Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)
Onko kukaan muu huomannut, että maalinteko vaikeutuisi siinä tilanteessa, että vastustaja ottaa maalivahtinsa pois ja yrittää ylimääräisen pelaajan avulla saada tasoitusta?
Pelaan siis Be A Pro moodissa itse tekemälläni pakilla (AHL). Minulla on vasta kolme peliä takana jossa ensimmäisessä tuli tehoja 0+3 ja kolmannessa pelissä 2+1, eli ihan hyvin ja kaksi kertaa olen pokannut tähdet ottelun päätteeksi.
Kaksi kertaa on vihulainen ottelun viimehetkillä vetänyt maalivahtinsa pois luukulta ja molemmilla kerroilla olen käynyt kilauttamassa tolppaan käytännöllisesti katsoen avopaikasta? Siis nomaalissa pelitilanteessa noista paikoista olisi tullut varma maali mutta nyt kun maali on tyhjä niin ei mitään. Turhauttavaa. Ehkä en vaan osaa.
Ekassa pelissä peli meni jotenkin sekaisinkin kun olin viemässä oman pelaajani vaihtoon niin se jäi seisomaan siihen vaihtoaition luukulle eikä liikkunut mihinkään suuntaan. Muut ukot kävi vetämässä pari ketjun vaihtoa siinä välissä mutta tämä mun ohjaama turo ei tehnyt mitään. Tilanne korjautui erätauon jälkeen.
Yksi outo/ärsyttävä piirre johon törmäsin on kun yleensä (=aina) pelaan englannin kielistä versiota ja sitten päätin kokeilla yhden pelin suomen kielellä. Kun valitsin suomen niin peli alkoi käytännössä alusta. Siis piti tehdä oma pelaaja uudestaan ja aloittaa uusi Be A Pro? miksiköhän näin. Ei mene jakeluun, että minkä takia eri kielillä pitää olla omat tallennukset?
Ja nythän on sitten sopiva hetki laittaa ajatuksia seuraavia vuosipäivityksiä varten
- Sm liigalla kauden pelaaminen mahdolliseksi
- Be a Pro moodi sm-liigaan
- peliin enemmän oikean liigakierroksen tuntua. Lähinnä tulee mieleen, että kun samaan aikaan on käynnissä useita pelejä niin voisi nähdä muiden paikkakuntien tuloksia ja tulokset eläisivät "aidosti". Kuulutuksissa voitaisiin huomioida muiden paikkakuntien tulosten muuttuminen jne...
Ja, että saadaan yhdestä viestistä mahdollisimman sekava niin loppuun vielä kysymys: tallensin eilen pelivideon ja latasin sen EA:n serverille ja tästä tuli achievement. Linkitin tänään Live profiilini EA:n (
http://www.easportsworld.com) porttaaliin ja siellä näkyi vaan ilmoitus, että mitään videoita ei löydy? Mistä ne videot pitäisi löytyä? Vai johtuiko tuo siitä, että linkkasin gamertagini vasta tänään vaikka jo eilen uppasin videon?