Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pleikkari puolelta vierailevan mieleen tuli kysymys: Jos EASHL:ssa pelaa vajaalla joukkueella (esim. vain 2 ihmispelaajaa), niin mitä tasoa tietokoneen pelaajat ovat? Samaa tasoa kuin itse pelaajat ovat?
Ja toinen kysymys samaan asiaan liittyen: ovatko tietokoneen ohjastamat pelaajat persoonia esim. NHL:stä, vai ovatko he ns. anonyymeja?

Tietokoneen pellajat ovatjotain ihan random nimisiä tyyppejä ja ainakin omissa peleissäni tietokone sötti kiekon lähes heti kun sen sai mutta eräs vastustajan pelaaja jota tietokone ohjasti meni ja teki maalin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oli mulla pelistäkin asiaa. Onko ketään muuta häirinnyt, tai onko kukaan muu edes huomannut, sitä että jos laukausasetus on "aina ylöspäin" eli lämäri lauotaan tikkua ensin alas ja sitten ylös tönimällä pelisuunnasta riippumatta, muuttuu harhauttelu alaspäin pelatessa peilikuvaksi. Perhana sentään kun olen tottunut 08:ssa pelaamaan tolla laukausasetuksella niin nyt tuntuu alaspäin pelatessa kikkailu niin hemmetin vaikealta. En oikein ymmärrä miksi ihmeessä se on täytynyt muuttaa ja nyt pitää miettiä kumman tavan opettelee:peilikuvakikkailun vai joka erään muuttuvan laukaussysteemin. Kiusa se on pienikin kiusa :(

Juuri tuota samaa olen ihmetellyt ps3-puolella. Pleikkariversion omistajia ei vielä juurikaan ole, joten pystyykö täällä joku sanomaan onko kokoversiossa sama "ominaisuus"?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Tietokoneen pellajat ovatjotain ihan random nimisiä tyyppejä ja ainakin omissa peleissäni tietokone sötti kiekon lähes heti kun sen sai mutta eräs vastustajan pelaaja jota tietokone ohjasti meni ja teki maalin.

Käsittääkseni all-star tasoa on AI mutta niiden arvot on aika alhaiset, oisko jotain 75 overall...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pystyykö tässä uudessa änärissä pelaamaan kaverin kanssa Be A Pro-moodissa Dynastyä? Tai konetta vastaan yhdessä jengissä?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Pistäkää joku pientä liigaa pysytyyn. Vaikka jotain 5-10 jengin porukka. Voisin kyllä itekki laittaa jos osaisin. Olis varmaan kiinnostuneita...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ku ei pääse tuota kautta pelaamaan SM-liigan tai Venäjän liigan joukkueilla, niin ite ainaki korvasin Los Ang. kingsin Kazanilla ja sillä sitä sitte höylätään.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jaahas, pitääpä noobina sivustaseuraajana ja vannoutuneena offline-pelaajana näin yleisesti kysäistä pelaajilta itseltään.

Mitä näitä juttuja ja arvosteluja olen lukenut, niin cpu siis huijaa maalinteossa edelleen? NHL 2005:sta tutut siniviivapropellit lurahtavat edelleen omalle maalivahdille ajassa 59:59? Saako tähän vaikutettua slidereilla mitenkään, vai onko kilpikonnapuolustus se ainoa vaihtoehto? Todella sääli jos tuo on mukana eikä siihen voi vaikuttaa, muuten vaikuttaa lupaavalta peliltä. Demokin oli oikein mukava, mitä nyt välillä juuri tuntui että kone tekee ne maalinsa turhan helposti / heti maalini jälkeen.

Kysynpä vielä dynasty modesta. Tavoitteet edelleen jäljellä, voit saada kenkää?

Niin, tähän olisi kiva saada vastausta. Virtuaalilätkä syyhyttäisi kovasti, mutta jos kone huijaa armotta niin ilohan siitä on silloin kaukana. NHL 2K9:stä en pitänyt erinäisistä muista syistä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Peli on kotiutettu tännekin ja Be A Pro ura alussa. Vajaa 20 ottelua takana. Melkoinen pettymys kyllä oli se, että KAHDEN AHL-matsin jälkeen tuli heti siirto NHL:ään Penguinsin kolmoskenttään. Ja siitä melko nopeasti nousu kakkoskenttään. Ei kovin realistista mielestäni. Mieluummin olisin muutenkin pelannut farmia pidempään ihan totuttelumielessä, ja katsellut miten siellä pärjää. Ehkä pisteitä olis kertyny vähän helpommin. Nyt ollaan kyllä kaukana niistä ehdoista jotka kauden alussa asetettiin.

Tossa oikeestaan tähänastisen uran kohokohta, kun ei niitä maaleja kovin montaa vielä ole siunaantunut:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/621195
Kkuvakulman ois voinu kyllä kääntää, en tajunnu että se lukittuu kun markerit pistää paikoilleen. En myöskään vielä keksiny miten saa tuollaisia hidastettuja pätkiä kuin tuolla muiden videoissa näkyy.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Peli on kotiutettu tännekin ja Be A Pro ura alussa. Vajaa 20 ottelua takana. Melkoinen pettymys kyllä oli se, että KAHDEN AHL-matsin jälkeen tuli heti siirto NHL:ään Penguinsin kolmoskenttään. Ja siitä melko nopeasti nousu kakkoskenttään. Ei kovin realistista mielestäni. Mieluummin olisin muutenkin pelannut farmia pidempään ihan totuttelumielessä, ja katsellut miten siellä pärjää. Ehkä pisteitä olis kertyny vähän helpommin. Nyt ollaan kyllä kaukana niistä ehdoista jotka kauden alussa asetettiin.

Tossa oikeestaan tähänastisen uran kohokohta, kun ei niitä maaleja kovin montaa vielä ole siunaantunut:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/621195
Kkuvakulman ois voinu kyllä kääntää, en tajunnu että se lukittuu kun markerit pistää paikoilleen. En myöskään vielä keksiny miten saa tuollaisia hidastettuja pätkiä kuin tuolla muiden videoissa näkyy.

Videoiden nopeutta pystyy säätämään sen jälkeen kun markerit on laitettu. Eli kun se klippi on rajattu, niin tällöin sen nopeutta pystyy muistaakseni muuttamaan X- nappia painamalla. Kuitenkin siinä editointivaiheessa ennen videon tallennusta pitäisi näkyä se videon nopeuden säätöön vaikuttava vaihtoehto. Toivottavasti sain selitettyä asian mahdollisimman epöäselvästi:).
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Peli on kotiutettu tännekin ja Be A Pro ura alussa. Vajaa 20 ottelua takana. Melkoinen pettymys kyllä oli se, että KAHDEN AHL-matsin jälkeen tuli heti siirto NHL:ään Penguinsin kolmoskenttään. Ja siitä melko nopeasti nousu kakkoskenttään. Ei kovin realistista mielestäni. Mieluummin olisin muutenkin pelannut farmia pidempään ihan totuttelumielessä, ja katsellut miten siellä pärjää. Ehkä pisteitä olis kertyny vähän helpommin. Nyt ollaan kyllä kaukana niistä ehdoista jotka kauden alussa asetettiin.

Mielenkiinnosta, millä tasolla pelaat? Mulla meni 18 matsia AHL:ssä ennen kuin sain siirron Montrealin ryhmään (3.kenttään) mukaan. Nyt 1 ottelu "ylhäällä" takana, ja olin pihalla kun lumiukko. Peli paljon vauhdikkaampaa ja vastustajat parempia. Toki myös omat ketjukaverit tuntuvat fiksummilta. On siistiä katsoa penkiltä kun Kovalev-Koivu akseli pyörittää peliä. Kyllä minäkin vielä jonain päivänä :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Sama homma täällä. Phoenixin farmissa takana tusinan verran pelejä ja kakkosketjussa painetaan joukkueen parhaana pistemiehenä. Vaikeuaste All Star.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mahtaako kukaan tietää onko tuossa Be a Pro:ssa mahdollista tulla treidatuksi uuteen NHL tiimiin? Itellä takana 32 peliä joista 2 ylhäällä. Valmentaja varmaan arvostaa kun tässä vaiheessa mielessä jo tiimin vaihto :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan muu huomannut, että maalinteko vaikeutuisi siinä tilanteessa, että vastustaja ottaa maalivahtinsa pois ja yrittää ylimääräisen pelaajan avulla saada tasoitusta?

Pelaan siis Be A Pro moodissa itse tekemälläni pakilla (AHL). Minulla on vasta kolme peliä takana jossa ensimmäisessä tuli tehoja 0+3 ja kolmannessa pelissä 2+1, eli ihan hyvin ja kaksi kertaa olen pokannut tähdet ottelun päätteeksi.

Kaksi kertaa on vihulainen ottelun viimehetkillä vetänyt maalivahtinsa pois luukulta ja molemmilla kerroilla olen käynyt kilauttamassa tolppaan käytännöllisesti katsoen avopaikasta? Siis nomaalissa pelitilanteessa noista paikoista olisi tullut varma maali mutta nyt kun maali on tyhjä niin ei mitään. Turhauttavaa. Ehkä en vaan osaa.

Ekassa pelissä peli meni jotenkin sekaisinkin kun olin viemässä oman pelaajani vaihtoon niin se jäi seisomaan siihen vaihtoaition luukulle eikä liikkunut mihinkään suuntaan. Muut ukot kävi vetämässä pari ketjun vaihtoa siinä välissä mutta tämä mun ohjaama turo ei tehnyt mitään. Tilanne korjautui erätauon jälkeen.

Yksi outo/ärsyttävä piirre johon törmäsin on kun yleensä (=aina) pelaan englannin kielistä versiota ja sitten päätin kokeilla yhden pelin suomen kielellä. Kun valitsin suomen niin peli alkoi käytännössä alusta. Siis piti tehdä oma pelaaja uudestaan ja aloittaa uusi Be A Pro? miksiköhän näin. Ei mene jakeluun, että minkä takia eri kielillä pitää olla omat tallennukset?

Ja nythän on sitten sopiva hetki laittaa ajatuksia seuraavia vuosipäivityksiä varten:D
- Sm liigalla kauden pelaaminen mahdolliseksi
- Be a Pro moodi sm-liigaan
- peliin enemmän oikean liigakierroksen tuntua. Lähinnä tulee mieleen, että kun samaan aikaan on käynnissä useita pelejä niin voisi nähdä muiden paikkakuntien tuloksia ja tulokset eläisivät "aidosti". Kuulutuksissa voitaisiin huomioida muiden paikkakuntien tulosten muuttuminen jne...

Ja, että saadaan yhdestä viestistä mahdollisimman sekava niin loppuun vielä kysymys: tallensin eilen pelivideon ja latasin sen EA:n serverille ja tästä tuli achievement. Linkitin tänään Live profiilini EA:n (http://www.easportsworld.com) porttaaliin ja siellä näkyi vaan ilmoitus, että mitään videoita ei löydy? Mistä ne videot pitäisi löytyä? Vai johtuiko tuo siitä, että linkkasin gamertagini vasta tänään vaikka jo eilen uppasin videon?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onko kukaan muu huomannut, että maalinteko vaikeutuisi siinä tilanteessa, että vastustaja ottaa maalivahtinsa pois ja yrittää ylimääräisen pelaajan avulla saada tasoitusta?

Pelaan siis Be A Pro moodissa itse tekemälläni pakilla (AHL). Minulla on vasta kolme peliä takana jossa ensimmäisessä tuli tehoja 0+3 ja kolmannessa pelissä 2+1, eli ihan hyvin ja kaksi kertaa olen pokannut tähdet ottelun päätteeksi.

Kaksi kertaa on vihulainen ottelun viimehetkillä vetänyt maalivahtinsa pois luukulta ja molemmilla kerroilla olen käynyt kilauttamassa tolppaan käytännöllisesti katsoen avopaikasta? Siis nomaalissa pelitilanteessa noista paikoista olisi tullut varma maali mutta nyt kun maali on tyhjä niin ei mitään. Turhauttavaa. Ehkä en vaan osaa.

Vastaavaa ilmiötä oli havaittavissa myös aikaisemmissa osissa, kun veljen kanssa kausia tahkosimme. Vastustajat saavat maagisen voimanlisäyksen ottamalla maalivahdin pois ja toisaalta maalinteko vaikeutuu huomattavasti. Monta kertaa laukaukset kilahtelivat tolppiin tai ohi kokonaan, vaikka kaiken järjen mukaan niiden olisi pitänyt mennä häkkiin. Varsinkaan siniviivan takaa ei kannattanut yrittää laukoa, kun silloinhan pelaaja pistää vain lättyä päätyyn. Eihän siinä muu auttanut kuin yrittää tähdätä varmasti jäätä pitkin keskelle maalia.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Vastaavaa ilmiötä oli havaittavissa myös aikaisemmissa osissa, kun veljen kanssa kausia tahkosimme. Vastustajat saavat maagisen voimanlisäyksen ottamalla maalivahdin pois ja toisaalta maalinteko vaikeutuu huomattavasti. Monta kertaa laukaukset kilahtelivat tolppiin tai ohi kokonaan, vaikka kaiken järjen mukaan niiden olisi pitänyt mennä häkkiin. Varsinkaan siniviivan takaa ei kannattanut yrittää laukoa, kun silloinhan pelaaja pistää vain lättyä päätyyn. Eihän siinä muu auttanut kuin yrittää tähdätä varmasti jäätä pitkin keskelle maalia.

Sama huomattu 07 ja 08 -peleissä.

Ärsyttää myös toisaalta tuossa 09:ssä Be a Pro:ta pelatessa kun omat eivät uhraudu vaikka oma maali tyhjänä. Kaveri pääsemässä laidasta läpi niin siinä pitäisi heittäytyä tai vaikka lyödä käsille ettei pääse vetämään tyhjiin. Mutta ei.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mikä on kun ei taidot riitä (omilla)? BaPissa vaikka kuinka loistopaikan pelaan, aina joku oma onnistuu sen tuhrimaan... Olen monta kertaa syöttänyt omalle aivan tyhjän maalipaikan, mutta millään ei mene. Maaleja itsellä on jo viitisentoista mutta 0 syöttöpistettä.. Muuta ei voi sanoa näille kavereille kun bl0w me retards.. Onko kellään vinkkejä miten niitä syöttöpisteitä saisi?
 
Ylös Bottom