Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nhl 09 Team !?!?

Oon tässä aikoja sit seurannu tota nhl 09 pelin kirjoituksia ja se mikä pisti silmään, niin oli se että siinä sais tehtyä oman joukkueen kaveri porukan kanssa, eli jos nyt ymmärsin oikein, niin siin sais pelattua 6 vs 6 ja jokaisella ois siin oma paikka, mihin nyt on laittanu itsensä! mut jos kerta asia on näin yksin kertainen, niin olisiko halukkaita jotka haluaisivat rakentaa joukkueen minun kanssani! itse pelailen nhl:ää ja olen ihan ok veijari siinä ja toiseksi mitä pelaan on pro evolution socceria,, joten peli silmää pitäis olla jonkin verran :) mut jos olen ymmärtänyt tän asian kokonaan päin seinään, niin eipi voi mittään, sillä ihminen erehtyväinen ja tällä kertaan olen tehnyt itsestäni narrin, jos asia on näin :D

Vastaus: Nhl 09 Team !?!?

Oon tässä aikoja sit seurannu tota nhl 09 pelin kirjoituksia ja se mikä pisti silmään, niin oli se että siinä sais tehtyä oman joukkueen kaveri porukan kanssa, eli jos nyt ymmärsin oikein, niin siin sais pelattua 6 vs 6 ja jokaisella ois siin oma paikka, mihin nyt on laittanu itsensä! mut jos kerta asia on näin yksin kertainen, niin olisiko halukkaita jotka haluaisivat rakentaa joukkueen minun kanssani! itse pelailen nhl:ää ja olen ihan ok veijari siinä ja toiseksi mitä pelaan on pro evolution socceria,, joten peli silmää pitäis olla jonkin verran :) mut jos olen ymmärtänyt tän asian kokonaan päin seinään, niin eipi voi mittään, sillä ihminen erehtyväinen ja tällä kertaan olen tehnyt itsestäni narrin, jos asia on näin :D

Et taida ihan hirveästi lueskella foorumia? :) Pelistä kyllä löytyy 6 vs 6 -tuki ja sitähän on joka paikassa mehusteltu enemmän kuin tarpeeksi. Sekä PS3- että 360-puolella KonsoliFINin joukkueita on kasattu jo jokusen viikon ajan. Sinne vaan nimeä listaan... ;)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jep jep! olen ainoastaan huomannut täällä vain ton xboxfinin joukkue kokoon panon, mut ajttelinkin ihan omaa joukkuetta perustaa, jotta voidaan sit haastaa xboxfinin porukka ja siitä 6 v6 pelaaja modista, niin oon kyllä siitä lukenut, mutten itse vielä ollut varmistunut siitä asiasta, niin oli pakko se vielä täällä nostaa esille!

Huom. kunten huomaatte, olen uus täällä, joten tämän foorumin käyttö on vielä hakusessa, koska yritin omaa juttu otsikkoa tehdä, mut se sit menikin tohon vanhaan vaan viestin jatkoksi, joten yrittäkää kestää :confused:

Voikohan tänä vuonna pelata xboxilla sm-liigaa kauden muodossa?

Ei taida pysty, mutta sm-liiga joukkueella pystyy varmaan taas dynastya pelaamaan.

Uudistukset vaikuttavat tänä vuonna järkeviltä esim. puolustus pelaaminen, hyökkäyshän oli jo 08:ssa kohdillaan ja nyt peli muuttuu varmasti tasapainoisemmaksi.Be a pro mode oli jo fifassa kiinnostava ja se varmasti lisää ainekin pelattavaa.

Sitten vielä tuohon kaukalon kokoon,siihen tosiaan kyllä vaikuttaa tuo kuvakulma joten jos kenttä nyt liian isolta näyttää niin voihan sitä pelata tv lähetys kuvakulmasta :D..

Ja jotkut ovat valittaneet siitä että niin Crosbylla kuin 4.kentän jyrällä pystyy yhtälailla tekemään mailakikkoja, mutta mielestäni se on ihan oikea ratkaisu koska kyllä itsekkin väitän samaan pystyvän, mutta se missä se pitää näkyä on juuri vartalon liikeitten nopeus koska ei niillä kikoilla oikeastikaan pakkeja ohitella.Toivottavasti kaikki ymmärsivät mitä hain :D.

Käännyn siis tänäkin vuonna 09 puoleen.Ei pitäisi olla ärsyttäviä bugeja ja slaidereita ei tarvitse säätää kokoajan että peli olisi hyvä.Aikansa sitäkin jaksoi :D

Ja jotkut ovat valittaneet siitä että niin Crosbylla kuin 4.kentän jyrällä pystyy yhtälailla tekemään mailakikkoja, mutta mielestäni se on ihan oikea ratkaisu koska kyllä itsekkin väitän samaan pystyvän, mutta se missä se pitää näkyä on juuri vartalon liikeitten nopeus koska ei niillä kikoilla oikeastikaan pakkeja ohitella.Toivottavasti kaikki ymmärsivät mitä hain :D.
No kuka tahansa pystyy tekemään niitä kikkoja (joka 3 vuotiaat penikat), mutta ei niin nopeasti kuin esim. Crosby. NHL 08:ssa jopa Jarkko Ruutu teki kikat yhtä nopeasti kuin Crosby. Toivoisin osittaista automatisoitua kikkanappia 09:siin kanssa, sillä ei jaksa enää tehdä niitä toistuvia veivimaaleja läpiajoista.

Ja mitä kaukaloon tulee, niin kyllähän se on aika epänormaalin kokoinen. Mutta tuskinpa tulee pelattua hirveästi NHL-pelejä tässä pelissä, joten se ei kauheasti haittaa. 2k9 NHL-peleihin ja 09 näihin Euroopan vääntöihin.

Nojoo. On taas yks älyn jättiläinen vastassa.

ei varmaan tarvia sun hankkia kyseistä peliä. jos yks kaukalo noin paljon syö sisältä päin niin itke itsesi uneen,voisi helpottaa :)

Hohhoijaa. Tämmöisillä henkilökohtaisuuksiin menevillä viesteillä ei rakenneta järkevää keskustelua. Jos on pakko moisia kommentteja heitellä, kinastelkaa sitten vaikka yksityisviestein.

Sitten vielä tuohon kaukalon kokoon,siihen tosiaan kyllä vaikuttaa tuo kuvakulma joten jos kenttä nyt liian isolta näyttää niin voihan sitä pelata tv lähetys kuvakulmasta :D.

Vaikka pelaisi millä, niin kyllä sitä tilaa on ihan liikaa. Jos ei muuten sitä huomaa, niin voi katsella NHL-matsia oikeasti(vaikka tv:stä) ja huomata kuinka vähän tilaa kentällä on ja miten esim. jos rintamassa ylitetään keskialuetta niin ei jäätä valtavasti tyhjäksi jää. Mittasuhteet siis kaukalon ja pelaajien suhteen ovat poskellaan.

Ompas nhl 2k? väki katkeraa ja fanaatista jengiä. Mulle tuli ihan puskista että myös näistä voidaan sotia ja kinata. Eikö siksi ole kaksi sarjaa että toiselle toinen ja jollekkin se toinen. Jos ja kun 2k9 ei istu käteen ja ei toimi niin kannattaa vain pysyä siinä paremmassa. Sama toisin päin.

No kuka tahansa pystyy tekemään niitä kikkoja (joka 3 vuotiaat penikat), mutta ei niin nopeasti kuin esim. Crosby. NHL 08:ssa jopa Jarkko Ruutu teki kikat yhtä nopeasti kuin Crosby.

Pakko pienesti ohi aiheen mennä. Ruutuhan ei kovin hyvä esimerkki aivan puukädestä ole, aika hyvällä prosentilla rankkarikisoissa lätyn lyönyt sisään. Olisiko prossat siinä touhussa ollut paremmat kuin Crosbylla, ainakin Malkinia paremmat kevyesti.

Mutta minäkin toivon että oikeat tasoerot pelaajilla näkyisivät kentällä selvemmin mm. avojään taklausten onnistumisessa.

Jos ja kun 2k9 ei istu käteen ja ei toimi niin kannattaa vain pysyä siinä paremmassa. Sama toisin päin.

Justiinsa näin. Mie laitoin juuri tuonne 2K9-ketjuun, että josko 2013 jaksaisi sitten opetella pelaa 2K:n lätkääkin :)

Niin jääasiasta vielä viimeisen kerran EA:n lätkän kohdalla se jää on ihan oikean kokoinen mutta ilmeisesti pelaajat ovat jossakin suhteessa pieniä siihen nähden 2K lätkässä jää ja pelaajat ehkä vähän paremmassa suhteessa.

http://cache.daylife.com/imageserve/00YF7cq3HogHk/610x.jpg

http://z.about.com/d/nintendo/1/0/c/F/Ice-Hockey.jpg

Ei oteta liian vakavasti näitä pelimaailman asioita.

Että kun haluaisi löytää tuon Ice Hockey pelin taas. NES:n yksi pelatuimmista peleistä aikanaan :) 'Läskiketjulla' sitä mentiin kyllä kovaa!

Anteeksi OT, mutta tuota alempaa linkkiä vain voinyt sivuuttaa.

Hot cock sentään, pelin saavutuksissa hauskoja juttuja ja helppoa gamerscorea:

13. Show Off
As the lead NHL® 09 Profile create and upload a video (50 GS)

19. DEL Victory
As the lead NHL® 09 Profile win a game with a German DEL team on Pro Level (30 GS)

20. Russian Superliga Victory
As the lead NHL® 09 Profile win a game with a Russian Superliga team on Pro Level (30 GS)

http://www.achieve360points.com/game/nhl09/

PS3-pelaajat voivat jo kokeilla demoa, koska se on ladattavissa PSN-networkissa mutta meidän pitää kai sit odotella tiistaihin saakka =/.....ei jaksais kyllä millään odottaa

Tulipa katseltua pleikkaridemosta pelivideoita youtubesta sun muualta ja ihan muutamia negatiivisia juttuja on osunut silmään.

Täällä tai jollain toisella foorumilla joku sanoi tappeluihin liittyen, että näyttäisi aivan siltä, että animaatioita puuttuisi välistä. Tämän huomion voi allekirjoittaa ihan normaalista gameplaystakin. Todellakin näyttää siltä, että animaatioita puuttuisi liikkeiden väliltä. Sellainen sulava flow puuttuu ja todella useasti törmää selkeään töksähtelyyn.

Näyttää myös, että laukaukset eivät vieläkään lähde mailan painovoimasta, vaan kiekko lähinnä kimpoaa lavasta pois laukoessa.

Ihmeen myöhäiseksi jättävät X360-demon :/.

Mitä noita demoja olen katsellut, niin täsmälleen samanlainen peli näyttäisi olevan kuin 08. Samoine hölmöyksineen ja ärsyttävine piirteineen. Kaikkea ei toki tarvitsekaan muuttaa, mutta edelleen veskarit ovat yhtä elottomia, sekä laukaukset, kuten Poro sanoikin, lähtevät ihan kuin ammuttuna lavasta. Passit osuvat lavoille naurettavan helposti ja samanlaisen syöttökehän näyttää saavan aikaiseksi, kuin 08:ssa. En toki tiedä, millainen tuota on pelata, mutta hävyttömän vähän tässä vaiheessa tuntuu mitenkään uudelta ja paremmalta. Toki Be a Pro on varmasti siisti, mutta tuskin tulee sen takia pistettyä rahaa EA:n kassaan. Alkaako tästä sama setti, mitä EA:lla aina ennen 07:ää? Joka vuosi eri kannet ja rosterit, pari uudistusta, mutta muuten täysin sama peli. Niin hyvässä, kuin pahassa.

Hyvältä näyttää, eipä tuo paljoa muutoksia tarvinnutkaan kun 08 oli jo ihan jees. Onneksi ovat pysyneet samalla linjalla toisin kuin 2k9:ssä jossa 2k8:n hyvät kontrollit on pilattu ja pahasti. No voihan siinä ajella zambonilla onneksi... :p

Alkaako tästä sama setti, mitä EA:lla aina ennen 07:ää? Joka vuosi eri kannet ja rosterit, pari uudistusta, mutta muuten täysin sama peli. Niin hyvässä, kuin pahassa.
Kuluttajalla, myös sinulla, on valinnanvapaus joko ostaa nämä "kausipäivitykset" tai sitten jättää ostamatta. Osta vaikka 5 vuoden välein jos haluat joka kerta nähdä täysin erilaisen pelin

Itselleni riittää varsin hyvin tämä nykyinen käytäntö että lisätään parannuksia pikkuhiljaa, kuin että räjäytettäisiin koko paketti kerralla uusiksi.

NHL08 olisi jo sellaisenaan riittänyt meikäläiselle vuosikausiksi, mutta tottakai NHL09 parannukset johtavat siihen että se on pakko poimia kaupan hyllyltä. Kauhulla odottelen sitä että EA pilaa koko sarjan (kuten nämä "wasted years" jolloin koko EA:n lätkään ei voinut koskea pitkällä kepilläkään) jolloin pahimmassa tapauksessakin jää se viimeisin hyvä versio käteen jota voi pelailla sitten hamaan tulevaisuuteen asti.

Ylös Bottom