Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kyl tää on ihmeellistä nyt odotetaan hirveellä innolla että milloin se demo ilmestyy kun äskettäin peliä haukuttiin melkoisesti. Ja kun demo tulee niin taas luultavasti "suu käy".:eek:
Itse haukun sitte kun oon testannu kokoversiota jonkun aikaa, mutta vain jos on tarvetta.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Näin se oli viimevuonnakin, laittoivat jonkun paskan demon jota kukaan ei pelaa nhl:n sijasta. EA:n lätkästä kyllä näkee demosta millanen peli suurinpiirtein on, slidereilla ei ole suuremmin vaikutusta ( toivottavasti 09:ssä niitä olisi parannettu ).
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

On vaikeeta yhden demon kanssa. Taidan jättää lataamatta, kun viikonloppuna on ehkä menoja ja sit ens viikolla itse peli tulee. Eikä kyllä muutenkaan kiinnostais paljon Zetterbergillä tai Crosbylla pelata. Ehkä lataan, ehkä en.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Voisi demo saapua jo pikkuhiljaa. Noh, josko itse peli saapuisi boxille aikaisemmin...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

aika kallis peli, kalleimmassa löytämässäni paikassa maksaa 80 e :O
halvimpina ovat ainakin tällä hetkellä Pelikauppa Pelitalo (61 e ) ja Konsolinet (62 e)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jäänee hyllyyn, jos demo ei vakuuta. Ehkä alelaarista myöhemmin ostan, mutta tosiaan demon pitää ensin vakuuttaa. Tähän jo se syynä, että toistaiseksi FIFA 09 on näyttänyt vakuuttavan ja syksyyn tulossa muutama muukin peli minkä voisi hankkia.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ei mitään suuria mullistuksia näkynyt demossa ainakaan. Mitä nyt mailaa saa nostaa ja kiekkoa suojata. Toisaalta NHL08 toimi jo hyvin niin miksi muuttaa liikaa. Maalinteko oli muuttunut ja muutama uusia animaatio näkyi olevan. Nyt tuntui menevän lämärit taas kauempaa helpommin sisään. Muutenkin lämäri tuntu olevan aika äkänen kun sitä sai virittää rauhassa.

Peli on ennakkotilattu kuten joka vuosi, niin eipä tuo demo suuntaan tai toiseen mielipidettä kääntäny.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

No joo, kyllähän toi demo aiheutti semmoisen mukavan uudistuksen tuulten tunteen... eli eiköhän tuo uusikin NHL tule itselle ostettua. Ja vaikka kyrsii se että PS3 käyttäjät ovat vääntäneet demoa jo viikon, niin kyllähän se hieman lohduttaa että PS3:n julkaisu siirtyi kahdella viikolla kun boksille peli kuitenkin tulee ajallaan (eli 11.9.).... eli me odotettiin demoa, PS3 käyttäjät odottavat itse peliä... :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

PS3:n julkaisu siirtyi kahdella viikolla kun boksille peli kuitenkin tulee ajallaan (eli 11.9.).... eli me odotettiin demoa, PS3 käyttäjät odottavat itse peliä... :)
Mistä luit tuon? EA:n foorumeilla ei ainakaan lue mitään aiheeseen liittyvää.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mistä luit tuon?

Duunin puolesta joudun noita seuraamaan ja tukkurin sivuilla näkyi tuo 25.9. julkaisupäivänä... nyt olikin sitten tilanne taas muuttunut joten en nyt tiedä pitääkö tuo paikkaansa vai ei... outoahan tuo olisi, varsinkin kun tukkurin varastolle nuo näyttää tulevan samana päivänä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Joo-o. Ristiriitaista. On asioita mistä tykkään ja sitten samoin mistä en. Pistetään perinteiset +/-

+On se hieno
+Pelaajien animaatiot myös hienoa, samoin maalivahtien
+Maalivahdit ovat vähän elävämpiä kuin edellisissä
+KIekko elää enemmän kun aiemmin...

-...muttei tarpeeksi
-Be A Pro on hyvä idea, mutta en kyllä tajua tuota kuvakulmaa. Et näe omia pelaajia kiekon kanssa juuri ollenkaan, jne. Jos näitä "ole yksi kaveri vain" tahdotaan jatkossa kehittää, niin toivottavasti päästään sitten silmiin tai ainakin jotenkin vastaavaan näkökenttään
-Liikaa tilaa
-Maaleja uppoaa allstarsillakin liukuhihnalla
-Liikaa taas kolisee putket(ja sisään vielä melkein aina siitä putkesta)

Ostan varmaankin, mutta vasta myöhemmin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

jippii!

olipas iloinen yllätys että demo olikin tullut jo tänään, oletin sen tulevan vasta torstaina. itse demo vasta latauksessa, saa nähä jos illalla pääsis pelaamaan.. nyt harmittaa tuo netin hitaus
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jaa että demo on vain goldin omistajille. Kuinka kauan menee, että silverillä saa tuon ladattua?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tolpat kolisevat, laser-syöttely on naurettavaa ja lauottaessa kiekko kimpoaa pois mailasta. Mutta, olipahan aivan törkeän viihdyttävää kiekkoa :).

Ihan ensin kannattaa vaihtaa kontrolleiksi Custom, niin oikea tatti muuttuu puolustaessa omaksi mailaksi. Taklaaminen onnistuu tatilla edelleen normaalisti, kun painaa samalla RB:n pohjaan.

Pikaisena huomiona voisi todeta, että puolustaminen on tällä kertaa oikeasti hauskaa! En tiedä miten NHL 2K9:n kokoversiossa voi kontrolleja kustomoida, mutta ainakin demojen perusteella 09:ssä puolustaminen on huomattavasti monipuolisempaa ja palkitsevampaa puuhaa. Muistuttaa hyvin paljon NHL 2K8:n loistavia puolustusmekaniikkoja. Hieman tuossa on edelleen vaikea sijoittua oikein, mutta tykkään todella!

Kiekko on saanut mukavasti lisää elävyyttä, mutta kuten joku jo mainitsikin - se tuntuu välillä juurikin sählypallolta. Huvitti katsoa muutamia koneen kymmenkuntametriä kevyesti ilmaan lennähtäneitä purkukiekkoja.

Hauskaa on ainakin toistaiseksi demon ja Be A Pron parissa. Mielenkiinnolla odotan, miten peliin pääsee vaikuttamaan omilla asetuksilla.

Edit: Puolustuskehujen vastapalloksi sellaista negailua, että puolustuspäässä toimiessa 2K8-tyylinen jämäkkä tatsi omaan ukkoon puuttuu. Välillä tuntuu, että ohjastaisi leijuvaa höyhentä. Mutta eiköhän tätä pikkuhiljaa sisäistä enemmän :). Ja kehuihin taasen lisättäköön vielä yksinkertaisesti toimiva manuaalinen ketjujen vaihtaminen. Kätevästi toteutettu!

Edit2: Minä olen jääkiekkopeleissä sen spurttinapin kannalla, jos se on tehty oikein. Tuntuu vaan oudolta, että nämä pelaajat paahtavat tilanteesta ja pelipaikasta riippumatta kokoajan täysillä/samaa vauhtia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Joo kyllähän tuo ihan hyvältä vaikuttaa, player acceleration ja pass speed tulee ekana vedettyä pienemmälle kokoversiossa niin vähän rauhottuu tuo pelikin varmaan. Yks seikka mikä tuossa mättää on se että kun vaihtaa kontrollit customille niin tuo ukko Be-a-Pro:ssa ei enää lauo irtokiekkoon koska customilla tuo RS on poke check. Pitääköhän reboundia/onetimeria laukoessa sitten painaa RB:tä myös samalla, en pääse nyt testaan...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ikävän kankeita nuo jotkut animaatiot NHL 08:n jälkeen. Myös se ärsyttää, kun pelaajat eivät ihan samanlailla ajaudu taklauksenantoon niin kuin ennen. Lisäksi muutenkin liike tuntui kankeahkolta. Ehkäpä tuon korjaa sitten pelin nopeuden lisääminen optionsista :rolleyes:

Joka tapauksessa, sai vähän vielä harkitsemaan ostamista, jota pidin varmana tähän asti. Pitää vielä muutama kerta pelata.

EDIT: Ai niin juu, hallissa on btw kuolemanhiljaista kun peli alkaa..
 
Ylös Bottom