Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

No eipä haittaa. Saapahan petee slotin. :) Mä kyllä lähinnä meinasin tuota suunnitelmaa että jos ei pelais 3-4 peliä päivässä niin pihalle. Ei toimisi, suuri osa porukasta lähtee viikonloppuna viihteelle. Mitä jos tekisi mieli mennä vaikka tyttöystävän kanssa leffaan keskellä viikkoa? Tätä mä lähinnä meinasin.

No ainahan vois pelata matsit ns sisään edellispäivinä.Esim: jos vaikka pelaat tiistaina 8 matsia nii keskiviikkona sulla ei tarvi halutessa pelata ollenkaan jne..Ja pääsisit tyttös kans elokuviinkin;)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Hyvin aktiivisesti on lähtenyt liiga käyntiin. Kiitos siitä kaikille. Viime katsomalla 12/16 joukuetta oli jo liigassa. Kaljatynnyri ja VCobra liittyvät seuraan viikonloppuna, mutta nämä kaksi muuta voisivat jo ainakin kirjautua sisään liigaan niin päästäisiin asiaan. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Hyvin aktiivisesti on lähtenyt liiga käyntiin. Kiitos siitä kaikille. Viime katsomalla 12/16 joukuetta oli jo liigassa. Kaljatynnyri ja VCobra liittyvät seuraan viikonloppuna, mutta nämä kaksi muuta voisivat jo ainakin kirjautua sisään liigaan niin päästäisiin asiaan. :)

Juu kuten aikaisemmin kirjoitin niin olen ainakin sunnuntaihin saakka reissussa, joten ens viikon alussa pääsen kirjautumaan liigaan ja aloittelemaan pelejä..
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Juu kuten aikaisemmin kirjoitin niin olen ainakin sunnuntaihin saakka reissussa, joten ens viikon alussa pääsen kirjautumaan liigaan ja aloittelemaan pelejä..

Niin joo. Sut unohdin, vaikka noi muut kaks muistin. Yhtiömme pahoittelee.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tulkaahan kaikki tuonne ircin puolelle, helpottaa huomattavasti pelien sopimisia.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Loputkin vois alka pelaamaan noita matseja. Ei sillä että olis mikään suunnaton kiire, mutta että ei jäisi sellaista tilannetta jossa jollain pelaajalla olisi jonotusnumerosysteemi käytössä, kun kaikki ovat jo pelanneet muita kuin tätä vastaan . :)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

jep, illalla alan pelaamaan, päivällä en pysty, koska joudun hoitamaan kipeää tytärtäni.:(
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tänä iltana columbus tulee aloittamaan liigan vääntämisen. Pistäkää vaan haasteita niin yritän pelailla useamman pelin..:eek:
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

onkos nyttässäjaheti pelaajia, jos korkkais tän liigan muutamalla kirvelevällä katos ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

16 pelaajan liigassa 8 pelaajan play offit ovat mahdottomuus, joten tällä hetkellä tilanne on se että mikäli joku lopettaa kesken niin sarjaa jatketaan siitä. Tällä hetkellähän epävarmoja jatkajia ovat Timppa ja Kaljatynnyri, josta ei ole viikkoon mitään kuulunut. Odottelen nyt perjantaihin asti elonmerkkejä herra tynnyristä. Sama koskee myös timpan päivitysongelmaa. Timppa vois kokeilla poistaa vanhat änärin HDD-datat ja ajaa sitten päivitykset uudelleen.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Liiga on nyt 15 joukkueen kokoinen ja näin saamme ne 8 joukkueen pleijarit. Liiga saattaa vielä pienentyä 1 joukkueella, mikäli tämä kyseinen joukkue ei nyt viikonlopun aikana saa muutamaa peliä alle. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Liiga on nyt 15 joukkueen kokoinen ja näin saamme ne 8 joukkueen pleijarit. Liiga saattaa vielä pienentyä 1 joukkueella, mikäli tämä kyseinen joukkue ei nyt viikonlopun aikana saa muutamaa peliä alle. :)

saanhan minä, tuli tässä mieleen, että mulle voi kyllä pistää privaa tänne ja ehdottaa peliaikoja, niin on helpompi mennä sitten peliin, kun tietää, että siellä on jo vastustaja odottamassa, kun se että meen sinne, katon että porukkaa on onlinsesä, muttei ota kutsuja vastaan ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

saanhan minä, tuli tässä mieleen, että mulle voi kyllä pistää privaa tänne ja ehdottaa peliaikoja, niin on helpompi mennä sitten peliin, kun tietää, että siellä on jo vastustaja odottamassa, kun se että meen sinne, katon että porukkaa on onlinsesä, muttei ota kutsuja vastaan ;)

Helpointa olisi kun asentaisit puuseelles mircin ja saapuisit QuakeNetin #konsolifinliiga kanavalle.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Helpointa olisi kun asentaisit puuseelles mircin ja saapuisit QuakeNetin #konsolifinliiga kanavalle.

Ja jos syystä tai toisesta ei halua ohjelmaa asentaa niin Quakenettiin pääset myös selaimen kautta. Googlaamalla sanalla Webirc löytyy lukuisia linkkejä jolla pääset helposti pelkällä selaimella itse asiaan. Ehdottomasti helpoin tapa haalia matseja ircin kautta.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

nyt oon liian väsynyt googlaamaan, kiitos kuumeiset tyttäreni... mutta käyn tossa kohta kaupassa hakemassa perheelle purtavaa ja sitten sen jälkeen menen jäille... ettei Maxx ihan liikaa suutu :D
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Ja jos syystä tai toisesta ei halua ohjelmaa asentaa niin Quakenettiin pääset myös selaimen kautta. Googlaamalla sanalla Webirc löytyy lukuisia linkkejä jolla pääset helposti pelkällä selaimella itse asiaan. Ehdottomasti helpoin tapa haalia matseja ircin kautta.

Jep. Noita selainpohjaisia on ihan hyviäkin. Kuten webirk. Tässäpä linkki.http://webirk.urli.net/
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Minä ainakin olen kohta siellä kunhan vetäsen vähän iltapalaa, jotta jaksais vääntää.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Niin no, siellä idlataan kyllä, mutta helpommin siellä matsia saa, kun psn-viestejä kirjottamalla.

no täytyy nyt mennä kyllä jo nukkumaan, mutta yritän tulla aamupalan jälkeen (älä kysy aikaa:D) niin irkkiin ja sitten sovitaan matseja, illalla kävin onlinessa.. toimi jopa, niin eihän ketään muuta tietenkää ollu samaa aikaa onlinessä, niin vaihtui peli :eek:
 
Ylös Bottom