Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jänskä bugi sattui, syöttelin kiekkoa maalin takana ja yhtäkkiä peli vihelletään poikki. Selostajien mukaan kiekko katsomossa... Toivottavasti ei koko versiossa tapahdu.

Muuten varsin vauhdikasta lätkää, ei kuitenkaan ulkoisesti eroa 08:sta lainkaan mutta pelatessa eroaa. Kuten joku mainitsikin, että pelaajat välillä tuntuivat leijuvan jäällä niin toivottavasti sekin on korjattu koko versioon. Demohan on aina demo. Be o prossa näyttää tulevan maaleja helpommin kuin normaalissa ottelussa (2 erää normaalia ja 0 maalia, 3 erää BoP ja 6maalia), johtunee varmaan kuvakulmasta, että on helpompi tähdätä, mikäli manuaalinen tähtäys demossa on. Mailan nosto ja suojaus toimivat hyvin, yhden käden kikat ovat sopivan vaikeita. Pitkä on viikko odottaa itse peliä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ihan hyvältä demo vaikutti, tosin taklaukset äyttävät hieman tönköiltä ja porukka lentelee kokoajan puolivoltilla ympäri kenttää.
Eka maalini tuli n.5min pelaamisen jälkeen, syötin kiekon kulmasta keskelle no kiekko lähteekin kohti maalia osuu veskan patjaan ja kimpoaa siitä omaan maalin. Tämän jälkeen Penguins karkaa 3-1 johtoon jonka kuitenkin kuron umpeen zettebergin kahdella maalilla. Rangaistuslaukauksissa kaikki Penguins pelaajat onnistuvat ja kun Hossa ei voitto menee Pittsburgiin.

Kone saa kyllä melko helposti maaleja, tosin en oikein tuota mailan nostamista oppinut. NHL 08 taktiikkanani oli kikka siinä b-pisteen kaarella jolloin pakit jäävät taakse ja pääsee yksin veskaa vastaan, nyt kuitenkin koneen pakit estivät jokaisen yritykseni päästä maalille:confused:. Kaikista hyödyllisin uudistus on omasta mielestäni tuo kiekonsuojaus nappi sitä tuli käytettyä aika monta kertaa ja aina lähti vaarallinen veto kohti maalia.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kyllä maistuu! Hieman joutu totuttelee kun viimeksi pelannut just ton toisen pelin demoa mutta sitten kun muistu mieleen niin ai että! Hyviä peli sessioita tulossa yksin,frendi kaa ja livessä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oli positiivinen yllätys. Puolustus on paljon mielekkäämpää kuin 08:ssa. Kuin myös hyökkäys ja maalivahtitoiminta. Näillä näkymin ehdoton ykköslätkä tänävuonna. Jos jotain huonoa on etsittävä niin RB nappiin on ympätty liikaa toimintoa, ei aina tiedä kumpi sieltä tulee. Kuitenkin kiekon eteenpäin pukkaus on hyvä lisä peliin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

EDIT: Ai niin juu, hallissa on btw kuolemanhiljaista kun peli alkaa..

Yleensä kun kolmas erä alkaa niin ei ole kovin isoja meteleitä oikeissakaan lätkähalleissa. Toista se on kun ottelu alkaa.

Jos jotain huonoa on etsittävä niin RB nappiin on ympätty liikaa toimintoa, ei aina tiedä kumpi sieltä tulee. Kuitenkin kiekon eteenpäin pukkaus on hyvä lisä peliin.

Mikäs tämä kiekon pukkaus toiminto on? Kenties joku kätevämpi nappi purkaa kiekkoa pois maalilta ja ruuhkista iskeä maaleja?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mikäs tämä kiekon pukkaus toiminto on? Kenties joku kätevämpi nappi purkaa kiekkoa pois maalilta ja ruuhkista iskeä maaleja?

Veikkaisin että ennemmin se, kun oikeastikkin pistetään kiekko vähän irti lavasta jolloin helpompi kiihdyttää luistelussa nopeampaan vauhtiin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Siteraan itseäni fhr.fi- sivustolta:

Itsekin pääsin jo vähän maistelemaan tätä NHL 09 keitosta. Ensimmäisenä täytyy sanoa että hienoja ovat EA:n poikien tekemät tekstuurit pelissä. Katsomo ja halli häviää tosin hieman 2K:n vastaavalle. Myös naamat ovat näköisiä verrattuna 2K:hon.

Sitten luistelusta, animoitu hyvin mutta liian kevyt tuntumaltaan makuuni, haluaisin että "jää tuntuu" tikun kautta käteen. Kiihdytysnapin puute häiritsee itseäni, jääkiekkoon kuuluvat nopeat rytminvaihdokset a'la entinen Selänne ja Bure, niitä tässä ei nähdä lainkaan.

Uusinnoissa on petrattu, näyttävät paremmilta kuin viime vuonna, mutta häviävät TV-lähetystä tyyliltään muistuttavalle 2K9-uusinnoille. Tämä johtuu osin animoinnista, fysiikanmallinnuksesta ja etenkin siitä että 2K näyttää todella perusteellisesti mitä tapahtui ja mihin se johti.

Itse NHL 08 pelistä olin haistellut jo youtuben pätkien perusteella tietynlaisen fyysisyyden puutteen, mikä on 2K-sarjassa mielestäni käsin kosketeltavissa. Fyysisyydellä en tarkoita järkyttäviä avojääpommeja, vaan pientä horjumista, törmäilyä, kahinaa mikä jääkiekkoon kamppailulajina mielestäni kuuluu. Tämä johtuu muutamasta seikasta, ensinnäkin 2K on onnistunut uusilla taklaus-ja mitä siitä seuraa-animoinnillaan luomaan ennennäkemättömän hyvän mallinnuksen jääkiekon fyysisestä puolesta. Osin tämä on 2K-sarjassakin demon perusteella puutteellinen, johtuen tekoälyn aggressiviisuuden puutteesta. Tekoäly jättää vielä 2K:n demossa siis liikaa tilaa. Mutta silti. Fyysisyyttä kaipaisin NHL 09 tässä muodossaan lisää. Sitä on kyllä nähtävissä mutta mielestäni ei riittävästi. Toisekseen syynä on se, että 2K9:ssä kaukalo on huomattavasti kapeampi (lue riittävän kapea) mikä vähentää tilaa, joka taas puolestaan tuo väkisinkin fyysisiä tilanteita peliin lisää.

Kiekon fysiikanmallinnuksessa EA on mennyt viime vuodesta eteenpäin. Kiekko pomppii ja pyörii pelaajien varusteista viime vuotista enemmän. Tämä on mielestäni hyvä asia sillä tämä tuo peliin lisää ennalta arvaamattomuutta mikä luonnollisesti lisää erilaisia variaatioita pelitilanteisiin. Tätäkään en malta kuitenkaan olla vertaamatta 2K9 demon perusteella tekemääni havaintoon siitä että 2K:ssa kiekon fysiikan mallinnus on hieman luonnollisempaa. Joka tapauksessa oikeaan suuntaan on menty.

Tekoälystä en näin vähäisen pelimäärän perusteella uskalla mennä hirveitä sanomaan. Kuitenkin vaikutti siltä, kun ALLSTAR tason väänsi päälle että tekoälyn syöttöketjut hyökkäysalueella olivat NHL09 parempia verrattuna 2K9:n. Syötöt lähtivät tekoälyllä usein riittävän ajoissa, jotta syöttöä ei ehtinyt katkomaan helposti tai mikä vielä pahempaa tekoäly jäisi hautomaan kiekkoa niin pitkäksi aikaa että sen voisi käydä hakemassa kuin lelun lapselta. Itse näkisin juuri hieman liiallisen tekoälyn kiekon hautomisen ja liian pitkien kuljetusten olevan pienoinen kompastuskivi NHL 2K9:n demon tekoälyssä.

Harhautuksissa on myöskin eroa verrattuna 2K9:iin. EA on oikeilla jäljillä siinä, että tekoälyn pelaajan harhauttaminen ei saa olla liian helppoa. 2K9:ssä vaikkapa puolustajan harhauttaminen superstar-liikkeillä on liian helppoa ja onnistuu turhan kovalla prosentilla. Toivotaan että tässä tulee petrausta 2K9:n lopulliseen peliinkin.
Skillstick on toteutettu harhauttamisen osalta EA:lta myös paremmin, laukominen on omaan makuuni taas 2K9 skillstickillä helpompaa.

Vielä yksi asia jonka haluaisin muuttaa molemmissa pelisarjoissa: Pelaajien arvot.
Mielestäni pelaajien arvojen tekeminen puhtaasti arvoskaalalla 1-99 tai 50-99 on hölmöä ja keinotekoista. Käytännössä tuollaisilla skaaloilla luultavasti ja osittain asiaa mitanneena väitän, että vaikkapa arvojen 95 ja 85 välillä ei ole mitään käytännön eroa pelatessa. Kummatkin pelaajat kykenevät tekemään täsmälleen samat asiat ja ovat näin ollen yhtä taitavia. Siis samasta puusta veistettyjä. Molempien pelintekijöiden olisi syytä katsoa tässä asiassa peiliin ja miettiä toteutus kokonaan uusiksi.
Eli vaikka näin:

Otetaan arvoskaalaksi osa alueittain vaikkapa 1-5.
1 tarkoittaa huonoa ja 5 erinomaista arvoa.

Arvon 1 vaikkapa harhautuksissa saanut pelaaja osaa tehdä vain jonkun perusharhautuksen, tai vaihtoehtoisesti sitten hän pystyy yrittämään kaikkia harhautuksia, mutta harhautus onnistuisi sitä huonommalla prosentilla mitä vaikeammasta harhautuksesta olisi kysymys. Vaikeimmat luonnollisesti eivät onnistuisi puukädellä juuri koskaan. (tiedän, tästä oli hieman ontuva sovellus harhautusten osalla 2K8-pelissä)

Sama sovellettuna taklaukseen: arvolla 1 taklaava pelaaja ei kaada koskaan taklatessaan vastustajaa, arvolla 5 vastustaja kaatuisi usein. Näissäkin vaikka kaatoprosentin mukaan.

Eikä tässä vielä kaikki, näiden prosenttien tulisi olla julkista tietoa jotta halutessaan pelaaja voisi itse muokata käytännössä täsmälleen haluamansalaisia pelaajatyyppejä. Samoin ketjuja mietittäessä oikeasti pelaajatyyppien valinta ja roolittaminen olisi helpompaa ja sillä olisi oikeasti käytännön merkitystäkin. Samoin pelintekijöiden olisi helppo mallintaa peliin oikeamman kaltaisia pelaajia verratessa virtuaalihahmoa oikeaan pelaajaan.

Tämähän tietenkin raivostuttaisi suhteellisen putkinäköisesti ajattelevat pelaajat, joitten mielestä pekka puujalan luistelun pitää olla 98 ja lasse liukusäären vain 97. Mutta oikeasti mitä väliä on numeroilla, kun oikeasti arvojen pitäisi näkyä taulukoiden sijasta itse pelitapahtumassa virtuaalikaukalossa.

Jännittävä seurata minkälaisia pelejä lopulta saamme pelattavaksemme, näillä näkymin väittäisin melkein jo että parempaan ollaan menty jälleen.

-össi-


PS. Poro onko käytössä Hybrid-ohjainkomennot NHL2K9:ssä. Pro evolutionista en ainakaan löytänyt tai osannut käyttää läheskään kaikkia niitä ohjauskomentoja joita hybrid-tarjoaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Meni nyt sitten tuo demo lautaukseen. Ostan pelin varmasti!:cool: kyllä tuo oman netti joukueen luominenkin kuulostaa jo hauskalta saatika sitten be a pro uudistus
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Itselleni ei tule ongelmaa minkä kiekkopelin tänä vuonna hankin. Latasin 2K9:sin ja kontrollit ja luistelu oli heikompaa kuin ea:n 08 tuotoksessa. Mielestäni oma puolustustyylini sopii EA:n peliin ja viihdyn pelin parissa. Pelin fiilis tässä vanhemmassa versiossa on kuitenkin kuin harjoituspelissä ja kaikki torikokoukset ja ns. "taistelutahto" puuttuu ja nämä ovatkin seikkoja mitä toivon uuden version tuovan. Suurin ongelma on mille alustalle tämän hankin - PS3 vai roundbox..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Myös se ärsyttää, kun pelaajat eivät ihan samanlailla ajaudu taklauksenantoon niin kuin ennen.
Whaat?! Mun mielestä toi liimautuminen oli about ärsyttävin "feature" 08:ssa. Ei tarvinnut kun vähän sinne päin tatilla sutaista, niin pelaaja kuin pelaaja veti pers-lonkka-taklauksen aina. Onneksi tämä on korjattu 09:ssä.

EDIT: Ai niin juu, hallissa on btw kuolemanhiljaista kun peli alkaa..

Juu, itseäni ärsytti sama juttu. Toivottavasti tuo johtuu vain demosta, ja että kokoversiossa on hallissakin kunnolla tunnelmaa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Whaat?! Mun mielestä toi liimautuminen oli about ärsyttävin "feature" 08:ssa. Ei tarvinnut kun vähän sinne päin tatilla sutaista, niin pelaaja kuin pelaaja veti pers-lonkka-taklauksen aina. Onneksi tämä on korjattu 09:ssä.



Juu, itseäni ärsytti sama juttu. Toivottavasti tuo johtuu vain demosta, ja että kokoversiossa on hallissakin kunnolla tunnelmaa.


Jees, tuo taklauspelin uudistaminen on kyllä todella tervetullut parannus. Nyt pelissä on aistittavissa enemmän semmoista oikeassakin lätkässä olevaa kamppailufiilista. Muutenkin puolustaminen tuntui todella jämäkältä verrattuna viime vuotiseen versioon. Tuo defensive skill-stick on niin ikään enemmän kuin tervetullut lisäys, joka muuttaa pelin kuvaa enemmän realistiseen suuntaan. Oli hieno myös huomata, että pelistä löytyy tämän lisäksi erilliset napit syötönkatkoille sekä vastustajan mailan nostoille. Nykyisillä kontrolleilla ja meiningillä puolustamisesta on tullut huomattavasti aiempaa mielekäämpää.

Peli on parantunut mielestäni huomattavasti myös hyökkäyspään suunnalla. Tervetulleita uudistuksia on muun muassa kiekon kiekon eteenpäin työntäminen, jonka jälkeen voi tehdä pakeista irtautuvan pyrähdyksen. Toinen hyvä hyökkäspään uudistus on mielestäni kiekon suojaaminen. Maalivahtien käyttäytyminen on mielestäni muuttunut myös parempaan suuntaan, vaikka konetta vastaan pelatessa oma maalivahti tuntuu pomputtavan kiekkoja jopa liian paljon. Tästä seuraa sitten kaikennäköisiä vaaratilanteita:). Tämän lisäksi myös kiekko tuntuu käyttäytyvän aiempaa realistisemmalla tavalla, vaikka ehkä ihan 2K- lätkän tasolle tässä ei ylletäkään.

Nyt on kyllä pakko todeta, että tänä vuonna tulee olemaan todella vaikeaa päättää kumman lätkän näistä kahdesta kanditaatista valitsee. Kummassakin on paljon hyvää ja myös sitten niitä joitain huonoja puolia. Selvää on kuitenkin se, että sieltä on tulossa kaksi todella loistavaa kiekkopeliä ja valitsipa sitten kumman tahansa, niin viihtyvyys on varmasti enemmän kuin taattu.

Sitten tähän loppuun tosta erän aloituksesta sen verran, että niin kuin joku jo aiemmin tuossa mainitsikin, niin harvemmin kolmas erä alkaa millään tajuttomalla ilotulituksella taikka huutomyllyllä. Ihan oikeassakin hallissa saattaa tossa vaiheessa olla vielä kohtuu hiljaista, kun porukka on vasta palailemassa sieltä snägäri ja vessa kierrokselta:). Ottelun alku onkin sitten täysin eriasia.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Joopasta joo... Pitihän se änärin tuorein vuosipäivitys pistää tänään ennakkotilaukseen, kun sitä tällainen urheilupelifriikki on. :)

Demon perusteella peli on kutakuinkin pikkaisen joka osa-alueelta viilailtu NHL 08. Ehkä hieman enemmän olisin kaivannut päivitystä etenkin kiekkofysiikkaan, sillä 2k vie tänäkin vuonna sillä saralla selvän voiton, mutta hyvä, että edes jonkin verran ollaan lätyn fysiikkaa paranneltu. Be A Pro vaikuttaa hauskalta, etenkin kun olen dynastia yms. pelimuotojen ystävä. Moninpeli on minulle urheilupeleissä toissijainen -- olen varmaan tässä suhteessa hieman erilainen urheilupelaaja. Jos moninpelinä tulee pelattua, niin yleensä se on kaverin (ja oluen) kanssa "co-oppina" jotain pelimuotoa tyyliin kansainvälinen turnaus. Änäri on mitä luultavimmin taas kerran se peli, jonka avulla tässä taloudessa hoidetaan pahimmat kiekkoilutuskat, ja mikäli se ei riitä, niin on mahdollista, että jossain vaiheessa pelihyllystä löytyy myös NHL 2k9.

Nyt vaan odottelemaan NHL 09 saapumista postilaatikkoon... ;)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Njoo, demo ladattu myös ja kokeiltu muutama erä niin normia, kuin Be A Pro-muotoa.
Paljon oli hyvääkin, mutta hyvin pitkälle samanlainen peli kuin 08. Toki, animaatioita oli taklauksiin tullut lisää, perstakleja en nähnyt (luojan kiitos) yhden yhtä, mutta syötöt ovat edelleen naps naps-lavoille, sekä kiekkoa pystyy pyörittämään aikalailla miten haluaa hyökkäyspäässä. Pientä aktiivisuutta vastustajien pakkeihin on kieltämättä tullut, muttei vieläkään niin paljon, kun haluaisin. Lisäksi 08:sta tuttu leijumisen tunne on edelleen läsnä, samoin maalivahtien elottomuus ja konemaisuus, muutamaa uutta ihan onnistunutta animaatiota lukuunottamatta.

Be a Pro oli varsin mielenkiintoinen yritys, kuvakulma on vaan aikalailla kehno. Toivottavasti kokonaisessa versiossa sen voi jotenkin lukita. Nyt tuo muistuttaa enemmän karusellia, kun sille päälle sattuu. Lisäksi ajoittaiset jumituksetkin ärsyttivät.
Mutta ehdottomasti kehityskelpoinen idea tuo on. Ihan kaikkia uutuuksia en ole vielä ottanut haltuun kunnolla, joten testaillaan lisää.

Saattaapihan tuo olla, että tämäkin tulee ostettua, jo ihan vaihtelun vuoksi ja satunnaispelaavien kavereiden iloksi, jotka eivät jaksa/halua opetella 2k:ta pelaamaan.
Mielipide tästä pelistä tähän mennessä on kylläkin "ihan kiva", mutta silti kuitenkin vähän sama lastenpeli, kuin aina ennenkin. Vähän kuin mikromakaronilaatikko. Hyvää, mutta kaikki mitä näet on siinä. Aavistuksen skeptinen olen myös viihdearvon suhteen muutaman viikon pelaamisen jälkeen, jääneekö hyllyyn, kuten 08:kin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Demossa ei ilmeisesti ole kiekko katsomoon jäähy päällä vaikka huitomisesta on tullut 2 kertaa jäähy? BaP:ssa ja normaalissa pelimuodossa kiekko lätkitty vipillä ja lämyllä omalta alueelta katsomoon mutta jäähylle en ole päässyt.

Moittimisen sijaan on kyllä rankkareissa, enkä tarkoita sitä rankkaribugia (on muuten ilmeisesti boksin demoon ehditty korjatakin kun ei ole tapahtunut). Saan aina maalin ja myös tietokone sillä että tulee viistosti sivusta ja kiekko jalkojen viereen ja vippi yläpesään sinne puolelle mistä itse tulet. Kokopelissä tämä on toivottavasti korjattu, sillä tämä peli ei kestä yhtään "varmaa maalia".
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Moittimisen sijaan on kyllä rankkareissa, enkä tarkoita sitä rankkaribugia (on muuten ilmeisesti boksin demoon ehditty korjatakin kun ei ole tapahtunut). Saan aina maalin ja myös tietokone sillä että tulee viistosti sivusta ja kiekko jalkojen viereen ja vippi yläpesään sinne puolelle mistä itse tulet. Kokopelissä tämä on toivottavasti korjattu, sillä tämä peli ei kestä yhtään "varmaa maalia".

Sama juttu, toimi myös liki aina 08:ssa, mieluiten vielä kärkivivun kans tehtynä. Johtunee toivottavasti helposta vaikeustasosta, sekä tarkkuuden ollessa liian kova.
Tolppakuteja tulee edelleen ihan liikaa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

heh.. pelasin tossa ensimmäisen erän nhl 09 demoa ja heti tuli huvittava bugi. juuri kun sain pakki-pakki syötön lapaan, niin jouduin kaverin ajelemaksi. no tästä seurasi se että kiekko meni omaan häkkiin ja vuorossa oli välianimaatio tuulettelusta. hauskaa tässä oli se että pittsburghin kaverin kanssa siinä halaili meikäläisen detroit pakki :) huvittava mutta toivotaan silti että korjataan lopulliseen :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jos odotan jotain peliä kovasti niin en ikinä lataa demoa siitä, koska se pilaa ensivaikutelman. Kun ekan kerran pelaan niin siinä on oltava kaikki herkut.

Periaatteideni vuoksi en voi ladata NHL 09 demoa, joten päätimpä ladata NHL 2K9:n demon Xbox 360:lle. 2K sarjaa en ole aiemmin pelannut kuin 2K8:n demoa, joten minulla ei ole kokemuksia oikeastaan ollenkaan 2K sarjasta.

Siis NHL 2K9:n pariin.
- Presentaatio oli vaikuttavaa ja tunnelmallisempaa kuin NHL 08:ssa.
- Yleisö oli tilanteissa mukana. Kun Detroit (home team) teki maaliin tiukassa tilanteessa niin katsomo räjähti huutoon. Heti aloituksesta Pittshburg pääsi hyökkäykseen ja teki maaliin niin yleisöstä kuului mylvintää ja buuausta.
- Luistelu oli painavamman tuntuista, kun taas EA:n tekeleessä se on jotenkin kevyttä.
- Kontrolleista en päässyt oikein perille, mitä nyt peruskomennot tietenkin osaan.
- Pelaajat näyttivät laihoilta, niinkuin jostain 80-90-luvulta.
- Puolustajat peruuttavat liikaa, välillä jopa ihan moken syliin.

Tässä ensivaikutelmia demon perusteella ja pelasin vain muutaman pelin.

Nyt tuntuu siltä, että EA:n NHL on parempaa, mutta tiedä sitten jos 2K:hon pääsee kunnolla sisälle.

NHL 09:n ostan varmasti, mutta 2K9:n ehkä jos halvalla saan jostain.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Demossa ei ilmeisesti ole kiekko katsomoon jäähy päällä vaikka huitomisesta on tullut 2 kertaa jäähy? BaP:ssa ja normaalissa pelimuodossa kiekko lätkitty vipillä ja lämyllä omalta alueelta katsomoon mutta jäähylle en ole päässyt.

On se, mulla tuli eilen vastustajalle 2-minuuttinen siitä. En sit tiedä onko tossa joku bugi ettei aina tule. Jos on niin toivottavasti korjataan.

Melko hyvältä tää pelinä tuntuu. Pakitkin ottaa maalin edessä jo aika hyvin äijät kiinni ja runtua tulee hyökkääjänä selkään mukavasti.

Presentaatio on kyllä edelleen täysin perseestä. Hidastukset kestää sekunnin, ne alkavat liian myöhään ja loppuvat liian aikaisin. Ei saa oikein mitään kuvaa tilanteista. Pelaajien tilastot, silloin harvoin kun näkyvät, vilahtavat niin nopeasti ettei niitä edes ehdi lukea.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jäähyä ei tule jos se kiekko lentää vaihtoaitioon, pitää mennä pleksin yli katsomoon?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Voin kertoa teille näin perjantai-iltapäivän kunniaksi, että Maailman Paras Lätkäpeli on NHL 09. En jaksa sen kummemmin perustella asiaa, mutta näin se vain on. :o
 
Ylös Bottom