Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Hienosti ea pistää meneen, nyt nollannut mun ja kaverin pojot, ei eilen pelattukkaan kun 16 peliä suht näteillä pisteillä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oijoijoi.. Alkaa ihan oikeasti kuume nousemaan ja kuola valumaan näitä postauksia, ja easportsworldia tarkastellessa... Kunpa saisin pelin maanantaina. Eilen Gigantista(JKL) kerrottiin, että menee _jostain syystä_ ensi viikon alkuun. :(

PS. Pelaako kukaan tavallista kautta / Dynastya (jos moinen on.?), vai ovatko kaikki Be a Pron lumoissa? :)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Onlines ku pelaa niin vas alanurkas on sun gamertagi ja sit "bullseye" mis numerot nousee jostain mitä teet. Mikä se o??
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jos viitsit sitten vaikka postailla tänne ne tarkat sliderit, joilla olet pelin saanut rullaamaan nautittavampaan suuntaan, niin olisin erittäin kiitollinen. Itsekin sain pelin tänään hommatuksi Gigantista, niin pääsee tässä kohtapuoliin kunnolla testailemaan.
Jees, peli tosiaan maistuu pelottavan hyvältä tällä hetkellä, joten laitetaanpa asetuksetkin näkyville :). En ole mikään slideri-expertti, vaan lähinnä noita on tullut viilailtua omien mieltymyksien mukaan.

Erän pituukseksi suosittelen laittamaan seitsemän tai kahdeksan minuuttia, mieluiten kahdeksan.

Skill leverl: Superstar

Game Speed: 1
Puck Control: 0
Fight Difficulty: 6
Fatigue Effect: 4
AI Learning: 6

Fatigue Recovery: 1
Player Acceleration 2 (3 jos peli tuntuu liian hitaalta)

Hitting Power: 0
Agression: 6
Poke Effectiviness: 5 (tykkään että kiekko riistetään mailalla - ei taklaamalla, mailahäirintää saisi olla enemmänkin)

Pass Speed: 0
Sauced Pass Speed: 2
Pass Interceptions: 5
Goalie Passing: 2

Shot Accuracy: 3
Shot Power: 3

Shot Blocking: 3
Hook Effectiviness: 5
Penalty Shot Frequency: 2
Goalie Cover Puck Frequency: 6

Penalties: 2/4


Jos teillä on parannus-ehdotuksia, niin mielellään otetaan vastaan. Aika realistisia tilastoja näillä on tähän asti saavutettu. Taklausmäärät ovat toki aika överit, mutta niihin ei taida slidereilla pystyä tämän paremmin vaikuttamaan. Maaleja on dynastyssani tullut toistaiseksi erittäin vähän, mutta panen sen naurettavan kurinalaisen puolustuspakettini piikkiin :). Väittäisin muutenkin, että näiden slidereiden toimivuuteen vaikuttaa oma pelityylisi ja omat pelitaitosi. Itse en ole juurikaan EA:n lätkiä viime vuosina pelannut, joten haastetta riittää. Viisi ottelua takana ja jatkoajalle olen yltänyt kaksi kertaa, mutta yhtään voittoa en ole saavuttanut.

Edit: Ja vaihtakaa ne kontrolliasetukset muotoon Custom, niin saatte vapaan mailan käyttöön puolustaessa. En itse voisi kuvitella pelaavani ilman sitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Live-ongelma:
Kun käynnistin pelin, valitsin tietysti kieleksi suomen. Pelailin Be A Pro:ta, ja aloittelin Dynasty Mode:a jne. Kun koitin pelata Live -peliä, se ei onnistu. Yhteys vastustajaan katkeaa aina kun päästään itse peliin ja logot alkavat pyöriä jäällä. Ihan heti.

Olin jäljittävinäni ongelman rostereihin. Niitä en saa haettua (EA:n palvelimet eivät ole käytettävissä. Yritä uudelleen).

Käynnistin pelin valiten kieleksi englannin. Ja kumma kyllä, minua pyydettiin luomaan uusi profiili jne. Ja kyllä, Live -pelit toimivat!

Mitä ihmettä?

Petri Johansson
damoonman (paikassa) gmail.com
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Oijoijoi.. Alkaa ihan oikeasti kuume nousemaan ja kuola valumaan näitä postauksia, ja easportsworldia tarkastellessa... Kunpa saisin pelin maanantaina. Eilen Gigantista(JKL) kerrottiin, että menee _jostain syystä_ ensi viikon alkuun. :(

PS. Pelaako kukaan tavallista kautta / Dynastya (jos moinen on.?), vai ovatko kaikki Be a Pron lumoissa? :)

Unohtakaa se Gigantti, ei sieltä tarjoustuotteita saa alle kahden viikon. :p
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Unohtakaa se Gigantti, ei sieltä tarjoustuotteita saa alle kahden viikon. :p

Ea ei pysty toimittamaan tuotteita lisää ennen kuin 22.9 aikaisintaa,näin oli meidän liikkeelle kerrottu kuulemma.

Vituttaa kun tuo on hukannu koko torstain statsit nyt. Kiinnostaa pelata livepelejä 16:sta illassa ihan huvin vuoksi, kyllä ea kyllä.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Niillä on jotain alkuvaikeuksia noiden servereitten kanssa, yöllä tosin toimi ihan hyvin...

Aika identtisillä slidereilla pelailen Poro24:n kanssa, ainoa poikkeus on oikeastaan tuo Player Acceleration jonka pidän ilman muuta 0:ssa... Helpompi mielestäni sijoittua oikeaan paikkaan kun pelaajan liikkeet on rauhallisemmat ja koska kiihdytys on hitaampaa niin vauhtia pitämällä saattaa päästä yllättäen karkuun kun saa kiekon lapaan sopivalla hetkellä...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kertokaas mitä noi pisteet meinaa Live-puolella? Sinänsä noilla ranking tms. pisteillä ei ole väliä, mutta kun en ymmärrä tota logiikkaa.

Pelin aikana ruudun alaosassa näkyy jotain pisteitä. Niitä on kertynyt nyt noin 10 livepelin jälkeen 900. Kun katson Leaderboardeja, mun kohdalla näkyy about 500+ pistettä ja että olisin pelannut vain kaksi peliä. Kaikki pelit olen pelannut Quick Ranked Versus -kohdasta.

Lisäksi ihmetyttää, että yhdessä pelissä mun vastustaja ei saanut ainuttakaan pistettä. Oli sata kertaa parempi kuin mä, mutta saldo oli koko pelin ajan 0. Olisiko tähän vaikuttanut, että niitä oli kaksi ja/tai toinen pelasi maalissa. Ei ummarra.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Aika identtisillä slidereilla pelailen Poro24:n kanssa, ainoa poikkeus on oikeastaan tuo Player Acceleration jonka pidän ilman muuta 0:ssa... Helpompi mielestäni sijoittua oikeaan paikkaan kun pelaajan liikkeet on rauhallisemmat ja koska kiihdytys on hitaampaa niin vauhtia pitämällä saattaa päästä yllättäen karkuun kun saa kiekon lapaan sopivalla hetkellä...
Joo, taidan itsekin tuota tiputtaa vielä.

Yksi mikä häiritsee on se, ettei pakeilla saa ollenkaan maaleja. Varsinkin ylivoimalla pommitan siniviivalta lähes jatkuvalla syötöllä, mutta laukauset liimautuvat suoraan maalivahdin syliin tai vastustajan polviin. Edes maukkaita reboudeja ei juurikaan synny. Tälle kun keksisi ratkaisun...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Dodii loisto peli on kyllä kyseessä täytyy myöntää!
Itsellä be a prossa ruotsalainen oma tekemä Tjellström tällä hetkellä Floridan 3.ketjussa ;)
Dynastykin on jo aloitettu myös.

Onkos kenellekään sattunut sitä että tulee Disc read error pelatessa? Mulle ja kaverilleni on tullut ja aika monelle muullekin. onneks tähän oli kuitenkin ratkaisu eikä peliä tarvitse vaihtaa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Sama täällä, menee hermot taas vaihteeksi unreadable discin kanssa.

Peli toista päivää käytössä ja naarmuton, silti puskee jatkuvasti erroria..alkoi ilmaantua custom audioiden säätämisen jälkeen ja nyt teksti ilmaantuu koko ajan. onko keinoja errorin välttämiselle?

Boksi ei ole ylikuuma ja levy naarmuton.Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Dodii loisto peli on kyllä kyseessä täytyy myöntää!
Itsellä be a prossa ruotsalainen oma tekemä Tjellström tällä hetkellä Floridan 3.ketjussa ;)
Dynastykin on jo aloitettu myös.

Onkos kenellekään sattunut sitä että tulee Disc read error pelatessa? Mulle ja kaverilleni on tullut ja aika monelle muullekin. onneks tähän oli kuitenkin ratkaisu eikä peliä tarvitse vaihtaa.

Mikä oli ratkaisu??
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Joo, taidan itsekin tuota tiputtaa vielä.

Yksi mikä häiritsee on se, ettei pakeilla saa ollenkaan maaleja. Varsinkin ylivoimalla pommitan siniviivalta lähes jatkuvalla syötöllä, mutta laukauset liimautuvat suoraan maalivahdin syliin tai vastustajan polviin. Edes maukkaita reboudeja ei juurikaan synny. Tälle kun keksisi ratkaisun...

Periaatteessa reboundeja pitäis kyllä tulla ku ampuu kilpikäden puolelle tai alas moken patjoihin, mut suosittelen vielä tekee sellasen taktiikan jossa 1-2 hyökkääjää siirtyy siihe moken eteen ni pitäis aineki olla miehiä irtokiekossa.
Ite taas oon saanu yllättävän paljon pakeilla suoria maaleja, mut yleensä kannattaa kyllä ampua vaan yläpesiin ja rannelaukauksia kannattaa myös pakeilla käyttää.Tähtipelaaja vaikeustasolla oon pelannu ja superstarista en sit tiedä,mutta toivottavasti oli jotai apua :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kiitokset Poro24:lle slidereista! Vaikuttaa kyllä erittäin hyvälle pohjalle, josta voi sitten tarvittaessa alkaa itsekin hienosäätämään. Infoilkaa ihmeessä jatkossakin, jos saatte vielä hiottua noita ripari ja maalinedustilanteitakin parempaan suuntaa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ja vaihtakaa ne kontrolliasetukset muotoon Custom, niin saatte vapaan mailan käyttöön puolustaessa. En itse voisi kuvitella pelaavani ilman sitä.

Pystytkös muuten laukomaan one-timereita tai yleensäkään mihinkään irtokiekkoon kun tuo oikea tatti on customilla poke-check. Minä en ainakaan pysty...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Ilmeisesti kovalevyn välimuistin tyhjentäminen. En tiedä kyllä miten tämä sitten tapahtuu. Joku tietävä vois neuvoa.

Kyllä välimuistin tyhjentäminen korjaa asian.
Eli siis dashboardissa menee siihen System-osioon, siitä Memory, sit painaa Y-näppäintä (device options), jonka jälkeen pitää painaa X,X,LB,RB,X,X. Tän jälkeen se kysyy että tyhejnnetäänkö välimuisti ja painetaan KYLLÄ! Problem solved ;)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Loistavaa! välimuistin tyhjennys todellakin auttaa asiaan..Kiitoksia paljon avusta!
 
Ylös Bottom