Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aijai kun on komea maali ;D
Itseasiassa eipä pysty ihan vapaaseen irtokiekkoon laukomaan. Eli tässä on näköjään tehtävä pieniä kompromisseja, itse asetan aidontuntuiset ja hyvin selkärankaan istuvat puolustusmekaniikat irtokiekkojen ja one-timereiden edelle .Pystytkös muuten laukomaan one-timereita tai yleensäkään mihinkään irtokiekkoon kun tuo oikea tatti on customilla poke-check. Minä en ainakaan pysty...
itsellä ainakin demossa luukku heilahti 5min arvoisesti kun taklasin kaverin laitaan ja tämä loukkaantui, syy oli ryntääminen. mutta eipä noita nyt liian usein tahdo tulla :/On kyllä mahtava peli, täytyy sanoa. Yritän listata tähän muutamia pointteja, mikä pelissä ihastuttaa/vihastuttaa. Olen ollut EA:n NHL sarjan aktiivipelaaja vuodesta 1995 lähtien. Siinnä rinnalla on tullut kilpailijan, eli 2k sarjan pelejäkin paljon tullut pelailtua.
Itse en tuohon be-a-pro modeen tykästynyt, yksinpelissä. Pelasin yhden matsin AHL:n kolmoskentässä, jossa tein 3+0, 9 jäähyminuuttia ja kellotin peliaikaa reilut 35 minuuttia. Livessä sitten täysin eri juttu, siellä tuo be-a-pro toimii ja hyvin. Siistiä kuulua joukkueeseen, jossa jokaisella on oma paikka ja rooli täytettävänä.
Mikä pelissä on muuttunut viime vuodesta? Noh, ensinäkin, kiekko elää enemmän tänä vuonna. Kiekon fysiikat ei vastaa 2k-sarjan tasoa, mutta selvää parannusta viime vuoteen on tullut. Lisäksi fysiikat on parantuneet. Taklaukset ei oo yhtä helppoja, mutta ne palkitsee enemmän. Uudet kaatumisanimaatiot on varsin näyttäviä. Taklausi tosin tulee vieläkin liikaa, eikä tekoäly ainakaan pro tasolla hirveästi ajele.
Parasta tässä pelissä on kuitenki se, että pelaamisesta nauttii. EA on tajunnut miten tehdään hyvä kiekkopeli.. pelaaminen on oikeasti hauskaa! Olen kaverin kanssa mättänyt n. 15 peliä dynastiaa ja se on ollut mahtavaa. Suuria vitutuksen ja riemun tunteita on koettu. Esimerkiksi tämä video, joka jäi voittomaaliksi tiukassa matsissa Calgary Flamesia vastaan. Aikamoista flipperiä kyllä, mutta toi on ollut tähän menessä ainoa vastaava maali
Pelissä kuitenkin ärsyttää edelleen muutamat seikat..
-Tekoäly ottaa todella harvoin jäähyjä.. 15 peliä dynastiaa takana, ja 4 ylivoimaa mun joukkueella yhteensä.
-Tekoäly ei myöskään turhia taklaile, yleensä alle 20 taklaukseen jää, kun taas itse pommitan 40-50 / ottelu.
-Tekoälyn konemaisuus.. varsinkin maalipaikoista, turhauttavaa kun AI tekee 5 paikasta sen 4 maalia. Ylänurkat soi.
-5 minuutin rangaistukset puuttuu kokonaan (taas)
-Aloittajaa ei voi vaihtaa, jos pelaa kahdestaan. Joskus jäähyn jälkeen saattaa 2. ohjain päästä alottamaan, mutta 95% ajasta se on 1. ohjaimen homma.
Pienistä vioista huolimatta, on tämä kyllä todella nautittava peli. Paras jääkiekkopeli mitä olen tähän asti pelannut. Tulee varmasti pyörimään ainakin meikäläisen konsolissa, kunnes EA:n NHL 2010 julkaistaan.
itsellä ainakin demossa luukku heilahti 5min arvoisesti kun taklasin kaverin laitaan ja tämä loukkaantui, syy oli ryntääminen. mutta eipä noita nyt liian usein tahdo tulla :/
itsellä ainakin demossa luukku heilahti 5min arvoisesti kun taklasin kaverin laitaan ja tämä loukkaantui, syy oli ryntääminen. mutta eipä noita nyt liian usein tahdo tulla :/
Ongelma on aika todellinen, koska nyt EA Sports on jopa julkaissut virallisen workaroundin. Tosin kikka on sama kuin täälläkin jo esitetty eli boksin cachen tyhjentäminen. Lisäksi epävirallisemmat nettitietäjät suosittelevat autosavetuksen kytkemistä pois päältä.Onkos kenellekään sattunut sitä että tulee Disc read error pelatessa? Mulle ja kaverilleni on tullut ja aika monelle muullekin. onneks tähän oli kuitenkin ratkaisu eikä peliä tarvitse vaihtaa.
Tarkoitatko, että Be A Prossa? Sen pystyy kiertämään tekemällä oman pelaajan ns. "jo olemassa olevaksi NHL-pelaajaksi", ja aloittamalla BaPin sen vaihtoehdon kautta. En sitten tiedä mitä vaikutuksia tällä on ns. "viralliseen" BaP-hahmoon.ps. hauskaa, ettei voi tehdä edes oman ikäistään veijaria, vaan vanhin on vm. 89 syntynyt seppo. Tässähän voisi kohta viedä EA:n oikeuteen henkisistä kärsimyksistä ja vanhaksi tuntemisen tuskasta
Vähän nolo kysymys, mutta missä pääsee pelaamaan Venäjän, Tshekin tai Saksan liigoja? Kun tuolla pelimuodot osiossa löytyy vain Dynasty ja turnausmodet.
Oh crap. Ennen julkaisua olin lukevinani jostain, että tälle kaudella liigat palaavat 360:lle & PS3:lle. Noh, nyt ei tarvitsekaan miettiä kahta kertaa että jaksaako sm-liigapäivitystä vääntää jos tämä peli tulee hommattua.Näitä ei pääse pelaamaan muuten kuin play now osiossa tai sitten kahdeksan joukkueen turnaus- moodissa. Eli kautta ei noiden liigojen joukkueilla pääse vääntämään.