Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itellä on nyt 1.Kausi Pens: eil dynastyssa ja oon pelannu nyt suunilleen 30peliä ja pyörin siellä 7-10 sakissa omassa konfressis. Äsköttäin tein vaihdon missä Crosby lähti vaihtoon ja sain Iginlan vastineeksi, tähän mennes olen ollut tyytyväinen vaihtoon kuhan nyt se Iginla ei loukkaantuis. Syy vaihtoon oli Crosbyn huonot peli esitykset, ei tullu pisteit odotettuun tahtiin. Leinonki hankin Detroitista ja Pesosen nostin farmista. Tä on ihan mukavaa ku pelaa vaikeimmal tasol nii tulee häviöjä ja voittoja ettei mee siihe et tilastot näyttää kauden jälkeen tält
80-2-0-1 mitä ps2 aina oli. Pelit on yleensä kaatunu siihe et oon ottanu jäähyi liikaa ja puolustus pelikään ei oo ollu mitään kehuttavaa, kun kaveri pääse melkein koko ajan karkuun ja eihän ne erehdy ikinä. Fleyry:n vaihtoa:kin olen harkinnut, mutta olen antanu sen heiluu siel tolppien välis viel. Ovechkin: kin oli testamaassa jengissä, muttä sen peli oli aika ailahtelevaa niimpä vaihoin sen takasin Capseille. Satan on ollut pienoin yllätys sen heikoilla kok. pisteillä
(79) ? Tuo arvo tuli netti päivityksen mukana ja Fedontenko (79) outoa. Iginla ja Malkin ovat pistekärjestä 13p jäljessä, jota johtaa yllättävästi Morrow. Crosby otti alkukaudesta ainoat
2 5min jäähyä laita taklauksesta ja taisi muutenki johtaa jäähypörssiä. :D

Ps. Mukavaa on ollu pelata, toivottavasti muillakin :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sait siis 44 kpl kahden minuutin jäähyjä 60-65 minuutin pelissä, se on jo aika taitavasti tehty. Veikkaanpa ettei kukaan muu pysty tohon

Jep, oli mulla kyllä yks vieras siinä, mutta ei oikein toiminu se vanha pelityyli (=taklaa kaikkea mikä liikkuu ja useasti).

Välillä noita jäähyjä tulee kyllä naurettavan paljon, ehkä olis voinut hitusen löysätä tota tuomarilinjaa, mutta saatinpas se rasittava bugimaali sentäs veke.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuntuuko kenestäkään muusta että kone päättää entistä enemmän kumpaa joukkuetta suosii?

Kuten joku kirjoittikin niin välillä on aivan liimaista menoa ja toisinaan luistin ja kiekko liikkuu kuin rasvattuna. Kun kone päättää antaa maalin niin eihän siinä ole mitään tehtävissä, kiekko menee vaikka heittäytyvän pelaajan läpi/alta.

Meikäläisen makuun nyt jo liian paljon random/momentum peli.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täällä ainakin tippu jäähyt kun laski palkin puoleen väliin. Saa taklata ja estää lähes kuten ennenkin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei vaan tulee ilmoitus että "Uusia kokoonpanoja ei voi ladata tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen".
Ite eilen myöhään koitin ladata niitä kokoonpanoja sieltä oikeasta paikasta mikä on tarkoitettu niiden lataamiseen niin se yllättäen onnistui. Siellä oli 4 kokoonpanopäivitystä ja ennen jos koitti mennä sinne niin valitti vaan ettei saa yhteyttä EA:n serveriin mutta nytten toimii. Eli kun menee Online - oma online (tai jotain) ja siellä on lataa kokoonpanoja. Kannattaa koittaa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko porukka huomannut miten tuo päivitys on vaikuttanut maalintekoon? Tuntuu että en saa nettipelissä upotettua kiekkoa mistään suunnasta enkä mihinkään reikään.. Kait se pitää yrittää vaan lisää sitten.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko porukka huomannut miten tuo päivitys on vaikuttanut maalintekoon?
Tällaiselle sunnuntaipelaajalle päivitys toi näkyvää muutosta vain jäähyihin. Mitään kikkoja en ole koskaan osannutkaan, ja bugimaalia en edes tunnistaisi (ellei kiekko nyt mene selkeästi esim. maalin takaa läpi). Silti ottelut päättyvät päivityksen jälkeenkin ihan realistiseen lukemiin. Tosin pelaan vain parin kaverin kanssa muutaman matsin silloin tällöin. Nuo "ammattilaiset" ovat sitten asia erikseen. :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko porukka huomannut miten tuo päivitys on vaikuttanut maalintekoon? Tuntuu että en saa nettipelissä upotettua kiekkoa mistään suunnasta enkä mihinkään reikään.. Kait se pitää yrittää vaan lisää sitten.

Joskus menee vähän joka paikasta ja joskus ei meinaa upota millään. No sekin on tavallaan realismia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itellä ainakin vaan kasvanu omat maalimäärät patchin jälkeen. Ylivoimaprosenttikin jotain 80% luokkaa patchin jälkeen. Tosin saattaa johtua siitä, että vastassa ei ole aina Pittsburgh, Detroit tai San Jose, kun on tullu pelattua melkein pelkästään liigapelejä LA Kingseillä. Tottakai ilman glitchaamista. Oikeastaan kaikki maalit tulee maalinedestä harhauttamalla tai one timerista. 60% onetimereista, 30% kikkaamalla ja loput 10% ohjauksista, ripareista tai jostain pepun kautta, Jantusen Markoa siteeramalla. Ite en yritä edes kaukaa etukulmasta. Vanhanaikasiakin vain siten, että joko maali on aivan tyhjänä tai sitte sillä, että se lähtee automaattisesti veivaamaan jo sieltä maalintakaa, jolloin kiekko ei nouse.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Joskus menee vähän joka paikasta ja joskus ei meinaa upota millään. No sekin on tavallaan realismia.

Tähän samaistun ja paneudun samanlaisti kun tyttöystävääni viikonloppuisin! Joskus todellakin online pelissä maaleja tulee vähän joka paikasta, mutta joskus ei tule yhtään mistään. Vaikka on ihan varmassa maalintekopaikassa, esim. mistä yleensä joka sm-liigapelaaja pistäisi sisään, niin maalivahti vaan torjuu sen. Joskus se on todellakin realismia, mutta joskus se on aivan naurettavaa.

Itsekkin olen lukuisia kertoja pelannut online "ammattilaisten" kanssa, eli TOP10, niin he kyllä tietävät miten kiekon saa helposti ja varmasti maaliin. Itse kun koitan samanlaista niin ei kyllä jokakerta mene, niinkuin heillä. Mutta kyllä itseäkin pidän melko hyvänä, kun kuitenkin TOP300 olen. Mutta pelityylini on todellakin sellaista, mitä moni kärkipään mies ei pelaa.

Joskus myös mietin, miten joku voi olla noin korkealla sijoituksella. Heillä on yli 800 ottelua, ja itsellä vasta se 200, olen laskeskellut jos itse pelaan vielä ne toiset 200 niin kyllä sijoitus nousee hurjasti. Sekin tottakai vaikuttaa ketä vastaan pelaa ja mikä on heidän sijoituksensa. Tietääkö kukaan miten vastustaja määräytyy kun menee sinne pika-online matsiin. Asetuksissani on vastaava taitotaso kyllä, vastaava sijainti kyllä. Kuitenkin pelaan ihan kärkipelaajia vastaan, mutta myös ns. 10 000 sijoituksella olevia. Jos laitan vastaavan taitotason ei niin sama juttu jatkuu. Kun en mielellään edes pelaisi nuota sijoituksella ---> 10 000, koska voitosta ei saa kuin vaivaiset pari pojoa. Mielummin kiusaan kärkipäänpelaajia, heitä on mukavempi kiusata ja voitostakin sijoitus voi nousta jopa 40 ylöspäin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Täällä ainakin tippu jäähyt kun laski palkin puoleen väliin. Saa taklata ja estää lähes kuten ennenkin.
Jep, ite laskin myös heti pätsin jälkeen, ja vaikuttaa todella hyvältä ~30 matsin jälkeen. Jäähyjä tulee toki helpommin kuin ennen päivitystä, mutta "oikeista" tilanteista. Kiekollista äijää saa edelleen saa taklata normaalisti (ei selästä), ja yleensä kampitus/huitomisjäähyjä saadessaan tietää jo heti nappia painettuaan että prkl pitikin mennä sörkkimään :D.

Selkeästi omankin tiimin (Chicago) taitopelaajat nauttivat uudesta linjauksesta.. :p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tiedättekö,miten voin aloittaa tappelun (PS3) kun oon laittanu nää klassik näppäimet?mistä napista siis
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ite eilen myöhään koitin ladata niitä kokoonpanoja sieltä oikeasta paikasta mikä on tarkoitettu niiden lataamiseen niin se yllättäen onnistui. Siellä oli 4 kokoonpanopäivitystä ja ennen jos koitti mennä sinne niin valitti vaan ettei saa yhteyttä EA:n serveriin mutta nytten toimii. Eli kun menee Online - oma online (tai jotain) ja siellä on lataa kokoonpanoja. Kannattaa koittaa.

Jess, nyt toimii. Ennen on aina toiminut vaan menemmällä johonkin peliin. En edes tiennyt tuosta vaihtoehdosta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Taitaa olla aika huomattu juttu, mutta nykyään joka kiekottoman jätkän tuuppauksesta tuntuu tulevan jäähy. Huono juttu!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Taitaa olla aika huomattu juttu, mutta nykyään joka kiekottoman jätkän tuuppauksesta tuntuu tulevan jäähy. Huono juttu!

Ite en oo lätkän ystävänä muuta toivonu tält pelilt ku just et noit kiekottoman pelaajan estämiset saatais kitkettyä pois ja oikeesti taito tulis paremmin esiin. (kuulostaa samanlaiselta mielipiteeltä ku oli ennen uusia oikeita NHL sääntöjä ja niinhän se on) Me halutaan ilmeisesti pelata ihan erilaista jääkiekkoa, mut toisaalta kyllähän tosielämässäkin on olemassa erikseen taitopelajaat ja kolmosneloskenttien pelin rikkojat. Enkä nyt vähättäle noiden ketjujen roolia joukkueessa mut tottahan se on et joku änärigooni haluis varmasti erilaiset säännöt peliin kuin esim. Atlantan numero 17 tai Sid the kid.

Nyt pelis pitää enemmän pelata järjellä ja pelisilmällä. Tietenkään muutokset ei onnistu täydellisesti, niin kuin tästäkin päivityksestä vois löytää paljonkin mutisemista, mut se pitää vaan hyväksyä ja muokata omaa käsitystä pelistä sen mukaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla on ollut nyt vähän ongelmia kyseisen pelin kanssa kun jäähyjä tulee nykyään hirveästi ennen ei tullut näin paljon ja en ole tehnyt mitään päivityksi jne pelannut vain joskus netissä ja vaikkka jäähy tulisi missä päin kenttää alotus tulee aina omaan päähän jos itse otan jäähyn vastustajalla tietenki samanlaisesti. Niinpä ajattelin jos lataisin uusimman päivityksen joten mistä semmosen saisin?:confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mulla on ollut nyt vähän ongelmia kyseisen pelin kanssa kun jäähyjä tulee nykyään hirveästi ennen ei tullut näin paljon ja en ole tehnyt mitään päivityksi jne pelannut vain joskus netissä ja vaikkka jäähy tulisi missä päin kenttää alotus tulee aina omaan päähän jos itse otan jäähyn vastustajalla tietenki samanlaisesti. Niinpä ajattelin jos lataisin uusimman päivityksen joten mistä semmosen saisin?:confused:

Tuo nyt sattuu olemaan ihan sääntö NHL:ssä.

Oot kyllä ladannnu sen uusimman päivityksen.
 
Ylös Bottom