Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pelailtii tossa kaverin kans Konsolifin-kerhoo vastaa ja tietty piestiin, mutta tuli mielee et millä pääsee johonkin lohkoon pelaa? Tarviiko olla se viis jätkää jengissä? Ku ei merkkaa meille ollenka mitää pojoja tuol ränkkingissä..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mitä pelimuotoa pitää onlinessa pelata, että tulee näkymään tilastoihin tietoja tuolle Be a pro nettihemmolle?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Muutama peli on takana Be a Pro:ta ja ei voi sanoo että toimii!! Demossa tuo jo tuntu hyvältä idealta ja nyt kun pääs kehittämään vielä enemmän omaa gubbee on vielä mahtavampi potenssiin n.

Tosi paljon plussaa siitä että XP:tä annetaan suht niukasti eikä äijästä voi yhdessä kaudessa kehittää jotain kultapoju-Crosbya.

Voin vaan kuvitella että homma vielä paranee kun pääsee nettiin pelaamaan kunnon tyyppien kanssa. Näyttäs että änäri oli tämän syksyn suurin yllättäjä positiivisessa mielessä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Lappeenrannan Gigantti mainosti peliä 49,95 mut eilen kuulemma toimittaja mokannut jotain eikä peliä eilen ollut saatavana. Haen kostoksi kalliimmalla Anttilasta ;-) Be A Pro yllätti jo demossa positiivisesti.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Lisättäköön tuohon aiempaan viestiini sen verran, että pikku hiljaa alan nauttimaan tästä pelistä, kun yrittää unohtaa nuo muutamat ärsyttävät asiat. Äsken oli mukavaa taistelumeininkiä, kun todella kurinalaisella puolustussumpulla ja vastahyökkäyksillä taistelin Floridaa vastaan 1-1 tasapelin :).

Maaleja tulee tällä hetkellä itselläni todella vähän superstarilla ja seitsemän minuutin erillä. Lukemat tuntuvat kuitenkin erittäin sopivilta pelitapahtumiin nähden, sillä myös tietokone osaa puolustaa erittäin hyvin ja maalipaikoille pääsy vaatii edelleen melkoisia ponnisteluja. Itse olen tiputtanut laukausten blokkaus -sliderin jo puoleen väliin ja laukaukset äskeisessä ottelussa olivat mukavasti 26-28. Täytynee ehkä laskea vielä yhdellä pykälällä.

Välillä tämä peli syö hermoja, mutta onnistuneen ja reilun ottelun jälkeen fiilikset ovat aina loistavat.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

helskutin vaikea peli.. liian helppo jos pitää vaikeusastetta rookiella, mutta liian vaikea jos prolla :D
noh, ehkä tähän tottuu ja kohta alkaa varmaan pelikin kulkea. itse ostin jumbon stockmannista eilen iltapäivällä
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Lisättäköön tuohon aiempaan viestiini sen verran, että pikku hiljaa alan nauttimaan tästä pelistä, kun yrittää unohtaa nuo muutamat ärsyttävät asiat. Äsken oli mukavaa taistelumeininkiä, kun todella kurinalaisella puolustussumpulla ja vastahyökkäyksillä taistelin Floridaa vastaan 1-1 tasapelin :).

Maaleja tulee tällä hetkellä itselläni todella vähän superstarilla ja seitsemän minuutin erillä. Lukemat tuntuvat kuitenkin erittäin sopivilta pelitapahtumiin nähden, sillä myös tietokone osaa puolustaa erittäin hyvin ja maalipaikoille pääsy vaatii edelleen melkoisia ponnisteluja. Itse olen tiputtanut laukausten blokkaus -sliderin jo puoleen väliin ja laukaukset äskeisessä ottelussa olivat mukavasti 26-28. Täytynee ehkä laskea vielä yhdellä pykälällä.

Välillä tämä peli syö hermoja, mutta onnistuneen ja reilun ottelun jälkeen fiilikset ovat aina loistavat.

Jos viitsit sitten vaikka postailla tänne ne tarkat sliderit, joilla olet pelin saanut rullaamaan nautittavampaan suuntaan, niin olisin erittäin kiitollinen. Itsekin sain pelin tänään hommatuksi Gigantista, niin pääsee tässä kohtapuoliin kunnolla testailemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Noniin nyt on peli hommattu. Eka uuden sukupolven lätkä itselleni ja olen kyllä tykännyt. Varmaan omat pelit painottuu suurimmaksi osaksi liven puolelle. Jos kiinnostaa ottaa mittelöä niin lisätkää gamertag friendseihin niin päästään pelailemaan :p
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Lappeenrannan Gigantti mainosti peliä 49,95 mut eilen kuulemma toimittaja mokannut jotain eikä peliä eilen ollut saatavana. Haen kostoksi kalliimmalla Anttilasta ;-) Be A Pro yllätti jo demossa positiivisesti.

Sama homma Kuopion gigantissa. Lupasivat laittaa tekstiviestin kun peli tulee, mutta eipä ole vieläkään tullut. Vaikka kova hinku onkin jo pelaamaan, niin taidan malttaa ja ostaa kuitenkin sieltä hieman halvemmalla.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pääsin omalla ukolla 16 pelin jälkeen Houston Aerosista Minnesota Wildin 3. kenttään.

Voin sanoa, että pataan tulee. :)

Superstar-tasolla, authentic-moodilla omissa soi aika hienosti. Kolme ekaa matsia, hävisin maalierolla 5-10. Sitten voitin kaksi matsia putkeen, StL ja Bruins, ne 3-1 molemmat.

Kyllä meinaan huomaa omien pelaajien eron AHL:n ja NHL:n välillä. Pelaa NHL:ssä paljon suoraviivaisemmin, syötöt tulee pyytämättä laidoista keskelle ja muutenkin pelaavat paljon ammattimaisemmin.

Omat maalihanat tyrehtyivät täysin kun tuli kutsu NHL:ään. Viime matsissa onnistuin nappaamaan 3 syöttöä, nekin kovan työn takana.

Eikun jatketaan..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ite pelaan be a prota Detroitilla ja otin Tomas Holmstromin, kun tykkään olla vasen laitahyökkääjä. 6 otteluu takana ja täl hetkel tehny 5 maalia ja saanu yhen syöttöpisteen. Matsit ollu kyl aika aidon tuntusia, kun on noi vaihdot mukana ja joutuu pelaa vaan yhtä hahmoa.

Ärsyttää hetiku astun vaihtoaitioon, niin vastus rynnii mun päähän tekee just maalin ja omien tekoäly ei kyl tunnu kovin hyvältä, kun ei ne osaa tehdä maaleja. Yleensä oma ketju ollu kentäl, kun on maaleja syntyny, mutta ne vastuksen saamat maalitki on välil ollu oma moka, kun tehny vaihdot välil hölmöis kohis.

Yhes matsis oma teki maalin omiin.....:rolleyes:

Mut kun tota pelii oppii pelaa paremmin, niin se vaa paranee edetessään.

ps. on kyl hieno tunne siel aitios istuskkellessa, kun ne omat sit saakin sen maalin aikaseks:D
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

onks kukaa alottanu bap:ta pakin tontilt? Ite pelannu vissii 6 matsia ja on kyl suht vaikeeta :D Mut tekevä oppii jne.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

onks kukaa alottanu bap:ta pakin tontilt? Ite pelannu vissii 6 matsia ja on kyl suht vaikeeta :D Mut tekevä oppii jne.

Kyllä vain ja samalla hommaan tuli mielekkyyttä potenssiin miljuuna

T: Hershey Bearsin meksikolainen pakki.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

On kyllä tosi hyvä peli muuten, mutta se vituttaa että sm- ja venäjän liigan joukkueilla ei voi pelata kautta vaan ainoastaa jotain turnaus ja play now pelejä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Huh tulipa testattua 6vs6 matsi, kyllä tuo on oikeasti hienoa pelata omalla ukolla netissä. Eikä tuossa tarvi joukkuettakaan välttämättä, voi pelata ihan noita sekalaismatseja tuolta Communityn alta. Hyvin toimii, ei lagannu vaikka suurin osa oli jenkkejä tuossa matsissa.

EA:n serverit vaan vissiin tukossa, minä en ainakaan pääse. En saa statseja ukolleni....
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Meneekä tässä ne samat maalit yhtä helposti sisään kuin nhl08:sissa? Eli tarkoitan kahta ripulimaalien kuningasta, "rysty-kämmen-rysty" maalia ja "super mega hannari ranne" -maaleja mihin live pelin matsit lähinnä tuntu perustuvan?

Ei mene. Itse joskus 08 aikaan tein practise modessa 86 maalia putkeen tuolla kikalla läpoajosta, mutta nyt ei edes 50% tunnu onnistuvan... NHL 09:ssa tulee myöskin joskus ajateltua, että voisikos ampua harhautuksen sijasta.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kyllä vain ja samalla hommaan tuli mielekkyyttä potenssiin miljuuna

T: Hershey Bearsin meksikolainen pakki.

Mäki pelasin 2 matsia pakkina niinkuin pelaan oikeastikkin, mutta sitten rupesi tympimääm se touhu ja siirryin hyökkääjäksi.

Hyökkääjänä en saanu 3 pelis ainuttakaan maalia, vaikka vetoja vedin jotai 35. Ylärima ja tolppa kilisi, mutta ei maaliin millään.

Edit: Pirun hyvä peli, mutta Dynasty mode on mun hommaa. Pitää koittaa onlinen pelejä sitte ku saan Liven.
 
Ylös Bottom