myös Europe aula.

Näyttää siltä et voi pelata eurooppalaisiakin vastaan
 
Ylös Bottom