Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kyllä tulee olemaan hyvä peli :) Minua vaan ärsyttää änäreissä se tekoäly mikä ei ollut Pelaajan mukaan vieläkään korjattu. Erittäin vaikea päätös tulee olemaan ostanko NHL 09:n vai 2k9:n

Kyllä sai taas veden kielelle tuo uusi videopätkä. Tuollaista be a pro pelimuotoa on tässä tullutkin jo vuosia odoteltua. Ei kyllä jaksaisi millään enää odotella.

Kai täältä XO-puoleltakin saadaan oma joukkue kasaan Onlinea varten?

Kyllä tulee olemaan hyvä peli :) Minua vaan ärsyttää änäreissä se tekoäly mikä ei ollut Pelaajan mukaan vieläkään korjattu. Erittäin vaikea päätös tulee olemaan ostanko NHL 09:n vai 2k9:n

Kuka stna pelaa tietokonetta vastaan? En mä ainakaan. Kaveria vastaan joko offlinessä samalla konsolilla tai sitten liven kautta. Ihan sama mitä paskaa ne tekoälypelit on, ei ne tuu koskaan olee täydellisiä :D

Kyllä sai taas veden kielelle tuo uusi videopätkä. Tuollaista be a pro pelimuotoa on tässä tullutkin jo vuosia odoteltua. Ei kyllä jaksaisi millään enää odotella.

Mut voi laskea mukaan.

Mukana myös.

Itse odotan demoa kuin kuuta nousevaa :) Peli ennakkotilattu ja lasken suunnilleen päiviä ensi kuuhun ja siihen että saa pelin käteen ja koneeseen ja pääsee pelaamaan (reilusti heikentyneellä) L.A. Kingsillä ja opettelemaan Be a Prota.

Kuka stna pelaa tietokonetta vastaan? En mä ainakaan. Kaveria vastaan joko offlinessä samalla konsolilla tai sitten liven kautta. Ihan sama mitä paskaa ne tekoälypelit on, ei ne tuu koskaan olee täydellisiä :D

Kyllä se dynasty mode on mielenkiintoinen, vaikkei livessä pelaiskaa...

Mahtaisikohan löytyä joku, jolla olisi kiinnostusta laittaa topiccia pystyyn tuonne live-puolelle tästä KonsoliFIN:nin omasta XO-puolen joukkueesta?

Pelaajan jutussa ei puututtu ollenkaan tuohon ottelun tunnelmaan. Vaisu fiilis (kuten monta kertaa aiemmin olen jo sanonut) oikeasti pilasi minun NHL 08:n pelaamisen ilon, vaikka peli hyvä muuten olikin. Tunnelmaa kun saadaan niin tämän olen heti valmis ostamaan, jos ei niin 2K9 vie voiton.

ihan hyvältä näyttää, varsinkin välianimaatiot näyttävät paremmilta
Aika samalta kuin NHL 08:ssa nuo minusta suurimmilta osin näyttivät. :rolleyes: Toki ottelun parhaiden pelaajien esittely oli tullut mukaan, ja se Osgoodin maskin alas nyökäytys siinä alussa. Muut oli tuttua huttua.

Oli jo ihan hyvä parannus fiiliksen kannalta, että kun 1 palkinnon sai tuossa videossa Fleury nii detroitilais yleisö buuasi.

Ylös Bottom