Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Niinhän se olis! Mut kun pelintekijöillä on joku sopimus että ne ei saa käyttää veri-efektejä änärissä.

Ikärajat pompsahtaisivat liika korkealle. Jo pelkkä tappeluiden sisällyttäminen on tarpeeksi ärsyttämään viranomaisia.

No niin, siinähän se. Tekoäly tulee taas pyörittämään, kattele sitten sitä... taas. Tuskin sillä omalla mailalla paljon pois saa, onneksi on automaattiset taklaukset. Hoi! Mutta ei siinä mitään, sillä on joku uusi tarpeeton roolipeliä muistuttava pelimuoto. Koska peruspelihän on sillä tasolla ettei ole tarvetta lähteä hieromaan. Vai mitä? Ei en puhu moninpelistä joten on turhaa edes aloitta.

En nyt jaksa kommentoida muuten, mutta ensimmäisestä videosta pisti silmään nuo tutut nopeat ja yli-inhimillisen tarkat syötöt joita voi leipoa edes takaisin loputtomiin. Jos 2K9 ei ole vielä pienien informaatiopätkien perusteella aivan lunastanut odotuksia, niin samaa voi sanoa tästä. 08 ei pitkään pelikoneessani viihtynyt ja pohjimmiltaan tämä näyttäisi olevan sitä samaa.

Edelleen toki mielenkiinnolla odottelen peliä pelihyllyyni.

Edit. Huomasitteko selostajilta ainoatakaan uutta repliikkiä?

Edit2: Kirjoitukseni "pieni" negatiivinen sävy johtuu siis siitä, että yksinpeli, tai toisinsanoen gameplay ei vakuuta. Be A Pro ja uudet online-ominaisuudet taasen näyttävät huikeilta, mutta oma pääpainoni ei ole niissä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei kyllä gameplay vakuuttanut yhtään. Eroa 08:n on hyvin vähän ja puolustavan joukkueen pelaajat ties missä. Ja kenttä on edelleen leveämpi kuin Turkuhallin jää...

Be a Pro vaikuttaa kyllä kuitenkin todella hauskalta. Saattaisi kestää jopa yli alkuinnostuksen. Saattaa johtua pelin keskeneräisyydestä, mutta maalituuletus oli aivan samanlainen jälleen kuin ne muutamat 08:ssa ja 07:ssa olevat. Yleisökään ei vielä elänyt otteluissa yhtään. Fiilistä kaipasin kuitenkin eniten 08:ssa, joka periaatteessa oli hyvä peli.

Maalin edessä saa näköjään antaa aika kovin poikittaista... :-)

Itse pidin kyllä NHL 08:sta ja sitä tuli pari-kolme kautta kaiken kaikkiaan tahkottua Dynastia-moodissa. Viimeisellä kaudella voitin jopa mestaruuden hieman vuosien saatossa muuntautuneella Flyersilla. :) Vaikeimmalla tasolla pelailin, ja ihan hyvin siinä perässä pysyi (tosin sliderit eivät olleet oletusasetuksilla). Be A Pro -pelimuoto on mielenkiintoinen - minä kun pidän näistä pitkäjänteisyyttä vaativista pelimudoista - vaan saas nähdä millainen se sitten käytännössä on.

2k8:iakin tuli testattua, mutta se ei oikein napannut mukaansa, jotenkin änärissä on vaan minusta parempi tunnelma. Vaan silti tulee kyllä seurattua 2k9:n kehitystä, sillä enhän minä peliä sen edellisosan perusteella osta, vaan joka vuosi on uudet kuviot. :) Katsellaan rauhassa, että kumpi ostetaan, ostetaanko kumpikin vai eikö osteta kumpaakaan. :rolleyes:

Itse pidin kyllä NHL 08:sta...

Minusta oli sääli etten itse jaksanut pelistä lopulta innostua pitkäksi aikaa. Pelillisestihän peli on oikeasti hyvä, mutta fiilis oli vaisun ottelutunnelman takia niin heikko, ettei pelaaminen lopulta innostunut. Varsinkin PlayOffseissa pitäisi oikeasti olla sellainen tunnelma, että tajuaa taistelevansa oikeasti Stanley Cupista.

Vuodessa ei peliä ehdi "täysin muuttamaan". Niinpä hyvä odottaa että "samaa pohjaa" muokkaillaan ainakin ~3-vuotta. Nyt 07, 08 ja 09 siis tulevat olemaan suunnilleen saman pohjan päällä ainakin. Kuitenkin itsekkin kaipaisin enemmän ns. vääntötilanteita ja tällöin kentän pitäisi olla pienempi(leveyssuunnassa varsinkin) ja alueelle ei pitäisi pystyä aina vain luistelemaan. Hyviä uudistuksia toki, mutta tosiaan muutama ärsyttävä asia vieläkin ikävästi laahaa pelin perässä. Toki silti 08 oli tähän mennessä paras jääkiekkopeli omasta mielestäni.

Pakko toivoa, että joskus kiekko saadaan oikeasti liikkumaan vapaasti, eikä enää maalivahti ime kiekkoja itsensä. Odotan kovasti sitä hetkeä, kun esim. be a pro modessa voit oikeasti kehittää puhtaan "maalinedustajarouhijan", jolla sitten voit olla vääntämässä kiekkoa maalivahdin suojista maaliin...

Peli näyttää todella hyvältä mitä nyt katoin uusimman videon niin kunnon puolustusta ja niitä uusia kikkoja ja vaikka mitä. Ja mun mielestä nhl 08 on todella hyvä peli.

EA:n sivujen mukaan demo elokuun loppupuolella. Alkaa hieman ja NHL kuume nousemaan :) Sinänsä vaan harmi kun edellisen vuoden peli oli jo niin hyvä ja tältä odottaa paljoa niin pettymisen vaara on normaalia suurempi.

EA:n sivujen mukaan demo elokuun loppupuolella. Alkaa hieman ja NHL kuume nousemaan :) Sinänsä vaan harmi kun edellisen vuoden peli oli jo niin hyvä ja tältä odottaa paljoa niin pettymisen vaara on normaalia suurempi.

Jep http://www.easports.com/nhl09/news.jsp
Mietityttää vaa että kumpaan ostan 09 PS3 vai Xbox 360:lle, no nyt ku demo tulee ni on aikaa miettii ja tarkkailla kummalle konsolille hankin.

Mä hankin ainakin Xbox 360 version. Siinä on custom soundtrack ominaisuus jolla voi määrittää omat maalibiisit / tilannebiisit (mm. jäälle tulo ja paljon muuta) PS3:lle sitä ei tule ainakaan tänä vuonna.

Mä hankin ainakin Xbox 360 version. Siinä on custom soundtrack ominaisuus jolla voi määrittää omat maalibiisit / tilannebiisit (mm. jäälle tulo ja paljon muuta) PS3:lle sitä ei tule ainakaan tänä vuonna.

Onko vieläkään sitä lähdettä?? Vai onko tämä edelleen sitä huhuilua ja mutua?

Miten tämä sitten käytännössä toimisi ?

Miten tämä sitten käytännössä toimisi ?

Valitset xboxin kovolta biisit eri tilanteita varten.

Now lets talk a wee bit about these Custom soundtracks!
With this new feature you will be able to add a song for all defining moments.
weather it be your teams opening song, or your own personal players song for when you score a goal.
Or when your team scores, in between periods, etc.
Did I mention this is for both home and away... Man that's a lot of songs
...............Sweet!!!!"

Katso myös tämä:
http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2002/NHL-09/p2/

During our demo at EA Sports office in Burnaby, they had their dude skate out to Welcome to the Jungle, but were quick to point out that songs not in the game. No licensed tracks will be available to you, unless you add them in yourself from the hard drive.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom